Kitinän hiihtolomaviikko eli vk8

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Kitinän hiihtolomaviikko eli vk8

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Maanantai lähestyy ennätyshiljaista, niin kaikki taitaa olla lomilla. Ei mullakaan mitään asiaa, mutta laitetaan nyt edes viikkoketju tulille.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän hiihtolomaviikko eli vk8

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 20.02.2023 19:21 Maanantai lähestyy ennätyshiljaista, niin kaikki taitaa olla lomilla. Ei mullakaan mitään asiaa, mutta laitetaan nyt edes viikkoketju tulille.
Joo. Davella pitää niin kiirettä heiluttaa all inclusive -ranneketta Heinekeneja laskevalle allasbaarin väelle ettei kerkeä raportoimaan loman etenemisestä!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän hiihtolomaviikko eli vk8

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hiihtolomien kunniaksi, ei täällä niitä kuitenkaan vielä ole, luin Wilma viestin, että tytär pääsee koulujenvälisiin kisoihin hiihtämään keskiviikkona. Kovia urheilijoita nämä futistytöt, kun omakin on joka lajissa koulujenvälisissä. Hieno homma.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän hiihtolomaviikko eli vk8

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joo, olin äärimmäisen typerä ja otin loman tälle viikolle.

No tässähän sitä. En ole saanut vielä housuja jalkaan tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän hiihtolomaviikko eli vk8

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Varmaan jotain ikääntymisjuttuja taas. Pidemmän aikaa ollut fiilis, että auto on liian iso. Nyt kämppäkin on alkanut tuntumaan liian avaralta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kitinän hiihtolomaviikko eli vk8

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Minullakin on liian iso.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Kitinän hiihtolomaviikko eli vk8

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Työviikko. Tai no, tän ja eilisen olen ollut kotona mahatautisen ekaluokkalaisen kanssa. Vai olikohan allerginen reaktio jostain väärästä ruoasta? Ei näistä aina tiedä, mut ainakaan meillä ei kukaan muu ole oksennellut. :roll:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Vastaa Viestiin