Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mä en ikinä taas alkaisi suhdeviritelmään, joka ei ole ns. tosissaan. Eli vain tapailua, fwb, yhden yön jutut... ei mun kuppi teetä. En tuomitse niitä, jotka tykkää 'kevytsuhteilusta', mut mun arvomaailmaa vastaan se sotii.

Olen pitkien parisuhteiden puolestapuhuja, vaikka onkin elämässä käynyt niin ettei ne mun suhteet loppuelämää ole kestäneet. Mut kaksi aika pitkää sentään (8 + 9v). :roll: Jospa tää nykyinen näyttää aikanaan kyntensä keston suhteen. Who knows.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kerberos I kirjoitti: 19.03.2023 14:46 Mä en ikinä taas alkaisi suhdeviritelmään, joka ei ole ns. tosissaan. Eli vain tapailua...
Ensitapaamisesta tosissaan? Vai jo viestittelyn pohjalta tosissaan?

Mä en pysty näkemään tollasta kuviota omalle kohdalle, eikä se koskaan ole ollutkaan niin. En ole yhdessäkään kolmesta pidemmästä parisuhteesta etukäteen ajatellut, että nyt otsakurtussa yritetään tosissaan. Enhän mä voi tuntea toista muuta kuin oppimalla!? Ja se vie aikaa. Parempi alkaa kevyellä jalalla, kuin hypätä saman tien syvään päätyyn.

Eli ei mun kohdalla ole poissuljettu se, ettenkö vielä hairahtuisi pysyvään parisuhteeseen.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Diddley Bow kirjoitti: 21.03.2023 14:48
Kerberos I kirjoitti: 19.03.2023 14:46 Mä en ikinä taas alkaisi suhdeviritelmään, joka ei ole ns. tosissaan. Eli vain tapailua...
Ensitapaamisesta tosissaan? Vai jo viestittelyn pohjalta tosissaan?

Mä en pysty näkemään tollasta kuviota omalle kohdalle, eikä se koskaan ole ollutkaan niin. En ole yhdessäkään kolmesta pidemmästä parisuhteesta etukäteen ajatellut, että nyt otsakurtussa yritetään tosissaan. Enhän mä voi tuntea toista muuta kuin oppimalla!? Ja se vie aikaa. Parempi alkaa kevyellä jalalla, kuin hypätä saman tien syvään päätyyn.

Eli ei mun kohdalla ole poissuljettu se, ettenkö vielä hairahtuisi pysyvään parisuhteeseen.
No, mä en katso suhteeksi vielä viestittelyä tai ekoja tapaamisia. Jos siitä jatketaan, täytyy olla sama arvomaailma ja about samat toiveet tulevasta. :)
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Juu järjestelyt on nyt sillä mallilla, että yhden 40v naisen kanssa ollaan sovittu, että meidän välillä on läheisyyttä, mutta ei sitten mitään muuta. Jos jompi kumpi törmää onneen, niin meidän diili raukeaa.

Ihan hyvä järjestely just nyt! Jää aikaa keskittyä työn tekoon.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin