Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

James Potkukelkka kirjoitti: 11.05.2023 9:59 Mitä tarkoitat, että olisi jotain halvempia mutta parempia hoitoja, joita ei haluta käyttää?
Tarkoitin sitä että sekä nukleotidi- että sädehoitoa on saatavilla myös julkisella, mutta sinne lähetteen saaminen tuntuu olevan aivan saatanan vaikeaa.

Tähän syöpätyyppiin on käsittääkseni muutama hidastava lääke joista kaikkia paitsi yhtä on joko kokeiltu tai on käytössä tälläkin hetkellä. Karboplatiinia en ota enää, mieluummin kuolen. Kolme erää sitä paskaa melkein teki minusta selvän ekalla kierroksella. Tetsotolomidista tuli tosi kovia sydänoireita ja sen sydänystävällisempi rinnakkaisvalmiste maksoi jo v. 2017 400 euroa kuussa, ei erikoiskorvattavuutta.

En tiedä mikä on se logiikka tai taikasana mikä pitää sanoa että pääsee sädehoitoon mutta tuntuvat pihtaavan niin kuin olisi omasta palkastaan pois niiden kustannukset. Minulle ei aukea logiikka, jossa yhteiskunta on valmis maksamaan 3-6kk ajan isomman summan ei-parantavasta lääkehoidosta kuin vaikkapa kertaluonteisesta sädehoidosta jolla saisi ainakin tämän aortassa olevan kasvaimen hengiltä. Ja edelleen - jos vointi huononee niin 2kk voi saikutella työnantajan piikkiin jonka jälkeen olen kelan niskoilla - ja kustannukset nousevat entisestään. Luulin että tämän pahoinvointialueen sekoilun tarkoitus oli tehostaa hoitoja ja säästää rahaa mutta tuntuvat tekevän kaiken tasan päinvastoin. Heilutellaan käypähoitoa eikä yhtään mietitä a) potilaan kokonaistilannetta b) paljonko mikäkin vaihtoehto kokonaisuutena maksaa. Mulla on työuraakin vielä toistakymmentä vuotta jäljellä, joten luulisi senkin painavan vaa'assa että saadaan ukko takaisin töihin ja tienaamaan niitä kipeästi kaivattuja veroeuroja.

Ennen sairastumista oikeasti uskoin että meillä on hyvä ja toimiva hoitosysteemi. Vitut on. Ainakin jos kärsit monesta vaivasta yhtä aikaa tai jostain eksoottisesta, kuten minä.

Se että onko ulkomailla läpimurtoja saati oikeasti parantavaa hoitoa - ei tiedossa.

Vittumaiseksi tilanteen tekee se että tämä on helvetin harvinainen syöpätyyppi. Ei lääketehtaita kiinnosta etsiä harvinaisiin sairauksiin hoitoa koska ansaintapotentiaali on pienempi kuin vaikka huomattavasti yleisemmässä rintasyövässä - ja kulut yhtä kovat. Tää on raakaa bisnestä. Jos lääketehtaat olisivat kansallisvaltioiden omistuksessa, tilanne voisi olla toinen. Nukleotidihoidossa käytettävä säteilevä isotyyppimolekyyli on patentoitu ja patentin haltija nosti sen hinnan juuri ihan tappiin asti. Everolimuusi ja somatuliini onneksi korvataan, mutta niidenkin listahinta on 1.500-2000 euroa kuukaudessa combona.

Eli jos on pakko saada syöpä, toivo että saat keuhko- tai eturauhas- tai rintasyövän. Ovat yleisiä, monia eri tepsiviä lääkkeitä. Tämä minun paska on hormonaalinen eli vaikka joka kasvain leikattais pois, se voi ja jopa todennäköisesti putkahtaa esiin hetken päästä jossain toisaalla. Tähän tarvittaisiin jokin räätälöity taikalääke. Nykyisten vaikutus perustuu siihen että ne suppressoivat kasvaimen proteiiniaineenvaihduntaa hidastaen - ei pienentäen, tappaen tai poistaen - sen kasvua.

"Either way, the rabbit is fucked"
- Turkish @ "Snatch"
Amazing shit happens!
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Niinpä. Työikäisiin - ja lapsiin! - ei tunnu tämän maan terveydenhuollossa riittävän rahaa. Sitä vaan toivoo, että läheiset, omat lapset ja itse pysyisi kohtuullisen terveenä.

Yhä useammin mietin hyväksyvästi sitä päätöstä kymmenen vuoden takaa, jonka eräs pitkän linjan hevoseläinlääkäri-kaverini teki, kun kuuli syövästään - vaikkakin päätös oli kertaluonteinen ja aika raju. Hän tiesi kohtalonsa, eikä sitä halunnut.

Joka tapauksessa, toivon sinulle sitä lottovoittoa KKK, että saisit tarvittavat sädehoidot. Ja iso *virtuaalihalaus* nuorison tyyliin! :h:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KKK kirjoitti: 11.05.2023 17:50
James Potkukelkka kirjoitti: 11.05.2023 9:59 Mitä tarkoitat, että olisi jotain halvempia mutta parempia hoitoja, joita ei haluta käyttää?
Tarkoitin sitä että sekä nukleotidi- että sädehoitoa on saatavilla myös julkisella, mutta sinne lähetteen saaminen tuntuu olevan aivan saatanan vaikeaa.
:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kerberos I kirjoitti: 11.05.2023 19:24 Joka tapauksessa, toivon sinulle sitä lottovoittoa KKK, että saisit tarvittavat sädehoidot. Ja iso *virtuaalihalaus* nuorison tyyliin! :h:
Kiitos. Pelikirjassa lukee seuraavaksi
- kolmas mielipide - kirurgilta. Olen valmis vakavasti harkitsemaan leikkausta, vaikka kyseessä on todella riskaabeli operaatio - luulisin
- yritän vielä kerran saada joko paikallista sädetystä TAI jos on levinnyt niin sitten nukleotidihoitoa
- jos jatkavat tätä perseilylinjaa niin sitten käännätän tärkeimmät potilasdokumentit ja rupean etsimään hoitoa muualta Euroopasta.

Viimeinen viikko on mennyt jaksamisen suhteen paremmin. Olen jopa jaksanut heiluttaa lapiota puutarhatöissä, en ole oksennellut eikä kiputilanne ole ollut kovinkaan paha. Pomo kehui, teen kuulemma laskutettavaa ihan helvetisti ja vedän koko tiimin tulosta ylöspäin. Sekin on päivästä kiinni. Jos kiputilanne on paha ja joutuu vetämään fentanyyliä tai normaalia enemmän oxyjä ni ei ajattelutyöstä tule kyllä lasta eikä paskaa.

Väsyn kyllä edelleen helvetin nopeasti, salille en ole päässyt kolmeen viikkoon. Huomenna voisi yrittää.

Jos ja kun jossain kohtaa tulee paskaa käteen eikä toivoa enää ole, niin olen jo päättänyt mitä teen. En jumalauta jää palliatiiviseen enkä etenkään saattohoitoon. Vietän perheen kanssa intensiivistä laatuaikaa. Sitten ostan lentolipun jonnekin lämpimään. Säädän jostain gramman polakkaa, menen kauniille rannalle katsomaan auringonlaskua ja vedän hihaan (tai vedän kaikki opiaattini kerralla) ja jään siihen. Minä en rupee makaamaan paskavaipoissa toisten passattavana, kykenemättömän tekemään mitään. Ei ihmiselämä ole niin pyhää, että sitä pitää pitkittää hintaan mihin hyvänsä.
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Jotain kannustavaa tekisi mieli sanoa, mutta ei ole oikein sanoja. Kovasti tsemppiä ja jaksamista :( :h:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Varmaan kylkiluu murtunut. Vedin 1,5 viikkoa sitten lipat maastopyörällä ja pari päivää sen jälkeen venyttelin sängyssä jäykkää kylkä. Kuului kova napsahdus ja siitä lähtien on ollut kylki erityisen kipeä. Kaipa toi parissa viikossa luutuu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 29.05.2023 11:25 Varmaan kylkiluu murtunut. Vedin 1,5 viikkoa sitten lipat maastopyörällä ja pari päivää sen jälkeen venyttelin sängyssä jäykkää kylkä. Kuului kova napsahdus ja siitä lähtien on ollut kylki erityisen kipeä. Kaipa toi parissa viikossa luutuu.
Kolme neljä viikko yleensä kestää parantua. Sitoa voi, jos haluaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Googletin ja ei noita kai mitenkään yleensä hoideta. Jäi dave ilman rahoja.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Aamuisin vaivaa selkäkipu, alaselässä. Ikinä ei muuten ole selkäkipuja ja aamukipukin haihtuu heti kun nousen ja liikun eli ei ole mitään jäykkyyttä tmv. Kyse ei voi mielestäni olla huonosta nukkuma-asennosta, koska vaivaa on jatkunut jo about kuukauden vaihtelevasti enkä käsittääkseni nuku sen omituisemmissa asennoissa kuin muutenkaan. Liikun aika paljon ja olisi kiva joskus nukkuakin, mutta pakko herätä turhan aikaisin koska on niin epämukavaa maata.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

CRPS-kinttuni ei tykännyt maastopyöräilystä, etuhaarukka kun vain oli ilmajousitettu, ja ajettu lenkki viikko sitten erittäin kivinen ja juurakkoinen. Lainasin siis kaverin fillaria.
Jalat joutuivat liian monta töyssyä kannattelemaan kroppaani selvästi, sillä viikon ajan jalkani on ollut tönkkö kävellessä, venytellessä (tonus koholla pohkeessa), kipuileva.. Kipu vkonloppuna sietämätön lauantaina edes varvasta liikuttaessa, eli piti nostaa hermokipulääkkeen määrää. :roll: Nyt sitten kaverit houkuttelevat fillaroimaan, ja mä yritän selviytyä edes duunipäivistä (samalla vältellen sitä pyöräilyä). Mmmph. Argh.

Yritä tässä sitten ihan romuna joten kuten tasapainoilla sopivan liikkumismäärän, sohvan houkuttelevuuden ja kipulääkkeiden muodostaman kolmion välillä. :cry:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Itse asiassa olen tullut siihen tulokseen, että liikun niin paljon (liikkumiseni on lähenyt lapasesta vaivihkaa enkä ole pidellyt lepopäiviä ties millon viimeksi) etten jaksa öisin edes asentoa vaihtaa ja nukun jotenkin selkä notkolla ja siksi se vaivaa aamuisin. Olen nyt pari yötä kokeillut sellaista, että nostan yläkropan ja selän tyynyjen avulla korkeammalle (yleensä nukun ilman tyynyä): se poistaa selän notkoa tai ainakin se tuntuu rennomalta.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Tyynyllä voi olla iso vaikutus. Vaimon kanssa ollaan todettu, että tyyny on tärkeämpi kuin sänky. Matkoillakin meillä on usein Tempur Milleniumit mukana. Jos nykyt selällään ja kyljellään, niin suosittelen Milleniumia. Ovat aika korkeita, joten matalin malli on varmaan paras, jos muuten nukut ilman.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Toistaiseksi tyynyviritelmä on pitänyt alaselkäkivun poissa eli jatkanen nukkumista tällä tyylillä.

Tutkin noita Tempur-tyynyjä siltä varalta, että tulee tarve, mutta näyttävät keskittyvän enempi niska- ja hartiavaivoihin, joita minulla ei ole.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Hyvä tyyny suoristaa selän. Jos niska menee mutkalle, niin alaselkäkin kaartuu. Itselläni tuo millenium vaikuttaa eniten juuri alaselkään.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kannattaa opetella nukkumaan parkettilattialla ennen kuin siirtyy pehmeämpiin patjoihin.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Meillä on jämäkin patja, jonka kaupasta saa. Itse asiassa nyt kun mietin, niin ehkä se asteen pehmeämpi oli minulle parempi. Uusi patja ostettiin about vuosi sitten, kun muutettiin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Musta on tulossa vittumainen ihminen tän paskan takia. Kitkerä, myrkyllisen sarkastinen, vihainen, valittava. Kaikki tämä vaan tuntuu niin saatanan EPÄREILULTA.

Istuin pari viikkoa sitten rippikirkossa ja suorastaan kihisin raivosta. Vaati kaiken itsehillinnän etten pompannut pystyyn, huutanut "HAISTA VITTU JUMALA!" ja paiskannut jotain alttaria ympäröivän lasimaalauksen läpi. Kaikki se paska mitä elämässäni olen saanut niellä ikävuodet 10-48vee (kyllä, osa itseaiheutettua mutta "root cause" ei todellakaan ollut minun vikani). Ehdin vihdoin olla onnellinen viisi vuotta, 10% eliniästäni ja sitten se paska uusiutuu. Taas saa pelätä, valvoa öitä, syödä kipulääkkeitä päivittäin, palella, kaikkea ei-niin-kivaa.

En halua suinkaan kuulostaa kiittämättömältä, mutta strike 2 tuntuu siksikin häijymmältä kun nyt on vertailukohta lähimuistissa millaista on olla Onnellinen. Voidaan tietty aloittaa pitkä filosofinen keskustelu "kumpi on vaikeampaa, olla koko ikänsä sokea vai saada hetkeksi näkönsä takaisin ja sitten menettää uudestaan" ja varmaan kumpikin näkemys on omalla tavallaan perusteltu ja "oikea".

HUS:ista ei sitten tietenkään saanut ikinä mitään vastausta - ullatus ja kiitos Sote (lue "Sotta") ja Pahoinvointialue-perseily. Eli edelleen limbossa. Ylihuomenna on kuvaus, juhannuksen jälkeen pitäisi tulla lausunto. Yritän tietenkin lyödä nyrkkiä pöytään että "nyt jumalauta myrkkyä suoneen" mutta tuntuu että a) ne ei kuuntele ja etenkin b) niitä ei vittuakaan kiinnosta. Kirjojen ja kansien mukaan tämä on edelleenkin parantumaton sairaus jonka tarkkaa syntymekanismia ei tunneta. Ainoastaan tilapäisesti auttavia tai väistämätöntä lykkääviä hoitoja.
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Noro ollut vieraana pari vuorokautta. 20 minuutin välein purskauttamaan pönttöön suihku, nukkuminen jäänyt aika vähiin.

Ja taitaa saada unohtaa juhannussuunnitelmat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Puolipakko siirtyä pienemmälle annokselle syöpälääkkeessä. Kuvannoksissa väitetään että ei merkittävää kasvua tiedossa olevissa kasvaimissa. Oksentelupäiviä tuli n. 20-25 päivän välein, saapi nähdä miten pienempi annos käyttäytyy. Unen saaminen on ainakin helpompaa, olenkin nukkunut tosi paljon. Paino on tippunut n. kilon kuukaudessa, vaikka olen syönyt "koko ajan". Mut kun ei imeydy niin ei imeydy. Kananmunia tekee mieli ihan koko ajan.

Kesän kunniaksi ei pääse edes lääkäriin kuulemaan tuloksia vaan joku paperi laitettiin kotio. Syyskuussa seuraavat kuvat. Sitten pitää ruveta vaatimaan PET-TT:tä, koska turha tulla selittämään että epätarkemmalla kuvannosmenetelmällä pystytään havaitsemaan uusia kasvaimia kun ei tämä nykyinenkään hotspotti näkynyt viime marraskuussa kuin pahaisena aavistuksena TT-kuvassa ja ihan tsägällä perusteellinen radiologi määräsi tarkemman kuvausmetodin. Kaulan syrjässä ja kainaloissa on uusia kestokipuja, samaten alaselässä. Voihan tietty olla että niille on jokin vähemmän sinister syy, mutta minusta leviäminen tulisi poissulkea riittävän tarkalla kuvausmetodilla.

Jos on levinnyt, sitten viimeistään pitää saada PRRT-hoitoa - ainakin yritän kaikkeni. Tämä nykyinen myrkky kun ei paranna mitään, vertaistutkimuksissa parhaat tulokset sen kanssa olivat +6kk elinaikaa verrattuna lumelääkettä saaneisiin - eli ei kovin merkittävää gainzzia.
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ai kesällä tietty sairaudetkin on lomalla… Ei ole mitään järkevää sanottavaa, mutta haluan vain mainita, että täältä sivusta seuraan ja toivon kovasti parasta. :h:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KKK kirjoitti: 20.06.2023 21:29 Musta on tulossa vittumainen ihminen tän paskan takia. Kitkerä, myrkyllisen sarkastinen, vihainen, valittava. Kaikki tämä vaan tuntuu niin saatanan EPÄREILULTA.

Istuin pari viikkoa sitten rippikirkossa ja suorastaan kihisin raivosta. Vaati kaiken itsehillinnän etten pompannut pystyyn, huutanut "HAISTA VITTU JUMALA!" ja paiskannut jotain alttaria ympäröivän lasimaalauksen läpi.
Uskotko Jumalaan? Eikö ole helpompaa ajatella, että kaikki on vain sattumaa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Helpompaa, toki, mutta... ei. Liian musertava ajatus että koko olemassaoloni on jonkun kosmisten sattumien summan sivutuote.

Huomaan, että yksi ajatus alkaa kypsyä. Jos... KUN selviän tästä, otan avioeron.

Juuri nyt ei markkina-arvo ole oikein korkealla eikä uusi ihmissuhdekaan mahdu ihan tarvehierarkian top kakkoseen. Kuka muka kiinnostuisi vakavasti sairaasta ihmisestä romanttisessa mielessä, korkeintaan joku morfiinipumpussa roikkuva saattohoitopotilas.

Olisi pitänyt ottaa ero jo vuosia sitten, mutta riippuvuutensa ja kuolemantuomion niskastaan karistanut uunituore optimisti minussa sanoi että "yritetään nyt vielä".

Mä en vaan saa yhtään mitään tästä suhteesta ihmisen kanssa, jonka kanssa ei oikeasti ole mitään muuta yhteistä kuin asuntolaina ja kakarat. Se ei ole kiinnostunut ulkonäöstäni, ajatuksistani, pidä minua puoleensavetävänä, osoita minkäänlaista kiinnostusta minuun, malta yleensä nosta naamaansa kännykästä kun yritän puhua sille tai asioihin jotka minua kiinnostavat (pl lapset ja arki), kosketa koskaan vapaaehtoisesti. Seksiä on joskus ja jouluna jos silloinkaan. Joko se on tuollainen luonnostaan tai sitten minun seurani on hänet pilannut. Olisi pitänyt kuunnella vaistoa jo vuosia sitten, mutta... pitkä juttu. Ei mennä nyt siihen.

Eipä se kuollut hevonen näemmä laukalle lähde kun raato on jo ehtinyt jäähtyä siitäkin vähästä jota se kenties joskus oli. Paskamaista että ilmeisen tosiseikan tajuaminen otti näin saatanan kauan. Varokaa valheellista optimismiä. Se voi johtaa pahasti harhaan.
Amazing shit happens!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

KKK kirjoitti: 20.07.2023 21:57 ^ Helpompaa, toki, mutta... ei. Liian musertava ajatus että koko olemassaoloni on jonkun kosmisten sattumien summan sivutuote.
Minä olen aina ajatellut että koko ihmiskunnan ja maapallon olemassaolo on kosmisten sattumien summan sivutuote.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

KKK kirjoitti: 20.07.2023 21:57Mä en vaan saa yhtään mitään tästä suhteesta ihmisen kanssa, jonka kanssa ei oikeasti ole mitään muuta yhteistä kuin asuntolaina ja kakarat. Se ei ole kiinnostunut ulkonäöstäni, ajatuksistani, pidä minua puoleensavetävänä, osoita minkäänlaista kiinnostusta minuun, malta yleensä nosta naamaansa kännykästä kun yritän puhua sille tai asioihin jotka minua kiinnostavat (pl lapset ja arki), kosketa koskaan vapaaehtoisesti. Seksiä on joskus ja jouluna jos silloinkaan.
Kuvasit juuri 75% keski-ikäisten avioliitoista.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 20.07.2023 22:03
KKK kirjoitti: 20.07.2023 21:57 ^ Helpompaa, toki, mutta... ei. Liian musertava ajatus että koko olemassaoloni on jonkun kosmisten sattumien summan sivutuote.
Minä olen aina ajatellut että koko ihmiskunnan ja maapallon olemassaolo on kosmisten sattumien summan sivutuote.
Juu. Mun mielestäni tuo on hyvin rauhoittava ajatus. Ei tarvitse yrittää etsiä jotain salattua tarkoitusta, koska sitä ei ole.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin