Katsoin sarjaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Goliath - Season 4

Muistaakseni hehkutin jo tätä Amazonin tuottaman "erilaisen lakidraaman" ekaa kautta, eikä kakkosessa tai kolmosessakaan ollut todellakaan mitään valittamista. Tällä kertaa jahdataan "big pharmaa" isossa opioidijutussa.

En ole koskaan ollut iso oikeussalidraamojen fani, mutta tää jotenkin toimii. BBT on oma, charmikas, kolhiintunut itsensä - itse asiassa luulen että ukko ei edes näyttele tässä roolissa ja avainpelaajista eka kaudesta asti mukana ollut Patty (kuvassa vasemmalla) on jotenkin tosi todellinen tyyppi, särmikäs mutta sydämellinen "ämmä" sanan positiivisimmassa merkityksessä jonka kanssa varmasti viihtyisin IRL.

En ole ihan varma fanitanko päähenkilön harhajaksoja, vaikka ne taustoitetaankin ni silti menee vähän yliyrittämisen ja tekotaiteellisuuden puolelle.

Kannattaa muuten perehtyä Throntonin musiikkiuraan ja The Boxmasters-yhtyeeseen. Vähän kantrihtavaa souhthern rockia ja tarinoita pienistä ihmisistä ja todellisesta elämästä.

Kuva

PS ottaen huomioon miten isoja korvaussummia päähenkilö on asiakkailleen voittanut - ja tietäen minkälaisen siivun liar (lawyer) amerikkalaisessa oikeuskäytännössä korvaussummista veistää, mihin helvettiin ne rahat on menneet ja miksi ukko asuu vuokrakaksiossa jossain laitakaupungilla? Tosielämässä äijä bunkkaisi palatsissa.

PPS kauden aiheeseen - opioideihin - itsellä on kaksijakoinen suhtautuminen - semminkin kun syön niitä itsekin ties kuinka monetta vuotta. Totta on, että ilman niitä ei oikein pärjää, mutta ovat kyllä yksiä perkeleitä vieroittaa. Ekan syövän jälkeen meni vuosi että olin putsi, mutta alle vuoden sisällä jouduin aloittamaan ne taas. Vaikka niihin on kuollut ihmisiä, en olisi silti niitä kokonaan kieltämässä. Koska on niillä se hyväkin puolensa.
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vinyl

Pisempi hehkutus löytyy palstan hakukoneella n. vuodelta 2016-2017. Päähenkilö yrittää pitää elämänsä kasassa kokkeliaddiktion, miestapposyytteen, repeilevän avioliiton ja niskaan hengittävän mafioson prässissä - ja samalla etsiä ja julkaista oikeasti hienoa merkityksellistä musiikkia. Ei yksin rahan takia vaan koska rakastaa sitä itsekin. Taustana 1970-luvun New Yorkin kuumeinen syke.

On se vaan perhananmoinen sääli ettei tästä tehty toista tuotantokautta. Hienosti kirjoitettu, jännittävään maailmaan sijoitettu ja mahtavilla roolihahmoilla miehitetty epookki ajasta jota ei enää koskaan tule. Musiikki tehtiin opetettelemalla soittamaan instrumenttia ja kirjoittamalla lauluja sen sijaan että annetaan Pro-Toolsin vääntää valmiista soundipankista jotain vänkää ja kuka tahansa laulutaidoton pannaan kiekumaan Autotunen läpi vokaalit - joita on saattanut olla kirjoittamassa pikkubussillinen ammattikirjoittajia.

Hitto, muistan vieläkin miten hienoa oli löytää uusi hieno biisi tai artisti, kuunnella luurit korvilla 12" kuoret sylissä, imeä tarinoita ja säveliä ja parhaassa tapauksessa päästä pogoamaan keikalle -ja jos OIKEIN hillitön tsägä kävi - to get some!

Musiikissa on hurjasti voimaa. Hyvässä musiikissa. Ja sitä löytyy joka genrestä mutta kultajyvien seulominen paskasta muuttuu vaikeammaksi vuosi vuodelta. Reilu 40v on popitettu ja rokattu about päivittäin eli jonkinlainen kuva aiheesta on ehtinyt muodostua.

Kuva
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Secret Invasion

M-She-U jatkaa sukeltamistaan. Aikanaan sarjakuvissa "The Ultimates"-nimikkeen alla - oletan ainakin että sieltä tää lainaa - käsitelty tarinankulku maahan soluttautuneista muotoa muuttavista alien-hyökkääjistä oli nautittavaa pulp-viihdettä parhaimmillaan. Dizneen teevee-luenta samasta teemasta on lähinnä tyhjäkäynnillä pörisevää turhaa kanava-ajan täytettä, josta tekstistä olisi heti pitänyt leikata pois 50% ja loput käsikirjoittaa uusiksi huomattavasti tiukemmin. Ei nouse siivilleen, ei niin millään. Näitä katsoessa tulee vaan ikävä Infinity Sagaa.

Dizzyn paja on muutenkin vaikeuksissa. Indiana Jones 5 näyttää vahvasti pettävän sille osoitetut massiiviset odotukset lippukojuilla, näissä korttelinjyräys-tuotannoissa kun tuotantokulut pitää haravoida tuplana takaisin ennen kuin saadaan yuaniakaan voittoa. Saapa nähdä pystyykö eläkkeeltä hätiin kutsuttu pallokorvajohtaja Bob Igerkään pitämään laivaa pinnalla Marvel- ja LucasFilm-frankkujen kanssa.
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Jack Ryan - viimeinen kausi

Kovan linjan Clancy-fanipoikana yllätyin positiivisesti tästä sarjasta. Sankaria oli nuorennettu reippaasti, mutta John Krasinskin hörökorvakarisma itse asiassa ei eroa hirveästi siitä mielikuvasta, jonka nuoresta Ryanista kirjoja lukiessani muodostin. Muutamassa kohtaa kaanonia breikataan härskisti - amiraali Greer MUSLIMI - eikä Ryan ollut kentällä toimiessaan mikään rangeri tms - mutta sujuvasti kirjoitettu ja ajankohtaisuuksissa kiinni oleva toiminta on miellyttävää katsottavaa. Aikaisemmat kaudet - eritoten eka ja toka - oli laatutavaraa, tästä viimeisestä en vielä osaa lopullista mielipidettä sanoa.



Hijack

Lentokonekaappausdraama, jonka keskiössä on lennolle puolivahingossa joutunut yritysneuvottelija tms fixer (Idris Elba). Terroristihahmot ovat vähän paperisia, mutta ajattelin antaa tälle mahdollisuuden.
Amazing shit happens!
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Silo on ollut varsin hyvä. Parempi kuin paskasti suomennettu kirja. Ehkä en muita kaikkea kirjoista, mutta tuntuu, että tämä on ihan oikeasti muokattu telkkuun sopivaksi.
https://www.rottentomatoes.com/tv/silo/s01
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Siilo on noteerattu, ku vaa ehtis kattomaan.

NatGeo: Apocalypse - War of Worlds
Kylmän Sodan historiaa läpikäyvä minisarja käsittelee koko sekoilun vuodesta 1945 aina Neuvostoliton romahdukseen saakka. Luulin tietäväni tuon aikakauden päätapahtumat, mutta tässähän tulee hurjasti koko ajan uutta. Kuvamateriaali koostuu hyvin laajalla skaalalla kerätyistä filminpätkistä, ml kotikaitafilmejä.

Aika surullista että periaatteessa Toisen Maailmansodan päätyttyä sama perseily jatkui pienemmässä mittakaavassa oikeastaan taukoamatta. Eikä Berliinin muurin kaatuminen ja Neuvostoliiton lakkaaminen olemasta tuoneet kuin lyhyen rauhallisemman kauden, nythän ollaan taas stokkaamassa rautaa rajalle ja jännitteet kiristyvät vähän joka puolella.
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

KKK kirjoitti: 05.07.2023 21:48 Jack Ryan - viimeinen kausi
Aikaisemmat kaudet - eritoten eka ja toka - oli laatutavaraa, tästä viimeisestä en vielä osaa lopullista mielipidettä sanoa.
Kolmas jakso menossa ja tykkään kuin kovasti.

Mutta piru kun iski kaipuu John Clarkkiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 05.07.2023 23:56 ^
Silo on ollut varsin hyvä. Parempi kuin paskasti suomennettu kirja. Ehkä en muita kaikkea kirjoista, mutta tuntuu, että tämä on ihan oikeasti muokattu telkkuun sopivaksi.
https://www.rottentomatoes.com/tv/silo/s01
Kiitoksia! Tätä olen odottanut. Täytyypä aktivoida omppu-tv tilaus.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meneillään Netflixin Pelinrakentajat. Kurkistus NFL:n tähtupelinrakentajien (Mahomes, Mariota, Cousins) arkeen. Vagista vois kiinnostaa, jos en väärin muista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.07.2023 10:45
sivustahuutaja kirjoitti: 05.07.2023 23:56 ^
Silo on ollut varsin hyvä. Parempi kuin paskasti suomennettu kirja. Ehkä en muita kaikkea kirjoista, mutta tuntuu, että tämä on ihan oikeasti muokattu telkkuun sopivaksi.
https://www.rottentomatoes.com/tv/silo/s01
Kiitoksia! Tätä olen odottanut. Täytyypä aktivoida omppu-tv tilaus.
Olen katsonut muutaman jakson. Aika jeesch. Juoni hiukan poikkeaa kirjoista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.07.2023 11:53 Meneillään Netflixin Pelinrakentajat. Kurkistus NFL:n tähtupelinrakentajien (Mahomes, Mariota, Cousins) arkeen. Vagista vois kiinnostaa, jos en väärin muista.
No, mä taidan olla ainoa NFL:ää seuraava kitinässä. Ainakin aika yksin oon saanut aiheesta keskustella. Mutta mutta... Yleensä mua kiinnostaa lähinnä tapahtumat kentällä koko lailla lajista riippumatta, joten voi olla etten innostu. Ehkä sitten kun tulee syksy ja kylmä ja märkä ja pimeä, eikä huvita viettää kaikkea vapaa-aikaa pihalla, niin täytyy hieman pohtia mun suhtautumista ja ehkä antaa sarjalle mahdollisuus.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Siis arjella tarkoitin myös reeniarkea. Paljon puhutaan itse pelistä ja sen yksityiskohdista. Ja itse pelit ovat oikeastaan pääosassa. 8. jakso alkaa, täytyy poistua...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.07.2023 11:53 Meneillään Netflixin Pelinrakentajat. Kurkistus NFL:n tähtupelinrakentajien (Mahomes, Mariota, Cousins) arkeen. Vagista vois kiinnostaa, jos en väärin muista.
Handegg kilpailee kriketin kanssa tylsimmästä urheilulajista, mutta kentän ulkopuolisista jutuista on tehty hyviä dokkareita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.07.2023 15:04 ^ Siis arjella tarkoitin myös reeniarkea.
Joo, näin ymmärsin.

Kyllä mä varmaan syksymmällä tarkastan sarjan. Nyt ei ehdi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

NatGeo-tuotantoa:

Apocalypse: War of the Worlds. Kylmän sodan kattava historiikki
Apocalypse: Hitler Takes On The West ja ... The East. Nimen perusteella selvinnee mistä kyse.

Vaikuttava määrä jälkiväritettyjä arkistofilmejä joista 80% en muista nähneeni missään muualla. Mukana on myös yksityiskokoelmista kaitafilmejä ja muita harvinaisuuksia, esim Moskovassa Stalinin hautajaissaattue kuvattuna Yhdysvaltain Suurlähetystön ikkunasta lähetystötyöntekijän toimesta.

Usein tällaiset dokumentit kaatuvat turhan mahtipontiseen kertojaääneen tai ylidramatisointiin, mutta näissä pysytään kiitettävän maltillisella linjalla. Suosittelen lämpimästi historiasta kiinnostuneille.

Surulliseksi veti eritoten tuon WoW:n eka jakso, jossa näytettiin miten kylmä sota alkoi oikeastaan heti WW2:n perään. Että jos tuon mittaluokan suuronnettomuudesta ei ihmiskunta mitään oppinut, niin tarvittaneen vähintään alieneiden hyökkäys JA Jeesuksen toinen tuleminen, että suurvaltoja johtavat vanhat pelokkaat miehet vetävät pään perseestään ja lopettavat lapsiemme syöttämisen sodan koirille.

Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

The Freak brothers

Yksi suurimpia sarjakuvia koskaan, mutta parin jakson jälkeen en lämmennyt ajatukselle tuoda nykypäivään.

Jatkuu myöhemmin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kaikenlaista kesäiltojen täytteeksi:

Gotham Garage (Netflix)
Autojen pimppausta on yleensä kiva kattoa, samaten moottoripyörien rakentamista. Jälkimmäisessä genressä Discoveryn "Biker Build-off" on ihan ylittämätön.

Hahmot on ihan ok eikä dramatisointia ole vedetty yli, mutta aina on kiire, rahat loppuu ja jotain menee pieleen. Pahat kielet väittävät että osan töistä tekevät kameran ulkopuolella näkyvät mekaanikot ja neljä ydinhahmoa ovat lähinnä puhuvia päitä. Samaten - osaan kritiikistä yhdyn - työn jäljestä esitetään epäilyjä (en ole nähnyt ensimmäistäkään romua hiekkapuhallettavan ennen maalausta) ja välillä ajossa olevassa ajokissa vipattaa vähän yksi jos toinenkin osa. Projekteissa on ollut muutamia oikeasti päheitä mutta muutamia naamapalmu -tasoisia pökäleitäkin on nähty. Kuvan ns. "konseptiauto" joka näyttää perseraiskatulta Bugatti Veyronilta oli karmea - hintapyynnöstä puhumattakaan, samaten FrankenBus herätti lähinnä myötähäpeää. Samaten se vihreä bagger oli ihan karmea tekele verrattuna "Biker Battleground Phoenix"-sarjassa näkyneisiin kovalaukku-kaunottariin.

Toivoisin että tämän genren sarjoissa jätettäisiin kaikki turha draamailu 80% pois ja keskityttäisiin asiaan ja olennaiseen. Mutta se veisi ilmeisesti sitten katsojia.

Kuva
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Black Mirror kausi 6.

Jakso 1 3/5
Jakso 2 5/5
Jakso 3 3/5
Jakso 4 2/5

Kauden 6 tapahtumat näköjään monesti sijoittuvat lähimenneisyyteen. Jakso 3 60-luvulle ja jakso 4 nolkytluvulle.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen nyt lukenut kaikki Sally Rooneyn kirjat, ja katsonut Areenasta myös toista hänen romaaniinsa perustuvaa sarjaa, Conversations with Friends. Kaikki ovat hyviä, mutta ehkä tuo ensimmäinen sarja oli vahvin kokemus.
urpiainen kirjoitti: 08.09.2020 9:22
exsu kirjoitti: 10.06.2020 13:28 Normal People Yle Areenassa. Katsoin kaiken läpi suunnilleen putkeen, ja sen jälkeen tuntui oudolta.
Katsoin nyt Areenasta. En nyt sentään ihan putkeen, mutta ei siinä montaa iltaa mennyt.

Aika vahva, jotenkin pidin kovasti viipyilevästä tunnelmasta. Paljon aika monimutkaisia asioita vain näytetään, ei selitetä, mikä tarkoittaa pitkiä otoksia hiljaisista päähenkilöistä. Ei kuitenkaan yhtään pitkäpiimäistä, vaan intensiivistä. Tekee samalla jotenkin aika vanhanaikaisen vaikutelman (ehkä minulle vieras irlantilainen aksenttikin lisää tällaista etäännyttävää efektiä), välillä kun henkilöt kaivavat älypuhelimen taskustaan vähän melkein yllättyy että ai juu, ei tämä ollutkaan historiallinen draama.

Toki tässä oli minulle aika monta tarttumakohtaa. Samastuin molempiin päähenkilöihin tietyiltä osin voimakkaasti, ja alan olla niin vanha, että voin hyvin reflektoida nostalgisesti teini-iän ensirakkautta ja nuoren aikuisuuden ihmissuhteiden opettelua. Tähän vähän liittyvät ne Daven kaipailemat pitkät ja aika eksplisiittiset seksikohtaukset, joita sarjassa on tosiaan aika paljon. Päähenkilöiden taitamattomuus ihmissuhteiden hoitamisessa puhumalla - ainakin kerran päätyvät jopa eroamaan onnellisesta suhteesta, kun tulkitsevat keskusteluaan aivan väärin - kontrastoituu fyysisen, sanattoman läheisyyden kanssa. Minusta nämä pitkät alastonkohtaukset olivat tässä sarjassa aika perusteltuja. Eivät tirkistelyä, vaan liittyivät vahvasti henkilöiden sisäiseen myllerrykseen, josta muutenkin oli kyse. Ne olivat myös osin aika estetisoituja; välillä lähes taulumaisia asetelmia, ja välillä nuorten kauniiden kehojen aika epäeroottistakin ihailua - tällainen keski-ikäinen heteromieskin osaa arvostaa nuoren miehen seksuaalisuudesta irrallaan olevaa kauneutta, kun se esitetään vähän sellaisessa omaa nuoruutta nostalgisoivassa sävyssä. Ja olivat ne pääosan esittäjät muutenkin tosi hyviä.

Vahva sarja minusta. Taidan lukea myös perustana olleen romaanin, jota en siis ole vielä lukenut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Katsoin loppuun Successionin.

Suosittelen 5/5. Isolla rahalla tehtyä draamaa, jossa jkv tragikomedian aineksia.

Sarjan hahmoista pidin eniten Gregistä. Hän oli omalla tavallaan sympaattinen opportunisti-juonittelija.

V-mäisin tyyppi oli Shiv.

Surullisin Kendall.

Hauskin Roman.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ sarjan "ahne paskiainen" on se, joka tekee duunia _koko_ ajan ja nää etuoikeutetut sitten harrastelee mitä sattuu ja kelaa miten ne sais arvostusta tekemättä sitä varsinaista duunia. Jätä siinä sitten perintöä.

Koneen Ruhtinassa oli hyvä kohta. Perijä halusi vain larpata maajussia. Pappa kysyi "har du jord?". Sitten piti mennä opettelemaan firman johtamista.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Power

Starz-kaapelikanavan kuuskautinen kokkeli-kanksteri-ooppera on aika koukuttava pökäle. Keskiössä on mustan kamakauppiaan (katunimeltä "Ghost") ja häntä jahtaavan yleisen syyttäjän Angelan uudelleen leimahtanut teinirakkaus jota tietenkään sekopäinen Eminemin näköinen liikekumppani Tommy tai vaimoke Tasha katso kovin hyvällä. Pakkaa hämmentää vielä Ghostin entinen gangsteri-mentori Kanan, joka vapautuu kymppivuotisesta linnatuomiostaan etuajassa ja alkaa hämmentää kovalla kädellä.

Olen nyt suunnilleen urakan puolivälissä ja toistaiseksi tää on jaksanut kantaa aika hyvin. Joka jaksossa on verta, paljasta pintaa, clubbailua ja parisuhdepörinää sopivassa suhteessa. Avainroolit on miehitetty... naisii... roolitettu tosin hyvin ja hahmojen väliset kemiat toimivat hyvin. Eksekuti-tuottajanakin häiläävä räppäri 50 Cent on roolissaan kyllä niin vastenmielinen hirviö, etten ole hetkeen nähnyt.

Kuva
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Netflix: Salaisia tiedustelurehtäviä
Mielenkiintoinen ja yleissivistäväkin dokusarja vuosikymmenten varrelta. Suosittelen!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Omena TV



For All Mankind

Sarjan premissi on, että N-Liitto laskeutuu kuuhun ennen Yhdysvaltoja ja avaruuskilpa ei lopukaan kuuhun laskeutumiseen vaan Yhdysvallat ja N-Liitto jatkavat täydellä teholla.

Tykkään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Oishan se ollut kiva, jos supervallat olisivat tyytyneet nokittelemaan raketeilla miljardöörien tyyliin, eivätkä olisi lähteneet proxy-sotiimaan pitkin maailmaa.
Vastaa Viestiin