Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.05.2023 15:51 Mähän olen kymmenen vuoden päästä eläkkeellä ja polviakin kolottaa, eli ehkä mun olisi aika perustaa kansanliike lääkärien koulutusmäärien lisäämiseksi.
:hep:

Mäki tarviin jossain vaiheessa uudet polvet.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Turkki sitten jatkaa Erdoganin tiellä: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009608009.html

Ja ilmeisesti ei tarvinnut itse vaaleissa edes huijata, vaan kansalaiset valitsi tän ihan itse. Ehkä puolueellisen median avustamana, mutta kuitenkin itse, notta jos menee diktatuuriksi, niin voivat vaan syyttää itseään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Rammstein "kohu" hieman ihmetyttää
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009619497.html

Aikuisilta naisilta kysytään "haluasitko olla bändäri?". Myönteisesti vastanneet saavat mahdollisuuden. Miten tuon muka voisi hoitaa paremmin?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 30.05.2023 8:27 Rammstein "kohu" hieman ihmetyttää
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009619497.html

Aikuisilta naisilta kysytään "haluasitko olla bändäri?". Myönteisesti vastanneet saavat mahdollisuuden. Miten tuon muka voisi hoitaa paremmin?
Kyllä toi järjestely kuulostaa niin läpinäkyvältä, että luulisi tyhmemmänkin tajuavan mikä on homman nimi.

Ja kun kyseessä on täysin ilmainen tapahtuma, niin kai yhtye saa kutsua sinne ihan ketä haluaa ja ihan millä tahansa perusteella. Seksin ja kauniiden naisten perässähän noita bileitä selvästi järjestetään, mutta ei kuulosta, että ketään pakotettaisiin mihinkään. Rumemmatkin haluis selvästi päästä osille, kun faniyhteisö toivoo että bileisiin valittaisiin enemmän tosifanien joukosta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homma on tuomittavaa, koska mulla ei ole bändäreitä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 29.05.2023 10:25 Turkki sitten jatkaa Erdoganin tiellä: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009608009.html

Ja ilmeisesti ei tarvinnut itse vaaleissa edes huijata, vaan kansalaiset valitsi tän ihan itse. Ehkä puolueellisen median avustamana, mutta kuitenkin itse, notta jos menee diktatuuriksi, niin voivat vaan syyttää itseään.
Riippumattoman median puute, yliopistojen vapauden kaventaminen ja ideologinen ohjailu, sekä poliittisten vastustajien vaino tavallaan vähän vähentävät kansan vastuuta. Ehkä maaseudun kouluttamattomalla köyhälistöllä, josta Erdoganin uskonnollis-konservatiivis-kansallismielinen kannatus kuitenkin tulee, ei oikein ole sosiaalista pääomaa tehdä perusteltua valintaa tässä tilanteessa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vagabondo kirjoitti: 30.05.2023 8:54 Rumemmatkin haluis selvästi päästä osille, kun faniyhteisö toivoo että bileisiin valittaisiin enemmän tosifanien joukosta.
Jos rumat pääsis mukaan, niin sehän olisi ilmainen lounas: saisi ilmaista viinaa, instakuvia eikä kutsua privaattiin koskaan.

Minusta Rammsteinin systeemi on paljon parempi kuin se, että bändi kiertelisi random-baareissa vonkaamassa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 30.05.2023 8:58 Riippumattoman median puute, yliopistojen vapauden kaventaminen ja ideologinen ohjailu, sekä poliittisten vastustajien vaino tavallaan vähän vähentävät kansan vastuuta. Ehkä maaseudun kouluttamattomalla köyhälistöllä, josta Erdoganin uskonnollis-konservatiivis-kansallismielinen kannatus kuitenkin tulee, ei oikein ole sosiaalista pääomaa tehdä perusteltua valintaa tässä tilanteessa.
Ei kai Turkki mikään Kiina ole? Eikös siellä ole älyluuri jokaisen taskussa ja google kääntää maailman mediat turkiksi. Jos ei kelpaa, niin oma vika.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 30.05.2023 8:58 Riippumattoman median puute, yliopistojen vapauden kaventaminen ja ideologinen ohjailu, sekä poliittisten vastustajien vaino tavallaan vähän vähentävät kansan vastuuta. Ehkä maaseudun kouluttamattomalla köyhälistöllä, josta Erdoganin uskonnollis-konservatiivis-kansallismielinen kannatus kuitenkin tulee, ei oikein ole sosiaalista pääomaa tehdä perusteltua valintaa tässä tilanteessa.
Toki. Mutta sitten kannattaa huomioida, että HSn mukaan esim. saksanturkkilaisten joukossa Erdoganin kannatus on erittäin vahvaa. Oliko 67% äänestänyt Erdogania, eikä ne voi vedota vapaan lehdistön puutteeseen.

Kai tää on vähän sama kuin että suomalaiset äänesti Kekkosen pressaksi vuosikymmenestä toiseen kunnes ei enää kyennyt virkaa hoitamaan. Kertaalleen jopa poikkeuslailla, kun Kekkonen ei suostunut normaaleihin vaaleihin. Näin jälkikäteen katseltuna karmeaa touhua.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti: 30.05.2023 8:58 Ehkä maaseudun kouluttamattomalla köyhälistöllä, josta Erdoganin uskonnollis-konservatiivis-kansallismielinen kannatus kuitenkin tulee, ei oikein ole sosiaalista pääomaa tehdä perusteltua valintaa tässä tilanteessa.
Kuitenkin oikeassa Euroopassa asuvat turkkilaiset äänesti Erdogania kovemmalla prosentilla kuin kotimaassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 30.05.2023 9:06
urpiainen kirjoitti: 30.05.2023 8:58 Riippumattoman median puute, yliopistojen vapauden kaventaminen ja ideologinen ohjailu, sekä poliittisten vastustajien vaino tavallaan vähän vähentävät kansan vastuuta. Ehkä maaseudun kouluttamattomalla köyhälistöllä, josta Erdoganin uskonnollis-konservatiivis-kansallismielinen kannatus kuitenkin tulee, ei oikein ole sosiaalista pääomaa tehdä perusteltua valintaa tässä tilanteessa.
Ei kai Turkki mikään Kiina ole? Eikös siellä ole älyluuri jokaisen taskussa ja google kääntää maailman mediat turkiksi. Jos ei kelpaa, niin oma vika.
No tässä on ikään kuin kaksi erilaista katsantokantaa: sun ja Vagiksen moralistinen kulma versus sitten sellainen enemmän dynamiikan ymmärtämiseen tähtäävä kulma, vaikka koetinkin tuohon vastuu-diskurssiin osallistua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 30.05.2023 9:05
Vagabondo kirjoitti: 30.05.2023 8:54 Rumemmatkin haluis selvästi päästä osille, kun faniyhteisö toivoo että bileisiin valittaisiin enemmän tosifanien joukosta.
Jos rumat pääsis mukaan, niin sehän olisi ilmainen lounas: saisi ilmaista viinaa, instakuvia eikä kutsua privaattiin koskaan.
Niin, ajattele sitä pettymyksen määrää! Kyllä tosifanienkin pitää päästä privaattiin eikä vaan niiden kauniiden tyttöjen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 30.05.2023 9:09 No tässä on ikään kuin kaksi erilaista katsantokantaa: sun ja Vagiksen moralistinen kulma versus sitten sellainen enemmän dynamiikan ymmärtämiseen tähtäävä kulma, vaikka koetinkin tuohon vastuu-diskurssiin osallistua.
Meillä on erilaiset silmälasit. Sinun lasien läpi näkyy uhreja joka paikassa. Minä näen aikuisia ihmisiä, jotka ovat vastuussa omasta elämästään.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 30.05.2023 9:09 No tässä on ikään kuin kaksi erilaista katsantokantaa: sun ja Vagiksen moralistinen kulma versus sitten sellainen enemmän dynamiikan ymmärtämiseen tähtäävä kulma, vaikka koetinkin tuohon vastuu-diskurssiin osallistua.
Mielestäni mainitsin vapaan median puutteen jo ensimmäisessä viestissäni millä koitin vihjata siihen suuntaan että ymmärrän maassa tapahtuvan äänestäjien poliittista ohjailua. Käsittääkseni oppositiokaan ei saa ihan vapaasti maassa toimia.

Kuitenkin kyllä siellä massojen joukossa pitää jonkinlaista ymmärrystä olla Erdoganin nationalistiselle linjalle, jotta se toimii. Olihan se vastaehdokaskin käynyt toisella kierroksella nationalisteja kosiskelemaan asemiaan parantaakseen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti: 30.05.2023 9:13
urpiainen kirjoitti: 30.05.2023 9:09 No tässä on ikään kuin kaksi erilaista katsantokantaa: sun ja Vagiksen moralistinen kulma versus sitten sellainen enemmän dynamiikan ymmärtämiseen tähtäävä kulma, vaikka koetinkin tuohon vastuu-diskurssiin osallistua.
Meillä on erilaiset silmälasit. Sinun lasien läpi näkyy uhreja joka paikassa. Minä näen aikuisia ihmisiä, jotka ovat vastuussa omasta elämästään.
Samaa mieltä. Sä olet jonkinlainen tyyppiesimerkki heebosta, jota Engels olisi ehkä kutsunut ideologian harhauttamasta, väärän tietoisuuden vallassa toimivasta tyypistä (ehkä, mä olen aika huono näissä teollisen vallankumouksen teoreetikoissa).

Edit. Löysin Wikipediasta tällaisen Engels-sitaatin. Ehkä osuin aika lähelle: »Ideologia on nk. ajattelijan luoma prosessi. Tietoisesti, se on totta, mutta kyseessä on väärä tietoisuus. Hän ei tunnista niitä voimia, jotka todella motivoivat häntä, muutoinhan kyseessä ei olisi ideologinen prosessi. Täten hän ymmärtää häntä motivoivat voimat väärin.»

Mun mielestä ne turkkilaiset Erdoganin äänestäjät ovat vähän kuin ne Homien toistuvasti mainitsemat työväenluokan kersat, jotka omasta vapaasta tahdostaan valitsevat ammattikoulun. Toki näin, ja valintakin on tietysti jokaisessa yksittäistapauksessa aivan ok, mutta kysymys on jotenkin väärin asetettu ja hukkaa kuvan kokonaisuudesta ja yhteiskunnallisesta kaavasta ("pattern", mitä se on suomeksi tällaisessa yhteydessä?). Ja mitä siihen vastuuseen tulee, niin tästä syystä olen sellainen 2020-luvun Ö-luokan jeesus, että olen valmis antamaan heille anteeksi, koska he eivät tiedä, mitä tekevät.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 29.05.2023 10:25 Turkki sitten jatkaa Erdoganin tiellä: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009608009.html

Ja ilmeisesti ei tarvinnut itse vaaleissa edes huijata, vaan kansalaiset valitsi tän ihan itse. Ehkä puolueellisen median avustamana, mutta kuitenkin itse, notta jos menee diktatuuriksi, niin voivat vaan syyttää itseään.
No Erdoganin äänestäjät voivat syyttää itseään, jotka lienevät vähemmistö kaikista turkkilaisista (toki äänioikeutettuihin nukkujiin kohdistuu kyllä samalla perusteella itsensäsyyttämisvaadetta), mutta silti tässä puheenparressasi on jonkinlainen turkkilaisten kollektiivisen syyllistämisen maku. Tää on sikäli henkilökohtaista, että mä en aio syyllistyä sinimustan hallituksen touhuista, vaikka suomalaiset sellaisen valtaan äänestiväkin. (Mut en mä kyllä syyllistynyt edellisenkään hallituksen toilailuista, kun en mä äänestänyt kuin yhtä viidestä hallituspuolueesta, ja sekin oli vain vähiten huono, en mä niitä kovin laajalti kannata.)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 30.05.2023 10:21
Vagabondo kirjoitti: 29.05.2023 10:25 Turkki sitten jatkaa Erdoganin tiellä: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009608009.html

Ja ilmeisesti ei tarvinnut itse vaaleissa edes huijata, vaan kansalaiset valitsi tän ihan itse. Ehkä puolueellisen median avustamana, mutta kuitenkin itse, notta jos menee diktatuuriksi, niin voivat vaan syyttää itseään.
No Erdoganin äänestäjät voivat syyttää itseään, jotka lienevät vähemmistö kaikista turkkilaisista (toki äänioikeutettuihin nukkujiin kohdistuu kyllä samalla perusteella itsensäsyyttämisvaadetta), mutta silti tässä puheenparressasi on jonkinlainen turkkilaisten kollektiivisen syyllistämisen maku. Tää on sikäli henkilökohtaista, että mä en aio syyllistyä sinimustan hallituksen touhuista, vaikka suomalaiset sellaisen valtaan äänestiväkin. (Mut en mä kyllä syyllistynyt edellisenkään hallituksen toilailuista, kun en mä äänestänyt kuin yhtä viidestä hallituspuolueesta, ja sekin oli vain vähiten huono, en mä niitä kovin laajalti kannata.)
Mä koen syyllisyyttä sekä turkkilaisten että suomalaisten tekemisestä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 30.05.2023 10:21 No Erdoganin äänestäjät voivat syyttää itseään, jotka lienevät vähemmistö kaikista turkkilaisista (toki äänioikeutettuihin nukkujiin kohdistuu kyllä samalla perusteella itsensäsyyttämisvaadetta), mutta silti tässä puheenparressasi on jonkinlainen turkkilaisten kollektiivisen syyllistämisen maku. Tää on sikäli henkilökohtaista, että mä en aio syyllistyä sinimustan hallituksen touhuista, vaikka suomalaiset sellaisen valtaan äänestiväkin. (Mut en mä kyllä syyllistynyt edellisenkään hallituksen toilailuista, kun en mä äänestänyt kuin yhtä viidestä hallituspuolueesta, ja sekin oli vain vähiten huono, en mä niitä kovin laajalti kannata.)
Pitää osata eritellä yksilö ja kansakunta. Ei Venäjä ole hetkessä nykytilaan vajonnut, vaan kyllä Putin on valtaansa rakentanut askel kerrallaan kansan hurratessa ja kyllä se kertoo jotain siitä kansakunnasta vaikka yksilö voi poiketa paljonkin. Sama koskee Turkkia tai Saksan kehitystä toisen maailman sodan alla. Johtaja tarvii politiikalleen kansan syvien rivien tuen jotta saa väännetty demokratian diktatuuriksi ilman sotilaallista vallankaappausta.

Meinaan että jos täällä rupee persut hallitsemaan vaaleista toiseen yli 50% kannatuksella, niin on syytä huolestua ja alkaa suunnitella peliliikkeitä tulevaisuuden varalle.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuuntelin eilen Kankkosen tarinoita Turkin vaalien tuloksesta. Mieleeni jäi etenkin pari asiaa. Vaalitulokseen vaikutti varmasti sikäläisen median voimakas kampanjointi Erdoganin puolesta - vastustajalle annettiin vain rippeitä. Toinen seikka oli vakaus. Vanhempi väestö on siinä uskossa, että Erdoganin valinta tuo vakautta ja toisaalta vastustajan valinta luo sekasortoa. Kyllähän vanhempi väestö on usein turvallisuushakuista ja tätä viestiä toistamalla riittävästi, aika hankala kuvitella muunlaista lopputulosta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

"Rammstein-yhtyeen fani Emilia pitää kummallisena, että bändin jatkobileisiin valikoidaan ainoastaan kauniita naisia"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... fa7a4d4dc1

Käsittämätöntä, kerta kaikkiaan?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kyllä body-positiivisuus ja trans-naiset tulisi huomioida!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Yksi castauksen periaatteista on ottaa mukaan myös isoista tisseistään kärsiviä trans-miehiä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Oda lopettaa ruuan nettikaupan Suomessa
https://www.talouselama.fi/uutiset/oda- ... fb4b1106bc

Hylättiin alun jälkeen Oda. Oda oli toimituskulujen jälkeen kalliimpi meidän ostoskorilla emmekä olleet niin innoissaan Odan pakkausvimmasta (kaikki on siis pakattu koneellisesti käsiteltäviin pakkauksiin).

Tällä hetkellä ruokamme tulee Prismasta.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Meille Oda toi ruokaa viimeksi maanantaina.

Harmi, että lopettaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

En oo vielä odannut. Mun vika :yo:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin