Onko Homien keskustelutyyli asiallinen vai ei?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko Homien keskustelutyyli mielestäsi asiallinen vai ei?

Äänestys päättyi 13.06.2023 10:41

Kyllä, Homeboy on erittäin asiallinen keskustelija.
0
Ei ääniä
Ei, Homeboylla olisi keskustelutyylissään parannettavaa.
8
67%
Olen Homeboy.
4
33%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko Homien keskustelutyyli asiallinen vai ei?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 07.06.2023 23:11
Homeboy65 kirjoitti: 07.06.2023 19:07Niin että tuo on legitiimi syy pottuilla?
Mikä tuo?
Ei minusta muu kuin jos haluaa antaa potut pottuina. Eli pottuilee takaisin jos joku pottuilee sinulle. Minä en halua loukata kenenkään tunteita. Enkä valehtele koskaan, ainoana poikkeuksena ns. valkoiset valheet.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko Homien keskustelutyyli asiallinen vai ei?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kreitsu kirjoitti: 08.06.2023 9:16 Homie, se että heittelet sivistyssanoja (jotka usein eivät edes sovi kontekstiin) onelinereihisi, ei tee sinusta älykköä. Se tekee tekstistäsi monitulkintaisen ja sekavan, koska et osaa käyttää niitä (sivistysanoja). Antaa siis juuri päinvastaisen kuvan kuin ehkä toivot?
"Onelinereihisi"? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko Homien keskustelutyyli asiallinen vai ei?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vähän luulen että arvostelu allekirjoittanutta kohtaan ei ole useinkaan kovin objektiivista (anteeksi sivistyssana) vaan taustalla ovat antipatiat. Tulee mieleen vitsi entisessä Neuvostoliitossa:

Joku möykkää Punaisella torilla keskellä yötä ja huutaa: "Brezhnev on idiootti!". Hänet otetaan kiinni ja hän saa tuomioksi 30 ruplaa sakkoja ja 15 vuotta vankeutta. Edellisen yörauhan rikkomisesta ja jälkimmäisen valtiosalaisuuden paljastamisesta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Onko Homien keskustelutyyli asiallinen vai ei?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Henkilökohtaisuuksiin vetoaminen on aika laiskaa. Mulla ei ole mitään antipatioita sua kohtaan, en vain ymmärrä keskustelutyyliäsi. Harvemmin vastaat esitettyihin kysymyksiin, vaan vaihdat aihetta tai alat jankuttaa jostain muusta. Ei kiinnosta sellainen.

Siksipä lopetan kanssakäymisen tähän.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko Homien keskustelutyyli asiallinen vai ei?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kreitsu kirjoitti: 08.06.2023 10:15 Henkilökohtaisuuksiin vetoaminen on aika laiskaa. Mulla ei ole mitään antipatioita sua kohtaan, en vain ymmärrä keskustelutyyliäsi. Harvemmin vastaat esitettyihin kysymyksiin, vaan vaihdat aihetta tai alat jankuttaa jostain muusta. Ei kiinnosta sellainen.

Siksipä lopetan kanssakäymisen tähän.
"Laiskaa"? Toistan taas: asioita ei pidä monimutkaistaa liikaa. Ajattelu on karsimista, yksinkertaistamista.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Onko Homien keskustelutyyli asiallinen vai ei?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 08.06.2023 10:17"Laiskaa"? Toistan taas: asioita ei pidä monimutkaistaa liikaa. Ajattelu on karsimista, yksinkertaistamista.
Tämä on juuri tätä. Sinulle annetaan ihan pottuilematta palautetta miksi tavastasi ei keskustella, et ota palautetta mitenkään vastaan vaan deflektoit sen pois jollain latteudella. Argumentaatiovirheet, lähteiden puutteet ja keskustelun lopettaminen siihen "etten enää jaksa" eivät ole ajattelua.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko Homien keskustelutyyli asiallinen vai ei?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 07.06.2023 9:43

Sitten tässä homien tapauksessa on sellainen inhimillinen tasokin. Luulen, että moni näkee hänet rassukkana, sellaisena epäonnistujana, jota ei saisi missään tilanteessa vetää kölin alta. Lyötyä ei saisi lyödä. Suurin osaa pitää häntä myös hönönä, ja hönöhän ei ensisijaisesti ole ilkeä, vaan pikemminkin tyhmä.
Olen kyllä huomannut että m i t ä t a h a n s a kirjoitan täällä Kitinäraati ajattelee että olen tyhmä jätkä. Jos kirjoitan että 2 x 2= 4 niin Kitinäraati ajattelee että olen tyhmä jätkä.
Viittaan postaukseeni tässä ketjussa 8.6. kello 10.03.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin