Kesän kiinnostavin keikka?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Johnny Winter

Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Joko on kasapäin tikettejä taskussa? Mulla on ja vaikka en tuohon Flown posseen kuuleman mukaan juurikaan sopeudu, niin kesän kuumin juttu on The Black Keys. Kesän pelottavin setti on Sonikka ja ne kaikki saatanan 40 tuhatta ihmistä. Entäs jos tulee kusihätä? ZZ Top on vielä auki. Snadisti himottais. Kuuma kesä!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja saira »

Ainoat keikat tällä hetkellä tiedossa on Love Music Festival, molemmille päiville liput miehelle ja mulle ja kaveripariskunnalle. Ei mun musaa, mut mukava aina käydä näillä festareilla. Ja seura on parasta!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Jos tota Springsteeniä kävis kuuntelemassa...
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Yksi kesän kuumista keikoista olisi eittämättä tämä: http://www.puistoblues.fi/index.php?k=20732

Itse en pääse, mutta menkää te. Ja raportoikaa.

Tsekatkaa se youtube -pätkä sieltä pohjalta!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jiihaa, Sonisphereen Snakepit-privilegiot, joten kuulosuojaimet mukaan!11!!1
Paras päivä ikinä.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja KKK »

Nashville v*tun Pussy Porispheressä! Tietääpä minne mopon nokka osoittaa 2.8. Rupee oleen kesän metelikattaus paketissa - Motörhead ja Thorogood on jo korvamerkattu.

Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja KKK »

Riemumieli kirjoitti:Jiihaa, Sonisphereen Snakepit-privilegiot, joten kuulosuojaimet mukaan!11!!1
Ketä siellä on tänä vuonna? Kuukelsin tuossa tovin, mutta haaviin ei jäänyt muuta kuin Iron Maiden -spekulaatioita.
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuskan ja Saunan liput hallussa. Ei varsinaisesti yhtä kiinnostavaa bändiä, mutta tapahtumat itsessään ovat kiinnostavimpia vaikka Sauna palaakin huonommalle paikalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tänä vuonna ei ole niin kuuma kesä :( Pyhä Yrjö kuuluu käydä kumartamassa, niin se vain menee. Muuta ei ole. Rock The Beach vähän kiehtois, mut hervottomat hillot kolmesta bändistä! (Queens of the stone age, Stone Sour ja Airbourne). Olishan siellä Flesh Roxon!!
Who says you need to buy a guitar?
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Saunalippu täälläkin näpeissä. Hotelli varattu ja maksettukin jo 8)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16638
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009265761.html

Naurattaa tuo, että joku markkinoi festariaan jollain kansainvälisillä nimillä, ja pari päivää ennen h-hetkeä ilmoittaa, että niiden tilalta esiintyykin Matti ja Teppo.

Mut siis mun varsinainen oivalluksen tässä oli, että ilmeisesti mun nykyisestä näkökulmastani keikka ei enää voi olla kiinnostava. Kun katsoo eri tapahtumien esiintyjälistoja, niin on vain kahdenlaisia artisteja: Niitä, joista en ole koskaan kuullutkaan ja jotka eivät näin ollen kiinnosta, ja sitten niitä, joiden parasta ennen -päiväyksen minäkin tiedän menneen jo vuosikymmeniä sitten ja jotka eivät näin ollen kiinnosta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Katoin tota festarilistaa ja innostuin kun ekasta tunsin kaikki. Sitten en enää tuntenutkäaan enää ketään.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 09.06.2023 13:05 Mut siis mun varsinainen oivalluksen tässä oli, että ilmeisesti mun nykyisestä näkökulmastani keikka ei enää voi olla kiinnostava. Kun katsoo eri tapahtumien esiintyjälistoja, niin on vain kahdenlaisia artisteja: Niitä, joista en ole koskaan kuullutkaan ja jotka eivät näin ollen kiinnosta, ja sitten niitä, joiden parasta ennen -päiväyksen minäkin tiedän menneen jo vuosikymmeniä sitten ja jotka eivät näin ollen kiinnosta.
Mä lähdin skeptisenä lukemaan listaa oletuksella, ettei näistä nyt mikään kiinnosta, mutta Turkulaiset herätti kiinnostuksen Auroralla. Mutta varsinainen jättipotti löytyi Pori Jazzeista. En ole siellä koskaan käynyt, mutta nyt joutuu vakavasti harkitsemaan, nimittäin Hiromi on niin kovan luokan kiinnitys festareille: https://www.porijazz.fi/fi/esiintyjat/h ... nicwonder/
Kenetköhän mä saisin seuraksi. Vaimo ei varmasti suostu :lol:

Eli hieman yllättäen löysin jopa 2 mielenkiintoista keikkaa joista jälkimmäinen lähentyy must see kategoriaa. Sonic wonder kokoonpano on uusi enkä ole sitä kuullut. Edellinen The Trio Project oli ihan todella hyvä, mutta ei ikinä käynyt Suomessa. No koska mä oon mä, niin todennäköisesti ostan vaan levyn ja kuuntelen kotona... :oops:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pelle Miljoona soolo Cafe Ursula 21.7.2023 Harkitsen menemistä. :think:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesän kiinnostavin keikka?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti: 15.06.2023 13:36 Pelle Miljoona soolo Cafe Ursula 21.7.2023 Harkitsen menemistä. :think:
Tuosta ei sovi kertoa herra P:lle koska hän on Suomen suurin Pelle Miljoona-fani. Hän tulisi kateelliseksi ja vetäisi herneen nenään... :roll:
Siis ihan tosi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin