Kysy Kitystä. Kysymys- ja vastauspalsta

Yleinen lätinä jä kitinä
RolloTomasi

Re: Kysy Kitystä. Kysymys- ja vastauspalsta

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Jos nukuttaa eika mitaan estetta nukkumiselle ole, niin pitaisiko silloin menna nukkumaan vai roikkua Kityssa?
Roikkua Kityssä tietenkin, jos sillekään ei ole mitään estettä.
Kiitos vastauksestasi, Ninni. Siita oli paljon apua, ja aion noudattaa ohjettasi. Muistan sen myos vastaisuuden varalle.
ninnithequeen

Re: Kysy Kitystä. Kysymys- ja vastauspalsta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Jos nukuttaa eika mitaan estetta nukkumiselle ole, niin pitaisiko silloin menna nukkumaan vai roikkua Kityssa?
Roikkua Kityssä tietenkin, jos sillekään ei ole mitään estettä.
Kiitos vastauksestasi, Ninni. Siita oli paljon apua, ja aion noudattaa ohjettasi. Muistan sen myos vastaisuuden varalle.
Niin, ja sitten voi hyppiä eestaas chatissäkin, ennenkuin kukaan ehtii sanoa moi :D
(jos se ny ees olit sinä äsken)
Herra Manala

Re: Kysy Kitystä. Kysymys- ja vastauspalsta

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Kysytään ny sitte:

Miksi meijän digiboksista hävis äänet?
Piuhat on kiinni, mute ei päällä ja kaikki muu toimii. Ääntä ei vain tule. Ohjeita ei ole koskaan ollutkaan kun saatiin käytetty lahjaksi. Ärsyttävää. Nimittäin se ettei ymmärrä näistä hevonvitun laitteista yhtään mitään :roll:
Scart-liitin saattaa olla näennällisesti kiinni joko digiboksissa tai TV:ssä, mutta hieman toispuoleisesti. Toispuoleisuus saattaa kadottaa joko äänen tai kuvan, mutta ei siis molempia. Tai sitten scart-liittimestä on saattanut pinnejä painua sisään/katketa. Scart/EuroAV on muutenkin liitinstandardina uskomattoman surkea esitys, ja on varsin yleistä että noita piuhoja menee "mystisesti" paskaksi. Samoin niiden kiinni- ja irtivetkuttelu aiheuttaa useasti juotosten irtoamisen esim. TV:n piirilevystä.

Katso nyt kuitenkin ettei se mute ole päällä TV:stä/kotiteatterilaitteistosta, vaikka digiboksista ei olisikaan.
WanhaPervo

Re: Kysy Kitystä. Kysymys- ja vastauspalsta

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Herra Manala kirjoitti:
Scart-liitin
Jos et tiedä, mikä on scart-liitin, niin tässä kuva
http://images.google.fi/images?q=tbn:cV ... XHT601.jpg
Nowaysis

Re: Kysy Kitystä. Kysymys- ja vastauspalsta

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Vessanpöntön kannen sisäpuolella "Divers under water"
Uima-allashuoneen ovessa "Crocodiles, no swimming"
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kysy Kitystä. Kysymys- ja vastauspalsta

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Lolita kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Lilo kirjoitti::off:

...mä olen aina halunnut sellasen busseista löytyvän "hätätilanteessa väännä vipua, vedä ovesta" -kyltin vessan oveen...
(ja sen "älä seiso peilin edessä"-kyltin peilin yläpuolelle muistutukseksi...)
Mulla oli aikoinaan opiskelijakämppäni naulakossa kyltti "Vaatesäilytys 3 mk".
Sivuluisu jatkukoon. Minulla oli vessan ovessa aikoinaan keltaista "Police line do not cross" -nauhaa.
Mun vastaavat:

Eteisestä löytyy kyltti jossa lukee: Emme vastaa naulakkoihin jätetyistä vaatteista. :)

Mökin puuhuussin ovella (ulkopuolella tietty) on sellanen virastoista tuttu valojuttu siinä ovela; punainen-varattu, keltainen-odota,vihreä-sisään.. ei sitä kytketty ole kun jostain hassunkummasta syystä mun ulkohuussissa ei siellä mökillä ole sähköjä ollenkaan.. On siellä sitten myös seinällä (sisäpuolella tällä kertaa) sellanen vanhanaikainen käsisuihku.. ja luonnollisesti sekin kytkemätön, kun ei sinne sitten vesiäkään ole tosiaan vedetty. ;)

Joskus nuorempana sängyn päällä oli kyltti: Asiaton oleskelu kielletty. Nykyisellään on kadonnut se ja hyvä niin, koska nykyään sängyssä tulee oleskeltua jos asiasta niin myös paljolti asian vierestä :P

Edith kirjoitti:Kauan, kauan sitten, kun vielä asuin vanhempieni kanssa rivitalossa Espoossa, oli yläkerran vessan vessanpöntön kannen sisäpuolelle teipattu isohko kuva J.J. Lehdosta ja alakerran vessaan vastaavaan paikkaan kuva Renny Harlinista. Taisi olla alun perin isäni ideoita.
Edellisessä asunnossani minulla oli vessan ovessa sisäpuolella, suoraan katseen linjassa pöntöllä istuen, juliste Tuiskun Antista ja sen päällä teksti: "Jotta et unohtaisi mitä tulit tänne tekemään.. pa*kaa" :D

Na kirjoitti:
definitely kirjoitti: Miksi suomessa on postiluukut, vaikka riskit ovat hirmuiset? Muualla maailmassa postilokerot ovat porraskäytävien auloissa.
Aloin miettiä samaa keväällä. Ystäväpariskunnan naapuri oli näemmä kyllästynyt kavereiden pieneen ja välillä innokkaasti räksyttävään koiranpentuun ja oli tiputtanut rotanmyrkyllä maustettua jauhelihaa postiluukusta. ONNEKSI kaveri oli kotona ja huomasi heti, olisi käynyt muuten huonosti. Huh.
Kaikenlaista sitä.. itse olin joskus nuorempana todistamassa kun eräs ihminen sai postiluukustaan levyllisen jäädytettyä KUSTA.. oli kai tarkoitus, että lähetyksen saava henkilö ei olisi ollut kotona ja kusi olisi ehtinyt sulaa eteisen lattialle ennen kotiutumista mutta sattuipa olemaan kotona ja kerettiin toimittaa pissi pönttöön ennen sulamista, eikä suureNpaa vahiNkoa päässyt syntymään.. 8)
Vastaa Viestiin