No siis kun mä kävin siellä, niin oli vielä joku -20% avajaistarjous ja sitä myöten (tai ehkä on muutenkin) paikka aivan täynnä, ja tarjoilijoilla homma vielä vähän hakusessa, sähläsivät vähän buffan täyttämisessä, astioiden pois korjaamisessa ja sen sellaisessa. Eli aika mäiske, ei ne siinä paljoa ehtineet selitellä. Ehkä nyt on jo rauhallisempaa, vakiintuneempaa ja jotenkin asettuneempaa meininki, jolloin opastusta saanee paremmin ja voi olla muutenkin miellyttävämpi tunnelma.James Potkukelkka kirjoitti: ↑25.08.2023 8:26Oon tänään menossa tuonne. Grillaus siis hoidetaan itse? Saitteko henkilökunnalta jotain opastusta, miten toimitaan?urpiainen kirjoitti: ↑24.08.2023 14:33 Mä kokeilin Ainoassa avautunutta korealaista ravintolaa (https://www.kimchibbq.fi/), jossa siis ainakin iltaisin ja viikonloppuisin on sellainen muutama vuosi sitten trendikkäänä pidetty korealainen bbq-buffet, jossa omassa pöydässä olevassa pienoisgrillissä grillataan maun mukaan lihoja, kasviksia, kalaa ja äyriäisiä, jotka syödään mausteseosten kanssa salaatinlehdessä (halukkaille oli buffassa myös valmiita ruokia ja sushia). Olihan se ihan kivaa touhuta siinä grillin ääressä, mutta jotenkin kuitenkin oli vähän liian pikaruokamainen minusta. Ehkä uutuus oli houkutellut myös vähän liian kovan mäiskeen ravintolaan. Mut silti joihinkin tilanteisiin ihan hauska lisä Ainoan ravintolatarjontaan.
Kunnon nettimiehenä tietty googlaat jonkun opetusvideon ja esiinnyt suvereenin kokeneena maailmanmiehenä siellä. Tai sitten vaan niin kuin muutkin painat menemään. Nappaat sieltä buffasta vadillisen salaatinlehtiä, kokelman maustekastikkeita ja erityisesti kimchiä, sekä erilaisia grillattavia juttuja (niissä on siellä kirjoitettuna joku ohjepaistoaika, mutta mennee takapuolituntumalla). Siitä sitten vaan grillaamaan! Keskeisin vinkki on ehkä se, että saapuessasi henkilökunta käynnistää sen pöytägrillin, odottele hetki, että se on kuuma, ja kun pääset hommiin, niin siinä pöydässä on öljysumutepullo, sumuttele silloin tällöin itse siihen paistolevyyn liukkaampi pinta.