Presidentinvaalit 2024
Re: Presidentinvaalit 2024
https://yle.fi/a/74-20049765
https://yle.fi/a/74-20049870
Haavisto edelleen myös kakkoskierroksella suosituin, mutta eiköhän Stubb sen ohita.
Edit. Ylle vois kaivaa taas tähän jonkun kv-vedonlyöntilafkan kertoimet.
https://yle.fi/a/74-20049870
Haavisto edelleen myös kakkoskierroksella suosituin, mutta eiköhän Stubb sen ohita.
Edit. Ylle vois kaivaa taas tähän jonkun kv-vedonlyöntilafkan kertoimet.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Tulee tiukka kisa. Kakkonen olisi Haavistolle luontainen.
monia ei miellytä ajatus henkisesti ja fyysisesti raskaasta ja kuluttavasta työstä huonolla palkalla
-
- Kitisijä
Kun isänmaa kutsuu, niin saatte oddsit

Haavisto 2,25
Stubb 3,25
Aaltola 5,5
Rehn 7,5
Hallis 11
Urpilainen 20
Andersson 50
Harkimo 100
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
^ Siis onko noi kertoimet, joilla panoksensa saa takaisin? Eihän tässä voi olla tekemättä rahaa, kun Stubb tai Haavisto voittaa käytännössä varmasti? Yhtä varma business kuin Herra P:n postimerkkidiilaus (tosin mun mielestä tää väite, että Herra P. ostaa halvalla ja myy kalliilla on uusi paketointi, vielä kesällä se oli että Herra P. perii isältään ja myy divareihin).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^
"Saa halvalla ja myy kalliilla" sopii perintöön, varastamiseen ja perseen myymiseen.
"Saa halvalla ja myy kalliilla" sopii perintöön, varastamiseen ja perseen myymiseen.
-
- Kitisijä
Oisko noissa taas brittimäisesti ykkönen liikaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ok. Höh. En ole vedonlyönnin harrastaja, niin en ymmärtänyt.
Perii isältään ja myy ei ole vielä tae kalliilla myymisestäurpiainen kirjoitti: ↑14.09.2023 9:44 ^ Siis onko noi kertoimet, joilla panoksensa saa takaisin? Eihän tässä voi olla tekemättä rahaa, kun Stubb tai Haavisto voittaa käytännössä varmasti? Yhtä varma business kuin Herra P:n postimerkkidiilaus (tosin mun mielestä tää väite, että Herra P. ostaa halvalla ja myy kalliilla on uusi paketointi, vielä kesällä se oli että Herra P. perii isältään ja myy divareihin).
Universaali disclaimer.
Divareihin myyminen on itseasiassa tae halvalla myymisestä. Ne kun voittoa tavoittelevina yrityksinä ostavat vain sellaisella hinnalla, että saavat riittävän katteen myydessään.So Hard kirjoitti: ↑14.09.2023 10:44Perii isältään ja myy ei ole vielä tae kalliilla myymisestäurpiainen kirjoitti: ↑14.09.2023 9:44 ^ Siis onko noi kertoimet, joilla panoksensa saa takaisin? Eihän tässä voi olla tekemättä rahaa, kun Stubb tai Haavisto voittaa käytännössä varmasti? Yhtä varma business kuin Herra P:n postimerkkidiilaus (tosin mun mielestä tää väite, että Herra P. ostaa halvalla ja myy kalliilla on uusi paketointi, vielä kesällä se oli että Herra P. perii isältään ja myy divareihin).![]()
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Herra P:llä oli (ja edelleen pitkälti on) noin 30 000 postimerkkiä, peri isältään noin 100 000 postimerkkiä. Hän myy niitä netissä.urpiainen kirjoitti: ↑14.09.2023 9:44 ^ Siis onko noi kertoimet, joilla panoksensa saa takaisin? Eihän tässä voi olla tekemättä rahaa, kun Stubb tai Haavisto voittaa käytännössä varmasti? Yhtä varma business kuin Herra P:n postimerkkidiilaus (tosin mun mielestä tää väite, että Herra P. ostaa halvalla ja myy kalliilla on uusi paketointi, vielä kesällä se oli että Herra P. perii isältään ja myy divareihin).
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Eli hän ei ostakaan halvalla, vaan perii ja trokaa.
Universaali disclaimer.
Hän keräili postimerkkejä jotain 40 vuotta sitten kyllästyi niihin ja rupesi myymään niitä ja peri noin 100 000 merkkiä. Hyvin menee kaupaksi.
Omaisuuden realisointi on aika kaukana voitollisesta kaupanteosta.
Universaali disclaimer.
No enpä jaksa tästä nyt väitellä.

Olli on virallisesti mukana! Vaviskoot - niin, ei kukaan.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009857902.html
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009857902.html
Toimittajat tykkäävät hakea analogioita vanhoista vaaleista. Oli tälläkin yrityksellä ansionsa: https://suomenkuvalehti.fi/politiikka-j ... bcab5c05-4
Haavisto tietysti pelkää olevansa uusi Elisabeth Rehn, ja Stubb ei halua Uosukaisen housuihin. Saa nähdä, jotenkin uskon, että asetelma kuitenkin pitää ja toinen kierros on Haavisto - Stubb, ja siitä sitten Stubb pressaksi.
Haavisto tietysti pelkää olevansa uusi Elisabeth Rehn, ja Stubb ei halua Uosukaisen housuihin. Saa nähdä, jotenkin uskon, että asetelma kuitenkin pitää ja toinen kierros on Haavisto - Stubb, ja siitä sitten Stubb pressaksi.
Aika moni varmaan vierastaa Stubbia, jolla on kovan oikeistolaisen imago. Ja aika moni nainen pitää Haavistoa lutusena.
-
- Kitisijä
Mä luokittelen Stubbin ennenmuuta liberaaliksi Nato-myönteiseksi EU-nörtiksi, jolle tärkeää on (silti) mm. monikulttuurisuus ym. Ehkä tuo luonnehdintasi on vanhentunut.
Kyllä Stubb on talous-ja työmarkkinamielipiteineen hyvinkin oikeistolainen.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑15.09.2023 15:24Mä luokittelen Stubbin ennenmuuta liberaaliksi Nato-myönteiseksi EU-nörtiksi, jolle tärkeää on (silti) mm. monikulttuurisuus ym. Ehkä tuo luonnehdintasi on vanhentunut.
Kuitenkin supersuositusta Niinistöstä vähän vasemmalla.Homeboy65 kirjoitti: ↑15.09.2023 15:27Kyllä Stubb on talous-ja työmarkkinamielipiteineen hyvinkin oikeistolainen.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑15.09.2023 15:24Mä luokittelen Stubbin ennenmuuta liberaaliksi Nato-myönteiseksi EU-nörtiksi, jolle tärkeää on (silti) mm. monikulttuurisuus ym. Ehkä tuo luonnehdintasi on vanhentunut.
Universaali disclaimer.
Niinistö on tuonut presidentti-instituutioon tiettyä arvokkuutta Tarja Halosen jälkeen. Lisäksi hän on tehnyt kaikenlaista kasvattaakseen kansansuosiotaan. Maakuntamatkat, erilaiset kissanristiäiset jne.So Hard kirjoitti: ↑15.09.2023 15:29Kuitenkin supersuositusta Niinistöstä vähän vasemmalla.Homeboy65 kirjoitti: ↑15.09.2023 15:27Kyllä Stubb on talous-ja työmarkkinamielipiteineen hyvinkin oikeistolainen.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑15.09.2023 15:24
Mä luokittelen Stubbin ennenmuuta liberaaliksi Nato-myönteiseksi EU-nörtiksi, jolle tärkeää on (silti) mm. monikulttuurisuus ym. Ehkä tuo luonnehdintasi on vanhentunut.
Niinistö haluaa presidentiltä myös armahdusoikeuden pois. Hän tajuaa että jos kumartaa yhteen suuntaan niin pyllistää toiseen suuntaan.
Turkistarhauksen kohdalla hän ei halunnut ottaa kantaa vaan väitti että kuluttajat päättää.
Turkistarhauksen kohdalla hän ei halunnut ottaa kantaa vaan väitti että kuluttajat päättää.
Kyllä mä voisin tässä silleen varovasti kompata Homieta, että yksi Stubbin kampanjan riskejä on se, että jos nykyhallituksen leikkausten tasapuolisuustulkinta (leikataan köyhiltä toimeentuloa, rikkailta veroprosenttia) saa väen kipuilemaan syksyllä ja alkutalvesta, niin tässä pressanvaalikonstellaatiossa tyytymättömyysi saattaisi hyvinkin kohdistua just Stubbiin, josta varmaan kaivettaisiin esiin vanhoja juttuja Sipilän valtiovarainministerin ajoilta. Eli Stubb saattaa joutua syntipukiksi kantamaan hallituksen syntejä. Toki, jos hallituspuolueiden kannattajat pysyvät tyytyväisenä hallituspolitiikkaan, ja kepulaiset tukevat sitä, niin riskiä ei ole.So Hard kirjoitti: ↑15.09.2023 15:29Kuitenkin supersuositusta Niinistöstä vähän vasemmalla.Homeboy65 kirjoitti: ↑15.09.2023 15:27Kyllä Stubb on talous-ja työmarkkinamielipiteineen hyvinkin oikeistolainen.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑15.09.2023 15:24 Mä luokittelen Stubbin ennenmuuta liberaaliksi Nato-myönteiseksi EU-nörtiksi, jolle tärkeää on (silti) mm. monikulttuurisuus ym. Ehkä tuo luonnehdintasi on vanhentunut.
Onks tää nyt neroutta vai jäätävää tuubaa.
Tässä tulee Mika Aaltola!

- James Potkukelkka
- Kitisijä
Svengaa kuin hirvi!
Tekijä kuulostaa samalta kuin siinä persuista tehdyssä Eemeli-videossa.
Tekijä kuulostaa samalta kuin siinä persuista tehdyssä Eemeli-videossa.
monia ei miellytä ajatus henkisesti ja fyysisesti raskaasta ja kuluttavasta työstä huonolla palkalla