Kesäaika päättyy -viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Pahasti meinaa jetlag painaa 🥱
Tuskin liittyy jokailtaiseen viinin juontiin kuitenkaan :paavi:

Äitylin vein klo 7.20 kentälle su, niin se vielä sekoitti biorytmit lopullisesti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tyttäreltäni otettiin eilen koulussa talvitakki, jossa mm. kotiavaimemme taskussa. Asia kuulutettiin koulussa, mutta takkia ei kukaan tuonut. Soittelin varareksille juuri, ja selvisi, että takki oli tuotu vaksin huoneeseen eilen jossain vaiheessa. Vittu kun oli vähän kuumottavaa jonkin aikaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ihan kuin joku joustavan moraalin omaava duunari olisi syönyt mun purkista. Ostin eilen jugurttia kaupasta. Tänään kun meinasin syödä, niin maistui pilaantuneelle, vaikka myyntiaikaa vielä melkein kuukausi jäljellä. Purkista puuttui sinetti ja tuotetta oli vähemmän kuin normaalisti. Hämmentävä kokemus. Vähän sellanen epäuskoinen olo, että onko oikeasti tapahtunut niin kuin kuvittelen tapahtuneen :?

Toivottavasti ei tule vatsavaivoja maistelemastani määrästä. Ei ollut niin pilalla, että olisi heti sylkäissyt ulos, mutta pari pientä lusikallista riitti vakuuttamaan että se on päässyt pilaantumaan.

Laitoin kaupalle palautetta. Jännä nähdä niiden vastaus. Kuvittelisin olevan sellainen laatupoikkeama joka aiheuttaa liikettä, kun ei ole oikein hyvää mainosta ketjulle. Firmalle olisi pienempi haitta, jos jobbari olisi vetänyt koko purkin välistä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Veikkaan valmistusvirhettä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.10.2023 11:49 ^Veikkaan valmistusvirhettä.
Se oli minunkin ensireaktio, mutta epäonnistunut kannen kiinnitys ei selitä tuotteen vähyyttä pakkauksessa. Eikä oikeastaan myöskään sinetin puuttumista. Turhan monta virhettä kasaantunut samaan tuotteeseen ollakseen sattumaa IMHO.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

:suihku: Kuumaa vettä mukissa ja Kitinä edessä. :l33t:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rilleistä linssi rikki, kolmas kerta reilun vuoden sisään. Täytyy varmaan vaihtaa pokallisiin, kun ei nämä hengettömät kestä normaalia käyttöäkään. Ja tuleehan tämä kalliiksikin, kun omavastuuosuuden jotutuu aina pulittamaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mitäs sä rymyät? Itse en muista saaneeni lasejani rikki koskaan. Linssit joskus irronneet, mutta saanut takaisin paikoilleen.

Hengettömiä en kylläkään käytä.

ps. en toki ole urheilumies.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Sain "poliisilta" julkisuudessa pyörineen uhkauskirjeen sähköpostiin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 25.10.2023 12:32 Sain "poliisilta" julkisuudessa pyörineen uhkauskirjeen sähköpostiin.
Viitsitkö kertoa tarkemmin?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Poliisin nimissä lähetetty kirje, jossa minun kerrotaan syyllistyneen erilaisiin rikoksiin ja pyydetään vastinetta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ En Tiedä mitään mistään bussikaistasta. Olen Talvipyöräilijä!
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 554
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Menin tiistaina työterveyslekurille, joka passitti mut suoraan päivystykseen. Päivystyksessä neurologin arvion jälkeen osastolle, CT-kuvat, seurantaa, magneettikuvat, kaksi eri kipulääketiputusta ja neljää eri migreenin katkaisuun tarkoitettua lääkettä ennen kuin alkoi hellittää. Hell yeah, olo on doupattu. Tänään kotona, valvottuna, ajokielto, saikkua. Se viime viikon kolari aiheutui siis arvelemastani migreenistä, mutta lisäksi whiplash niskassa. Siitä tästä vielä toivutaan se aika kun siihen nyt meneekään. :roll:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2827
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Olin pohojanmaalla enon syntympäivillä. Siellä kaikki on isoo, eikä ole häpiä olla hyvä.

Puolet geeneistäni on kuitenkin eteläpohojalaasia. Mikä lie virhe sattunut sekoittuessa varsinaissuomalaiseen ym. perimään, kun ei ole itseluottamusta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kesäaika päättyy -viikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

nokkaelain kirjoitti: 29.10.2023 21:54 Olin pohojanmaalla enon syntympäivillä. Siellä kaikki on isoo, eikä ole häpiä olla hyvä.
Ja vaikka hyvää yritetähän, niin priimaa vain pukkaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin