vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kerrankin yllätin talven ja nastarenkaat olleet jo pari viikkoa. Pyörässä vielä ei. Tänään olisikin vähän jänskättänyt ekaa kertaa sohjossa pyöräillä sitten lapsuuden, mutta sorvausta ip:llä kauempana, joten autolla liikkeellä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2824
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Onko asiallista kirjoittaa tänne myös huumeidenkäyttämättömyydestään?

Töissä piti tehdä Supon suppea turvallisuusselvitys. Työnantaja ei suostunut täyttämään muita kohtia, joissa ohje sanoi, että työnantaja täyttää, mutta oli rastittu, että työntekijä hakeutuu itse huumetestiin. (Projektinvetäjä kokeili työterveydesså, mutta ei huumetestiin niin vain päässyt.)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei enää hermo pitänyt. 11:30 vaihtuu edestä kaksi raapivaa ja takaa kaksi ihan vaan rengasta talviversioihin. Huomasin muuten aamuliikenteessä, että Iidesjärvi oli jäätynyt jopa kauttaaltaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2824
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 30.10.2023 9:01 Ei enää hermo pitänyt. 11:30 vaihtuu edestä kaksi raapivaa ja takaa kaksi ihan vaan rengasta talviversioihin. Huomasin muuten aamuliikenteessä, että Iidesjärvi oli jäätynyt jopa kauttaaltaan.
Lähin kaveri on asunut Iidesjärven rannassa siitä asti kun muutti Hämeenpuistosta. Lienette melkein naapureita, täältä varsinaisesta Suomesta katsoen ainakin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja aasi »

Yön aikana oli tullut aika reilu lumikerros maahan, heräsinkin aurauksen ääniin. Jokohan tämä on jo pysyvä, ei oikein näytä että ensiviikolla olisi niin lämmintä että pääsisi sulamaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ilmatieteenlaitoksen pitkän tähtäimen kristallipallo on asennossa, jonka perusteella visioin, että jos vain tämän viikon torstaista selviän hengissä, talvirenkaiden vaihtoa ei tarvitse edes ajatella ennen ensi kuun puoliväliä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Yhdessä autossa on kitkat alla. Pari muuta odottaa vielä motivaatiota.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2824
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

urpiainen kirjoitti: 30.10.2023 9:34 Ilmatieteenlaitoksen pitkän tähtäimen kristallipallo on asennossa, jonka perusteella visioin, että jos vain tämän viikon torstaista selviän hengissä
Omaa autoa ei vielä ole ollut (aikoinaan oli kyllä jaettu ZX), mutta en ole varma selviänkö hengissä torstaihin asti.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 30.10.2023 10:57
urpiainen kirjoitti: 30.10.2023 9:34 Ilmatieteenlaitoksen pitkän tähtäimen kristallipallo on asennossa, jonka perusteella visioin, että jos vain tämän viikon torstaista selviän hengissä
Omaa autoa ei vielä ole ollut (aikoinaan oli kyllä jaettu ZX), mutta en ole varma selviänkö hengissä torstaihin asti.
Se on meillä kaikilla sama ongelma.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.10.2023 12:17
nokkaelain kirjoitti: 30.10.2023 10:57
urpiainen kirjoitti: 30.10.2023 9:34 Ilmatieteenlaitoksen pitkän tähtäimen kristallipallo on asennossa, jonka perusteella visioin, että jos vain tämän viikon torstaista selviän hengissä
Omaa autoa ei vielä ole ollut (aikoinaan oli kyllä jaettu ZX), mutta en ole varma selviänkö hengissä torstaihin asti.
Se on meillä kaikilla sama ongelma.
Kertoimet voi kuitenkin vaihdella.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2824
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

urpiainen kirjoitti: 30.10.2023 13:30
James Potkukelkka kirjoitti: 30.10.2023 12:17
nokkaelain kirjoitti: 30.10.2023 10:57
Omaa autoa ei vielä ole ollut (aikoinaan oli kyllä jaettu ZX), mutta en ole varma selviänkö hengissä torstaihin asti.
Se on meillä kaikilla sama ongelma.
Kertoimet voi kuitenkin vaihdella.
Lopetin kuitenkin tupakoinnin viikko sitten. Se saattaa toisaiseksi haitata selviytymismahdollisuuksia. Kitinä on kuitenkin elämäni kaari, vaikkakin usein on saanut hävetä kännipostauksia - ja siis aktivoidun juuri silloin kirjoittamaan. On vielä kerran mahdollisuus olla normaali ihminen. Siihen ei ehkä sisälly esim parisuhde, mutta kaikkea ei voi saada.

No siis, elämää oli ennen Kityäkin ja se oli ehkä parempaakin. Eräässä kitymiitissä koitin saada yösijaa; pojat ohajsivat (gattiksellekin tutun) naisen suuntaan, mutta oli vihejttä että hänellä on muitakin suunnitelmia. Olin siis last man standing, ja lähdin viideltä aamuyöstä junalla Turkuun.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jotenkin ei tunnu vieraalta ajatukselta, että palstalle perustettaisiin 'Sotakirjeenvaihtajanne maailmalla'-ketju, jossa voisi käsitellä keskitetysti näitä keskustelutilan kaasun lailla täyttäviä globaaleja kalisteluja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei ole täällä hiihtokelejä. Normi sadekausi vain: alkoi heti kun edellinen päättyi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ Teillä on kuitenkin kunnollisia iltapäivälehtiä

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Noronen aiheutti hmmingin ellei Hemminginkin?'
https://www.helsinginuutiset.fi/paikall ... 4#cxrecs_s

Nyt puimutoimaan tukkaa!
*Tervii aika harvesterin 30,8 viime eksymä julian kouriin!
ei ven. kuulanrttyöntäjä mutta melkein..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vielä en ole hiihtämässä käynyt, mut jos salille ja saunaan työviikon päätteeksi menisi. Illalla futisreenien vetoa Vuoreksessa. Mut nyt rinta/olkapää/core.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.11.2023 13:52 Mut nyt rinta/olkapää/core.
Entäs polvet, varpaat?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 03.11.2023 13:55
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.11.2023 13:52 Mut nyt rinta/olkapää/core.
Entäs polvet, varpaat?
Hyvin menee kun kompastuu, polvi taittuu ja kässäri tippuu varpaalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 03.11.2023 14:07
sivustahuutaja kirjoitti: 03.11.2023 13:55
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 03.11.2023 13:52 Mut nyt rinta/olkapää/core.
Entäs polvet, varpaat?
Hyvin menee kun kompastuu, polvi taittuu ja kässäri tippuu varpaalle.
Ei uskaltanut "lehmiä" ottaa rintareeniin, kun tauko käsipainoista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2824
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: vko 44, hiihtokelit alkaneet

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

nokkaelain kirjoitti: 30.10.2023 19:48 Lopetin kuitenkin tupakoinnin viikko sitten. Se saattaa toisaiseksi haitata selviytymismahdollisuuksia
Aiheeseen (vaikka on varmaan aiheeseen kuuluva ketjutkin jossain) - kävin aamulla lähiapteekissa ostamassa covid-testi ja vilkaisin nikotiinikorvaustuotteiden hintoja: 23e vs, 16e Prismassa, ei kykene. Töihin lähtiessä ostin askin tupakkaa, vaikka en ollut taas alkuviikkoon polttanut. Mutta hei, säästin 6e. Tiskin alta kuulemma saisi kuitenkin nikotiinipusseja.
Vastaa Viestiin