Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4299
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Kyllä kahdeksaan miljardiin pari Mengeleä mahtuu. Tai parituhatta. Eräiden pitäisi opetella uimaan.
Adding screws in before the climb is hilarious. it’s like the moral equivalent of telling someone the directions to McDonalds when they didn’t ask.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16725
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti: 09.11.2023 16:34 ^ Mut siis jos oikein ymmärsin X:n DIY-salapoliisien selvitykset, persut ovat vielä kesäkuussa julkaisseet alustallaan tän hahmon Junnila-puolusteluja ja heinäkuussa tyypin visiointia siirtymisestä liberaalin demokratian jälkeiselle ajalle. Oi natsivahinkoja.
Jos tämä on edes suurin piirtein oikea kuvaus tapahtumien kulusta, ei taas mahdu ymmärrykseen, miksi hyssytellään eikä kirjoiteta ihan oikeassa mediassa. Ja oikeastaan, miksi asiasta ei kirjoitettu mitään elokuun puolivälissä, kun tämä sama hahmo asiaa kaiveli. Perussuomalainen nollatoleranssi :roll: (Ylle-disclaimer: mulla ei ole taaskaan mitään hajua, kuka tämä twitter-soturi on - en muista tulleen vastaan aiemmin):
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Mitä tarkoitat, että pitäisi käsitellä oikeassa mediassa? Juttuhan on ollut Ylessä ja Hesarissa, eli kahdessa maan merkittävimmässä tiedotusvälineessä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16725
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.11.2023 9:20 ^Mitä tarkoitat, että pitäisi käsitellä oikeassa mediassa? Juttuhan on ollut Ylessä ja Hesarissa, eli kahdessa maan merkittävimmässä tiedotusvälineessä.
Tarkoitan, että vältellään sitä oikeaa asiaa eli sitä, että vallan ytimessä on nyt porukka, joka toistuvasti toimii näiden väkivaltahakuisten terroristien kasvualustana, yhteenkokoajana ja legitimoijana. Nytkin, vielä hallitusvastuussa & Junnilan natsieron ja Orpon nollatoleranssijulistuksen jälkeen, ovat siis edelleen pitäneet virallisilla kanavillaan esillä näitä kiihotustekstejä. Nämä samat suomalaiset tiedotusvälineet ovat aivan kykeneviä analysoimaan prosesseja, vastuita ja toimintatapoja siinä ilmiössä tai kehityskulussa, kun vaikkapa USA:n republikaaninen puolue painuu yhä syvemmälle kaninkoloon, tai kannattajat yrittävät kumota liberaalin demokratian Capitolin valtauksella korkeimman johdon vähintään implisiittisellä myötäsukaisuudella. Näissä ei valahdeta varovaiseen literalismiin, vaan osataan avata kokonaisuutta. Mutta malkaa ei nähdä omassa, siis kotimaan, silmässä, vaan uutisointi on täysin hampaatonta ja pidättäytyy analyysista.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4299
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Johan on markkinat. Miekkavalaat ovat kääntyneet muslimeiksi ja hyökkäävät nyt ihmisten kimppuun. "tappajavalaat" lol

Miekkavalaiden eli toiselta nimeltään tappajavalaiden hyökkäykset ihmisiä vastaan jatkuvat.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/kaynni ... c9f38b468e
Adding screws in before the climb is hilarious. it’s like the moral equivalent of telling someone the directions to McDonalds when they didn’t ask.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Tuollaisten uutisoinnin kanssa pitäisi aina muistaa myös kertoa asian taustat, eli ihmiskunnan valaita vastaan kohdistama sorto ja tästä johtuva valaiden toivottomuus ja näköalattomuus.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 12.11.2023 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23533
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tai sitten ovat tykästyneet leikkimään uppoavista veneistä sinkoilevilla raadoilla. Koittavat itse hankkia niitä jos ei muuten ole saatavilla.

Syötävää ruokaahan ihminen ei ole.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21436
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 12.11.2023 14:40 ^Tuollaisten uutisoinnin kanssa pitäisi aina muistaa myös kertoa asian taustat, eli ihmiskunnan valaita vastaan kohdistama sorto ja tästä johtuva valaiden toivottomuus ja näköalattomuus.
Tämä ei tapahtunut tyhjiössä. Ilmanpaine oli todistetusti 0,9-1,1 baria. Israelissa ja Auschwitchissa on tutkimusten mukaan sama paine.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16725
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti: 10.11.2023 9:28
James Potkukelkka kirjoitti: 10.11.2023 9:20 ^Mitä tarkoitat, että pitäisi käsitellä oikeassa mediassa? Juttuhan on ollut Ylessä ja Hesarissa, eli kahdessa maan merkittävimmässä tiedotusvälineessä.
Tarkoitan, että vältellään sitä oikeaa asiaa eli sitä, että vallan ytimessä on nyt porukka, joka toistuvasti toimii näiden väkivaltahakuisten terroristien kasvualustana, yhteenkokoajana ja legitimoijana. Nytkin, vielä hallitusvastuussa & Junnilan natsieron ja Orpon nollatoleranssijulistuksen jälkeen, ovat siis edelleen pitäneet virallisilla kanavillaan esillä näitä kiihotustekstejä. Nämä samat suomalaiset tiedotusvälineet ovat aivan kykeneviä analysoimaan prosesseja, vastuita ja toimintatapoja siinä ilmiössä tai kehityskulussa, kun vaikkapa USA:n republikaaninen puolue painuu yhä syvemmälle kaninkoloon, tai kannattajat yrittävät kumota liberaalin demokratian Capitolin valtauksella korkeimman johdon vähintään implisiittisellä myötäsukaisuudella. Näissä ei valahdeta varovaiseen literalismiin, vaan osataan avata kokonaisuutta. Mutta malkaa ei nähdä omassa, siis kotimaan, silmässä, vaan uutisointi on täysin hampaatonta ja pidättäytyy analyysista.
Joku viestintäproffa sentään ihmettelee samaa: https://www.polemis.fi/post/perussuomal ... smiongelma
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16725
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo, toi on ihan osuva. Toki noissa parissa ekassa vaiheessa persujen rooli ei ole vain kompata, vaan aktiivisia ovat itse.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ville Ranta on siitä hyvä pilapiirtäjä, että ampuu joka suuntaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23533
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21436
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 13.11.2023 13:14 Hei me ostetaan softaa:

90 miljoonaa euroa syöneelle it-hankkeelle tyly loppu
Ei kai tuossa mitään softaa ostettu, vaan unelmista koodia vääntävää läskiä?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://yle.fi/a/74-20060011

Vaikea syyttäjän pärjätä Jumalan asialla olevaa vastaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21436
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kylmäävä natsi tuo Räsänen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 14.11.2023 12:40 ^ Kylmäävä natsi tuo Räsänen.
Kato tuota valtionsyyttäjää kuvassa! Nyt on muumiolla ikää!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

The Dark Side of the Force is a pathway to many abilities some consider to be unnatural
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21436
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Aivan hirvittävää!?

Ruotsi rakenta 10 uutta ydinvoimalaa 2045 mennessä:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/rege ... 45--xnz1ud

Hyvä naapurimme tuhoaa tulevaisuutensa investoimalla kalliiseen ja vanhanaikaiseen poksahtavaan ydinvoimaan. Tulemme todistamaan Ruotsin pohjatonta kurjuutta Saksan marssiessa siirtymätuettuun ihanaan hiilentuoksuiseen tulevaisuuteen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ Erittäin kova tavoite.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23533
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eivät taida ostaa ranskalaisilta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21436
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Voihan ne ostaakin ranskalaisilta. Jos suunnitellaan 10 voimalan edestä, niin ei silloin tarvitse yrittää saada lupien harvinaisuuden takia yhtä erikoisen suurta voimalaa. Suomessa vaan hölmöiltiin, mutta onneksi ranskalaiset maksoivat.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21436
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Orpoa syytettiin kansanmurhaajaksi Israelin tuen takia
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5 ... 07bbef8c6b

Samaan aikaan valtionyhtiö ostaa edelleen kaasua paljon isompaa kansanmurhaa toteuttavalta Venäjältä ja toiminta on ollut käynnissä jo vassarihallituksen aikaan.

Ei tässä ole kyse ihmisten puolustamisesta, vaan Israelin ja sen tukijoiden lyömisestä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus V - Kleptoimperiumin vastaisku

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Turvamiehet eivät ole tilanteen tasalla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja