Maaliskuu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jääkaapin oluet on ostettu paikasta:

https://www.finestbelgianbeers.com/en/t ... rs-webshop
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Satoi sen verran lunta, että kaivoin golfbagin ensimmäisen kerran kesän jälkeen esiin. Voisi mennä tänään töiden jälkeen kuplahalliin hakkaamaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti: 16.03.2024 16:26 Jääkaappi on niin täynnä kaljaa, että pakko vähän tyhjentää ruokatarpeiden saamiseksi sisään.
Tässä menee nyt ainakin kuukausi ilman yhtään kaljaa. Join kaapissa olleen ykkösoluen pois eilen.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En usko juoneeni koskaan ykköskaljaa. Maistanut mutten kokonaista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos nykyään ostan olutta, se on yleensä tätä.

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/kof ... 5600564441

Maistuu oikealle IPA:lle mutta ei vaikuta unen laatuun kun juo vain yhden.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti: 17.03.2024 21:34 Tässä menee nyt ainakin kuukausi ilman yhtään kaljaa. Join kaapissa olleen ykkösoluen pois eilen.
Vähän samat ajatukset. Täysin eri syyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 17.03.2024 14:13 Satoi sen verran lunta, että kaivoin golfbagin ensimmäisen kerran kesän jälkeen esiin. Voisi mennä tänään töiden jälkeen kuplahalliin hakkaamaan.
Meni yllättävän hyvin. Toki siis omaan odotusarvoon suhteutettuna. Oli paljon väkeä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Hain eilen uuden CPAP-laitteen. Olipa mukava pitkästä aikaa herätä kunnon unesta. HUS luopunut 5 vuoden vaihtovälistä ja kone vaihdetaan vasta tarvittessa. Prosessi sinänsä hoitui kätevästi yhdellä viestillä alle vuorokaudessa, mutta näin jälkiviisaasti olisi pitänyt osata valittaa tehoista jo aikaisemmin. Turhaan tullut nukuttua huonosti tämä talvi. Eli ainakin mun tapauksessa se vanha 5 vuotta ja vaihtoon olisi ollut parempi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 19.03.2024 8:51 Hain eilen uuden CPAP-laitteen. Olipa mukava pitkästä aikaa herätä kunnon unesta. HUS luopunut 5 vuoden vaihtovälistä ja kone vaihdetaan vasta tarvittessa. Prosessi sinänsä hoitui kätevästi yhdellä viestillä alle vuorokaudessa, mutta näin jälkiviisaasti olisi pitänyt osata valittaa tehoista jo aikaisemmin. Turhaan tullut nukuttua huonosti tämä talvi. Eli ainakin mun tapauksessa se vanha 5 vuotta ja vaihtoon olisi ollut parempi.
Pystytkö seuraamaan laitteen toimintaa? Mulla potilailla ainakin näkevät omasta kännystä, miten hyvin toimii.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 19.03.2024 8:59 Pystytkö seuraamaan laitteen toimintaa? Mulla potilailla ainakin näkevät omasta kännystä, miten hyvin toimii.
Toi ei taida olla verkossa. Jotain raportteja siitä näkee, mutta ei ne kerro tuosta tehon heikkenemisestä. Muistikortilta saisi luettua tarkenpaa tietoa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 19.03.2024 9:06
James Potkukelkka kirjoitti: 19.03.2024 8:59 Pystytkö seuraamaan laitteen toimintaa? Mulla potilailla ainakin näkevät omasta kännystä, miten hyvin toimii.
Toi ei taida olla verkossa. Jotain raportteja siitä näkee, mutta ei ne kerro tuosta tehon heikkenemisestä. Muistikortilta saisi luettua tarkenpaa tietoa.
Uudemmat vehkeet tosiaan käteviä, kun näkee suoraan joka yö, paljonko on hengityskatkoksia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 19.03.2024 9:20 Uudemmat vehkeet tosiaan käteviä, kun näkee suoraan joka yö, paljonko on hengityskatkoksia.
Täytyy ehkä selata uuden laitteen ohjekirja läpi :think:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti: 17.03.2024 0:22 Jääkaapin oluet on ostettu paikasta:

https://www.finestbelgianbeers.com/en/t ... rs-webshop
:cheer: :miitti: :on:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vagabondo kirjoitti: 19.03.2024 9:22
James Potkukelkka kirjoitti: 19.03.2024 9:20 Uudemmat vehkeet tosiaan käteviä, kun näkee suoraan joka yö, paljonko on hengityskatkoksia.
Täytyy ehkä selata uuden laitteen ohjekirja läpi :think:
AI?

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Missä Punavuoren köyhät enää asuu??
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010304846.html
Minäkin melkein muutin entiseen thaikku-hieromalaitokseen Hesarille 2000-luvulla, onneksi homma meni myttyyn! :paavi: :paavi: :komp:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mennään vaimon kanssa yhdessä golf-kurssille! :h:

Olisi mukava, jos saisi vaimon innostumaan myös, meillä ei paljoa yhteisiä mielenkiinnon aiheita ole..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 20.03.2024 11:57 Mennään vaimon kanssa yhdessä golf-kurssille! :h:

Olisi mukava, jos saisi vaimon innostumaan myös, meillä ei paljoa yhteisiä mielenkiinnon aiheita ole..
Hienoa. Arvostan :jee:

Tämä siitä huolimatta, että koen golfin itselleni mahdollisimman sopimattomaksi lajiksi. Kuuluu sarjaan lajeja, joissa mun on helppo kuvitella suoritus ja näin rauhalliseksi mieheksi hermo palaa hämmästyttävän nopeasti kun todellisuudessa pallon lentorata ei ole lähelläkään kuvitelmaa. Budjetti ei kestäisi sitä katkeinneiden mailojen määrää. Aivan liian tarkkaa puuhaa mun motoriikalle. Keilaus on toinen samanlainen laji.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Seuraavaksi sitten Eyes wide shut tyyppinen puttauskurssi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Ainoa pelko on, että vaimo on hetikohta mua parempi :)

Hän on selvästi mua lahjakkaampi motorisesti. Tulee esiin esim. juuri keilauksessa ja tikanheitossa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti: 20.03.2024 12:41 ^^Ainoa pelko on, että vaimo on hetikohta mua parempi :)

Hän on selvästi mua lahjakkaampi motorisesti. Tulee esiin esim. juuri keilauksessa ja tikanheitossa.
Ehkä loanheitossa pesisit vaimosi?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 20.03.2024 12:41 ^^Ainoa pelko on, että vaimo on hetikohta mua parempi :)

Hän on selvästi mua lahjakkaampi motorisesti. Tulee esiin esim. juuri keilauksessa ja tikanheitossa.
Ei kai toi oo mikään ongelma, kun on jo etukäteen tiedossa. Vaimolle on ihan hyvä hävitä. Kokemusta on :lol:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja aasi »

So Hard kirjoitti: 17.03.2024 21:40 Jos nykyään ostan olutta, se on yleensä tätä.

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/kof ... 5600564441

Maistuu oikealle IPA:lle mutta ei vaikuta unen laatuun kun juo vain yhden.
Otin kokeiluun kun huomasin että löytyy lähikaupasta. Harmittavasti löytyi vain lämpimästä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21387
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ tärkeetä päästä heti juomaan 2% kaljaa?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

aasi kirjoitti: 21.03.2024 17:47 Otin kokeiluun kun huomasin että löytyy lähikaupasta. Harmittavasti löytyi vain lämpimästä.
Mä usein juon olueni huoneenlämpöisenä, koska silloin maut tulee vahvemmin esiin. Joku viinikaappi tosin olisi ehkä optimaalisempi lämpötilaltaan, mutta jääkaappi tuntuu turhan kylmältä tummien pintahiivaoluiden kanssa. Ei oo viinikaappia ja IPAn taitaa päteä sama kuin lageriin, että kylmempi parempi ettei maku silleen erotu, eli pahasti :off:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin