Maaliskuu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työpisteen siivousta. Kuinka monta postIt pinkkaa mahtuukaan pieneen laatikostoon.

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 22.03.2024 8:07
aasi kirjoitti: 21.03.2024 17:47 Otin kokeiluun kun huomasin että löytyy lähikaupasta. Harmittavasti löytyi vain lämpimästä.
Mä usein juon olueni huoneenlämpöisenä, koska silloin maut tulee vahvemmin esiin.
Oletko sinä tässä kuvassa?

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja aasi »

sivustahuutaja kirjoitti: 21.03.2024 20:57 ^ tärkeetä päästä heti juomaan 2% kaljaa?
Siis joo. Asun ruutukaavalla 100m päässä lähimmästä kaupasta, en pääsääntöisesti osta olutta jemmaan tai suunnittele alkoholin juomista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään suunnittelen juovani alkoholia. Ruokaravintolassa. Litran astiasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.03.2024 10:40
Vagabondo kirjoitti: 22.03.2024 8:07
aasi kirjoitti: 21.03.2024 17:47 Otin kokeiluun kun huomasin että löytyy lähikaupasta. Harmittavasti löytyi vain lämpimästä.
Mä usein juon olueni huoneenlämpöisenä, koska silloin maut tulee vahvemmin esiin.
Oletko sinä tässä kuvassa?

Kuva
Kuva
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.03.2024 10:40 Oletko sinä tässä kuvassa?
Vähän vaikea sanoa varmasti, kun on tolleen takaviistosta kuvattu.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aasi kirjoitti: 21.03.2024 17:47
So Hard kirjoitti: 17.03.2024 21:40 Jos nykyään ostan olutta, se on yleensä tätä.

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/kof ... 5600564441

Maistuu oikealle IPA:lle mutta ei vaikuta unen laatuun kun juo vain yhden.
Otin kokeiluun kun huomasin että löytyy lähikaupasta. Harmittavasti löytyi vain lämpimästä.
No miltä maistui?
Universaali disclaimer.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Koff Session IPA 2.5%
So Hard kirjoitti: 22.03.2024 13:33
aasi kirjoitti: 21.03.2024 17:47 Otin kokeiluun kun huomasin että löytyy lähikaupasta. Harmittavasti löytyi vain lämpimästä.
No miltä maistui?
Ihan miellyttävältä, vaikka kyllä tuon laimeuden jotenkin maistaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Miksi miedän pitäisi olla pahoillaan Moskovan terrori-iskun uhreista? Venäläiset tekee jatkuvasti terrori-iskuja Ukrainaan?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 554
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.03.2024 9:45
Kerberos I kirjoitti: 06.03.2024 19:26 Maaliskuu. Muru ollut toipumassa meillä viimeiset 6,5 vkoa lonkkaleikkauksesta, hankalan alun jälkeen hyvin edeten jollei lasketa lukuun hermovammaa, joka tuli MAKO-robotin käytöstä ihan turhaan simppelissä miehen muutoksessa ihmisestä kyborgiksi.
Terveydenhuolto jostain syystä haluaa kutsua näitä kirurgin ohjaamia laitteita roboteiksi, mutta mielestäni se on väärä termi, koska ne eivät tee mitään ilman lääkärin suoraa kauko-ohjausta.
Aivan.. Ja näissä yksinkertaisissa leikkauksissa toi lisäreikien teko ja sillä potilaan hermojen riskeeraaminen on edesvastuutonta. Nyt sitten toi yksi on hermokipulääkekuurilla edelleen, että kykenee tekemään etätöitä istuen sekä kuntouttamaan itseään.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hyvää Mannen päivää!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Silmätulehdus. Ihan tarkoituksella varasin ajan nuorelle kanditytölle, kun luotin ettei diagnoosiin tarvita vuosien työkokemusta. James olisi varmaan raaputtanut reseptin ja heittänyt ulos ennen kuin penkkiin ehdin istahtamaan, mutta nyt sain 15 minuutin huolellisen tutkimuksen. Ihan kiva :]
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti: 26.03.2024 13:12 Silmätulehdus. Ihan tarkoituksella varasin ajan nuorelle kanditytölle, kun luotin ettei diagnoosiin tarvita vuosien työkokemusta. James olisi varmaan raaputtanut reseptin ja heittänyt ulos ennen kuin penkkiin ehdin istahtamaan, mutta nyt sain 15 minuutin huolellisen tutkimuksen. Ihan kiva :]
Halusit vaan jonkun nuoren nätin kanditytön räplättäväksi. Myönnä! Lääkärileikkifetissi on ihan ok.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: 26.03.2024 13:23
Vagabondo kirjoitti: 26.03.2024 13:12 Silmätulehdus. Ihan tarkoituksella varasin ajan nuorelle kanditytölle, kun luotin ettei diagnoosiin tarvita vuosien työkokemusta. James olisi varmaan raaputtanut reseptin ja heittänyt ulos ennen kuin penkkiin ehdin istahtamaan, mutta nyt sain 15 minuutin huolellisen tutkimuksen. Ihan kiva :]
Halusit vaan jonkun nuoren nätin kanditytön räplättäväksi. Myönnä! Lääkärileikkifetissi on ihan ok.
Enkö mä sanonut ton ihan suoraan? Meinasin muotoilla "ihan setämiehenä", mutta päädyin sit kuitenkin aavistuksen vähemmän alleviivaavaan sanamuotoon. Mutta voin myöntää ihan noin yleisesti, että jos pitää olla räplättävänä, niin mieluiten nuoren nätin tytön käsittelyssä ellei ole jotain pätevää syytä valita toisin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti: 26.03.2024 13:45
So Hard kirjoitti: 26.03.2024 13:23
Vagabondo kirjoitti: 26.03.2024 13:12 Silmätulehdus. Ihan tarkoituksella varasin ajan nuorelle kanditytölle, kun luotin ettei diagnoosiin tarvita vuosien työkokemusta. James olisi varmaan raaputtanut reseptin ja heittänyt ulos ennen kuin penkkiin ehdin istahtamaan, mutta nyt sain 15 minuutin huolellisen tutkimuksen. Ihan kiva :]
Halusit vaan jonkun nuoren nätin kanditytön räplättäväksi. Myönnä! Lääkärileikkifetissi on ihan ok.
Enkö mä sanonut ton ihan suoraan? Meinasin muotoilla "ihan setämiehenä", mutta päädyin sit kuitenkin aavistuksen vähemmän alleviivaavaan sanamuotoon. Mutta voin myöntää ihan noin yleisesti, että jos pitää olla räplättävänä, niin mieluiten nuoren nätin tytön käsittelyssä ellei ole jotain pätevää syytä valita toisin.
Mä en kyllä valitse lääkäriä vaan menen sille mikä on vapaa sopivaan aikaan. Mutta olisi todella omistuista jos mies leikkaisi mun hiuksia. En pystyisi.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: 26.03.2024 13:51 Mä en kyllä valitse lääkäriä vaan menen sille mikä on vapaa sopivaan aikaan. Mutta olisi todella omistuista jos mies leikkaisi mun hiuksia. En pystyisi.
Näin monivammaisena pitkäaikaisairaana mä käyn yleensä vakiolääkärillä, koska se tietää mun tautihistorian ja lääkityksen. Vähemmän selitettävää. Mutta sille ei aina saa lennosta aikaa, kuten ei tälläkään hetkellä, niin valkkasin niistä mitä sattui tänään aamupäivällä olemaan tarjolla, kun oli tällänen pikkujuttu.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Mä voin tuseerata ensi kerralla!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 26.03.2024 13:51 . Mutta olisi todella omistuista jos mies leikkaisi mun hiuksia. En pystyisi.
Mulla on myös tällainen ongelma.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitsi. Mulla miesoletettu leikkaa aina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21387
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.03.2024 14:15
So Hard kirjoitti: 26.03.2024 13:51 . Mutta olisi todella omistuista jos mies leikkaisi mun hiuksia. En pystyisi.
Mulla on myös tällainen ongelma.
Hintahtavat miehet leikkaa parhaiten.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.03.2024 14:15
So Hard kirjoitti: 26.03.2024 13:51 Mutta olisi todella omistuista jos mies leikkaisi mun hiuksia. En pystyisi.
Mulla on myös tällainen ongelma.
No siis käytännössä parturit on melkein aina naisia, mutta ei ole tullut mieleenkään, että satunnainen hairahtuminen miehiin olisi jotenkin omituista. Edellisestä kerrasta on kuitenkin jo vuosia, olenkohan mä jo eheytynyt.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Terkut partureiden luvatusta maasta – yhtään naisparturia en “barbereissa” ole ikinä nähnyt. Sen sijaan kampaamot, joissa naisten (ja myös miesten, jos mies sellaiseen menee) pääkarvat pannaan ojennukseen, on usein lähinnä naiskampaajia. Muistakaapa että parturi ja kampaaja ovat eri asioita. :paavi:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Äitimuori lahjoitti kahvipaketin. Minä juon nyt kahvia! *Harri Holkerin jämäkällä äänellä* :swirl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti: 26.03.2024 16:17 Terkut partureiden luvatusta maasta – yhtään naisparturia en “barbereissa” ole ikinä nähnyt. Sen sijaan kampaamot, joissa naisten (ja myös miesten, jos mies sellaiseen menee) pääkarvat pannaan ojennukseen, on usein lähinnä naiskampaajia. Muistakaapa että parturi ja kampaaja ovat eri asioita. :paavi:
Jostain syystä hiustenleikkuu on minulle intiimi kokemus. En pidä siitä, että tuntematon ihminen koskee minun ja vielä vähemmän että tuntematon mies. Kaikkein mukavinta se on ollut silloin, kun oma vaimo on leikannut, melkein nautinnollista. Aiemmin minulla oli oikein mukava luottoparturi n. 15 vuotta, vanhempi nainen joka ei jutellut liikaa ja silloin kun jutteli, puheli ihan mukavia ja järkeviä. Pitäisi löytää uusi vakiparturi.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maaliskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 27.03.2024 9:59
Kreitsu kirjoitti: 26.03.2024 16:17 Terkut partureiden luvatusta maasta – yhtään naisparturia en “barbereissa” ole ikinä nähnyt. Sen sijaan kampaamot, joissa naisten (ja myös miesten, jos mies sellaiseen menee) pääkarvat pannaan ojennukseen, on usein lähinnä naiskampaajia. Muistakaapa että parturi ja kampaaja ovat eri asioita. :paavi:
Jostain syystä hiustenleikkuu on minulle intiimi kokemus. En pidä siitä, että tuntematon ihminen koskee minun ja vielä vähemmän että tuntematon mies. Kaikkein mukavinta se on ollut silloin, kun oma vaimo on leikannut, melkein nautinnollista. Aiemmin minulla oli oikein mukava luottoparturi n. 15 vuotta, vanhempi nainen joka ei jutellut liikaa ja silloin kun jutteli, puheli ihan mukavia ja järkeviä. Pitäisi löytää uusi vakiparturi.
Mä otan aina heti parturintuoliin istuessani speksauksen jälkeen kännykän esiin ja ryhdyn selaamaan sitä. Ammattilainen ymmärtää yleensä heti, että en halua jutella.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin