Kirje sinulle ...

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Lutka

Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Lutka »

kirjoita tähän kirje jollekin ihmiselle jolle sinulla on sanomattomia asioita. älä erittele kenelle kirje on tarkoitettu tai mihin kirjeessä viittamasi asiat tai tapahtumat liittyvät. hoida vain pois päiväjärjestyksestä asia joka on mieltäsi painanut.

kirjeen ei tarvitse liittyä ihmissuhteisiin, mutta tietysti sosiaalipårnå ja tirkistely on pop. kirje voi näet olla osoitettu myös vanhalle opettajallesi, äidillesi, isällesi, lapsellesi, naapurillesi, ärrän kassalle jne.

aloittakaa joku ja minäkin kirjoitan pian...
Lutka

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Lutka »

joskus suren sitä että olemme vieraantuneet toisistamme vuosien kuluessa. kateellisena katselen ja kuuntelen ystäviäni, jotka ovat asian osanneet paremmin hoitaa. nauttisin niin tuestasi, ystävyydestäsi, läheisyydestäsi ja rakkaudestasi. haluaisin myös itse olla sinulle tärkeä, sellainen ihminen jolle soitat ensimmäisenä niin hyvien, kuin huonojenkin asioiden äärellä.

aivan viimeisten viikkojen aikana olen huomannut jotain positiivista tapahtuneen suhteessamme. ehkä se viimeinen iso riita herätti meidät molemmat. ehkä uutiset, ikävät asiat, tapahtumat, lopulliset erot. eilinen reissu ikeaan oli mukava. samoin mm-kisa maratonien seuraaminen yhdessä.

ehkä tämäkin on kuin solmuun mennyt parisuhde. vaatii hienovaraista lähentymistä ja paljon työtä jotta uskallus ja luottamus palautuu jälleen. vai voiko sanoa edes että palautuu? onko sitä koskaan ollutkaan.

toivottavasti tämä hyvä vaihe jatkuu pitkään ja tutustumme vihdoin toisiimme ihmisinä. olemme kuitenkin niin samanlaisia, että luulisi että hauskaa ainakin olisi yhdessä.

rakastan sinua kuitenkin, niin tai näin.
Geetzu

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

edit: Mitäs vittua tässä avautumaan ruvetaan, pysytään vaan pissislinjalla niin kaikilla on hyvä...
Viimeksi muokannut Geetzu, 31.08.2005 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei ollut viisautta pukea sanoja. Eikä kykyä kertoa rakkaudesta. Oli kaksi ihmistä pian jäljellä kansanjoukosta. Ei sen enempää. Yksin katselin aukealle päin. Olit mennyt jo tiesin sen, vaikka viereeni säälistä jäit. Kyyneleet ei näy. Piilotin ne tuskaan suljettuun, jota koskaan ei tarvinnut edes olla olemassa. Eihän surra tarvitse turhuutta. Linja-auto heitti päälleni kuraa ja sanat, kuvitelmat ja muistot painuivat sinne mistä olivat tietoisuuteen nousseet.

Rakkaudettomuudelle SLAM
Kittys

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Rakastan, rakastan

*höpinää*
Viimeksi muokannut Kittys, 03.09.2005 0:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kaikkea hyvää sulle uudessa elämässäsi. Joskus harmittaa, että tuhosin kaikki vanhat valokuvat ja yhteisiä muistoja sisältäneet hassut pikku esineet. Se teddykarhu kyllä ansaitsi saada leipäveitsestä, sitä en kadu.

Olen joskus koettanut yrittämällä löytää kaipauksen tunteita. Ei mitään. En ole enää muistanut vuosiin, miltä näytät alastomana. Kanssasi eletyt vuodet tuntuvat oikeastaan nähdyltä unelta tai toisen elämästä kertovalta elokuvalta, ei lainkaan omalta, eletyltä elämältä.

Toivon silti, ettet tule lastenrattaita työnnellen vastaan. Ehkä näin on parempi, ettei jatkossakaan pidetä minkäänlaista yhteyttä.
tonttu8

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Tahtoisin auttaa sinua, muttet anna minun auttaa. Se viiltää sydäntäni, mutta hyväksyn sen koska sitä sinä haluat. Selvitä yksin.
Muista kuitenkin, että olen olemassa. Ajattelen sinua joka päivä. Mietin mitä teet. Itseasiassa kyllä sinä tiedät nämä asiat.
Pian tiemme erkanevat, ja se jos mikä tuntuu epäreilulta.
Täytyy kuitenkin muistaa että jokaisella asialla on tarkoituksensa. Ehkä tämänkin asian tarkoitus selviää joskus myöhemmin.
En tahtoisi sinua päästää enkä jättää. Mutta kuten sanoit, katsotaan miten elämä meitä heittelee.
Tiedät mitä ajattelen sinusta. En tiedä näenkö sinua enää ennenkuin lähden. Tahtoisin kyllä, toisaalta taas en. Se on sinun päätettävissä.
Minä tykkään sinusta aivan älyttömästi, olen aina tykännyt.
Ja vielä tulee se päivä, jolloin näen naurun kasvoillasi. Jolloin sydämesi nauraa.
Olet minulle rakas. :h:
aimohaiku

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hei Sinä!

Kun näin Sinut ensimmäisen kerran, muutuin jälleen pikkupojaksi. Kuin olisin kokenut ensirakkauden uudelleen. Läheisyytesi sai minut hullaantumaan aivan uudella tavalla siitä tunteesta, jota myös rakkaudeksi kutsutaan. Kukaan toinen ei ole vielä saanut minua tuntemaan näin.

Sinun silmäsi ovat sinisemmät kuin yksikään maailman meristä ja vaaleat hiuksesi muistuttavat kesäistä viljapeltoa. Siihen mereen minä haluaisin hukuttautua, siihen viljapeltoon piiloutua ikuisiksi ajoiksi. Kun Sinä naurat, haluan nauraa mukanasi, sillä naurusi on musiikkia korvilleni. Kun sinä olet surullinen, katoaa ilo minustakin, sillä sinun tuskasi tuo mustat pilvet taivaalleni.

Usein minä katselen Sinua salaa. Tarkkailen eleitäsi, liikkeitäsi ja kuuntelen puhettasi. Sinä olet kauniimpi kuin kukaan muu. Olet kuin taideteos, mitä lie Luoja ajatellut Sinua luodessaan.

Minä en halua tietää tunsitko Sinä koskaan mitään minua kohtaan. Uskon mieluummin kohtaloon, väärään aikaan ja paikkaan, kuin yksipuoliseen rakkauteen. Haluan Sinulle pelkkää hyvää ja toivon Sinun olevan onnellinen. Sillä enemmän kuin kukaan, Sinä olet sen ansainnut.
Aito_Johanna

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kamala, kun te olette tunteellisia. Ketju on ollut jo näin kauan esillä eikä vielä ole tullut ensimmäistäkään raikasta huumorivastausta. Ehkä kirjoitan sellaisen kohta itse.
Exsat

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Aito_Johanna kirjoitti:Kamala, kun te olette tunteellisia. Ketju on ollut jo näin kauan esillä eikä vielä ole tullut ensimmäistäkään raikasta huumorivastausta.
Mä liikutuin näistä, vaikka ei ole edes se aika kuusta.. Pitäisiköhän tehdä raskaustesti tai tarkistaa lääkitystä?
Aito_Johanna

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Exsat kirjoitti: Mä liikutuin näistä, vaikka ei ole edes se aika kuusta.. Pitäisiköhän tehdä raskaustesti tai tarkistaa lääkitystä?
Mä en. Olenko kauhea kyynikko?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:Mä liikutuin näistä, vaikka ei ole edes se aika kuusta.. Pitäisiköhän tehdä raskaustesti tai tarkistaa lääkitystä?
Vain myötähäpesin. Jatkakaa..
bedlam

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hei!

Voisit maksaa jo velkasi, kiitos. Tiedän että uusiin kuteisiin sitä rahaa kyllä löytyy jatkuvasti, mutta sepä ei minua paljoa lämmitä. Eikö edes hävetä? Jos asuisit lähempänä, nylkisin sinut, tekisin sinusta itsestäsi muotikengät ja möisin.

Ystävällisin terveisin, minä.
Exsat

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Olisin halunnut oppia tuntemaan sinut paremmin. Olen yrittänyt ymmärtää miksi, mutta siihen ei taida kukaan muu tietää vastausta. Olen vihannut vuorotellen sinua ja itseäni, yrittänyt hyvittää kaiken epäonnistuen siinä täysin.

Tunnen sinun perintösi itsessäni, välillä sitä rakastaen ja vaalien, välillä inhoten ja peläten. Minussa virtaa sinun levoton veresi, joka vaatii lähtemään, liikkumaan, aloittamaan alusta. Välillä annan virran viedä, toisinaan taistelen vastaan, koska pelkään, että se tekee minulle saman kuin sinulle.

Olisit malttanut odottaa. Sä olisit ylpeä minusta nyt.
millivanilli

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ikävä
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mitäs helvettiä? Valvojakyttä poisti Meat Loaf/Jim Steinman -siteeraukseni?

Sehän ON ketjun otsikon mukainen. Siinä kirjoitetaan exälle. Tuo imelyys ja mahtipontisuus saattaisi tehotakin, ottakaa mallia.

Itsekin olen ketjussa kysytyn kirjeen kerran kirjoittanut, turhaan tietysti. Mutta ei sen sisältö teille kuulu!

(valvojakyttä editoi; Kyllä,asia kuuluu meille jos tähän topikiin meinaat tunteitasi vuodattaa,ja tässä topikissa on ITSE KIRJOITETTUJA kirjeitä pointtina,ei cheesyt sanoitukset)

Gattaca editoi: Haemaerae. Minähän jo viesteissä sanoin, että O.K.
Itse en kyllä niiiiiiiiiin herkkiä ja kipeitä ja henkilökohtaisia asioita kuin oma juttuni sentään palstalle laittaisi. Tai ainakaan mitä itse todella hänelle selitin suoraan. Meat sanoi täällä puolestani. Cheesy on joskus totuus :D
Storytuuli

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

bedlam kirjoitti:Hei!

Voisit maksaa jo velkasi, kiitos. Tiedän että...
..sinulla on varaa 2 viikon Rooman lomamatkaan, mutta näköjään ei maksaa minulle 600 euron velkojasi. On aika hiljaista täälläpäin rahan suhteen. Kiitos vaan kaunis, että ilmoitit viime viikolla laittavasi rahaa tulemaan sekä edellisellä viikolla, että tuot maalit mukanasi ja tulet remppaamaan uutta kämppääni. Ei ole näkynyt niin naista, kuin latin latia.

Pelkkä ajatus naamastasi vituttaa niin, että tyrvään närhetkin pelkää.

En edes viitsi vonkua...Minulla ei yksinkertaisesti ole sinulle enää koskaan mitään sanottavaa.
mustanikki

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Olisipa jo huominen, tulisi päivä uusi, tietäisin paljon enemmän, mikä on mystisen sairautesi diagnoosi.
Päivä uusi, tuo helpotus; ei mitään vakavaa, toivon niin.
Kaikki tapahtui niin yllättäin, et heti tajunnut en vakavuutta tilanteen.
Olet mielessäin, tapahtui mitä tahansa, rakas siskoni..
SingleMalt

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Voisitko ystävällisesti lopettaa sen veteen kusemisen keskellä yötä, kun lorina kaikuu koko kerrokseen alapuolellasi. Ei varmasti ole vaikeaa opetella kusemaan pöntön reunaa pitkin äänettömästi, niin etteivät naapurisi herää. Vai antaako lorina mielikuvan isommista munista?

T.

Alakerran naapurisi.
Hebuli

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

SingleMalt kirjoitti:Voisitko ystävällisesti lopettaa sen veteen kusemisen keskellä yötä, kun lorina kaikuu koko kerrokseen alapuolellasi. Ei varmasti ole vaikeaa opetella kusemaan pöntön reunaa pitkin äänettömästi, niin etteivät naapurisi herää. Vai antaako lorina mielikuvan isommista munista?
Pari wanhaa:

http://www.kyttaajat.net/lorotteluvinkit.shtml

http://www.kyttaajat.net/wc-ohjeita.shtml

No jos aiheessa pysyäkseni:

"Kiva oli tavata. Näkyillään!"
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:
No jos aiheessa pysyäkseni:

"Kiva oli tavata. Näkyillään!"
Hemuli, sä olet sitten ihana! Tuli vain mieleeni. Olen taas täynnä rakkautta! Ja sulla on ihana iso nenäkin ja kaunis suu.
Kikkelis kokkelis.
Maura
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 23.08.2005 21:51
Paikkakunta: Muu maa mustikka

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Maura »

Rakas KELA,
Kyllä, olen muuttanut ulkomaille noin yhdeksän kuukautta sitten. Kiitos että huomasit muuttoni näin nopeasti. Kiitos myös että annat minulle muuttoni huomattuasi 9 päivää aikaa selvittää miksi muutin ulkomaille ja onko minulla enää oikeutta kuulua turvasi alle. Tiesitkö, että nuo yhdeksän päivää kuluivat kirjeen matkaan?

Oletko huomannut, että suhteeni sinuun ei ole ollut kovinkaan läheineen muutamaan vuoteen, koska opiskelujen loputtua en ole tarvinnut sinua. Tämä uhkailu lopullisella erolla ei siis minua kovinkaan paljon hetkauta. Palaan kyllä mahdollisesti asiaan myöhemmin, jos siis tarvitsen turvaasi tulevaisuudessa. Nyt kyllä näyttää siltä, ettei tämä tule tapahtumaan ihan hetkeen.

Kiitos eroilmoituksesta ja kun teet näitä eroilmoituksia tulevaisuudessa, älä missään tapauksessa ainakaan pidennä sitä aikaa, jonka aikana toivot partnerisi mahdollisesti erosta vingahtavan.
Hebuli

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Keikaus kirjoitti:Hemuli, sä olet sitten ihana! Tuli vain mieleeni. Olen taas täynnä rakkautta!
Onneksi olen väärän hajuinen ja väärää horoskooppimerkkiä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Hemuli, sä olet sitten ihana! Tuli vain mieleeni. Olen taas täynnä rakkautta!
Onneksi olen väärän hajuinen ja väärää horoskooppimerkkiä.
Miten niin onneksi? Pelkäätkö rakkautta? Ahdistaako läheisyys? Mutta olet kyllä oikeassa, et tuoksu sellaiselta kuin minun mieheni pitää tuoksua. Horomerkissä voisin vähän joustaakin. Onhan se Geetsukin menossa naikkariin leijonamiehen kanssa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kirje sinulle ...

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Dear Joey,

Olisi äärimmäisen mukavaa jos et soittaisi yhtäsoittoon täysillä sitä Crazy frog-biisiä, en pidä myöskään belgialaisesta teknosta tai siitä kuinka tappelet tyttöystäväsi kanssa joka ikinen päivä. Olisi kiva jos kuuntelisit edes joskus mitä sulle sanon, etkä vain huutaisi. Jatkuva tupakointi ja pilven pössyttely sisätiloissa on myöskin kielletty. Ai niin, minä olin muuten yksi niistä vuokraemännälle kantelijoista. Toivon että uudet kämppiksesi tekevät elämästäsi helvetin.

Rakkaudella,
yksi niistä juopoista suomalaisista
Vastaa Viestiin