Kesäkuu 2024

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18799
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Niba »

tarkennus vuosilukuna,,
Autoillessni Kouvolasta tien varsia täplitti EU-vaalimainoksia

Wilhelm Junnilan naama oli useasti esillä ennen koskenkylää, numerona on pettymykseskseni 47, ei 88.. :roll:
Seillä on Guseninan mainoksia ja joitain tuntmattomampia ehdokkaita..
En tiedä onko liikennevalotolppiin kiinnittäminen sallittua?

Selkeä viesti?
https://www.suomenuutiset.fi/eurovaalie ... PXJXpqA3uy

Juuri kerrottin Ylellä uutisessa että suomi maksaa 114€ enemmän per capita kuin saa tulonsiirtoa EUsta, sellainen sopimus, voi lisätä nurjamielisyyttä EUta kohtaan?



Mutta todettava että, sian sorkat on moneen sotkettu, kuten muistin. vedän luistimen taakse, uistin..

Tampere oli kovin kanto punaisessa osapuolessa, Tampere onkin työläiskaupunki.. Pobeda on tietynmaalainen kulkuneuvo..
Kolehmaisen perhe ei halua kommentoida muusikon kuolinsyytä tarkemmin. Kyseessä oli pitkäaikainen sairaus, joka eteni nopeasti.
Mielenkiintoinen Sairaus Makilla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9609
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Viikonloppuna tuli pyörähdettyä vanhempieni luona böndellä. Toukokuun loppu ja järvivesi 24 astetta. Tuo lähteinen lätäkkö ei tuosta paljoa enempää lämpene edes heinäkuun helteillä, joten olihan tuo jotain ennen kokematonta herkkua. Jos kevään saapuminen kesti takatalvineen, niin kesä on nyt vastineeksi ottanut melkoisen varaslähdön. Mä tykkään :dream:

Tässä vaiheessa näyttää että tänä vuonna tää biisi on taas ajankohtainen:

Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 26066
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tämä viikko töitä ja sitten 4 vkoa lomaa :ohyeah:

Hiukan lomallejäämiskiirettä, kun pitää paperirästit hoitaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16917
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 03.06.2024 13:24 Viikonloppuna tuli pyörähdettyä vanhempieni luona böndellä. Toukokuun loppu ja järvivesi 24 astetta. Tuo lähteinen lätäkkö ei tuosta paljoa enempää lämpene edes heinäkuun helteillä, joten olihan tuo jotain ennen kokematonta herkkua. Jos kevään saapuminen kesti takatalvineen, niin kesä on nyt vastineeksi ottanut melkoisen varaslähdön. Mä tykkään :dream:
Joo. Mun muistikuva lapsuudesta on sellainen, että merivesi nousi yli 20 asteen tyypillisesti siinä heinäkuun puolivälin tienoilla, joskus vain viikoksi. Muutamana vuotena on sittemmin ollut sellainen hämmentävä tilanne, että jo juhannuksena on uitu 20 asteessa. Tänä vuonna tosiaan jo toukokuussa. Tosin ei se kai ainutkertaista ole, just joku muisteli, että 1975 oli ihan samanlaista.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9609
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 04.06.2024 9:50 Joo. Mun muistikuva lapsuudesta on sellainen, että merivesi nousi yli 20 asteen tyypillisesti siinä heinäkuun puolivälin tienoilla, joskus vain viikoksi. Muutamana vuotena on sittemmin ollut sellainen hämmentävä tilanne, että jo juhannuksena on uitu 20 asteessa. Tänä vuonna tosiaan jo toukokuussa. Tosin ei se kai ainutkertaista ole, just joku muisteli, että 1975 oli ihan samanlaista.
Meriveden lämpötila on kovin suhteellinen käsite, koska vaihtelee niin paljon. Suljetut sisälahdet lämpenee samaa tahtia järvivesien kanssa, mutta avonaisemmilla rannoilla lämpötila vaihtelee voimakkaasti tuulten mukana ja saattaa keskikesälläkin romahtaa hetkessä kumpuamisen myötä. Kyllä mä muistan, että vedet on olleet hyvin uimalämpöisiä heti kesäkuun alussa aikaisemminkin joskin mielestäni muutaman asteen kylmempiä. Sitten on niitä kesiä jolloin mökillä vesi ei ole noussut 24 asteeseen koko kesänä.

Tänä vuonna sattui hyvä sulkukorkea tähän toukokuun lopulle :jee:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2941
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vagabondo kirjoitti: 04.06.2024 10:34 Meriveden lämpötila on kovin suhteellinen käsite, koska vaihtelee niin paljon. Suljetut sisälahdet lämpenee samaa tahtia järvivesien kanssa, mutta avonaisemmilla rannoilla lämpötila vaihtelee voimakkaasti tuulten mukana ja saattaa keskikesälläkin romahtaa hetkessä kumpuamisen myötä. Kyllä mä muistan, että vedet on olleet hyvin uimalämpöisiä heti kesäkuun alussa aikaisemminkin joskin mielestäni muutaman asteen kylmempiä. Sitten on niitä kesiä jolloin mökillä vesi ei ole noussut 24 asteeseen koko kesänä.
Suvun mökki on 10 km, leveimmillän n. 200m lahden päässä. Ilman ruoppaamista se muuttuisi järveksi. Salmen alkupää on paikka, jossa Danny keikalla räjähti 1968 (mm. isäni oli paikalla.)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16917
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 04.06.2024 10:34
urpiainen kirjoitti: 04.06.2024 9:50 Joo. Mun muistikuva lapsuudesta on sellainen, että merivesi nousi yli 20 asteen tyypillisesti siinä heinäkuun puolivälin tienoilla, joskus vain viikoksi. Muutamana vuotena on sittemmin ollut sellainen hämmentävä tilanne, että jo juhannuksena on uitu 20 asteessa. Tänä vuonna tosiaan jo toukokuussa. Tosin ei se kai ainutkertaista ole, just joku muisteli, että 1975 oli ihan samanlaista.
Meriveden lämpötila on kovin suhteellinen käsite, koska vaihtelee niin paljon. Suljetut sisälahdet lämpenee samaa tahtia järvivesien kanssa, mutta avonaisemmilla rannoilla lämpötila vaihtelee voimakkaasti tuulten mukana ja saattaa keskikesälläkin romahtaa hetkessä kumpuamisen myötä. Kyllä mä muistan, että vedet on olleet hyvin uimalämpöisiä heti kesäkuun alussa aikaisemminkin joskin mielestäni muutaman asteen kylmempiä. Sitten on niitä kesiä jolloin mökillä vesi ei ole noussut 24 asteeseen koko kesänä.

Tänä vuonna sattui hyvä sulkukorkea tähän toukokuun lopulle :jee:
Joo, mutta esim. tuon (https://itameri.fi/fi-FI/Itameri_nyt/Ve ... /Lampotila) mukaan vaikkapa Helsingin Länsitoukin lämpötilahavaintojen pitkäaikaisseurannassa kyllä korostuu, että loppukesän havainnoissa 80-90-luvuilla oli paljon kylmän veden havaintoja ja vain muutamia 20 asteen ylityksiä, kun taas 2000-luvulle tultaessa toisin päin.

Sivusto toteaakin lakonisesti, että "Useimmilla havaintoasemilla meren pintakerroksen keskimääräinen kesälämpötila on noussut 40 viime vuoden aikana. Tämä liittyy luultavasti kesien lämpenemiseen."
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21688
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ mutua: jos pintavesien lämpiäminen heikentää vesien sekoittumista, eli fiksaa kerrostumat, niin voi olla, että pintavedet lämpenevät suhteessa enemmän kuin koko itämeren allas ja voi olla, että kylmien pintavesien jaksot vähenevät.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9609
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 04.06.2024 11:49 Joo, mutta esim. tuon (https://itameri.fi/fi-FI/Itameri_nyt/Ve ... /Lampotila) mukaan vaikkapa Helsingin Länsitoukin lämpötilahavaintojen pitkäaikaisseurannassa kyllä korostuu, että loppukesän havainnoissa 80-90-luvuilla oli paljon kylmän veden havaintoja ja vain muutamia 20 asteen ylityksiä, kun taas 2000-luvulle tultaessa toisin päin.

Sivusto toteaakin lakonisesti, että "Useimmilla havaintoasemilla meren pintakerroksen keskimääräinen kesälämpötila on noussut 40 viime vuoden aikana. Tämä liittyy luultavasti kesien lämpenemiseen."
Sivusto on luultavasti ihan oikeassa. Mutta mun mutufiilis on, että loppukesät on nykyään lämpimämpiä kuin nuoruudessa. Mun mielikuva on, että Jaakonpäivä ja kylmän kivi perinnetieto piti jotenkin kutinsa kasvuiässä ja vedet oikeasti alkoivat viilentyä tuossa heinäkuun lopussa. Nykyään kesä tuntuu jatkuvan helposti tuonne elokuun puoliväliin.

Ilmatieteenlaiton on valitettavasti siivonnut 80- ja 90-lukujen tuulidatan piiloon, mutta silloin oli enemmän myrskypäiviä kuin nykyään. Niin kesällä kuin vallankin tuossa elo-syyskuussa. Ja jos oli enemmän myrskypäiviä, niin todennäköisesti myös enemmän matalapainerintamia puski Suomeen. Myrskyt väheni 90-luvun aikana ja asiaa harrastuspiireissä ihmeteltiin 2000 luvun alkupuolella, kun ilmastonmuutosteoriassa niihin aikoihin lupailtiin tuulien lisääntymistä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16917
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 04.06.2024 13:28
urpiainen kirjoitti: 04.06.2024 11:49 Joo, mutta esim. tuon (https://itameri.fi/fi-FI/Itameri_nyt/Ve ... /Lampotila) mukaan vaikkapa Helsingin Länsitoukin lämpötilahavaintojen pitkäaikaisseurannassa kyllä korostuu, että loppukesän havainnoissa 80-90-luvuilla oli paljon kylmän veden havaintoja ja vain muutamia 20 asteen ylityksiä, kun taas 2000-luvulle tultaessa toisin päin.

Sivusto toteaakin lakonisesti, että "Useimmilla havaintoasemilla meren pintakerroksen keskimääräinen kesälämpötila on noussut 40 viime vuoden aikana. Tämä liittyy luultavasti kesien lämpenemiseen."
Sivusto on luultavasti ihan oikeassa. Mutta mun mutufiilis on, että loppukesät on nykyään lämpimämpiä kuin nuoruudessa. Mun mielikuva on, että Jaakonpäivä ja kylmän kivi perinnetieto piti jotenkin kutinsa kasvuiässä ja vedet oikeasti alkoivat viilentyä tuossa heinäkuun lopussa. Nykyään kesä tuntuu jatkuvan helposti tuonne elokuun puoliväliin.
No tämä on monimutkaista. Mä ajattelen kokemusasiantuntijana, että tosiaan nykyisin, ja eri tavalla kuin ennen, kesä jatkuu ihan eurooppalaisella meiningillä pitkälle elokuulle.

Mutta kysymys Jaakonpäivästä on hankala. Jaakonpäivähän (25.7.) lopettaa naistenviikon (18.-24.7.), ja mun lapsuudessa piti aika hyvin paikkansa, että ei niin kylmää kesää olekaan, etteikö naistenviikon aikoihin pintavedet nousisi merelläkin sinne 20 asteen yläpuolelle edes hetkeksi. Joten siinä mielessä Jaakonpäivä on kyllä vähän liian aikaisin, heinäkuun viimeinen viikko on meriveden kannalta just sitä lämpimintä sydänkesää eikä syyskesän viilentymisen alkua.

Kuitenkin vanha kansa on ollut oikeassa, se on vain tosiaan aika vanhaa kansaa. Juttu lienee peräisin juliaanisen kalenterin ajoilta, ja juliaanisen kalenterin Jaakonpäivää vastaa nykykalenterissa vasta 5.8., eli 11 päivää nyky-Jaakkoa myöhäisempi päivä. Silloin voi kyllä puhua syyskesään siirtymisestä ja vesien viilenemisestä. Kiven vain heittää Jaakon sijaan Salme, vaikka kai kivi liittyy nimenomaan jotenkin Pyhän Jaakon legendaan, eikä Salmeen, jonka tausta on kai pikemminkin virolaisten kansalliseepoksen legendoissa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9609
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 04.06.2024 14:50 Mutta kysymys Jaakonpäivästä on hankala. Jaakonpäivähän (25.7.) lopettaa naistenviikon (18.-24.7.), ja mun lapsuudessa piti aika hyvin paikkansa, että ei niin kylmää kesää olekaan, etteikö naistenviikon aikoihin pintavedet nousisi merelläkin sinne 20 asteen yläpuolelle edes hetkeksi. Joten siinä mielessä Jaakonpäivä on kyllä vähän liian aikaisin, heinäkuun viimeinen viikko on meriveden kannalta just sitä lämpimintä sydänkesää eikä syyskesän viilentymisen alkua.

Kuitenkin vanha kansa on ollut oikeassa, se on vain tosiaan aika vanhaa kansaa. Juttu lienee peräisin juliaanisen kalenterin ajoilta, ja juliaanisen kalenterin Jaakonpäivää vastaa nykykalenterissa vasta 5.8., eli 11 päivää nyky-Jaakkoa myöhäisempi päivä. Silloin voi kyllä puhua syyskesään siirtymisestä ja vesien viilenemisestä. Kiven vain heittää Jaakon sijaan Salme, vaikka kai kivi liittyy nimenomaan jotenkin Pyhän Jaakon legendaan, eikä Salmeen, jonka tausta on kai pikemminkin virolaisten kansalliseepoksen legendoissa.
Järvisuomessa kesä tulee ja menee aiemmin. Vallankin kun tosiaan on noita lähteitä järven pohjassa, niin heti kun lämpökuorma vähenee ja tuulet lisääntyy, niin lämpötila tippuu nopeasti alle kahdenkymmenen.

Muistelisin kuulleeni tuon kalenterijutun aiemmin ja olisi oikeinkin looginen selitys Jaakonpäivän hieman liian aikaiselle ajankohdalle.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2941
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

sivustahuutaja kirjoitti: 04.06.2024 11:53 ^ mutua: jos pintavesien lämpiäminen heikentää vesien sekoittumista, eli fiksaa kerrostumat, niin voi olla, että pintavedet lämpenevät suhteessa enemmän kuin koko itämeren allas ja voi olla, että kylmien pintavesien jaksot vähenevät.
Tuore, vuoden 1895 tutkimus aiheesta: https://www.scientificamerican.com/arti ... -of-lakes/

25 jalan syvyteen asti ei ole isoa eroa pintaveteen . Syvemmällä vesi ei juurikaan lämpene kesällä. "Ykköstyypin" (?) järvissä kuten Geneva, tuuli sekoittaa vettä huomattaviin syvyyksiin (mutta ero näyttäisi olevan lukujen perusteella pieni.) (Fahrenheitit vaikeuttavat ymmärtämistä, tuuma ja maili ovat imperial uniteista ainoat jotka jotenkin osaa hahmottaa.)
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Kolmas viikko sairaslomaa on alkanut, ensi maanantaina pitää pystyä töihin. Saas nähdä, eilen eka päivä kun kykenin sisällä kävelemään ilman keppejä hitaasti huoneesta toiseen aamupäivällä, iltapäivällä piti olla tukijalat. :oops: Tänään kävin yhden kepin kanssa kaupassa, sisällä liikkunut osan aikaa ilman keppejä. Portaat on perseestä, ja jollen tasamaallakaan keskity askeleisiin niin etureisi ei pidä. Huoh..

Mut teidän kesäkeskusteluun. Lomaa 2 vkoa heinäkuun alussa ja viikko elokuun alussa. Lämmintä on luvattu, liian lämmintä on jo nyt. Vielä en ole kerennyt korkkaamaan luonnonvesiä mut uimaan kyllä tahtoisin. :)

Eikös Jaakonpäivä ollut aiemmin elokuun alussa, ennen kuin se siirretiin heinäkuulle? Silloin se Jaska heitti kylmän kiven veteen ja aika hyvin piti paikkansa. Nykyään ei, koska heinäkuu on vielä todella lämmin.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 26066
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.06.2024 9:46 Tämä viikko töitä ja sitten 4 vkoa lomaa :ohyeah:

Hiukan lomallejäämiskiirettä, kun pitää paperirästit hoitaa.
Olen urakoinut paperihommia. Alkaa loppu häämöttää onneksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 26066
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tänään alkaa 4 viikon loma :ohyeah:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14998
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tyhäpäivä alkaa osalle penkkikisalla. Mulla ollut olkapää paskana jo pitkään, mut saivat taivutettua mukaan. Kerron, miten kävi. Säännöt toistomäärä 80% omapainosta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 26066
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 07.06.2024 10:40 toistomäärä 80% omapainosta.
Tuohan on reilu sääntö, kun oma paino otetaan huomioon.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14998
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.06.2024 11:01
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 07.06.2024 10:40 toistomäärä 80% omapainosta.
Tuohan on reilu sääntö, kun oma paino otetaan huomioon.
25 toistoa ja pieni juomapalkinto kolmossijasta. Joskus mennyt saman verran omalla painolla eli sotilaspenkissä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23652
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä voi kuin haaveilla moisesta.

Eilen 4x5 80% op niin hyvä kun viimeinen ei tullut kaulalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18799
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

Uusinta uutta kiinalainen perseenaluista vessan pönttöön, pehmustettu ja vedenpitävä..
Ilohuudot raikaa pitkin fin- paskalandiaa!

https://www.temu.com/ul/kuiper/un3.html ... &is_back=1

Ei sovi englantilaisiin, Latvialaisiin penkkeihin?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14998
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Loma-TJ 3, joista kolme ekaa etänä ja vika töissä. Huomaa taas, kun eilen työpäivän jälkeen kiireellä kotiin ja reenejä vetämään, että vähän vielä puhki eilisestä, kun ei syömäänkään ajoissa päässyt. Töissä yksi mielenkiintoinen kv-projekti tosin piristää. Ja kissat voitti jo toisen :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18799
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

Helsingin kattojen yllä, Pumpulitaivas!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12600
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kesä tarkoittaa Kitinän hiljaiseloa. :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18799
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pride viikkojen kunniaksi puhuu pahaa hamepukuiset miehet Pridekansasta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9609
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kesäkuu 2024

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Toista vuotta putkeen auto ykkösellä läpi katsastuksesta :ohyeah:

Täähän alkaa olemaan jo ihan ennätyksellinen putki. Kaikki aikaisempina vuosina alustaan vaihdetut osat tuottaa tulosta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.