Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Yleinen lätinä jä kitinä
Tix

Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Tix »

Joku tässä taannoin esitti, että Kityilyn keskeinen ydin ja olemus olisi sitä, että 50 ihmistä vittuilee toisillee. Nyt noin vuorokauden pyörinyt uusioKity näytti todeksi sen, että niitä aktiivisesti lukevia ihmisiä on ainakin satakunta, ja ei se vittuilukaan ole n. 800 viestistä hallinnut kovin suurtakaan osaa.

Toki uusi veri olisi tervetullutta. Ja liha. Mylly kuluttaa, taisteluväsymys on tipputtanut vakitrollimme pois ja puzznuziminenkin alkaa olla enää muutaman parin ongelma. Haastan jokaisen Kityvakkarin rekrytoimaan palstallemme yhden (1) uuden ihmisen.
Geetzu

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä ajoin pois jo yhden. -2, huh mikä homma edessä. En tiedä onko itsesensuurin arvoista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei mulla ole muuta elämää, mistä houkuttelisin jonkun hyväuskoisen. Yhden kityläisen olen kans tavallaan pois ajanut, joten paras vaan pitää matalaa profiilia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
HellBell

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Vaola kirjoitti:Tjaa... Täytynee miettiä. Aika harva ei-Kityläinen tuttu tietää tasan tarkkaan tämän paikan jossa tapaan käydä, vielä harvempi nikkini. Vaikka mulla ei mitään salattavaa näiden keskusteluiden suhteen ole .., niin silti on jotenkin kiva pitää tämä omana huvituksenani.
Samikset. Olen tosin yrittänyt houkuttaa siskoani rekisteröitymään tänne, sillä hänellä on asiaan kuin asiaan iskevännopeita pointteja, mutta hän ei ole tulossa luoksemme.. valitettavasti.
Lilo

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Me tuotiin Nexien kanssa toisemme, eikös se riitä...?
8)
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti:Me tuotiin Nexien kanssa toisemme, eikös se riitä...?
8)
Pelkäätte vaan että joku tulee teidän reviirille :matsi:

:wink:
Ovela kuin orgasmi
killkill

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kun 1.0 näki päivänvalon Suuren Cityexoduksen aikaan, en olisi lyönyt sekeliäkään vetoa, että diasporapalsta eläisi kuukautta pisempään. Onneksi olin väärässä :)
Lilo

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Think kirjoitti:

Pelkäätte vaan että joku tulee teidän reviirille :matsi:

:wink:
Antaa tulla vaan, meillä on vahva markkina-asema ja vielä vahvemmat Igor & Vladimir! :pimp:
Gina

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Gina »

Mietin asiaa. Mä en kans taida haluta että kukaan tuttuni lukee näitä postauksia, pitäis sensuroida liikaa. Yhdelle esittelin, onneksi mokoma ei kovin paljoa innostunut, siitäkin meinas tulla ongelmia.
Tix

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kuka sanoi että houkuttelun kohteen pitäisi olla tuttu? Sätissä kun mainitsee, toisella palstalla jos semmoiselle kirjoittelee, mesetuttu tms. Loppuviimeksi täällä kuitenkin keskustellaan paljon semmoisesta mihin kellä tahansa nuorella aikuisella on sanottavaa.
tonyjl

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Cityaikoina oli hyvä kun voi katsella ihmisten kuvia että minkä näköisten otusten kanssa oli tekemisissä. Täällä se ei enää oikein toimi. Mun mielestä olisi hienoa jos ihmiset käyttäisivät omaa kuvaansa jonkun pöhlön aliaskuvan sijasta.

Nih.

:off:
Exsat

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

tonyjl kirjoitti:Cityaikoina oli hyvä kun voi katsella ihmisten kuvia että minkä näköisten otusten kanssa oli tekemisissä. Täällä se ei enää oikein toimi. Mun mielestä olisi hienoa jos ihmiset käyttäisivät omaa kuvaansa jonkun pöhlön aliaskuvan sijasta.
Mitä merkitystä ulkonäöllä on keskustelupalstalla. Palastan ristiinnussivasta luonteesta huolimatta väittäisin, että ne deittipalvelut on sitten erikseen.
Terrorizer

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

jatketaan samaa linjaa kuin entisessä forumissa :p:
tonyjl

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Exsat kirjoitti:
Mitä merkitystä ulkonäöllä on keskustelupalstalla. Palastan ristiinnussivasta luonteesta huolimatta väittäisin, että ne deittipalvelut on sitten erikseen.
Onhan se toki noinkin mutta silti kun en ihmisiä tunne ja kun nimimerkit muuttuvat niin paremmin tietäisi kuka on kuka.

Enkä mä tän palstan pöhköjä huolisi :lol:
killkill

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:Mitä merkitystä ulkonäöllä on keskustelupalstalla. Palastan ristiinnussivasta luonteesta huolimatta väittäisin, että ne deittipalvelut on sitten erikseen.
Tätä komppaan. Kysehän on ajatusten vaihdosta. Helvetinkö väliä, onko Hyvä Tekstin Kirjoittaja tyttö vai poika, pitkä vai paksu yms?
SnapaHead

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Tix, HA! Säälitys ei edes skoraa näiden keskusimureiden joukossa. Lisää pitää saada, jotain vielä surkeampaa, jotain joka ei sormeaan nosta. Kuuromykkä, jalaton ja kädetön neitsyt... hyvät tissit tietysti että se eroaisi näistä nykyisistä. Häviäjä. Runkkaa aamukasteessa muurahaiskeossa. Se on rikkautta.
Tix

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Tix »

SnapaHead kirjoitti:Tix, HA! Säälitys ei edes skoraa näiden keskusimureiden joukossa. Lisää pitää saada, jotain vielä surkeampaa, jotain joka ei sormeaan nosta. Kuuromykkä, jalaton ja kädetön neitsyt... hyvät tissit tietysti että se eroaisi näistä nykyisistä. Häviäjä. Runkkaa aamukasteessa muurahaiskeossa. Se on rikkautta.
Muuten ihan hyvä mutta en oo tissi-ihminen. Siiryin aikaa sitten muurahaiskeossa runkkaamisesta happotynnyrissä sukelteluun, mikään ei voita kunnon aamu-uintia, ellei sitten napalmin tuoksu aamukahvissani.
SnapaHead

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Tix kirjoitti:
Muuten ihan hyvä mutta en oo tissi-ihminen. Siiryin aikaa sitten muurahaiskeossa runkkaamisesta happotynnyrissä sukelteluun, mikään ei voita kunnon aamu-uintia, ellei sitten napalmin tuoksu aamukahvissani.
Älä selitä! Manala kertoi että olit piirtänyt nännit sen pakaroihin, jotta ne veltot säkit näyttäisi täydellisiltä rinnoilta. Eli on sussa vähän vielä heteroa jäljellä kun voit kuvitella tuolla tavalla tissien väliin pistämistä.
Tix

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Tix »

SnapaHead kirjoitti:Älä selitä! Manala kertoi että olit piirtänyt nännit sen pakaroihin, jotta ne veltot säkit näyttäisi täydellisiltä rinnoilta. Eli on sussa vähän vielä heteroa jäljellä kun voit kuvitella tuolla tavalla tissien väliin pistämistä.
Nyt sä sekotat taas mut ja letkun. Se oli letkun ainoa mahdollisuus päästä penetroimaan ja manaajahan nyt tunnetusti heruttaa kaikille joilla ottaa ees eteen. Mitä sitten että joutu nitomaan revankuvan niskaan että letkulla otti eteen.
safi

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja safi »

Tix kirjoitti: Toki uusi veri olisi tervetullutta. Haastan jokaisen Kityvakkarin rekrytoimaan palstallemme yhden (1) uuden ihmisen.
Joopa joo. Mukavahan se olis saada tänne uutta verta, mutta aika harva uskaltautuu täällä avaamaan suutaan. Aikast monelta on kuullu, että touhu vaikuttaa liiaksi sisäpiirin touhulta ja kynnys kirjoittamiseen on silloin varmaan vieraalle liian korkea.

Helvetin typerältä vaikuttaa myös tyyppien sanomiset, että täytyy sensuroida tekstejään, jos joku tuttu niitä sattuu lukemaan.
Eikös ne tekstit silloin kannata pitää sellaisina ja mahdollisimman lähellä totuutta, että niitä voi lukea kuka vaan, vaikkapa se oma äiti.
Geetzu

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

safi kirjoitti:Helvetin typerältä vaikuttaa myös tyyppien sanomiset, että täytyy sensuroida tekstejään, jos joku tuttu niitä sattuu lukemaan.
Eikös ne tekstit silloin kannata pitää sellaisina ja mahdollisimman lähellä totuutta, että niitä voi lukea kuka vaan, vaikkapa se oma äiti.
Juuh, kannattaisi. Vaan enpä itse hyötyisi tästä paikasta yhtään mitään jos kielenkäyttöni ja juttuni olisi sillä tasolla mitä mamman kanssa mailaillessa. Oon ihan tyytyväinen, että voin täällä kertoa runkkaamisestani sähköhammasharjalla ja Lidlin tuotteiden syrjimisestä. Joku aiemmin ketjussa sanoikin "kiva kun on jotain omaa".

Omista tutuista sisko, mies ja vähän kai vauvankin isä täällä kyllä meitä lueskelee, mutta ei ole ilmeisesti osunut heille mitään keskustelua, jota olisi ollut pakko päästä kommentoimaan.
Gina

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Gina »

safi kirjoitti: Helvetin typerältä vaikuttaa myös tyyppien sanomiset, että täytyy sensuroida tekstejään, jos joku tuttu niitä sattuu lukemaan.
Eikös ne tekstit silloin kannata pitää sellaisina ja mahdollisimman lähellä totuutta, että niitä voi lukea kuka vaan, vaikkapa se oma äiti.
Kerrotko sä äidillesi kaiken? Nimenomaan ne tekstit on lähellä totuutta,tämä toimii ainakin mulle sellaisena kirjoitusterapiana, ainakin pätkittäin. Pistelee tänne suht anonyymisti omia tuntojaan ja saa niihin vastineita erilaisilta ihmisiltä eri puolelta suomenmaata. Antaa itselle monesti ajattelemista uusista näkökulmista.

Mutta lupaan houkutella tänne jonkun jos sattuu sopiva kohdalle.
Na

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Na »

safi kirjoitti: mutta aika harva uskaltautuu täällä avaamaan suutaan. Aikast monelta on kuullu, että touhu vaikuttaa liiaksi sisäpiirin touhulta ja kynnys kirjoittamiseen on silloin varmaan vieraalle liian korkea.
Näinhän se vähän on. Mä olen myös ollut enemmän tuota valikoivasti keskusteluja lukevaa sakkia. Kaipaisin sitä asiakeskustelupalstaa takaisin btw. Se oli sellainen jossa ei tuntunut olevan väliä onko tuttu naama tai nimimerkki. Kirjoituksen sisällöllä tulisi olla enemmän väliä, ei sillä kuka sen sanoo.
Täällä väittelee ihmiset, eivät niinkään asiat ja mielipiteet. Siksi ehkä uutena on vaikea hypätä keskusteluun mukaan. Hyvin tyytyväisen sisäpiirimäisen kuvanhan tästä nimenomaan saa kun palstaa lueskelee.
killkill

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Na kirjoitti:Hyvin tyytyväisen sisäpiirimäisen kuvanhan tästä nimenomaan saa kun palstaa lueskelee.
Tuo ensivaikutelma on ymmärrettävä. Verrattuna tiukasti modattuihin "yhden asian palstoihin" täällä on paljon ns. kaveriläppää, mutta myös hyvää dialogia milloin mistäkin ajankohtaisesta ilmiöstä. Kannattaa siivilöidä ja osallistua.

Eikä tuo ns. """sisäpiiriin""" pääseminen vaadi naamansa/undulaattinsa esittelyä avatar-kuvasta puhumattakaan. Esimerkiksi käynee nimimerkki "Sivustahuutaja". Hän ei tuo persoonaa nimimerkin takana mitenkään esille - - mutta on perusteltuja mielipiteitä omaava keskustelija jonka postaukset tulee pääsääntöisesti luettua ajatuksen kanssa. En usko olevani edes ainoa, joka näin tekee.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kityilyn syvin olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Na kirjoitti: Kaipaisin sitä asiakeskustelupalstaa takaisin btw. Se oli sellainen jossa ei tuntunut olevan väliä onko tuttu naama tai nimimerkki. Kirjoituksen sisällöllä tulisi olla enemmän väliä, ei sillä kuka sen sanoo.
Samoin, tosin mikäänhän ei estä aloittamasta aiheita yleiskeskusteluihin. Hyvä aihe on yhä hyvä riippumatta siitä kuka sen esille tuo. Muutamalla muulla palstalla olen newbie, eikä tosiaan houkuttele imeytyä keskusteluihin jotka käsittelevät lähinnä palstalaisten persoonallisuutta/ulkonäköä/sen hetken toimintoja.

Lienee kuitenkin jokaisen vakiintuneen käyttäjäkunnan omaavan foorumin ongelma, johon auttaa vain oma panos eikä valitus. Nyt se panos tosin jää toteamiseen, ei riitä energia vonkua tai tehdä asialle jotain.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin