kauniiden intranet

Yleinen lätinä jä kitinä
Quarter

Re: kauniiden intranet

Viesti Kirjoittaja Quarter »

jaa www.beautifulpeople.com ? Mikäpä ettei. Mitä se on niiltä pois jotka eivät pääse jäseniksi? Kai näitä deittipalveluja on netti täynnä. Sinne vain. Itseä ainakin vituttaisi saada yhteydenottoja ihmisiltä, jotka saattavat olla pudonneet ruman puun latvasta ja osuneet joka oksaan matkalla. Makunsa kullakin ja ei se kenestäkään sen huonompaa ihmistä tee jos sattuu tykkäämään paremman näköisistä ihmisistä.
ninnithequeen

Re: kauniiden intranet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Minä ainakin haluaisin olla kaunis. :(
Kukapa ei?
Minäpä olen kaunis. Kauneus on katsojan silmässä. (johon on pistetty tikulla)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: kauniiden intranet

Viesti Kirjoittaja cardic »

jos kityn sivuille jollain mittarilla paastetaan tai ei paasteta jengia, niin eiko sopivia mittareita olisi esim alkoholisoituminen tai runkkimistiheys?
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: kauniiden intranet

Viesti Kirjoittaja cardic »

ninnithequeen kirjoitti: Minäpä olen kaunis. Kauneus on katsojan silmässä. (johon on pistetty tikulla)
kyl ma sen verran kestan et sut kauniiks juon ;)
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Tiikeriankka

Re: kauniiden intranet

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Na kirjoitti:Siis onko kyseessä joku deittipalvelu tms? Jenkeissähän sellaisia deittipalveluja on jo joiden asiakkaaksi pääsee vaan tietyt vaatimukset täyttävät ihmiset. Pitää olla näyttävä ulkomuoto ja ylittää tietyt tulorajat.
Ah Ameerika! Tuo pinnallisuuden synnyinmaa! Minä muutan sinne missä silikonitissejä kasvaa joka puun oksalla!

Sairasta.. Mitä jos ajaa kolarin, naama menee korjaamattomasti tohjoksi tai joutuu työkyvyttömäksi? Saako kenkää saitilta? Varmaan sitten. Vitusti onnea tuolle natsien kulttuuriperinnön jatkolle.
Quarter

Re: kauniiden intranet

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Tiikeriankka kirjoitti:Ah Ameerika! Tuo pinnallisuuden synnyinmaa! Minä muutan sinne missä silikonitissejä kasvaa joka puun oksalla!
Eikös tuo ollut ruottalaisten keksintö...?
Tiikeriankka

Re: kauniiden intranet

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Juu mutta tuo Na sanoi jostain deittipalvelusta. Siihen viittasin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: kauniiden intranet

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Na kirjoitti:Itse muutaman kerran nettideitanneena toivoisin lähinnä jonkinlaista psykologista testiä käyttäjille, sen verran sekopäisiin ihmisiin olen pari kertaa törmännyt :D Tai sitten pitäisi vaan vaivautua tutustumaan paremmin ennen sitä kahvittelua...
Eikös kyse ole enemmänkin siitä, että ihminen hakeutuu kaltaiseensa seuraan. Ei sekopään kanssa kukaan lähde kahvittelemaan, jos hlö vaikuttaa sekopäältä jo kättelyssä. Ja kyllä sen piirteitä on mahdollista löytää jo kirjoittelunkin perusteella. Toki on tosiskitsoja, jotka esittävät mitä ihmeellisimpiä asioita, mutta he eivät kahville ilmaannu, vaikka toisin ovat kertoneetkin, joten he eivät kumoa teoriaani.
Paras päivä ikinä.
Na

Re: kauniiden intranet

Viesti Kirjoittaja Na »

Riemumieli kirjoitti: Eikös kyse ole enemmänkin siitä, että ihminen hakeutuu kaltaiseensa seuraan. Ei sekopään kanssa kukaan lähde kahvittelemaan, jos hlö vaikuttaa sekopäältä jo kättelyssä. Ja kyllä sen piirteitä on mahdollista löytää jo kirjoittelunkin perusteella. Toki on tosiskitsoja, jotka esittävät mitä ihmeellisimpiä asioita, mutta he eivät kahville ilmaannu, vaikka toisin ovat kertoneetkin, joten he eivät kumoa teoriaani.
Voi hyvinkin olla osittain totta. Mun nettideittailustani on jo pari kolme vuotta aikaa, joten voin ainakin kuvitella itse hieman fiksuuntuneeni niistä ajoista. :P Ongelma oli lähinnä se mitä ihmiset väittivät hakevansa netistä. Usein sitä haettiin kirjoituksissa kaveria josta voisi sitten kehittyä mahdollisesti muutakin, mutta kun sitten jonkun treffasi niin olikin heti kaikki muut asiat mielessä. Ja kun ei itsellä kolahtanut niin pari ihmistä koki lähinnä rasittaviksi roikkujiksi.
Tuntui myös mm. ulkomuotonsa ja ikänsä valehtelijoita olevan paljon. Eikä pelkästään omasta kokemuksesta, vaan myös kavereiden jotka ovat samaa harrastaneet. Tuohon elämän aikaan mä lähdin tapaamaan ihmistä jo parin mailin jälkeen, joten ei siinä ehtinyt vielä mahdollista sekopäisyyttä aistimaan. Eli omasta kärsivällisyydestä se oli kiinni. Toisaalta kiva todeta yhteensopimattomuus (oli se sitten mistä syystä tahansa) kasvoista kasvoihin eikä kirjoittamalla ensin kymmeniä ja kymmeniä maileja. Omat riskinsä tuossa nopeasti tapaamisessa tietenkin on. Nykyään tuskin enää niin tekisin, oon tullut varovaisemmaksi. Mutta onneksi ei ole tarvettakaan. :)
gullible

Re: kauniiden intranet

Viesti Kirjoittaja gullible »

WanhaPervo kirjoitti: Panisin
1) Panisin
2) Painisin
3) En pane ketään, mutta tuota kyllä panisin
4) En panisin
5) Minäkö tuollaista rotjaketta? Totta meisselissä.
6) Kännissä panisin
7 ) Retentioni penetraatioon on magnitudiltaan kolossaalinen, de facto kuitenkin kopuloisin
8 ) Tuota onkin tullut pantua jo
9) Juu
Vastaa Viestiin