Koska sait?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Turbohaltija

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Geetzu kirjoitti:Voi että, tätähän ei meinaa muistaa päivittää. Mut kiitos Turbon ihanaisen kiinnostuksen ja aidon paneutumisen asiaan... .
Mitäpä en tekisi pitääkseni yllä keskustelun korkeaa tasoa rakkaassa kityssämme.
nypari

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lasketaanko puhelinseksi? Näin alas pitää vajota seksin alttarilla tullakseen hyväksytyksi.
Nowaysis

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

edit
Viimeksi muokannut Nowaysis, 31.01.2006 16:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HellBell

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Turbohaltija kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Missä siis turboisa panoksesi tuosta niittyleinikeiltä tuoksuvasta ketjusta?!
Ei millään pahalla, mutta minusta tämä saamis-ketju on jo niin huippu, että minulla ei olisi esteettisessä, älyllisessä, moraalisessa, patologisessa tai exhibitionistisessa mielessä enää mitään saavutettavaa sinun jumikakkaketjussasi.
..
Entäpä parodisessa?

Voi veikkonen hyvä.. en minä ajattele tätä asiaa pahalla.. vaan hauskuudella. Mitä riemastuttavimmalla, ulostuttavimmalla hauskuudella! ;-)
DeliriumTremens

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

tuntuu etten saa enää ikinä perkele!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Viime yönä pariin otteeseen. Huomasin kellon olevan 03, oli pakko lopettaa että ehtisi töihin seuraavana päivänä. Perkele..
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Turbo pyysi chatissa mua päivittelemään, joten:
Aamulla silleen aika huonosti ja tylsästi peiton alla lusikassa mahdollisimman hiljaa, ettei muksu vaan heräisi seinän takana, ihan plääh, ei pelkoa ääntelyistä (hitto mun mies arvostaa näitä tekstejä!), sitten tossa tunti sitten huimasti mukavampaa settiä. Mukavuuteen vaikutti erityisesti se, että muksu oli ukkinsa seurassa kaupassa ja mun pää ei keksinyt mitään stressisyitä. Ah, se vika noissa parhaissa panoissa vaan on, että nälkä kasvaa syödessä ja sitä huomaa kitisevänsä pian taas tuskissaan kun muksu tulikin kotiin ja vaatii kaiken huomion... Jospa illalla lisää (huonosti, tylsästi, hiljaa, plääh). Tai voi kai sitä vähän rajumminkin kun sänkykään ei enää natise ja suuhun voi tunkea äänenvaimenninta.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti: Se oli oikein jees kaksminuuttinen.
Voin kuvitella..ja voit neuvoo imurille et lekurilta voi löytyy sellasii pilsuja jotka antaa kestoo Reilustikin, jos Luoja suo.

Nim. uutta puhtia kevään koitoksiin.
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Se oli oikein jees kaksminuuttinen.
Voin kuvitella..ja voit neuvoo imurille et lekurilta voi löytyy sellasii pilsuja jotka antaa kestoo Reilustikin, jos Luoja suo.

Nim. uutta puhtia kevään koitoksiin.
Menee ihan ooteeksi tämä mut hei pakko ihmetellä, että miten nuo *pariminuuttiset joskus kuitenkin ovat niitä parhaita? Sun kanssa tästä väännetty kun ihmetellyt oot joskus mimmejä, jotka tuskan puna naamallaan vinkuvat, että "jouska lopeta jooooo!" ;)

* neiti itse vastaa: Toki ne silloin ovatkin ihan pop kun on jo niin kiimassa, että pointtina on enää vain saada tajunta räjähtelemään, kaikki päälle kahden minuutin on tuolloin kidutusta. Mutta siis näin ei käy aina. Kilttinä puoliskona tykkään kyllä tarjota joskus itseni ihan vain "käyttötavaraksi", ja sama pelaa meillä toisinpäin.
slam

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kait siitä on puoli vuotta aikoo, kun nainen kiinnostui tai kunnostui vastenmieliseen toimenpiteeseen. XD. Ei oikein osaa löytää römpsää :lol: , mutta kait sitä täytyy yrittää päästä tämän vuoden puolella asialle!

Hieostaa kuitenkin niin saamaristi, ja jaaah! naisen nähtyään aamuyöstä tai aamulla 8maissa yön vihaisena valvottuaan, tekee tosiaan mieli!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Taas panettais.. eikö tämä koskaan lopu?
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vuonna 1999.
Turbohaltija

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Elppis kirjoitti:Taas panettais.. eikö tämä koskaan lopu?
:paijaa: Koita kestää! :D

Mä en saanut tänään, eilen kylläkin. Pitänee keksiä tänään jotain muuta. Ei mun elämä sittenkään ole yhtä orgiaa, vaikka vähän aikaa jo luulin. :?
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Eilinen ilta meni mukavasti sisäkkäin ja lähekkäin, tais kestää reippaasti päälle parimin ja ehkä yöllä tuntemani oudot supistelut masussa johtuivatkin tuosta pippelijumpasta, vatsalihaksiakaan kun ei ole nyt tullut treenittyä erikseen. Kuinkahan niitä edes uskaltais raskaana, tietääkö joku äippä?

Aamulla pikaset hätäset, silleen että narttu sai ja mies ei. Joskus näin.
Turbohaltija

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mä en ole saanut tänäänkään, mutta mulla on ollut yksi tosi hulppea erektio - saako siitä puoli pistettä? 8)
Elukka

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti:Mä en ole saanut tänäänkään, mutta mulla on ollut yksi tosi hulppea erektio - saako siitä puoli pistettä? 8)
Saat moraalisen . :n. (Peter Nymanin äänellä)
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Eilen sain, kaksi kertaa. Perinteisesti silleen sängyssä. Tuntu ihan vitun hyvältä!!!! En mene yksityiskohtiin sen enempää...
Truth fears no trial
DeliriumTremens

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

aaah nymfomaani sai... huoh, kyllä nyt taas jaksaa jo parempi fiilis!!!

Yhteensä touhuun meni semmoinen tunti... On se hassua mies nukahtaa helposti touhun jälkeen, minä taas virkistyn! Oli vähän rajumman puoleista, tai no rajua ja rajua, kiihkoisaa, sanotaan näin ja ihan perinteistä heteroseksiä eri asennoissa tosin :P
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Runkkimista kun ei lasketa, niin odottelen vaan sitä 24. päivää... Gaad siihen on vielä ikuisuus!!! Mutta jee, olen pyytänyt töistä 9 päivää vapaata, että ennättää nusautella oikein kunnolla sitten :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
DeliriumTremens

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

LillyMunster kirjoitti:Runkkimista kun ei lasketa, niin odottelen vaan sitä 24. päivää... Gaad siihen on vielä ikuisuus!!! Mutta jee, olen pyytänyt töistä 9 päivää vapaata, että ennättää nusautella oikein kunnolla sitten :D
hyvää panoa sitte vaan ;D
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

DeliriumTremens kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:...töistä 9 päivää vapaata, että ennättää nusautella...
hyvää panoa sitte vaan ;D
Soiteltiin tuossa... Sanoin, että olen suunnitellut vähän ohjelmaakin. Toinen oli ihan :shock: "Ai että käydäänkö me ulkonakin?!?!" :h: Ehanat 9 päivää :D

Mitenkähän sitä sitten taas kävelee sen jälkeen... No, ne on sen ajan murheita :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

LillyMunster kirjoitti:Mitenkähän sitä sitten taas kävelee sen jälkeen... No, ne on sen ajan murheita :D
Oih, noi suunnitellut seksilomat on parhautta. Odottaminen... Mmh.
Meillä suunnitelmia tulevalle viikonlopulle. Neljän tunnin päästä poistuu iholta muksu ja matka kohti maaseudun rauhaa alkakoon. Kahden kesken, jeah. Tarkoitus on kyllä kyetä kävelemään, urheilemaan ja vähän kai saunomaan ja syömäänkin kiimailun ohessa, tai oikeastaan nuo kaikki voi yhdistääkin seksiin. Kumma kiimakausi taas päällä. Turbolle terkkuja, sain eilen kyllä mutta tänään en vielä!
Turbohaltija

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Geetzu kirjoitti: Kumma kiimakausi taas päällä. Turbolle terkkuja, sain eilen kyllä mutta tänään en vielä!
Kiitos kiitos! Seuraan jännityksellä tilanteen kehittymistä! :cheer: :hep: :ohyeah: :jouden: :wink:
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Turbolle taas terkkuja. Viikonloppu oli oikein seksikäs.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä sain torstani ihan tosi isosti, en edes muista milloin viimeksi noin namia :P Tää hiton ehkäisyasia pitäis kyllä pistää mahd pian kondikseen, musta on alkanut tulla vähän vastuuton kun tarpeeksi härnätään :oops:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin