Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Info tulevista miiteistä
Kid

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Onnittelut myös täältä!

Eläkää ja naikaa,
riidelkää, sopikaa ja rakastakaa!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ahhehhaahhee.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.04.2006 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Näin muuten kerran puolivahingossa räpsityn kuvan alastomasta takapuolestani. Nauroin kuvaa varmaan puoli tuntia ja näytin vielä kaverillenikin, jota sitäkin taisi naurattaa. Sitten revin kuvan.
joo... karvoitus... karvoitus... lippaa pois ihmeessä...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin kerran kuvan pepustani.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.04.2006 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Wautsiwau, Onnea teille, Tuulikille ja peipposille :h:

Pitänee konsultoida sitä jolla on se auto, josko pyörähdettäis Oulussa kesken lomien :) Mukavahan tuo olis. Teltta mukaan, ja teidän etupihalle (mä muistan että siinä oli joku metsäntynkä).
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elppis kirjoitti:Pitänee konsultoida sitä jolla on se auto, josko pyörähdettäis Oulussa kesken lomien :) Mukavahan tuo olis. Teltta mukaan, ja teidän etupihalle (mä muistan että siinä oli joku metsäntynkä).
Intiaanipäällikkö Se-jolla-on-se-auto. Kai sitä nyt sisällekin mahtuu nukkumaan, aika kaukana metsästä on se meidän tienvierustapuska. Teretulemast vain!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bedlam kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pitänee konsultoida sitä jolla on se auto, josko pyörähdettäis Oulussa kesken lomien :) Mukavahan tuo olis. Teltta mukaan, ja teidän etupihalle (mä muistan että siinä oli joku metsäntynkä).
Intiaanipäällikkö Se-jolla-on-se-auto. Kai sitä nyt sisällekin mahtuu nukkumaan, aika kaukana metsästä on se meidän tienvierustapuska. Teretulemast vain!
Pyyntö meni läpi, ja sain vihreän valon. Joten me olemma tulossa!

Onko suunnitelmissa järjestää myöhäisillalle jonkinlaista ulkoilua esim. keskustassa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Elppis kirjoitti:Onko suunnitelmissa järjestää myöhäisillalle jonkinlaista ulkoilua esim. keskustassa?
Eiköhän ulkoilutusta järjesty. Kunhan Bedlam vain pitää emäntänsä kurissa ettei käy niinkuin joskus keväällä.. :vihelt:
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aasi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onko suunnitelmissa järjestää myöhäisillalle jonkinlaista ulkoilua esim. keskustassa?
Eiköhän ulkoilutusta järjesty. Kunhan Bedlam vain pitää emäntänsä kurissa ettei käy niinkuin joskus keväällä.. :vihelt:
Jos meinaat edellisiä tupareita, niin sitä tapahtumaa miettimällä voi kyllä ymmärtää, että emäntä ei välttämättä ole se mieluisin mahdollinen nimitys. Toisaalta tein isäntänä melkein saman tempun kotonani myöskin viime talvena. Jonkinlainen viinarajoitin olisi tarpeen, ainakin järjestäville osapuolille.

Edit: ei kun Exsatin tuparithan oli viime syksynä. Onko se joskus muulloinkin koheltanut, mulla on itelläkin mennyt muisti varmaan.
Viimeksi muokannut bedlam, 31.08.2005 22:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ONNITTELUT!! :cheer:

Toivottavasti kestää. En haluaisi lukea parin vuoden päästä Exsatin kokemuksia yksinhuoltajaäitinä. Sori.. oon kyyninen ja ilkee...
RolloTomasi

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onnea Teille.
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti: Edit: ei kun Exsatin tuparithan oli viime syksynä.
Sää pöljä olit viime syksynä sen Turkulaisen kanssa. Mä muutin Ouluun tammi-helmikuun vaihteessa. :mrgreen:
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gattaca kirjoitti:ONNITTELUT!! :cheer:

Toivottavasti kestää. En haluaisi lukea parin vuoden päästä Exsatin kokemuksia yksinhuoltajaäitinä. Sori.. oon kyyninen ja ilkee...
Kiitos. Mä en kerro mun e-pillereille, että me ollaan löydetty mies, joten ehkä ne toimii jatkossakin moitteettomasti. :wink:

Kiitos myös Rollolle ja muille onnittelijoille.
slam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Näin muuten kerran puolivahingossa räpsityn kuvan alastomasta takapuolestani. Nauroin kuvaa varmaan puoli tuntia ja näytin vielä kaverillenikin, jota sitäkin taisi naurattaa. Sitten revin kuvan.
joo... karvoitus... karvoitus... lippaa pois ihmeessä...
No ei siinä kuvassa mun pyllykarvoja näkynyt, vaan pyllyn hauska lättänä muoto.
pöh.. hyva pera sulla on... mitä leveempi sen parempi :)
slam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:ONNITTELUT!! :cheer:

Toivottavasti kestää. En haluaisi lukea parin vuoden päästä Exsatin kokemuksia yksinhuoltajaäitinä. Sori.. oon kyyninen ja ilkee...
vaikuttaa aika pätevältä suhteelta minun mielestäni. kyl se kestää :) ei beddis lähde... :lol:
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Edit: ei kun Exsatin tuparithan oli viime syksynä.
Sää pöljä olit viime syksynä sen Turkulaisen kanssa. Mä muutin Ouluun tammi-helmikuun vaihteessa. :mrgreen:
Ai perhana, miten mä muistin ihan väärinpäin. Ja piti nyt paljastaa koko palstalle, että olen hengannut turkulaisen kanssa!? Kaikki se vaivalla hankittu uskottavuus...
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

slam kirjoitti:
ei beddis lähde...
Jos nyt voin yhtään kuvitella minkälaista on kanssani eleskellä, niin lähtijä olisi melko suurella todennäköisyydellä varmaan joku muu kuin minä. Tai tuossa kuvitelmassahan se olisin minä kuitenkin. Nukkumaan->
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elppis kirjoitti: Pyyntö meni läpi, ja sain vihreän valon. Joten me olemma tulossa!

Onko suunnitelmissa järjestää myöhäisillalle jonkinlaista ulkoilua esim. keskustassa?
Jee!
:ohyeah:

Eiköhän sitä keskustan tarjotaa lähdetä jossain vaíheessa katsastamaan. Pitänee pysytellä itse erossa omista booleistaan, jotta pääsee paikallisoppaaksi.
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Edit: ei kun Exsatin tuparithan oli viime syksynä.
Sää pöljä olit viime syksynä sen Turkulaisen kanssa. Mä muutin Ouluun tammi-helmikuun vaihteessa. :mrgreen:
Ai perhana, miten mä muistin ihan väärinpäin.
Väärinpäin? Että mun kanssa syksyllä ja turuttaren kanssa nyt? :shock:
ninnithequeen

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi että...
Te kaksi kyy sovitte toisillenne NIIN hyvin, ettei muuta voi sanoa ko että Onnea, ja pusu poskelle molemmille :h:
Gina

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Gina »

En jättäisi väliin mistään hinnasta... Mutta voi pentele! taas perjantai!

Kai mä saavun paikalle ennen puolta yötä.... Mutta saavun.
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:En jättäisi väliin mistään hinnasta... Mutta voi pentele! taas perjantai!

Kai mä saavun paikalle ennen puolta yötä.... Mutta saavun.
Otat kato meikit ja muut hässäkät töihin mukaan ja laittaudut meillä ihan rauhassa ja ajan kanssa! Ja haet auton sitten joskus.. :wink:
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti: Näin muuten kerran puolivahingossa räpsityn kuvan alastomasta takapuolestani.
Mulle on sattunut tälläinen myös. Voisikohan näitä alkaa keräilemään ja vaihtelemaan, niin kuin pienenä kiiltokuvia tai tarroja? Tosin mun on diginä, sitä on vaikeampi repiä. :perse:
millivanilli

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Onnea :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Näin muuten kerran puolivahingossa räpsityn kuvan alastomasta takapuolestani.
Mulle on sattunut tälläinen myös. Voisikohan näitä alkaa keräilemään ja vaihtelemaan, niin kuin pienenä kiiltokuvia tai tarroja? Tosin mun on diginä, sitä on vaikeampi repiä. :perse:
Geetsukin kaipaili persekuvien vaihtogalleriaa hotseille tsikseille, pitäisikö toteuttaa? Selvästi olisi kysyntää..
Vastaa Viestiin