Kity-parodiaa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Dumari

Kity-parodiaa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Matti ja Maija ovat kotosalla, Maija katsoo telkkaria ja Matti valmistaa banaanipirtelöitä iltapalaksi.

Maija katsoo salkkareita ja huikkaa Matille:
"Urpo! tule äkkiä katsomaan, taas se Aleksi pettää Hannaa naapurin naisen kanssa."
(telkkarissa näytetään halaamista)
Matti sipsuttaa olkkariin ja vastaa: "Elämäni valo, tulossa ollaan."
Maija: "Ei sitä siirappia tarvitse joka välissä tarvitse viljellä."
Matti: "No anteeksi."
(telkkarissa näkyy nussimista)
Maijalla alkaa mielikuvitus lentämään: "Urpo, mitäs mieltä sä olisit jos otettaisiin vähän leluja leikkeihin mukaan?"
Matti: "Mitäs sulla on mielessä?"
Maija (hiplaa banaania samalla): "No jos mä kokeilisin sun tuhkikseen, mulla on arslokki-lubrikanttia ja sträppäri makkarin kaapissa."
Matti: "Hou hou! Otetaas ihan iisisti..."
Maija: "Siis mitä, oletko sä ennakkoluuloinen? Taidat olla vielä håmå-fåbikkokin vielä!"
Matti: "Nyt on emäntä kyllä ihan väärillä raiteilla..."
Maija(huutaa): "Mä mikään sun mutsis ole!!! Perkeleen äijän käppänä, muuta mutsis luo jos tarvit äitiä vielä, HÅMÅFOBIKKO!"
Matti: "Mutta kun en.."
(kaukosäädin lentää Maijan kädestä)
Maija: "Urpo-Sika, SIKAA!"
Maija: "Just tuollaisesta SIKA-Håmåfobikosta ne tytöt varoittelikin Kityn palstalla. Enää et saa nauttia suoraan Cosmopolitanista ammennetetuista "miehen miellyttämisvinkeistä"..."
Matti(itselleen): "Yes, there´s a God"
Maija: "Mitä sä sanoit? Nyt mä jätän sut senkin SIKA!"
(ovet paukkuu)

Maija lähtee bestiksensä luokse itku kurkussa, hän kertoo millaisen sian kanssa asustaa ja kiroaa kaikki suomalaiset miehet helvettiin. Bestis varaa netistä matkan Ruotsiin "miehen" metsästystä varten...

Matti heittää pirtelöt vessanpönttöön, ottaa pinkin kauluspaidan pois ja avaa Karjalan. Hän vaihtaa salkkarit Valioliigan ja alkaa kannustamaan Tottenhamia... -The End-
PerttiMakimaa

Re: Kity-parodiaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Dumari kirjoitti:...
Jäi auki missä kohtaa se parodia oli tuossa jutussa kunnes huomasin Matin muka kannattavan Tottenhamia. Selkis... :D
HellBell

Re: Kity-parodiaa

Viesti Kirjoittaja HellBell »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Dumari kirjoitti:...
Jäi auki missä kohtaa se parodia oli tuossa jutussa kunnes huomasin Matin muka kannattavan Tottenhamia. Selkis... :D
Et ole vastannut kysymykseeni rumin nimitys-ketjussa.
Vastaa, ole hyvä.
bedlam

Re: Kity-parodiaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eikö tää nyt ole melko väsynyttä jo.
tonttu8

Re: Kity-parodiaa

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Kiitos tästä. :rofl:
Herra Manala

Re: Kity-parodiaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

bedlam kirjoitti:Eikö tää nyt ole melko väsynyttä jo.
Arki ei naurata?
bedlam

Re: Kity-parodiaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Herra Manala kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Eikö tää nyt ole melko väsynyttä jo.
Arki ei naurata?
En ole katsonut yhtään valioliigan peliä, eli tuo on kyllä hyvin kaukana arjesta. Meinasinpa sitä, että näitä ns. "parodioita" esiintyi jo tuossa näemmä viime yönä runsaasti lannoittuneessa ketjussa itsessäänkin. Toisto harvoin huvittaa.
PerttiMakimaa

Re: Kity-parodiaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti: En ole katsonut yhtään valioliigan peliä...
Siinähän se parodia olikin. Ei tuossa mikään muu naurattanut... :doh:

Rehellisesti sanoen olen viime aikoina usein kiittänyt onneani siitä, että elämänkumppanini ei etsi parisuhdevinkkejä tältä palstalta.
Dumari

Re: Kity-parodiaa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

PerttiMakimaa kirjoitti: Rehellisesti sanoen olen viime aikoina usein kiittänyt onneani siitä, että elämänkumppanini ei etsi parisuhdevinkkejä tältä palstalta.
HåmåFobikko!
killkill

Re: Kity-parodiaa

Viesti Kirjoittaja killkill »

PerttiMakimaa kirjoitti:Rehellisesti sanoen olen viime aikoina usein kiittänyt onneani siitä, että elämänkumppanini ei etsi parisuhdevinkkejä tältä palstalta.
Minä taas sitä, ettei se/hän lue koko tätä palstaa :)
huima

Re: Kity-parodiaa

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumari kirjoitti:... ottaa pinkin kauluspaidan pois ja avaa Karjalan. Hän vaihtaa salkkarit Valioliigan ja alkaa kannustamaan Tottenhamia... -The End-
No tuosta pinkistä kauluspaidasta en luovu.

Sitäpaitsi sen seuraksi on pakko hankkia se kirkkovene-skraga. Katsokaa uusin Image- tai Muoto-lehti .-D Se on tyylikäs. Pakko. Pakko.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Kity-parodiaa

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Heh! Heh! kiitos dumis nauruista... :rofl:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Vastaa Viestiin