Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Jalka- ja alaselkätreeni sekä vajaan tunnin kehonhuolto (lähinnä syviä vatsalihaksia ja venytyksiä).
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Täältä olin oppinut ja osasin etukäteen varoa laitteissa istuskelijoita ja lehdenlukijoita. Olisitte varoittaneet myös adrenaliinia nostavista vedenjuojista.

Tulla nyt jumalauta tekemään laiskasti viisi toistoa per kapine, sitten siemaillaan vettä kuin pahempaankin janoon vaikkei ole edes hengitys tihentynyt! Flunssaisen houruisena kyttäsin yhtä ämmää koko tunnin, siinä ajassa ehtii näemmä imeä sisuksiinsa litran vettä. Minä oksentaisin kaaressa jos tankkaisin itseäni tuohon tahtiin, mutta toki tuo täti ei turhia hikoillutkaan. Syke oli varmasti hädin tuskin tunnettavissa, toisin kuin allekirjoittaneella joka vitutusta purkaakseen silmät päästä pullottaen tempoi enemmän kuin koskaan. Kaulasuonesta näki pulssin ovelle saakka. Tulkaa vaan meidän salille kaikki vesipullolaiset, pieni kannustus tekee aina treenille hyvää.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Melnais kirjoitti:Flunssaisen houruisena kyttäsin yhtä ämmää koko tunnin, siinä ajassa ehtii näemmä imeä sisuksiinsa litran vettä.
Istuiko hän koko tämän ajan laitteessa jota sinun olisi pitänyt käyttää? Vai oliko se sinulta jotenkin muuten pois? Itse en yleensä kiukustu muille salissaolijoille elleivät he jää laitteeseen istumaan kun minun pitäisi päästä käyttämään, tai elleivät metelöi tai haise aivan saatanan pahalle, kuten yksi kohtaamani tapaus. Haisu otti nenään vielä neljän metrin päässäkin. Yh.

Uimahallissa joskus risovat ihmiset jotka uivat hitaasti kuin manaatit ja aivan keskellä rataa mahdollisimman leveästi, ei pääse ohi. Joskus tekisi mieli ohittaa heidät alakautta...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Melnais »

AarneAnkka kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Flunssaisen houruisena kyttäsin yhtä ämmää koko tunnin, siinä ajassa ehtii näemmä imeä sisuksiinsa litran vettä.
Istuiko hän koko tämän ajan laitteessa jota sinun olisi pitänyt käyttää? Vai oliko se sinulta jotenkin muuten pois? Itse en yleensä kiukustu muille salissaolijoille elleivät he jää laitteeseen istumaan kun minun pitäisi päästä käyttämään, tai elleivät metelöi tai haise aivan saatanan pahalle, kuten yksi kohtaamani tapaus. Haisu otti nenään vielä neljän metrin päässäkin. Yh.
Ei mitenkään niin, minä joustavasti humputan aina vapaana olevia välineitä. Mutta se VESI! Paha pakkomielle vesipulloista, niitä on kaikkialla. Eniten niillä jotka niitä eivät tarvitse. Ymmärrän nestehukan korvauksen jos sitä pääsee syntymään, mutta tuolla intensiteetillä arvon kanssasalittelija olisi saanut odotella huomiseen ennenkuin alkaa suuta kuivamaan. Aggressio täysin turhasta asiasta tuo kummasti maustetta päivään!

Hiki on hauskan yksilöllistä, tuollakin käy joku vetreän näköinen kolmekymppinen joka haisee niin pahalle että yläkertaan tietää milloin tyyppi astuu alakertaan. Kiitän aina ammatinvalintaa että kestän löyhkää kohtuullisen hyvin, kaveri on heikommalla kyvyllä varustettuna joutunut kerran suojautumaan pukuhuoneeseen. :)

Edit: Teksti ei vastannut ajatusta
Viimeksi muokannut Melnais, 07.02.2006 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
hebuli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:tai elleivät metelöi tai haise aivan saatanan pahalle, kuten yksi kohtaamani tapaus. Haisu otti nenään vielä neljän metrin päässäkin. Yh.
Vakisalillani kävi aikaisemmin eräs pitkä ja laiha kiinalaismies, joka tuntui aina päästävän salilla hiljaisen mutta tappavan ninjapierun. Oikein sellainen mehevänmojova kanariisipieru. Hän jäi kerran kiinni rysän päältä koska olimme siellä kaksistaan, joten vahingon tapahduttua on turha enää alkaa katsella yläilmoihin "Se en kyllä ollut minä!". Olisin haukkunut hänet pataluhaksi jos olisin tiennyt puhuuko hän kantonia vai mandariinikiinaa, mutta en viitsinyt munata itseäni. Hemmetin pahalta se haisi. Onneksi hänen kuntoiluinnostuksensa tuntui hiipuvan.
Uimahallissa joskus risovat ihmiset jotka uivat hitaasti kuin manaatit ja aivan keskellä rataa mahdollisimman leveästi, ei pääse ohi. Joskus tekisi mieli ohittaa heidät alakautta...
Samikset. Revin heiltä yleensä samalla uikkarit pois.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tänään ratsastin tunnin ja toisen tunnin juoksin pyydystämässä karanneita hevosia. Oli ihan helvetin hauskaa tuolla pilkkopimeessä pakkassäässä.
Faghag

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kolme kertaa viikossa punttisalitreenit á 45 min kerta. Plus olen lisännyt joukkoon hyötykävelyn eli tuolla pakkasessakin olen päivittäin kävellyt Kalliosta keskustaan ja tullut työpaikalle punaisin poskin ja hymy huulilla. Iho-onglema voitettu ja taas huomenaamulla uimaan.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Puoli tuntia aerobista ja tunnin pilates.
hebuli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Olikohan siellä ollut jotain -17 astetta kun kävin lenkillä? Alkoi olla siinä rajoilla viitsiikö enää lähteä. Ei muuten mutta kyllä niin kylmä ilma alkaa ottaa keuhkoihin hengästyessä, vaikka kovasti yrittää oikeaoppisesti hengittää sisään vain nenän kautta. Muuten ei tuntunut liian kylmältä, pysyi sopivasti lämpimänä eikä tullut pahemmin hikikään. Päälle vielä sata rystyspunnerrusta sisällä ja se oli siinä.

Nyt pitäisi mennä nukkumaan, taaskohan herään ilman herätyskelloa vajaan viiden tunnin yöunien jälkeen kuten eilen? :roll:
Nighthawk

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Viimeaikoina urheilusuoritukset ovat ikävä kyllä jääneet, osin olosuhteiden pakosta - lähinnä bussipysäkeille olen kirmaillut. Huomenna tahti muuttuu. Näyttäisi lämpömittari sitten mitä lukemia tahansa, niin lähden vaikka väkisten juoksentelemaan metsiköihin. On pakko, elimistö kaipaa kunnon keuhkotuuletusta.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ai niin joo, piti raportoida. 58 minuuttia uintia Espoonlahdessa suoritettu.

Käytän uidessani 3M:n kumisia joulukuusen näköisiä korvatulppia. Mukava uida kun ei tarvitse huolehtia meneekö vettä korvaan. Niin, ja uimalaseissani on silmälasivahvuudet. Kätevää. Enää puuttuu vain se vedenpitävä MP3-soitin...
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Rinta-olkapää-ojentajatreeni 10 minsan lämmittelyllä. Päälle bailatinotunti.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Reipasta kävelyä 1h 45min, olipas kylmä!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja brona »

Ratsitunti hyisessä maneesissa vielä hyisemmällä Nurmijärvellä. Alan uskoa, että siellä korvessa vallitsee täysin oma ilmastonsa. Tammamammassa oli vaihteeksi taas virtaa pienen generaattorin verran, sai ihan tosissaan ottaa naruista kiinni ja käyttää jalkaa, jotta muori pysyi kuosissa. Maneesiinkin rykäistiin ennenkuin pilotti oli kokonaan selässä :roll: Lopputunnista kaikkien kiemuraurien ja ympyröiden jäljiltä olikin sitten sangen letkeä ja tyytyväisen oloinen hepsu. On se vaan sellainen hömppä *sata syräntä*
...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Taas uimassa..eilen illalla 1500m 48 minuuttia, vahingosta viisastuneena aloitti tosi hitaasti ja löylytti kunnolla ensin..
Sitten pikkulintuun nestettä tasaamaan hetkeksi olutsillan kanssa.
Pyyhin Netikettiin..
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Discotanssitunti ja pilates. Yhteensä 120 minsaa ja yli 900 poltettua kaloria.
Pikku-Akka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Jumppatunti (eilen) ja erityisesti vatsalihakset sai treeniä.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Selkä-hauistreeni ja 25min lämmittelyjä.
Aito_Johanna

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Pace.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tunti sählyä. Tosin pelasin aika paljon pakkina ja maalissa joten ei tullut kauhean paljoa juostua.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Pilates ja tunti estehyppelyä.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kavellyt olen aika paljon viimeisen kahden viikon aikana.

Pisimmillaan kavely kestanyt ilman taukoa n. 2 tuntia.

Useita litroja vetta ja muita nesteita taytynyt juoda ettei kuivu pystyyn.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

45 minsan aamulenkki kotoa töihin.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

Viime laskettelukerralla pyöräytin takakantilta ponnistaen itseni etukautta ympäri 270 astetta ja laskeudun takaperin pressipenkille. Lasten "suosikkitemppu" :lol:, mutta saattaahan siinäkin itsensä teloa. Ihmeellisintä siinä oli se, että lähti tasapainoisempia liukuja kuin normi 90 boardista. :shock:

Flät-downipressiä myös tuli vedettyä kohtalaisen "kauniisti" vrt. aiempaan... Kärjellä painetta penkkiä vasten. Isommistä hyndistä pistäisi yrittää pyöriä raivokkaammin ja ländiä vähän yrittää hakea eli saada homma pysymään pystyssä...

Saisi valmistua se pipe pian... siitä mie eniten tykkäään...
Aito_Johanna

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kävely 3 tuntia. Paukkupakkassäät olen istuskellut sisällä, joten tuntuipa hyvältä taas päästä kunnolla ulkoilemaan.
Vastaa Viestiin