Se ois sitten perjantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jotain sentäs tapahtunut tänään, sain järjestettyä olohuoneen uuteen uskoon. Jos vielä huomenna saisi takakajarit pultattua seinään, eihän ne tuossa lattialla olekkaan ehtineet lojumaan kuin viitisen vuotta.

Punttireeni ei oikein kulkenut ja kotiin pästyä alkoi nokka vuotamaan verta massiivisesti. Viitsi tehdä ostamiani pihvejäkään kun veren maku pilaisi ne.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

voisi käydä kusella, että se ei nouse tuolta rakosta päähän... :D ja sinne mahtuu uutta kaljaa tilalle...
AarneAnkka

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bluntly kirjoitti:alkoi nokka vuotamaan verta massiivisesti. Viitsi tehdä ostamiani pihvejäkään kun veren maku pilaisi ne.
Mitä, eikö kunnon pihvien kuulu maistua verelle?
slam

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

Kohta baariin veteleen lisää kaljaa... :p en tiedä, toivottavasti jossakin nurkassa näkyisi edes jotain kivoja ihmisiä, niiden "jumppaajien" takaa... :cry:

yksin tylsää, kaksin aina kaunihimpi, mutta eipä osaansa valita voi, mut suuntaa pitää yrittää muuttaa...
tonttu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Päivä puolessa. Jepujee. Jos jotain söisi, muutakin kun karkkia.
slam

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

tonttu kirjoitti:Päivä puolessa. Jepujee. Jos jotain söisi, muutakin kun karkkia.
jee, päivä kelkassa muilta osin, taidan lähtee nauraa humalaisille ihmisille vielä aikani kuluksi! :lol:
tonttu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

slam kirjoitti: jee, päivä kelkassa muilta osin, taidan lähtee nauraa humalaisille ihmisille vielä aikani kuluksi! :lol:
Joo, niin miekin kohta lähen.
1108

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Jos jotain söisi, muutakin kun karkkia.
Syön muuten sun karkkejas kokoajan. Haahaa...
slam

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

tonttu kirjoitti:
slam kirjoitti: jee, päivä kelkassa muilta osin, taidan lähtee nauraa humalaisille ihmisille vielä aikani kuluksi! :lol:
Joo, niin miekin kohta lähen.
ihme paskaa? ei pankkikortti toiminut hämeen kadun eikä asematunnelin koneissa :P Joku naarmu siinä mangeettipinnassa näyttäisi myös olevan :P... sain ostettua sentään kaljan täältä, vitun passioinista... samperi, toimiikohan mikään automaatti?

pitäisi saada sisään pääsyrahat baareihin, muuten ei väliä, jos luottolaitteet pelaa ja saavat yhteyden pankkiin... :P
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ompas hiljasta. Telkkarista ei tuu mitään
ja nuo tytötki vaan on vaan...
Mullois hiukan tylsää. Mitäs sitä tänä yönä tekis...?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:alkoi nokka vuotamaan verta massiivisesti. Viitsi tehdä ostamiani pihvejäkään kun veren maku pilaisi ne.
Mitä, eikö kunnon pihvien kuulu maistua verelle?
Broileripihvienkin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei sitten tullut lähdettyä baariin. Mietin kuitenkin josko heittäytyisi oikein villiksi ja avaisi toisen oluttölkin, edellisen nauttimisesta on jo kuitenkin useita tunteja.

PS. rakkaushömpät töllöstä on perseestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei tullut minunkaan lähdettyä baariin, vaikka otin varta vasten päikkärit kissan kanssa. Sen sijaan olen rassannut Riemurasiaa mesen kautta saadulla opastuksella. Riemurasiani onkin kokenut viimeksi miehen rassausta vuonna 2004 eli sen jälkeen on osa päivityksistä jäänyt tekemättä ja nyt tökkii. Joudun pian kohta tuomaan jonkun miehen kotiini rassaamaan Riemurasiaani, jotta kityily on mahdollista tulevaisuudessakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:alkoi nokka vuotamaan verta massiivisesti. Viitsi tehdä ostamiani pihvejäkään kun veren maku pilaisi ne.
Mitä, eikö kunnon pihvien kuulu maistua verelle?
Ei omalle verelle.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Feiz kirjoitti:
Olen aina miettinyt ketä on ne kusipäiset asiakkaat mistä tuolla helpparialalla työskentelevät valittavat.Nyt taisi löytyä yksi sellainen. Itselle kun ei tulisi mieleenkään räyhätä jollekkin henkilölle joka ei ole millään tavalla vastuussa yrityksen laatimista säännöistä ja prosesseista.
Niin, siis jos luit avautumiseni (tuskin luit, sillä se ei ollut kivaa luettavaa) niin siinä sanoin, että teki mieleni kirkastua, mutta en kirkastunut. Se siis tarkoittaa, että en avautunut sille henkilölle, jonka kanssa juttelin. Tiedän kyllä, että vastuu ei ollut hänellä, eikä hän olut suunnitellut niitä sivuja ja on vain töissä kyseisellä palveluntarjoajalla.
Itseasiassa olin hyvin kohtelias ja ystävällinen hänelle. Noin vain tiedoksesi. Minä tiedän kyllä mikä on hankala ja vittumainen asiakas joka napisee turhasta. Olen nimittäin aina työskennellyt palvelualalla.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin