Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nowaysis

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Aito_Johanna kirjoitti: No kun mä taas luin joskus jostain Trendist jonkun meikkiammattilaisen vinkin, että ripsari voi ihan yhtä hyvin olla jokin halpis, koska halvoilla ja kalliilla ripsareilla ei oo eroo (kun taas esim. meikkivoiteissa kandee satsata laatuun). Mitä mieltä ootte, ottakaa kantaa!!!!!!1111
Meikkivoiteeseen mä en osaa ottaa kantaa, ku käytän sitä ehkä kaks kertaa vuodessa. Tota Kaneboo mä ihan sen vuoksi, kun se ei lähde sateessa pois mut lämpimällä vedellä kyl lähtee. Ei mun mielest oo kyllä ollenkaan ihmisarvo kiinni siitä, käyttääks halpoi vai kalliit meikkei. Tietty se on vähän niinq luxuksempaa jos on kalliita, mut ei joka päivä voi ollakaan juhlapäivä, eikä varsinkaan lähiössä.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Nowaysis kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: No kun mä taas luin joskus jostain Trendist jonkun meikkiammattilaisen vinkin, että ripsari voi ihan yhtä hyvin olla jokin halpis, koska halvoilla ja kalliilla ripsareilla ei oo eroo (kun taas esim. meikkivoiteissa kandee satsata laatuun). Mitä mieltä ootte, ottakaa kantaa!!!!!!1111
ku käytän sitä ehkä kaks kertaa vuodessa.

Ai että muzzukka, arvasin ton, mut mites ootko muuten ihan natikka!:( vai brassi-staili:), vaiko ihan poslari::))?
Ollaan vaan ja nautitaan
Aito_Johanna

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Keikaus kirjoitti:
Totta puhut. Mikä tahansa tuote voi olla sekä hyvä että halpa. Muista sinäkin AitoJ tsekata Paulan sivut...
Minkä Paulan, hei vähänx mä oon nyt ulalla :o Mult on menny joku juttu ohi ja silleen, et viittix selittää???????
Mut toi Kanebon kolmekasi josta noi puhuu kuulostaa ihan megatuotteelta!!!!!!!!111 Mä aloin nyt kans uskoo et sitä kantsii laittaa ainaki jos aikoo rinteeseen tai jotain.
Turbohaltija

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Aito_Johanna kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti: Joo, mä käytän kyl Kanebon kolmikasii ihan ympärivuotisesti, eipä oo rapissu.
No kun mä taas luin joskus jostain Trendist jonkun meikkiammattilaisen vinkin, että ripsari voi ihan yhtä hyvin olla jokin halpis, koska halvoilla ja kalliilla ripsareilla ei oo eroo (kun taas esim. meikkivoiteissa kandee satsata laatuun). Mitä mieltä ootte, ottakaa kantaa!!!!!!1111
Päivän paras! :D
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Pakkanen aiheuttaa mulle enemmän ja enemmän positiivisia juttuja.

Vaimon veli toi (minulle) uuden Passatin mulle sunnuntaina Tampereelta. Hän oli pitänyt autoa 2 tuntia johdossa ennen lähtöä (pakkasta 29) ja sanoi, että laiskasti käynnistyy. Suositteli akun vaihtoa. No sunnuntaina illalla meinasin itse lähteä ajelulle ja törkäsin johdon kiinni. Kovan pakkasen vuoksi (ihan tuuletonta ja hiljaista) kuulin kohinattomuuden ( :D ) ovelle asti. Lohkolämppärin vastus vissiin paskana. Eli ei vika ollutkaan akussa. Soitin tänään autoliikkeeseen ja vien huomenna huoltoon. Menee tietty auton myyneen liikkeen piikkiin. Ilman tuota pakkasta en olisi koko hommaa huomannut (vasta myöhemmin) ja silloin se vastuksen vaihto olisi mennyt minun piikkiin. Sanoin varmuuden vuoksi samaan syssyyn, että ilmastointia en ala talvella kokeilemaan, eli jos siinä on jotain häikkää, niin palaan kesällä astiaan.
Enthu

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Junavuoroja peruutettu lähi kuin kaukoliikenteessä...
Lilo

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

No niinQ pilu huurussa mut onnex ees toi Kanebo38 pysyy ni ei o ainaskaa ripsarit poskilla.
ninnithequeen

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eipä kai tässä muita ongelmia ole pakkanen aiheuttanut, kuin että on kylymä, iho kuivuu täysin, muksun kanssa ei ole viitsinyt kovasti ulkoilla kovimmilla pakkasilla, ja aina pelottaa lähteekö auto käyntiin.

Ripsaria käytän harvemmin :lol:
Yönmustaritari

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Yönmustaritari kirjoitti:No eipä tässä mitn. Jos ei ole volvo vkonlopun jäljiltä ollut tolpassa niin kylmäkäynnistäessä tuppaa vähän öljyt takertelemaan.

Toista se on ryssissä. Sanoiko ne odottavansa kuinka monen kymmenen asteen miinuksia?. Joka tapauksessa siinä alkoi jo kusi kaarelle jäätymään.
Kyllä se toppi tuli kahden päivän heviset-pakkas-seisotuksilla ilman lohkon lämmitystä myös pohjoismaisen johtotähden sytytysjärjestelmään. Paljon se kestää sano mutta ei mitä tahansa sekään. Laiskuus sapetti kun en sunnuntai-krapuloissani viitsinyt lämmitykseen laittaa.

Täytynee pistää vartan patteri pellin alle niin saadaan sekin systeemi taas vuosiksi kuntoon.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Aito_Johanna kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Totta puhut. Mikä tahansa tuote voi olla sekä hyvä että halpa. Muista sinäkin AitoJ tsekata Paulan sivut...
Minkä Paulan, hei vähänx mä oon nyt ulalla :o Mult on menny joku juttu ohi ja silleen, et viittix selittää???????
Mut toi Kanebon kolmekasi josta noi puhuu kuulostaa ihan megatuotteelta!!!!!!!!111 Mä aloin nyt kans uskoo et sitä kantsii laittaa ainaki jos aikoo rinteeseen tai jotain.
No viittin todellakin. Siis kosmetiikka- ja kauneusguruni Paula Begounin sivut www.paulaschoice-eu.com. Paula on sellainen täti, joka työryhmänsä (sis. ihotautilääkäreita ja muita asiantuntijoita) antaa edullisia ja yksinkertaisia ihonhoitoneuvoja ja paljastaa kosmetiikkateollisuuden myymiä harhoja ja turhia lupauksia. Hänellä on myös oma edullinen=simppelisti pakattu, ei eläimillä testattu ja hajusteeton tuotesarja, jonka tyytyväinen käyttäjä olen ollut monta vuotta. Kaikkien ongelmaihoisten ja muiden asiasta kiinnostuneiden kannattaa tsekata nuo sivut.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Joo, mäkin oon käyttäny just tota Kanebon 38ia. Nyt mulla ei ole sitä, kun halusin jotain jossa on enempi volyymiä ja siinä Kanebon jutskassa on sitä aika vähän. Muuten on tosi jees.
Nowaysis kirjoitti: Muita pakkasongelmia on se, et jos ei pukeudu asianmukaisesti ni voi vähän peba ja reidet olla jäässä, vaiks luulis et siellä sitä lämmikettä on muutenki. Sit aina kun tuun sisälle pakkasesta ni jonkun pojan pitää lämmittää noita jäätyneitä osioita, mut eihän siinä oikeestaan oo mitään ongelmaa, jos homma sopii niinq molemmille fine.
Mullon toi sama juttu! Mutta ei mulla ole mitään jäbää (en laske postimerkkien keräilijöitä tähän) lämmittämässä mua. Tuun aina tosi surulliseksi tosta. Kaikilla muilla kuitenki on.
p.s. ihq et oot bäk!
:h: Lovetan sua. (en oo lespis, mut diggailen joitain tytskiäkin, jos ne on samoilla leveleillä ja kaikkee. Tai jos ne on hotteja, tai molempia.%)
<3
HellBell

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

slam kirjoitti:
HellBell kirjoitti: .. koiralla on takki talvea varten..
Sellainen takki niskaan koirille? löytyykö moista?
Totta mooseksessa niitä löytyy.

Annan esimerkkejä!
Tämmöttii:Kuva ja tommottii: Kuva
ja:Kuvaettä myös:Kuva

jne!

Hyviä öitä.
Nighthawk

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

HellBell kirjoitti:
Annan esimerkkejä!
Ensimmäisestä ei tullut mitään mielikuvaa. Mutta nuo muuthan ovat selvästi: Kyösti-vaari, Hells Angels ja Bee Gees
slam

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti: jne!

Hyviä öitä.
öitä, onhan noita muutaman nähnyt liikenteessä, mutta onko koirallasi moista... ?
Mulli75

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Viimeisin ongelma minka kovat pakkaset aiheutti oli haavat suun ymparilla. Nekin parantui hyvin viimeisen 16 paivan aikana lampimassa taalla maapallon toisella puolella.

Pohjois-Suomessa asuessani kovimmat pakkaset mita olen kokenut ovat olleet n. -40 astetta. Siita voi jokainen itse paatella mita ongelmia se tuottaa omakotitalossa yms. paivittaisissa asioissa.
HellBell

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Nighthawk kirjoitti: Ensimmäisestä ei tullut mitään mielikuvaa. Mutta nuo muuthan ovat selvästi: Kyösti-vaari, Hells Angels ja Bee Gees
* RepsKops * :mrgreen:

Slamille: On hällä.
slam

Re: Onko pakkanen aiheuttanut ongelmia?

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti: Slamille: On hällä.
Minkä sorttinen? 8)
Vastaa Viestiin