Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa kuunnella kun naapurit panee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vituttaa kun selittämättömät päänsäryt näyttävät palanneen. Migreeniä tämä ei ole. Voisiko johtua jumiutuneista yläselän lihaksista?
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

kurkku hieman kipeä ja maha (kaljat myllää). Kaikki vähän huonosti. Täytyy mennä nukkumaan tai ainakin maate sängylle...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HotPants »

killkill kirjoitti:Vituttaa kun selittämättömät päänsäryt näyttävät palanneen. Migreeniä tämä ei ole. Voisiko johtua jumiutuneista yläselän lihaksista?
Fysioterapeutti tai kiropraktikko osaa hiplata noita pleissejä oikein, sun kandee buukata niiltä aika. :)

Kato vaikkei ne hedarit johtuiskaan jumiutuneista lihaksista, ni ei se lihasten käsittely mitää haittaakaa tee.

Sit tietty jos ei esim nuku tarpeeks, voi alkaa päätä särkee. Että nukusä tarpeeks, miten o?? Mä en nukkunu yhes vaihees tarpeeks ja mulle tuli päivän mittaan sit snadi hedari. Menin torkuille ja tein comebackit. Kaikki skulas sitte! Onnex, koska illalla tai siis yöllä oli taas menoo!
<3
HellBell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

HotPants kirjoitti:..
Näin totta munassa.
Arvatenkin, beibz, arvatenkin. ;-)
Nimitz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

HellBell kirjoitti:Takaisin vitutuksiin.. Eli niistä ihmisistä taas.

Uusin vitutusta aiheuttava tapaus oli n. 35-vuotias, äkkiseltään symppikseltä vaikuttava, mutta sittemmin vastapäätä junassa viereeni levittäytynyt ja siinä pervoutensa paljastanut kyttääjä.
Istuin rauhassa tosiaan, minding my own business, ja hörpin kahvia, kun tunsin miten vastapäätä istumaan asettautunut miekkonen alkoi tuijottaa minua kuin jotain lihanpalaa. Huomasin että tyyyppi katsoi itse asiassa suoraan haaruksiini. (ei, minulla ei ollut sepalus auki, en ollut kämmännyt)
Jostain syystä tämä tyypin tuijotus äkkiseltään aiheutti minun vaihtamaan ristissä olleiden jalkojeni paikkaa.. eli tein niin sanotut Sharon Stonet ilman paljastusefektejä. Tein tämän ristiriitaisen eleen vaivaantuneisuudesta ehkäpä, mutta siitäpä ukkeli haltioitui - mielessään varmaan pyöri juuri toi Basic Instintin Sharon Stone-jalkavippaus- eli suoranainen seksiin kutsu juupelis juu.
Ja olin luonnollisesti tehnyt tämän ristiriitaisen (vaivaannutuksesta tehty ele omalta puoleltani, mutta yleisemmin ajateltuna sen voi, jos omaa pientä seksihulluutta tai ties millaisen mielikuvituksen jne, tulkita seksikkääksi eleeksikin.. riippuu siitäkin miten ele tehdään) eleen käärmemäisen varovaisesti, hitaan kietouttavasti - etten olisi osunut vastapäisen pervon jalkoihin omillani- jolloinka ele taas ristiriitaisella tavallaan vaikutti myös.. no.. sharonstonemaiselta.
Tässä vaiheessa, kun olin tahattomasti eleelläni saanut ko.ukkelin silmät pyörimään päässään kuin hedelmäpelin namikat, turvauduin vanhaan kunnon "olen kirjaihmisiä ja minua kiinnostavat mustehuurteiset sanat viivoitinsuorilla riveillä eikä mikään seksiinkutsunta ristiriitaisin elein"-jippoon. Länttäsin mukanani olleen kirjan haaruksieni päälle ja otin kasvoilleni, varmuuden vuoksi (ei enää seksitulkintaisia kiihotuseleitä) mahdollisimman asiallisen ilmeen, jota korostin myrtsillä kulmien kurtistuksella.
Minding my own business-tila oli jälleen saavutettu.
Kyttääjämies oli kuitenkin hurmioitunut ja jaksoi sitkeästi kyttäillä minuun päin loppumatkan ajan. Haaruksiin ei vaan enää voinut tuijottaa, harmi hälle. Joo.

Näin junassa.
:shock: Toisaalta myös :rofl: juttu. :roll:
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Jokseenkin hieman vituttaa... Pitäisi keksiä jotakin mielekästä fyysistä toimintaa tai harrastetta... Pitäisi rauhoittaa rauhattomuuttaan, jollakin joogalla tai saunalla. Alkoholi on hyvä, mutta ei sitäkään aina viitsi kiskoskella...

Pitäisiköhän lukea ajan kuluksi oppikirjaa. Saattaisi jopa pystyä syventymään sellaiseen. Ennen kaikkea kaipaisi voimakasta fyysistä rasitusta, että jaksaisi taas olla. Liikunnan puute aiheuttaa monenlaisia vaivoja ei vain fyysistä... hmm...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:Jokseenkin hieman vituttaa... Pitäisi keksiä jotakin mielekästä fyysistä toimintaa tai harrastetta... Pitäisi rauhoittaa rauhattomuuttaan, jollakin joogalla tai saunalla. Alkoholi on hyvä, mutta ei sitäkään aina viitsi kiskoskella...
Vitutuksen ja tekemisen puutteen kanssa en osaa auttaa, mutta alkoholi ei oikeasti ole hyvä harrastus. Hyväähän se on ja kivaa, mutta ei sitä sen takia kannata juoda, ettei ole muuta tekemistä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ TYÖ

SAAAAAAAAAAAAAAAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

sinkkumatti kirjoitti:TYÖ *10^6
All work and no play makes Jack a dull boy?
sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Elukka kirjoitti:All work and no play makes Jack a dull boy?
Pah. Kyllä huvituksia on, mutta täytyy ilmesesti siirtyä suonensisäisiin, että tämä paska poistuu mielestä.

...motivaatio on luokkaa -9999999999


.....voi pliis mun työhakemus... Tärppää tärppää tärppää....
Maura
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 23.08.2005 21:51
Paikkakunta: Muu maa mustikka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Maura »

Vituttaa tämä koko Valentine's Day. On mukavaa asua maassa, jossa tämä päivä näkyy joka paikassa, eikä mitenkään ystävänpäivä tyyliin vaan siihen tyyliin, että työkavereille roudataan kukkapuskia tai he ovat menossa romanttiselle illalliselle tai mitä lie (samassa huoneessa työskentelevälle mimmille toimitettiin juuri sellainen kimppu, että saan varmaan kohta kaivaa allergialääkkeet esille, varsinkin siitä syystä, että hän on nyt kohta 20 minuuttia leperrellyt miehelleen puhelimitse..korvatulpat kiitos!). Kirjaimellisesti jokainen parisuhteessa elävä mies kävelee kukkapuska kainalossa viimeistään kotiin illalla tässä maassa eikä ruokakauppaankaan voi mennä ilman, että sydämet, ruusut ja suklaarasiat hyökkäävät kimppuun.

Itse riitelin mussuni kanssa siihen malliin viikoloppuna, että mitään yllätystä tälle päivälle on turha odottaa. Onko liian epätoivoista tilata itselleen kukkalähetys ettei tarvitse selittää koko toimistolle, miksi ainoastaan minun poikaystäväni on päättänyt ignoroida koko päivän?
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Maura kirjoitti: Itse riitelin mussuni kanssa siihen malliin viikoloppuna, että mitään yllätystä tälle päivälle on turha odottaa. Onko liian epätoivoista tilata itselleen kukkalähetys ettei tarvitse selittää koko toimistolle, miksi ainoastaan minun poikaystäväni on päättänyt ignoroida koko päivän?
Mä mietin just tilaavani tänne kotiin kukkapuskan itselleni, että tuo saakelin pösilö tajuais että tänään ois tämmönen päivä :evil:

Niin no, en valita, osti se mulle villapaidan viime viikolla. Se oli sit se Ystävänpäivälahja :)
isohaara

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:Vitutuksen ja tekemisen puutteen kanssa en osaa auttaa, mutta alkoholi ei oikeasti ole hyvä harrastus. Hyväähän se on ja kivaa, mutta ei sitä sen takia kannata juoda, ettei ole muuta tekemistä.
Onneksi ei ole tekemisen puutetta (kohta duunipaikkax2 + koulu)!
Huono syy tosiaan tappaa tylsyyttä kuningas alkoholilla, pelkästään lisää vitutusta.
Suuresta tekemisen määrästä palautumiseen auttaa kun diLl:ssä on Burgen alessa ja äiteellä keissi Callea reservissä, perjantaipulloarvonnassa sopupelijärjestely työn alla ja firmakin kustansi ison nipun juomalippuja.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Suuresta tekemisen määrästä palautumiseen auttaa kun diLl:ssä on Burgen alessa ja äiteellä keissi Callea reservissä, perjantaipulloarvonnassa sopupelijärjestely työn alla ja firmakin kustansi ison nipun juomalippuja.
Buahhahhaaa!!!1 Rentouttava meininki. Melkein harkitsen taas juopottelun aloittamista, kun sitä kaljaa kerran saa aina tuliaisina. Mikä se kakkostyö on?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuulilasiin pamahti halkeama, 50e korjaukseen. Ihmekkään kun vituttaa rahojen kadotessa kaikkeen muuhun kuin hauskanpitoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Bluntly kirjoitti:Tuulilasiin pamahti halkeama, 50e korjaukseen. Ihmekkään kun vituttaa rahojen kadotessa kaikkeen muuhun kuin hauskanpitoon.
Yhden hampaan juurihoito lääkkeineen ja töineen bout 800-900 euroa. Juuri viimeinen käynti, jossa tehtiin hampaaan täyttö, maksoi 330 euroa.

Ens kerralla muuten revin itse sen hampaan irti. Vitut korjauksesta. :twisted:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sinkkumatti kirjoitti:
Yhden hampaan juurihoito lääkkeineen ja töineen bout 800-900 euroa. Juuri viimeinen käynti, jossa tehtiin hampaaan täyttö, maksoi 330 euroa.

Ens kerralla muuten revin itse sen hampaan irti. Vitut korjauksesta. :twisted:
Maksoin samasta about 40+20=60e kunnallisella.

Edit: olihan niita kaksi käyntiä.
Viimeksi muokannut Bluntly, 14.02.2006 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Bluntly kirjoitti:Maksoin samasta about 40e kunnallisella.
7 eri käyntiä, vai täyttö?

Mjoo, olishan se halvempaa, mutta menen silti mielummin yksityiselle.
HellBell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Jatkanko juna-aiheesta vai en.. Oi jatkanko vai en.. Materiaalia todella löytyisi taas, todella.. todellllllla.

Aamuinen asiointini VR:n junan viiden tähden puuterointihuoneessa katkaistiin yllättäen konduktöörin rampatessa avainten kanssa sisään. "Olikos täällä joku? Täällä tämä nainen väitti ettei siellä ole ketään!"
En sentään seissyt pypysilläni tässä vaiheessa vaan olin pistämässä takkia niskaani ja samalla kokoamassa aggressionhallinta-viboja aika kiiren vilkkaa. Oli näet käynyt niin, että Rouva En Voi Kokeilla WC:n Ovea Saati Avata Sitä Helvetin Suutani Kysyäkseni Onko Siellä Inessä Joku oli hakenut puudeliavuttomuuksissaan itse herra Konduktöörin avaamaan wc-tilan säpit ja ukset.
Voi Hyvää Päivää ja potkua perseelle tällaisille rouvaksille. Ei varmaan tullut mieleensä mitenkään, että niitä wc-koppeja on pari lisää siinä samassa junassa, että vain kävellä köpöttämällä seuraavaan vaunuosastoon (20 askelta jos Rouva voisi ottaa) olisi löytänyt uuden ihanan saniteettitilan.
Olinko minä mahdollisesti ollut kauan kyseisessä wc-kopissa? Joo, pari minuuttia liikaa, kun Neiti Buranat Pitäs Ottaa Lärviin Ja Nyt Ellette Halua Löytää Raatoa Tiloistanne otti vähän rauhallisemmin wc:ssä käynnin.

On mullekin käynyt niitä kertoja, jolloin jollain kestää junan wc:ssä ja itse haluaisi änkeytyä sinne mahdollisimman nopeasti - mutta Rouvashenkilöstä poiketen, olen niissä vaiheissa etsinyt uuden wc:n toisesta vaunusta ja hupskeikkaa vaan mennytkin sinne, vaikka uuteen paikkaan totuttautuminen onkin ollut juu hirmuista.
Mutta että sitä lähtisi hakemaan suin päin Konduktööriä avaamaan säppejä intimiteettitiloihin ja edelleen toimenpiteen läpivieminen avaamatta sitä suutaan.. Joo ei. Ei todellakaan.
Sanomattakin lienee selvää, että sanoin pari valittua sanaa wc-ovien avautuessa. Sanomattakin lienee selvää, että ensimmäisiä sanojani eivät silloin olleet "Kevään kukkasketo sentäs."

Jatkoa VR:n ja allekirjoittaneen ja muiden matkustajien koettelemuksista seuraa tai sitten ei. Toivoisin että ei, mutta näillä näkymin vaikuttaisi että kyllä. Onnetar toimii kuin junan vessa. Tässä kohden.


Pöntön ääreltä ja ääriin, hyvää yötä.
hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Juuri tuollaisten vessakokemusten takia minäkin lopetin julkisten vessojen käytön, ja siirryin käyttämään vaippoja.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Vituttaa. Eipä tässä muuta. Kiitti ja kuitti.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vituttaa tää flunssa, kurkkukipu, yskä ja joka paikkaan särkee. Vittuperkelesaatanajumalauta.
Runkkis

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Vituttaa, kun eilen meni polvilumpio sijoiltaan. Saikkua 2-4 viikkoa. Juuri, kun oli saanut taas hyvän sykkeen päälle kuntoilussa. Ja mahdollisesti jää DM:n Tallinnan keikka väliin...

Vielä en ole viitsinyt vanhemmille ilmoittaa. e vielä puuttuisi, että äiti ryntäisi tänne huolissaan koheltamaan ja hoivaamaan... Haluisin mieluummin hieman nuoremman naikkosen minua hoitamaan ja kylvettämään..
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Runkku: Niinhän sitä luulis, mutta arvaa kuka siellä sua käy tosiasiassa sitten katsomassa :D

Rutistaan nyt sitten tuosta polvesta vaikka, kerran kun tähän ketjuun piti taas hölistä:
-Polvi on paskana, hyvä että pystyy kävelemään. Kadulla 8-kymppiset mummotkin kiitää musta ohi ja nauraa perään.

edit: tästä muistuikin että pitää käydä alkossa taas kotiin päästyäni.
Vastaa Viestiin