KehitysKeskustelu

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Vastaa Viestiin
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Haemaeraemies kirjoitti:Kierros lähti alusta,pienin muutoksin.Tix aloitti vieroituksen ja luopui tunnareista,joten modeaminen on miun,elpan,KK;n ja QD;n hartteilla ja aasi edelleen vastaa rautapuolesta.

Jatketaan.
Ensiksi kiitos ja kumarrus niille voimille jotka ovat tämän zydeemin ilmoille saattaneet, elikä ainakin yllämainituille tietsikkarunkkareille! Heh onko Tixikin tosiaan semmonen ja mä kun luulin et no joo..en mäkään ihan täydellinen selvännäkijä näköjään ole:(

Toiseksi kysyn semmoista että: Voitteko (mahdollisimman moni) kertoa että mitkä olivat motiivinne laittaa tämmönen saitti pystyyn?

Ja kolmanneksi: Kaikki ovat kyselleet ainoastaan teknisiä kyssäreitä tässä kehitysketju-keskustelussa. Tosin itse saitin Kehityskeskustelu on jäänyt KOKONAAN pois, joten onko tällä saitilla minkälaiset "kehitysnäkymät" vai pyritäänkö tämä pitämään tämmöisessä muodossaan jatkossakin?

Neljänneksi..sitten tulee lisää jos on itsresanttia.
Ollaan vaan ja nautitaan
hebuli

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sinkkumatti kirjoitti:Mitäs jos poistettaisiin mustannikin tunnukset. Tuon tunnarin takaa vittuilu on yleistynyt liikaa ja estää hyvien nokkapokkien syntymistä.. Hä, mites ois?
Kuka tahansa voi kai poistaa ne tunnukset kirjoittautumalla sisään mustanikkinä. Viime aikojen älyttömyyksien takia alan itsekin kääntyä sille kannalle että paree jos tuollaista ei olisikaan, vaikka siinä menisikin hyvä tapa avautua omista aroista asioistaan muuallakin kuin Shrink-osiossa.

Toinen hyvä idea olisi hieman nostaa kynnystä rinnakkaistunnusten luomiseksi, esim. vaatimalla tunnuksen aktivointia ilmoitetusta sähköpostiosoitteesta. Ei tee mahdottomaksi useiden tunnusten luontia, mutta hieman vaivalloisemmaksi, jolloin niitä ei ehkä tulisi niin herkästi luotua heti ensimmäisten aivoilmavaivojen ilmaantuessa.
jouden-za kirjoitti:Toiseksi kysyn semmoista että: Voitteko (mahdollisimman moni) kertoa että mitkä olivat motiivinne laittaa tämmönen saitti pystyyn?
Jonkinlainen selitys Kityn syntyhistoriasta löytyy palstan UKK-osiosta (FAQ & FAP).
Aito_Johanna

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

hebuli kirjoitti: Kuka tahansa voi kai poistaa ne tunnukset kirjoittautumalla sisään mustanikkinä.
Mulla on mennyt tämä mustanikkijuttu vähän ohi. Miten mustanikkinä voi kirjautua? Mikä on mustannikin salasana?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

jouden-za kirjoitti:Ja kolmanneksi: Kaikki ovat kyselleet ainoastaan teknisiä kyssäreitä tässä kehitysketju-keskustelussa. Tosin itse saitin Kehityskeskustelu on jäänyt KOKONAAN pois, joten onko tällä saitilla minkälaiset "kehitysnäkymät" vai pyritäänkö tämä pitämään tämmöisessä muodossaan jatkossakin?
Mitään erityisiä tavoitteita kehityksen suhteen en tiedosta olevan, mutta ei myöskään pyrkimyksiä pitää tilannetta täysin ennallaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aito_Johanna kirjoitti:Miten mustanikkinä voi kirjautua? Mikä on mustannikin salasana?
Ihan kuten millä tahansa muullakin käyttäjätunnuksella, salasana vaan on sama kuin tunnuskin: "mustanikki". Oletan että muillakin nikki-päätteisillä tunnuksilla on vastaava salasana.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumari

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dumari »

aasi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Miten mustanikkinä voi kirjautua? Mikä on mustannikin salasana?
Ihan kuten millä tahansa muullakin käyttäjätunnuksella, salasana vaan on sama kuin tunnuskin: "mustanikki". Oletan että muillakin nikki-päätteisillä tunnuksilla on vastaava salasana.
Kuissä niin oletat? Vai olenkohan mä sitten missannut jotain, mjutta mielestäni nuo muut "XXXXnikit" kai perustettiin alter-egoilua&vittuilua&puskistahuutelua sekä jotkut ex-kirjoittelijat käyttää niitä kanssa. Mutta jos pitäis veikata, niin mustanikin salasana on vain kaikille tiedossa.

Korjatkaa pliis, jos olen väärässä.

edti: brainfarttia yritetty saada luettavaan muotoon.
mustanikki

:)

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Kokeilin vaan ... riskillä. :roll: a.k.a. Nimitz
Valkonikki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Dumari kirjoitti: Kuissä niin oletat? Vai olenkohan mä sitten missannut jotain, mjutta mielestäni nuo muut "XXXXnikit" kai perustettiin alter-egoilua&vittuilua&puskistahuutelua sekä jotkut ex-kirjoittelijat käyttää niitä kanssa. Mutta jos pitäis veikata, niin mustanikin salasana on vain kaikille tiedossa.
Yhden empiirisen kokeen perusteella. Oletus ei tainnut olla täysin pitävä, toinen koe epäonnistui.
Sininikki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

Siis valkonikki, mustanikki ja sininikki yleisessä käytössä näin äkkiseltään testaillen...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

hebuli kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Toiseksi kysyn semmoista että: Voitteko (mahdollisimman moni) kertoa että mitkä olivat motiivinne laittaa tämmönen saitti pystyyn?
Jonkinlainen selitys Kityn syntyhistoriasta löytyy palstan UKK-osiosta (FAQ & FAP).
No tuttua toi oli jo mutta ei sieltä vastausta löytynyt mun kyssäriin. Jo silloin aikoinani ihmettelin sitä että miten muka voi olla motiivina laittaa saitti pydeen muka vain jonkun noin 1,5 euron rekkausmaksun takia..ei hyvä syy ollenkaan. Ymmärrän kyllä periaatteellisuuden ja se on ihan ok, mut en oikein usko että se oli kuitenkaan suurin syy, vaan luulen että halusitte rakentaa jotain paljon parempaa kuin city, ja siis tuskin pelkästään "sisäpiiri" sättinkiä.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

aasi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Ja kolmanneksi: Kaikki ovat kyselleet ainoastaan teknisiä kyssäreitä tässä kehitysketju-keskustelussa. Tosin itse saitin Kehityskeskustelu on jäänyt KOKONAAN pois, joten onko tällä saitilla minkälaiset "kehitysnäkymät" vai pyritäänkö tämä pitämään tämmöisessä muodossaan jatkossakin?
aasi kirjoitti: Mitään erityisiä tavoitteita kehityksen suhteen en tiedosta olevan
Uskon tuon!

aasi kirjoitti: mutta ei myöskään pyrkimyksiä pitää tilannetta täysin ennallaan.
No olen nyt muutaman kuukauden skrivannut tänne ja seurannut tätä touhua ja täytyy sanoo että muuten jees, mutta liian sisäänpäin kääntynyttä tämä porukka. Elikä liian insaidia joten uusien on aika vaikea päästä "porukkaan" sisään ja eikä sitä tietysti helpota se että kun uusi tulee niin hänet dissataan samantien heh.

Elikä tästä syystä "jäsenmäärä ei tunnu kasvavan juurikaan, toinen juttu kokonaan on se että haluatteko sen kasvavankaan. Tosin näyttää vähän siltä että kirjoitelijat itsessään tuntuvat vähenevän!! Toinen juttu kokonaan on se että uusia rekkauksia tulee, mutta niistä suurin osa on vanhojen uusia nimimerkkejä.

Ja itseasiassa täällä on sama meininki kuin Cityssä elikä samat vakkarit skrivailee ja heitä on noin 50 kpl, vaikka rekattuja olisikin huomattavasti enemmän. Ja jos nyt ajatellaan että tällä saitilla on varmaan 300 oikeeta henkilöä, niin olisihan se toki raikastavaa jos heistä suurin osa heittelis tänne niitä näitä. Mutta eihän ne varmaan sitä tee koska jutut on mitä on ja liian sisäänpäin kääntynyttä meininkiä. Ja jotta kukaan kerkisi huutaa että painu sitten vittuun, niin mainitsen heti että kyllä tämä mulle kelpaa, koska täällä on ihan mukavasti mulle materiaalia johon voin aina välillä kelvästi esim. puuttua.

Ja tätä palstaa ei se ainakaan elävöitä että dissaatte, annatte bannia tai jotenkin muuten savustatte niitä jotka tätä juuri elävöittää, kuten esim Miss Mana.

Ja vielä: Pakko sanoa että tässä on oikein hyvä sapluuna kehittää tätä vaikka mihin suuntaan, jos on siis halua. Jos haluutte pitää tällaisena, niin sitten sekin on fain, mutta kandee ehkä kuitenkin miettiä ja miten tätä saittia voisi elävöittää ja siten saada mielenkiintoisemmaksi lukijoilleen. Nimittäin tärkein mikä tällä saitilla on, on se että kirjoittajat ova mitä mielenkiintoisempia persoonia, (mun mielestä tietsikkarunkkareita KAIKKI) joten niidan varaan olisi aika helppo rakentaa vielä mielenkiintoisempi zydeemi, siis jos on halua.

+ kaikkea muuta, mutta jos kehitystä/ edes ajattelua ei synny, niin saitti saattaa nuukahtaa. Kävinpä katsomassa muuten Petrin uskon-sivut ja heikolta näytti neKin sivut ja Herralla sentään on tosi mielessä. Muuten arvaako kukaan mitkä ovat Petrin sivujen motiivit?
Ollaan vaan ja nautitaan
Elukka

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

jouden-za kirjoitti:Jos haluutte pitää tällaisena, niin sitten sekin on fain, mutta kandee ehkä kuitenkin miettiä ja miten tätä saittia voisi elävöittää ja siten saada mielenkiintoisemmaksi lukijoilleen.
No konkreettista ehdotusta kehiin vaan sitten. :pics:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Elukka kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Jos haluutte pitää tällaisena, niin sitten sekin on fain, mutta kandee ehkä kuitenkin miettiä ja miten tätä saittia voisi elävöittää ja siten saada mielenkiintoisemmaksi lukijoilleen.
No konkreettista ehdotusta kehiin vaan sitten. :pics:

Ensinnäkin olen aika yllättynyt että siinä kehityskeskutelussa ei ollut ainuttakaan tämän suuntaista kyssäriä jota siis heittelin ilmoille.

Joten ensiksi olisi parempi että kukin tahollaan vähän miettisi että haluaako mitään "muutosta" tahi mitään uutta judanssia tms.

Toiseksi mä en ymmärrä teknisistä asioista juurikaan, joten en tiedä kuinka paljon mikäkin on mahdollista toteuttaa.

Mutta palaan asiaan kun käyn katsastamassa muutamia muita saitteja.
Ollaan vaan ja nautitaan
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ehdotan, että sääntöjen Bannit ja jäähyt -osioon lisätään mustanikkiä koskevia kohtia. Esimerkiksi:

- Nimimerkkien tai niiden takana olevien kirjoittajien arvostelu mustanikillä. Huomaa, että jos ansaitset bannin tai jäähyn tällaisesta toiminnasta, muille saattaa käydä ilmeiseksi kuka mustanikillä arvostelija oli.
- Mustanikillä kirjoittavan virallisen nikin paljastaminen palstalla tai hänen arvostelemisensa muista kuin kyseisessä ketjussa puheena olevista asioista.

Noita saa toki myös muokata tarpeen mukaan. Toivoisin jotakin ohjeistusta tästä (ja sen noudattamisen valvomista ainakin jotenkin), koska kuten moni muukin on sanonut, vihamieliset kommentit mustanikillä esitettynä huonontavat ilmapiiriä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gattacalle annettu lyhyt ja tiivissainen huomautus lutkailusta.Jos ei meno nyt tasan lopu niin tulee jäähyä.

terveisin kiukkuinen hämärä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Haemaeraemies kirjoitti:Gattacalle annettu lyhyt ja tiivissainen huomautus lutkailusta.Jos ei meno nyt tasan lopu niin tulee jäähyä.
En vastustele, mutta eikö tämä olisi kuulunut tuonne?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

EveryWoman kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Gattacalle annettu lyhyt ja tiivissainen huomautus lutkailusta.Jos ei meno nyt tasan lopu niin tulee jäähyä.
En vastustele, mutta eikö tämä olisi kuulunut tuonne?
Mitä suotta. Olenhan jo kiltisti nukkumassa.
Parit asiaketjujen kommentit heittelen lähipäivinä, sitten poistun tästä helvetinkolosta. Lopullisesti. Onnistuu niin etten tätä katsokaan. Virren sanoin: "Kun mä täältä erkanen, sen katson voitokseni".
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gattaca kirjoitti:Parit asiaketjujen kommentit heittelen lähipäivinä
Toivon mukaan asiallisesti.
Gattaca kirjoitti:sitten poistun tästä helvetinkolosta. Lopullisesti.
Oletko muuten huomannut, että lähes jokaisessa ketjussa sanot jossakin vaiheessa että et aio enää kirjoittaa siihen etkä lukea sitä, paitsi että luet ja kirjoitat kuitenkin? Ja silloin tällöin "lähdet" Kitystä suureen tai pieneen ääneen, ja kohta kirjoittelet jo lisää. Voisi kannattaa miettiä niitä oman elämän vastuukysymyksiä (jotta onko se vastuu sinulla itselläsi vai jollakin riivaajalla).
Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

Haemaeraemies kirjoitti: Nyt kun lämpenin niin annoin Shrink palstan saastuttajalle Ip-bannia.
Kuten otsikossa lukee,kuri on kova.

Edit: siivosin shrinkkiä vähän.
Miksi menit hävittämään ne erään nimeltä mainitsemattoman vierailijan aloittamat shrink-ketjut sen sijaan että ne olisi esim. siirretty paskanjauhantaan? Niissähän oli joukossa ihan kohtalaistakin juttua, ts. ei sen paskempaa kuin noissa viikonpäiväketjuissa.
-HEI! TÄÄLLÄ ON IHANAA SONTAA!! Oho, päivää… - Päivää, hyvä rouva. Olen Arthur, brittien kuningas. Kenen linna tuo on? -Keiden kuningas? -Brittien. -Keitä ovat britit?
Exsat

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Saako täällä tuulettaa Hämiksen tiukkislinjalle? :jee:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Exsat kirjoitti:Saako täällä tuulettaa Hämiksen tiukkislinjalle? :jee:
Saa :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ei se "hämiksen linja" ole mikään "tiukkislinja" mun mielestä. Oikein toimittu; toisen mollaamista, uhkailemista sekä tekstien vääristelyä ei tulisi milloinkaan suvaita, ollaan sitten kuinka kity-palstalla ja "vähämodeerattuja".
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Clay »

Sensuuri alas! Sananvapauden puolesta!! Jollei kykene ohittamaan joidenkin kirjoittajien tekstejä ilman vaarallista verenpaineen nousua, niin oma mokahan se on. Lapsi on terve, kun hän nimittelee naisia lutkiksi.
Nyt penikseni on fantastinen!
Exsat

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Dumari kirjoitti:Ei se "hämiksen linja" ole mikään "tiukkislinja" mun mielestä. Oikein toimittu; toisen mollaamista, uhkailemista sekä tekstien vääristelyä ei tulisi milloinkaan suvaita, ollaan sitten kuinka kity-palstalla ja "vähämodeerattuja".
Niin, siis sen oikean toiminnan perään mä liputinkin. Kuri on hyvästä!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Clay »

Exsat kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Ei se "hämiksen linja" ole mikään "tiukkislinja" mun mielestä. Oikein toimittu; toisen mollaamista, uhkailemista sekä tekstien vääristelyä ei tulisi milloinkaan suvaita, ollaan sitten kuinka kity-palstalla ja "vähämodeerattuja".
Niin, siis sen oikean toiminnan perään mä liputinkin. Kuri on hyvästä!
Taidat itse kaivata vaan pientä selkäsaunaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin