Oman pään silitystä

Yleinen lätinä jä kitinä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

aldjfsa
Viimeksi muokannut Keikaus, 23.04.2006 23:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Hebuli

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Stressaan asioita yllättävän vähän. Aina tämä ei ole hyvä juttu (voin vaikuttaa töissäni yllättävän välinpitämättömältä lähestyvistä aikataulutavoitteista, jopa henkilökohtaisista), mutta eipähän tarvitse syödä verenpainelääkkeitä. Joku työsykologi väitti testeissään yhdeksi vahvuudekseni erinomaisen stressinsietokykyni, ajattelin hänen tarkoittavan välinpitämättömyyttä. Toisaalta, en tunnu kovin herkästi joutuvan paniikkiin tai hätäilevän.
SnapaHead

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

En vittu ole kysynyt sataa kertaa jollain vammaispalstalla karvasäärien ja NATOjen ja uskovaisten lomassa, että hei, että sano, että miten voin auttaa?

En ole vittu vastannut jollain vammaispalstalla yo. kysymykseen sataa kertaa, että, sano, kato tärkeintä on että tyyppi haluaa tulla autetuksi, että niinku että sen muutoksen, sano, pitää lähteä ihmisestä itsestään.

En vittu teeskentele ja voivottele jollain runkkupalstalla joka vitun päivä, että välittäisin.

Olen loistava piirtäjä, kirjoittaja, käsikirjoittaja, sarjakuvailija, 3D-mallinta, ohjaaja, storyboard-kyrpä ja ties vaikka mitä vitun mageeta ämpärikaupalla. Ja tiedän että vittu osaan enkä tarvitse yhden vitun ainutta nuzputsia palkinnoksi.

Mulla ei oo yhtään kaveria ja välillä pippeli on kurttunen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

[quote="SnapaHead"][/quote]


Miksi sä oot noin vihainen?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:

Miksi sä oot noin vihainen?
Sama vika kuin Gattacalla ja näillä vihaisilla nuorilla miehillä. Ei saa rakastella tarpeeksi. Kyllä se katkeraksi vetää.

PS: Mä pohdin sitä leikkaus- ja geenijuttua mutta kyllä jonkinlainen perusteellinen koeajo on varmaan tarpeen, ettei ihan hukkaan mene kirurgia.
Varsinkin kun muut tykkää pitkistä (monessakin suhteessa).
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BrianW kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:

Miksi sä oot noin vihainen?
Sama vika kuin Gattacalla ja näillä vihaisilla nuorilla miehillä. Ei saa rakastella tarpeeksi. Kyllä se katkeraksi vetää.

PS: Mä pohdin sitä leikkaus- ja geenijuttua mutta kyllä jonkinlainen perusteellinen koeajo on varmaan tarpeen, ettei ihan hukkaan mene kirurgia.
Varsinkin kun muut tykkää pitkistä (monessakin suhteessa).
Hmm, aika yksinkertaistettu versio vihaisuudesta, mutta menköön nyt.

Joo, ei viitsitä ruveta leikkelemään itseämme. Mutta tuu joskus miittiin, niin turistaan ja tutustutaan ilman sen kummempia taka-ajatuksia.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

En keksi yhtäkään puhtaasti hyvää piirrettä itsestäni. Kohtalaisen hyviä piirteitä on sen sijaan kolme:

- Kyky kohottaa ihmisten oikeamielisyyttä egoismin keinoin
- Muiden älykkyyttä kunnioittava hitaus
- Ystävällismielinen hännystely.


Kuulemani mukaan olen myös kaunis. Naiseksi.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 01.09.2005 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
hermine

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja hermine »

Juuri tällä hetkellä (ei profiilikuvassa) mulla on maailman kauneimmat hiukset!

Oon rauhallinen, mua ei saa oikein mitenkään (irl :wink: ) provosoitumaan typerään riitelyyn tai kilpakarjuntaan aiheesta kumpi keksii pahempia loukkauksia toiselle, mikä tosin monesti tuntuu ärsyttävänkin ihmisiä. Ylipäänsä mussa on hyvin vähän vihaa ainakaan sellaisissa muodoissa, että sitä pitäisi purkaa mihinkään elollisiin olentoihin. Yritän olla oikeudenmukainen silloinkin, kun se koituu omaksi tappioksi.
Bliss

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olen loistavan hyvä sivuuttamaan itseäni koskevat kitkerät huomautukset.
Niitä ei siis yksinkertaisesti ole olemassa.
Olen myös ihan paras puhumaan asian vierestä erittäinkin vakuuttavasti.
:roll:
AarneAnkka

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Exäni sanoi minulle kerran että olen hänen mielestään yksi niistä harvoista jotka osaavat oikeasti välittää toisesta. Se oli minusta hyvin kauniisti sanottu, olipa se sitten totta tai ei.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="Keikaus"][/quote]

No hyvä. Pelastaa aamuni. Näin jo painajaisissani kirurgeja terävine puukkoineen. Katsastellan miittiä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen ylpeä siitä, että siedän koko ajan vähemmän vittuilua, piilo- tai suoraa sellaista. Kauppojen vittumaisista myyjistä valitan asiakaspalautteeseen, huonosta ruuasta en ole vielä saanut aikaiseksi valittaa tarjoilijalle.
Paras päivä ikinä.
HellBell

Re: Oman pään silitystä

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Olen taiteellisesti Hhyvä.
Muulla ei ole niin väliksi - en ole maailman mukavin ihminen enkä maailman kaunein enkä maailman välkyin, mutta hemmetti sentään, minussa on hullua potentiaa.
Vastaa Viestiin