Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pikku-Akka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Työkaveri käski mun vahtia hieman kielenkäyttöäni. STN:n herkkänahkainen äijä! En kyllä ymmärrä, miksen sais puhua omalla tyylilläni, ei tää nyt niin paha ole? Aivan uskomaton niuhottaja!!! Sai mut kyllä nyt pahalle päälle...
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

kid kirjoitti:Tää stanan flunssa ei hellitä. Se vituttaa ja myöskin se, että palkka tulee vasta ens viikolla.
Lisätään listaan vielä pääkipu ja tupakantuska.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voi vittujen kevät, mulla on taas kuumetta. Ei ookaan vasta kun tsiljoonas kerta tän vuoden puolella :(
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mä olen laiska ja tyhmä enkä osaa tehdä mitään oikein. :tiistai:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä olen uuttera ja älykäs ja onnistun aina kaikessa.
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elukka kirjoitti:Mä olen laiska ja tyhmä enkä osaa tehdä mitään oikein. :tiistai:
Tallitoveri :!:
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

irmelianneli kirjoitti:Mä olen uuttera ja älykäs ja onnistun aina kaikessa.
Oon kade.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

irmelianneli kirjoitti:Mä olen uuttera ja älykäs ja onnistun aina kaikessa.
Oho, tää olikin vitutusketju. Syön sanani.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

- Mun kurkkuun on tämän päivän aikana asemoitunut kaktus.
- Töitä on ihan *PIIIP* paljon.
- Mä olen äksyillyt mainitusta työperäisestä vitutuksesta johtuen viattomalle sijaiskärsijälle a.k.a parempi puolisko.
- Nilkka on edelleen kipeä, vaikka telomistapahtumasta on lähemmäs kolme viikkoa.
Don't Panic!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

Jatkona eiliseen:

On se nyt *PIIP* väärin, että muhun iski taas joku pöpö. Aamulla raahauduin töihin tekemään kiireellisimmät hommat, koska ne on vaan _pakko_ saada edistymään. Koneet tietenkin kiukuttelivat minulle; en meinannut saada excel-taulukoita auki enkä lähetettyä niitä siviilisähköpostiini, mikä taas oli tarpeen, koska lupasin tehdä yhden lausunnon valmiiksi kotona. Sitten lähdin luennolle, sillä sieltä en voinut olla poissa ilman ennakkovaroitusta (mulla oli pakkopakkoläsnäolo diskussionsledare-roolini takia). Olin toki hieman myöhässä ja puhuminen kipeytti kurkkua entisestään. Nyt olen kotiutunut ja erittäin heikosti motivoitunut edistämään elämääni.
Don't Panic!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa.

Vein auton eilen huoltamolle ja työmääräyksen annoin tyyliin: "siihen kuntoon, että voin ajaa suoraan katsastukseen".

Mutta ilmeisesti duunareilla ollut kiirus katsomaan lätkää tai hörppimään sumppia. Ovat kyllä huomanneet, että takajousi on poikki mutta onko sille tehty mitään? Perkele.

Ajetaan sitten vielä viikko laittomalla ooppelilla.

Ja arvatkaa menenkö toista kertaa Olarin Länsiautoon?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

nexie kirjoitti:On se nyt *PIIP* väärin, että muhun iski taas joku pöpö.
Nujerra se LIIT:llä.

Kuva
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

sinkkumatti kirjoitti:
nexie kirjoitti:On se nyt *PIIP* väärin, että muhun iski taas joku pöpö.
Nujerra se LIIT:llä.
Tähän mennessä testatut aineet, järjestys kronologinen:
- Mate-hauduke hunajalla
- Inkiväärijuoma hunajalla
- Chilikaakao
- Ketorin Hot
- Karpalo-kinuski -jäätelö
- Absintti

Mussun baarikaappi ei mahdollista LIIT:n lääkinnällisten vaikutusten empiiristä testausta. Reklamoin.
Don't Panic!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pikku-Akka kirjoitti:Työkaveri käski mun vahtia hieman kielenkäyttöäni. STN:n herkkänahkainen äijä! En kyllä ymmärrä, miksen sais puhua omalla tyylilläni, ei tää nyt niin paha ole? Aivan uskomaton niuhottaja!!! Sai mut kyllä nyt pahalle päälle...
Kai pyysit sitä vetää kyrvän otsaansa?
Kikkelis kokkelis.
Nighthawk

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Täysin ennalta arvaamattomilta suunnilta tipahti pari pommia niskaan. Oikeastaan monet voisivat pitää noita positiivisina pommeina, mutta itseäni vaan vituttaa, armottomasti. On se nyt helvetti, että juuri kun on ajatellut asiat puhki ja on päättänyt tehdä askeleita tiettyyn suuntaan, tulevat tuollaiset sekoittamaan kaikki ajatukset. Varmaan jokin korkeampi taho, joku sairas paskiainen on seuraillut ajatuksiani. Nyt se sitten painelee launch-nappulaa ja nauraa katketakseen. Joo, heh.

Ihan toinen juttu on duunin puolella yksi bittipää, jolta tuli pari päivää sitten infoa: ”Oon seurannut, että sitä on työaikana käyty keskustelupalstalla ja chateissä”. Mitvit. Chateissä en pyöri edes vapaa-aikanani, kun ne eivät vaan kiinnosta, ja sen lisäksi samainen hiirulainen on asentanut estot niihin. Luulisi muistavan. Keskustelupalstalla pyörimistä taas ei ole kielletty, eikä mitään muutakaan, kunhan ne eivät haittaa hommia. Ja se kyylä on kyllä viimeinen tyyppi, jolla on mitään kommentoitavaa hommistani.

Sen verran vituttaa tuollaisen hiiren kyyläilyt että ajattelin häippästä. Moro!
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomasin että olen aika paska jätkä. Tämä yhden mese-keskustelun tuloksena.

Btw, miksi tämä ketju ei ole ikiliikkujissa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumari kirjoitti:Huomasin että olen aika paska jätkä. Tämä yhden mese-keskustelun tuloksena.

Btw, miksi tämä ketju ei ole ikiliikkujissa?
Miks sä olet paska jätkä? Avaudu meille Flirtissä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kävin läpi kaikki levyt hyllystäni, ja huomasin, että sieltä puuttuu vaikka kuinka monta! Kaikkia en edes muista lainanneeni kellekään, joten joko olen vaan unohtanut tai sitten niitä on kävellyt sieltä ns. itsekseen... Vituttaa!
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Huomasin että olen aika paska jätkä. Tämä yhden mese-keskustelun tuloksena.

Btw, miksi tämä ketju ei ole ikiliikkujissa?
ja kikkareet.. *hali*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Neljä treenipäivää mennyt jo ohi. Kaksi noidannuolen takia, yksi krapulassa ja yksi työmatkalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

en, tiedä... mutta vituttaa jokseenkin roippeesti... Paskainen olotila, kun on maannut sisällä hela daagenin ja tv;eestäkin tulee kaikenlaista shaisesakee...
RolloTomasi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ei vitutukseen tarvita mitään syytä, vaikka toisinaan siellä taustalla saattaa sellainenkin olla.

vitutus on kurja olo, jossa kaikki on harmaata ja mikään tai lähes mikään ei tunnu kivalta tai tuo iloa. toivottomuuttakin siihen saattaa liittyä, kuten mös ahdistusta ja pelkoa. tunnetta omasta arvottomuudesta. toisinaan inhoa, mutta ei välttämättä. vitutukseen liittyy usein myös väsymystä ja ruokahaluttomuutta.
nojoojust

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

RolloTomasi kirjoitti:ei vitutukseen tarvita mitään syytä, vaikka toisinaan siellä taustalla saattaa sellainenkin olla.

vitutus on kurja olo, jossa kaikki on harmaata ja mikään tai lähes mikään ei tunnu kivalta tai tuo iloa. toivottomuuttakin siihen saattaa liittyä, kuten mös ahdistusta ja pelkoa. tunnetta omasta arvottomuudesta. toisinaan inhoa, mutta ei välttämättä. vitutukseen liittyy usein myös väsymystä ja ruokahaluttomuutta.
Ei tuo ole vitutusta, vaan masennusta. Ja tuo alkaa olla luokitukseltaan jo keskivaikeaa.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Duuni vituttaa. (joojoo, mä tien et mun pitäs olla ilonen, et semmonen edes on. BlaaBlaa)
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Hei, kuulkaas tätä! On kyllä oikeesti aihetta olla vittuuntunut (joskin omaa syytään).

Maksoin tossa iloisesti ennakkoveroa verovirastoon nettipankissa, kun sitten kuittasin maksun eteenpäin, menikin koko summa (yli 660e oli siis tarkoitus maksaa) TUPLANA! Vittu sentään! Sitten soittamaan pankkiin, josta todettiin, etteivät voi tehdä asian hyväksi mitään, eräpäiväksi kun laitoin tämän pvn. (kiltti tyttö maksaa laskut etukäteen nääs...)

HAh, verovirastosta haluttiin sitten anomus ylimääräisen summan palauttamiseksi ja aikataulusta ei niin mitään tietoa. Verotantat tuntien menee varmaan ensi vuoteen, mikäs kiire niillä. Äärh! Grr! :evil:

Ja toisia masentaa... :roll:
Vastaa Viestiin