KehitysKeskustelu

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Vastaa Viestiin
Elukka

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Clay kirjoitti:Sensuuri alas! Sananvapauden puolesta!! Jollei kykene ohittamaan joidenkin kirjoittajien tekstejä ilman vaarallista verenpaineen nousua, niin oma mokahan se on. Lapsi on terve, kun hän nimittelee naisia lutkiksi.
"Tapelkaa pojat, saatte tupakkia!"?
:roll:
AarneAnkka

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Voiko siihen, montako viimeksi kirjoitettua viestiä pääsivun alaosan listassa näkyy, vaikuttaa mitenkään? Minun puolestani olisi kiva jos niitä näkyisi vähän enemmänkin.

Olisi myös kiva jos ne linkkaisivat kyseisen ketjun loppuun, eikä alkuun kuten nyt.
Exsat

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Exsat »

AarneAnkka kirjoitti: Olisi myös kiva jos ne linkkaisivat kyseisen ketjun loppuun, eikä alkuun kuten nyt.
Sen saa ketjun loppuun sitä viimeisen kirjoittajan perässä olevaa nuolta klikkaamalla.
Exsat

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ehdotan Poikuuden banniajan tuplaamista/triplaamista/pysyvyyttä jäähyajalla kirjoittelun vuoksi.
Dumari

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Exsat kirjoitti:Ehdotan Poikuuden banniajan tuplaamista/triplaamista/pysyvyyttä jäähyajalla kirjoittelun vuoksi.
Ugh, tämä "natsi" kannattaa tätä.
Armoton
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 22.02.2006 14:56

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Armoton »

Exsat kirjoitti:Ehdotan Poikuuden banniajan tuplaamista/triplaamista/pysyvyyttä jäähyajalla kirjoittelun vuoksi.
Try it baby.. minulla on vasta eka konsti kolmestakymmenestä käytössä.
Jos eka nitistetään, joko otan järeemmät käyttöön tai sitten en VIITSI esim. ajaa muille koneille tai kaivaa puhelinmodeemiani esiin.. ei vaivan arvoista.

Meanwhile.. haluisin (Selvittyäni) heittää parit jutut asia- ja yleiskeskusteluihin, lutkittelematta teitä lutkia vaikka olettekin lutkia. O.K.?
No Mercy For The Wicked
ninnithequeen

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mihin Yhdyssanaleikki katosi? :shock:

Kesken kirjoittamisen vielä...

EDIT: no tuli takas. Mutta äsken tuli teksti että:" Valitettavasti vain voivat kirjoittaa tässä aiheessa" tms. WTF?
Armoton
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 22.02.2006 14:56

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Armoton »

Protestoin, että shrinkistä näyttäisi kadonneen yksi slamin naisenkaipuuketju, jossa mukana minun analyysiäni baarielämästä, sisältäen tähän asti parhaan selitykseni miksi esineellistän naisia. :D Eikö muka ole ihmisten sielunelämää ja psyykkisiä ongelmia, häh?

En myöskään löydä slamin "laskettelu"-ketjua paskahuusistaisiosta. Onko sen poiston syynä epäpingviinimäinen hiihtokeskusvastaisuuteni vai se, että jouduin puolustautumaan kun sitä sanottiin taas pelkäksi pillukateudeksi?

Ja protestoin, että näitä poistoja ja moraalisia banneja jakelee mies, jonka avatarissa näyttäisi olevan laittomia ja monien tuomitsemia LSD-lappuja :D Hyvä aine varmaan, en vastusta, mutta osoittanee moraalikäsitysten suhteellisuutta ja pata-kattilaa-soimaa-ja-bannaa -efektiä.
Viimeksi muokannut Armoton, 22.02.2006 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No Mercy For The Wicked
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Armoton kirjoitti: Ja protestoin, että näitä poistoja ja moraalisia banneja jakelee mies, jonka avatarissa näyttäisi olevan laittomia ja monien tuomitsemia LSD-lappuja :D Hyvä aine varmaan, en vastusta, mutta osoittanee moraalikäsitysten suhteellisuutta ja pata-kattilaa-soimaa-ja-ja-bannaa -efektiä.
Jumankauta,iso mies itkee kuin pahainen kakara.Ihan tiedoksi,Blotter Art (eli noissa kys lappusissa olevat kuvat) ovat oma taiteenlajinsa ja niitä voi ostaa monesta paikasta ihan vaan kuviksi seinälle.Ainoa ero normaaliin paperikuviin on että ne on tehty pahville ja niissä on katkoviivat.

TJEU http://www.blotterart.co.uk/catalog/catalog.php

Mutta että helpottaaksesi katoamista palstalta vaihdan avtarini,niin ei tarvitse notkua täällä siitä itkemistä ja voit mennä olemaan parempi,älykkäämpi,siveämpi ja muuten vaan loistavampi ihminen kuin minä,tai kukaan muu meistä.

Äiskälle ja iskälles terveisiä,voivat olla kersastaan ylpeitä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Armoton
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 22.02.2006 14:56

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Armoton »

Haemaeraemies kirjoitti:Jumankauta,iso mies itkee kuin pahainen kakara.Ihan tiedoksi,Blotter Art (eli noissa kys lappusissa olevat kuvat) ovat oma taiteenlajinsa ja niitä voi ostaa monesta paikasta ihan vaan kuviksi seinälle.Ainoa ero normaaliin paperikuviin on että ne on tehty pahville ja niissä on katkoviivat..
Ei tarvi sanoo, mutta liittyiskö noiden "taide" kuvien fanituksesi siihen, että oikeasti imeskelet vastaavia? :D Imeskele vaan, voishan tuota kokeilla itse kukin. Just SUN tajunnan alkuperäistä laajuutta vaan ihmettelin, jos tulos dopingillakin on tuo mikä sulla nyt.

Pointti vaan että jo on aikoihin eletty, että yhden laittoman (mitäs mä siitä mutta) alakulttuurin puolestapuhuja bannailee minua "moraalisin" perustein.
Haemaeraemies kirjoitti: parempi,älykkäämpi,siveämpi ja muuten vaan loistavampi ihminen kuin minä,tai kukaan muu meistä.

Äiskälle ja iskälles terveisiä,voivat olla kersastaan ylpeitä.
Siweydestä en mene vannomaan, muuten asiaa :D
Ja isi ja äiti ovat ylpeitä.. puhuttiin just eilen miten ylpeän ANAKRONISTINEN tämä perhe on verrattuna seonneeseen koirankakkoja itkevään, kenkänsä sisällä riisuvaan, säärikarvojaan ajelevaan hässijäsukupolveen.
No Mercy For The Wicked
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Armoton kirjoitti:Pointti vaan että jo on aikoihin eletty, että yhden laittoman (mitäs mä siitä mutta) alakulttuurin puolestapuhuja bannailee minua "moraalisin" perustein.
Tiedät itsekin, että ymmärrettäviä perusteita bannaamisellesi oli kyllä, riippumatta siitä miten tyhjentävästi ja virheettömästi ne on onnistuttu kirjalliseen muotoon saattamaan. Ja vaikka niitä ei edes olisi ollut, niin Kity (kuten muutkin nettikeskustelusaitit) voi bannata kenet haluaa, oli perusteluja tai ei. Jos sinä tulisit kylään minun kotiini ja käyttäytyisit epämiellyttävästi, minulla olisi oikeus pyytää sinua poistumaan vaikka perustelut kusisivat kuinka. Ymmärtääkö hän?

Perusta oma saittisi, jos haluat että sinun säännöilläsi pelataan. Täällä säännöt ovat Aasin ja hänen nimittämiensä moderaattoreiden, vaikka se muita kirjoittajia miten nyppisi.
Avatar
Avaruuskatti
Kitinäaddikti
Viestit: 63
Liittynyt: 03.02.2006 11:48
Paikkakunta: Kissamuorin suuri pyökki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Avaruuskatti »

[quote="Armoton"][/quote]
:shock: On tällä kaverilla aivan uskomattomasti otsaa. Vielä enemmän :shock: on se, ettei ylläpito oikeasti lopeta tätä palstan saastuttamista ja turhaa myrkyttämistä. Ihmiset eivät enää viihdy täällä tämänkaltaisten kirjoittajien takia, kauanko sen ymmärtämisessä ylläpidolla menee?

Pakottakaa nyt edes käyttämään sitä modeemiaan, antaisipahan edes äiti pojalleen korvapuustia puhelinlaskusta.
Avaruuskatti näkee tulevaisuuteen.
Armoton
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 22.02.2006 14:56

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Armoton »

EveryWoman kirjoitti:Jos sinä tulisit kylään minun kotiini ja käyttäytyisit epämiellyttävästi, minulla olisi oikeus pyytää sinua poistumaan vaikka perustelut kusisivat kuinka. Ymmärtääkö hän?

Perusta oma saittisi, jos haluat että sinun säännöilläsi pelataan. Täällä säännöt ovat Aasin ja hänen nimittämiensä moderaattoreiden, vaikka se muita kirjoittajia miten nyppisi.
Ymmärrän... kumma vaan kun bannin saa täältä helpommin kuin toisista lahkoista, eli parista uskissaitista, vaikka sinne "epäraamatullisia" heittelinkin. Mutta relatkaa... mä vaan halusin näyttää että voin piipahtaa täällä silloin kun haluan, banneista huolimatta. Koetan jaksaa heittää pari asiaviestiä huomenissa. Ja siteerata sitten tällä kertaa MeatLoafia uudessa vapaaehtoisessa poistumisessani. En pyrkinyt äskeiseen banniin, se oli vahinko. Mutta helvetin tyytyväinen ja valaistunut olo tuli... että mitäs minä tästä paskasakista. Kaksinaamaisia valehtelijoita melkein kaikki olette. Äh.. jaksasko sanoa jotain tohon "Runkut!" -ketjuunkin... tämä ei ole mulle ammatti eikä edes harrastus, liian työlästä reagoida kaikkeen kirjoitettuun.
No Mercy For The Wicked
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Armoton kirjoitti:Ymmärrän... kumma vaan kun bannin saa täältä helpommin kuin toisista lahkoista, eli parista uskissaitista, vaikka sinne "epäraamatullisia" heittelinkin.
Kirjoittelepa sinne samoja vittuiluja vuositolkulla, niin katsotaan ketkä bannaavat helpommin. Ne uskikset saattavat hiileentyä vaikka jo puolessa vuodessa!
En pyrkinyt äskeiseen banniin, se oli vahinko.
Ainakaan tietoisesti.
liian työlästä reagoida kaikkeen kirjoitettuun.
Niin, mieluumminhan sinä huutelet ympäriinsä mitä sattuu. Työlääksi se muuttuu sitten, kun joku alkaa kyseenalaistaa huutelujasi ja sinun pitäisi esittää niille jotain asiapohjaakin - eli ottaa vastuuta puheistasi. Vastuun ottaminen itsestään ja tekemisistään on kuitenkin ainut tie onneen. Sen eteen tehtävä työ on siitä pieni hinta.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Armoton kirjoitti: Just SUN tajunnan alkuperäistä laajuutta vaan ihmettelin, jos tulos dopingillakin on tuo mikä sulla nyt.
..
Pointti vaan että jo on aikoihin eletty, että yhden laittoman (mitäs mä siitä mutta) alakulttuurin puolestapuhuja bannailee minua "moraalisin" perustein.
Sitä mitä minun tajuntani on,on sellainen asia mistä sinulla ei ole tasan mitään hajua.Ei siksi että se olisi jotain erikoista tai mainittavaa,vaan ihan siitä ettei sinulla ole ollut mitään mahdollisuutta muodostaa tajunnastani minkäänmoista kuvaa.Nyt varmaan repäiset mukaan keskustelumme erään miitin jälkeen,missä sanoin sitä ja tätä sillä sillä tavalla.

Alennun nyt sinun leikkeihin: Kyllä kerroin elämästäni jotain paskaa sinulle,mutta mitä sinä siitä tajusit,olit kuiteskin juuri ja juuri siinä kunnossa että pääsit sisään ja vaivoin sait lausuttua jotain järkeviä lauseita.

Joten mikä ihmeen takia kenenkään tulisi uskoa säälittävän karhukippaaja runkkari vinetyksiä yhtään mistään?Oikeasti,ei sinua pitäisi bannata,koska ei kenenkään tulisi ottaa juttujasi todesta,ainakaan solvauksia,koska olet niitä harvoja ihmisiä tässä maailmassa joilla ei ole oikeasti mitään varaa tulla itkemään mistään kenellekään.

Olen ihan varma että jos äitisi ja isäsi OIKEASTI tietäisi mitä tänne nettiin jauhat niin he häpeäisivät ja takavarikoisivat kaljarahasi ja katkaisivat nettisi.

EI enään,kerran alistuin solvauksen linjalle,mutta sitä en enään uusi.
Hauskaa oli mutta ei mun hommaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
So Easy

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja So Easy »

Armoton kirjoitti:Koetan jaksaa heittää pari asiaviestiä huomenissa. Ja siteerata sitten tällä kertaa MeatLoafia uudessa vapaaehtoisessa poistumisessani. En pyrkinyt äskeiseen banniin, se oli vahinko. Mutta helvetin tyytyväinen ja valaistunut olo tuli... että mitäs minä tästä paskasakista. Kaksinaamaisia valehtelijoita melkein kaikki olette. Äh.. jaksasko sanoa jotain tohon "Runkut!" -ketjuunkin... tämä ei ole mulle ammatti eikä edes harrastus, liian työlästä reagoida kaikkeen kirjoitettuun.
Oho, ai koetat ihan jaksaa pari asiaviestiä. Saapa nähdä mitä siitäkin tulee. Onhan se varmaan rankkaa, kun sinulla on kuitenkin aikaa vain ja ainoastaan kaiken päivät aamusta iltaan täällä jauhaa paskaa -- toisin kuin joillain toisilla sitten hetki jonain iltana ja/tai viikonloppuisin.

Ja oikeesti: monesko "vapaaehtoinen poistuminen" tämä nyt tällä kertaa on? Viides?

Aina, kun sinun näkemystäsi vastaan on perustellusti argumentoitu, katoat vähintään kyseisestä ketjusta ja usein vieläpä sinulle tulee tietysti mitenkään asiaan liittymättömistä syistä äkillinen "valaistuminen" jonka seurauksena muka häivyt palstalta. AINA. Ikinä ei tämä häipyminen kuitenkaan lopullista ole. Todellisuudessahan ainoa syysi häipyä on vain ja ainoastaan se, että sinut on kestävällä argumentaatiolla ajettu sellaiseen umpikujaan, ettet enää voisi vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin ainakaan asiallisesti ilman, että joutuisit myöntämään olleesi väärässä tai muutoin toimineesi huonosti. Palattuasi ilmeisesti lapsenomaisesti uskot, että muut ovat jotenkin unohtaneet miten olet toiminut?

Voisin siis lyödä vetoa, että "jaksamisesi" ei missään tapauksessa veny siihen, että vastaisit asiallisesti tähän ketjuun. Sehän se oikea syy on minkä takia täältä nyt olet taas mukamas häipymässä. Siis että et joutuisi vastaamaan siihen mitä esim. HellBell, EW ja minä tuolla kirjoitimme. Et ainakaan asiallisesti. Keksit toinen toistaan naurettavampia selityksiä, hankit bannit, on (yhtäkkiä) niin kiirettä, hautajaisia, luimistelet hirmuisessa hädässä että ethän sinä nyt toki kaikkia ketjuja lue (vaikka muulloin tunnut lukevan), ja eihän tämä nyt mikään työ eikä harrastuskaan ole (vaikka monena päivänä olet kirjoitellut aamusta iltaan), olet äkillisesti "valaistunut", jne. jne. mitä nyt vaan sylki suuhun tuo.

On pakko kysyä, että oletko siis todella niin tyhmä, ettet muka itse näkisi noin ilmiselvän käyttäytymisen lävitse? En ymmärrä, miten muuten voit luulla että muka muut eivät sinun toimintasi motiiveja täysin päivänselvästi näkisi tuon paskanjauhannan läpi? Kuinka idiootteina meitä oikein pidät?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Georgina »

So Easy kirjoitti: On pakko kysyä, että oletko siis todella niin tyhmä, ettet muka itse näkisi noin ilmiselvän käyttäytymisen lävitse? En ymmärrä, miten muuten voit luulla että muka muut eivät sinun toimintasi motiiveja täysin päivänselvästi näkisi tuon paskanjauhannan läpi? Kuinka idiootteina meitä oikein pidät?
Niin uskomattomalta kuin se tuntuukin niin mä olen tullut siihen tulokseen että ihan oikeasti, se on niin tyhmä. Tai en minä tiedä mikä siihen on oikea sana että ei vaan kertakaikkiaan kykene millään tavalla nostamaan ajatteluaan pois siitä kapeaakin kapeammasta urasta jossa se on. Eikä edes käsittämään että asioita voisi ajatella toisinkin.

Kauhean surullista toisaalta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aasille pikku kymysys:

Miksi joka kerta, kun kirjaudun ulos, ruudulle ilmestyy "Sivua ei voi näyttää"?
Ja tämä tapahtuu vain omalla koneellani, ei muilla joita joskus käytän. Eikö koneeni halua päästää minua ulos Kitystä? Onko siitäkin tullut addikti?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

ninnithequeen kirjoitti:Miksi joka kerta, kun kirjaudun ulos, ruudulle ilmestyy "Sivua ei voi näyttää"? Ja tämä tapahtuu vain omalla koneellani, ei muilla joita joskus käytän.
Enpä osaa sanoa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Slamin banni ei sitten lopukaan tänään?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mä en tajuu, miksei bannattujen tyyppien keskustelunavauksia poisteta saman tien.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lapitii kirjoitti:Mä en tajuu, miksei bannattujen tyyppien keskustelunavauksia poisteta saman tien.
AIVAN!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:komp: Lapitiille ja Georginalle.
AarneAnkka

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Exsat kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Olisi myös kiva jos ne linkkaisivat kyseisen ketjun loppuun, eikä alkuun kuten nyt.
Sen saa ketjun loppuun sitä viimeisen kirjoittajan perässä olevaa nuolta klikkaamalla.
:oops: Aaaa! Erittäin Todella Kätevää. :mrgreen:
nojoojust

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Eikö tuota kytköstä osoitteeseen www.google-analytics.com voisi katkaista ainakin siihen asti, että se taas toimii? Jokaisen sivun odottaminen minuuttitolkulla estää turhan kätevästi foorumin toimintaan osallistumisen.
Vastaa Viestiin