Nigger-virus

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Nigger-virus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ajattelinpa laittaa tästä juttua tännekin, jos teillä asiaa tuntevilla olisi jotain hyviä vinkkejä.

Mun kotitietsikkaan tuli eilen virus. Sellainen, missä ruudulla heilui äijä levittelemässä persreikäänsä, joku nigger-niminen virus se oli. Mua nauratti aika paljon, paitsi sitten kun pistin Elisan tietoturvapalvelun tarkastamaan koneen. Se tarkasti ja tarkasti sitä konetta ja lopulta menin nukkumaan korvatulpat korvissa ja jätin koneen päälle jatkamaan tarkastusta. No, konepa oli jumahtanut yön aikana niin että jouduin aamulla vetämään virtajohdon irti, että se suostui sammumaan. Olisikohan uuden koneen oston paikka vai mitä olette mieltä? Otan neuvoja vastaan. Ja kauankohan tuollainen virusskannaus yleensä kestää?

Sitten toinen kysymys. Tuo virus tuli eräältä kanadalaiselta keskustelupalstalta ja huomasin, että joku oli siitä postannutkin sinne. Osaako kukaan sanoa, tuliko virus ihan itsestään, vai johtuiko se siitä, että hyväksyin Macromedian Flash Playerin asennuksen? Vai siitä, että yritin avata yhtä kuvaa eikä se auennut? Mitäköhän tuo virus aiheuttaa? Tuo virus taisi tulla siitä, etten ollut huomannut Elisan tietoturvapalvelun eli F-securen toimivan jotenkin vajaatehoisesti.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nigger-virus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keikaus kirjoitti:kanadalaiselta keskustelupalstalta.
"Minä olen Kity sinun Keskustelupalstasi, joka vein sinut pois Cityn keskustelupalstalta, paskuuden pesästä. Älä pidä muita keskustelupalstoja minun rinnallani."

Kity rankaisee vääräuskoisuudesta!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Nigger-virus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua naurattaa, että Keikun koneelle ilmestyneen viruksen nimi on "nigger" :rofl:

Kai se persettään levittelevä äijä on pieni neekeri?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nigger-virus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Mua naurattaa, että Keikun koneelle ilmestyneen viruksen nimi on "nigger" :rofl:

Kai se persettään levittelevä äijä on pieni neekeri?
Niinpä! Aika osuvasti valitsi kohteensa. Meinasin postata tämän huomioni, mutta enpä sittenkään.

Ei helkkari edes ollut, vaan joku iso neekeri, jolla oli käytössä venynyt persreikä.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nigger-virus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:kanadalaiselta keskustelupalstalta.
"Minä olen Kity sinun Keskustelupalstasi, joka vein sinut pois Cityn keskustelupalstalta, paskuuden pesästä. Älä pidä muita keskustelupalstoja minun rinnallani."

Kity rankaisee vääräuskoisuudesta!
Mä olin juuri postailemassa sinne Go Finland Go -tyyppistä lätkä-propagandaa, kun virus iski. Perhana.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Nigger-virus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Ei helkkari edes ollut, vaan joku iso neekeri, jolla oli käytössä venynyt persreikä.
Rupesin miettimään että ei kai tuo vain ole Goatse joka on photoshopattu tummaihoiseksi?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nigger-virus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ei helkkari edes ollut, vaan joku iso neekeri, jolla oli käytössä venynyt persreikä.
Rupesin miettimään että ei kai tuo vain ole Goatse joka on photoshopattu tummaihoiseksi?
Ehkä se ei ollut niin tumma sittenkään, mutta viruksen nimi oli kuitenkin nigger.nmph tai joku vastaava. En kuitenkaan löytänyt sitä F-securen viruslistoista eli ehkä se on joku nimeään muuttanut mutaatio.
Kikkelis kokkelis.
killkill

Re: Nigger-virus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jotenkin ironista. Tytsi joka hehkuttaa palstoilla tummahipiäisten miästen ihanuutta saa nigga-viruksen :mrgreen:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nigger-virus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

killkill kirjoitti:Jotenkin ironista. Tytsi joka hehkuttaa palstoilla tummahipiäisten miästen ihanuutta saa nigga-viruksen :mrgreen:
Kieltämättä aika huvittavaa. Olisit nähnyt sen venähtäneen persläven joku ruudulla heilui. Nauroin suht vapautuneesti.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin