Minua on sanottu nätiksi

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Auttaako kun tätini on taidemaalari, pitänyt näyttelyitä siellä Ranskassakin? Hänen luulisi tietävän koulutuksensa ja estetiikan tajunsa kanssa? :lol:
Kittys

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Onko häpeäksi olla ruma? Eikö sillon heruu? :lol:

..kuhan mietin, nyt meen syömään..
Na

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Na »

Mä deittasin miestä joka alussa kuvaili itsensä olevan sellainen jonka ulkomuodosta 2 naista on pitänyt ja jota lapset pelkäävät. Ei se mikään komistus ollutkaan, mutta kyseisessä ihmisessä vetosi se, että hän oli niin sinut itsensä kanssa. Musta tuollainen huumori ja jopa omien vikojensa esilletuominen on paljon kiinnostavampaa deitti-ilmoituksessa kuin komeaksi tai nätiksi itsensä kuvaileminen.
Se, että ohimennen mainitsee olevansa komea tai kaunis on jotenkin vähän kornia. Jos ulkomuotonsa haluaa tuoda esille niin laittaa vaikka kuvansa ensimmäisessä vastauspostissa.
Yönmustaritari

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Kittys kirjoitti:Onko häpeäksi olla ruma? Eikö sillon heruu? :lol:

..kuhan mietin, nyt meen syömään..
No ei vitus heru sitä itteään eikä mitään muutakaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä en muista, että kukaan olisi minua koskaan nätiksi sanonut ilman taka-ajatuksia tai olematta jäävi muuten. Muinaisessa deitti-ilmossanikin käytin ilmaisua "ei ole tarvinnut vetää pussia päähän ulos mennessä". Koin sen kuvaavaksi.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Impi »

Keikaus kirjoitti:
Impi kirjoitti:Mäkin olen joskus treffannut pari tyyppiä, jotka sanoivat tyyliin "on kehuttu komeaksi", tai jopa "komeaksikin on haukuttu", mikä on vielä pahempi. Omien havaintojeni mukaan tuollaista ilmaisua käyttävät vain susirumat ihmiset, joita kehuu korkeintaan oma äiti.
Mä en ole tainnut sortua treffailemaan ihmistä, joka käyttää noin kuluneita kliseitä.. Muilla puutteilla varustettuihin ihmisiin olen kyllä sortunut.. Mutta en mä nyt tiedä, voisin kuvitella hyvin, että ihan tavallisen kivannäköisiä ihmisiä noiden ilmoitusten takana on.
No nuo tapaukset oli mun nettideittailuissa niitä ihan ensimmäisiä, ja kahvitteluseuraksi osui todellakin ihan kauheita jurpoja. Sen jälkeen karsinkin kovalla kädellä sekä tekstin, että kuvien perusteella. En suostunut vastaamaan, jos en saanut kuvaa, ja jos sain, niin totesin että eipä taida kahveja tulla kuitenkaan.

Oon mä kyllä pari tosi söpöäkin joskus löytänyt, mutta siihen meni kyllä aikaa.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä ole vastaan tullut yhtään niin kovakanttista valehtelijaa, joka olisi meikäläistä komeaksi haukkunut.

Rumuus on miehelle kunniaksi. Eipähän tarvitse pelätä pissisprinsessojen lähentelyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
pertzi

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Lolita kirjoitti:Minä en muista, että kukaan olisi minua koskaan nätiksi sanonut ilman taka-ajatuksia tai olematta jäävi muuten. Muinaisessa deitti-ilmossanikin käytin ilmaisua "ei ole tarvinnut vetää pussia päähän ulos mennessä". Koin sen kuvaavaksi.
Nätti? Sähän olet hemaiseva kaunotar! Eikä mulla ole mitään taka-ajatuksia: et ole mun tyyppiä vaikka kaunis oletkin.

p.
AarneAnkka

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bluntly kirjoitti:Eipä ole vastaan tullut yhtään niin kovakanttista valehtelijaa, joka olisi meikäläistä komeaksi haukkunut.
Höh, minä nyt ainakin kuvittelisin että sinussa on semmoista Nallekarhumaista Viehätysvoimaa™ joka vetoaa moniin naisiin. Ja kaljujakin peräänkuulutetaan.

Oliskohan se siis vaan asenteesta kiinni.

Minua on ainakin sanottu "sopusuhtaiseksi". :lol: Tämän siis sanoi erään koulukaverini äiti, joka myös yrittää aina tilaisuuden tullen lyödä minua raamatulla päähän.
Na

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Na »

Lolita kirjoitti:Minä en muista, että kukaan olisi minua koskaan nätiksi sanonut ilman taka-ajatuksia tai olematta jäävi muuten. Muinaisessa deitti-ilmossanikin käytin ilmaisua "ei ole tarvinnut vetää pussia päähän ulos mennessä". Koin sen kuvaavaksi.

Mun pitää myös sanoa, senkin uhalla että tämä kuulostaa hölmöltä, aiheeseen sopimattomalta ja jonkinmoiselta mielistelyltä, että ainakin gallerian kasvokuvan perusteella sä olet tosi kaunis.

Mutta siis hyvä pointti osoittaa tuo "ilman taka-ajatuksia". Monet miehiltä saaduista kohteliaisuuksista tulee ajatelleeksi vain imarteluksi. Kohteliaisuuksia on kovin vaikea ottaa vastaan ajattelemata, että miksi kyseinen ihminen noin sanoo ja mitä se nyt haluaa. Siksi ainakin omalla kohdalla vain jo valmiiksi lähipiirissä olevien ihmisten kohteliaisuudet ottaa tosissaan.
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja definitely »

AarneAnkka kirjoitti:
Minua on ainakin sanottu "sopusuhtaiseksi". :lol: Tämän siis sanoi erään koulukaverini äiti, joka myös yrittää aina tilaisuuden tullen lyödä minua raamatulla päähän.
Minä kuulin kerran olevani "samanlainen pullukka kuin se kelle me tätä lahjaa ostetaan", kun yritin hiukan kaulaketjun pituutta udella itseäni mittatikkuna käyttäen (mitat tuolloin 170/63). Kiitti vaan joo. Tästä opin että puhe on tosi halpaa, ellei jopa ilmaista :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Impi kirjoitti:
No nuo tapaukset oli mun nettideittailuissa niitä ihan ensimmäisiä, ja kahvitteluseuraksi osui todellakin ihan kauheita jurpoja. Sen jälkeen karsinkin kovalla kädellä sekä tekstin, että kuvien perusteella. En suostunut vastaamaan, jos en saanut kuvaa, ja jos sain, niin totesin että eipä taida kahveja tulla kuitenkaan.

Oon mä kyllä pari tosi söpöäkin joskus löytänyt, mutta siihen meni kyllä aikaa.
Joo, oli munkin alku aika hankalaa ja sittemmin olen jättänyt koko deittailun. Helpommin löytää miehen vaikka lähikaupan lihatiskiltä kuin netistä. Eh. No saattaa sitä löytääkin, mutta ainakin nettideitin käyttäminen on aika työlästä. Tosin tutustuin sitä kautta tosi älykkäisiin ja mukaviinkin miehiin, mutta kemiapuoli ei kuitenkaan koskaan oikein toiminut (lue: eivät tuoksuneet oikeilta).
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti:Auttaako kun tätini on taidemaalari, pitänyt näyttelyitä siellä Ranskassakin? Hänen luulisi tietävän koulutuksensa ja estetiikan tajunsa kanssa? :lol:
Juhani Palmu?
Kikkelis kokkelis.
pertzi

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja pertzi »

AarneAnkka kirjoitti: Minua on ainakin sanottu "sopusuhtaiseksi". :lol: Tämän siis sanoi erään koulukaverini äiti, joka myös yrittää aina tilaisuuden tullen lyödä minua raamatulla päähän.
Sopusuhtaisuus on ok. Mua sanotaan vaan lyhyeksi.

Sitten asiaan: Tuo "onpa kauniiksikin/nätiksikin kehuttu" on ihan arvoton fraasi. Se voi tarkoittaa ihan mitä tahansa, ja yleensä se tarkoittaa että "haluan sinusta jotakin".

p.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kiitokset Pertzille ja Na:lle, vaikkei tarjoitus ollutkaan kohteliaisuuksia kalastaa :oops:

Mutta kun tälle linjalle nyt lähdettiin, sanoisin, että kyllä Bluntlyssä on todella sitä nallekarhumaista vetovoimaa, eikä kyseinen herra ole minua onnistunut ulkonäöllä pelästyttämään.
Vanha totuus, että kauneus on katsojan silmässä, pitää paikkansa. Makuja on monia ja lähes jokaiselle löytyy ottaja ulkonäöstä riippumatta. Omissa silmissäni ainakin ihminen "kaunistuu" mitä paremmin häneen tutustuu ja enemmän hänestä pitää.

Ei se oma ulkonäkö siitä parane, vaikka kuinka vakuuttelisi jonkun mielestä nätti olevansa. Kunhan peiliin uskaltaa katsoa, se riittää.
Edith

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Edith »

Juu, ei varmaan sellaista naista varsinkaan olekaan, jota ei joskus olisi sanottu nätiksi. Mä en deitti-ilmoissani ole ulkonäöstäni koskaan juuri tuollaisia kirjoitellutkaan, ihan objektiivisia tosiasioita lähinnä, jos niitäkään. Vastaajien tai muiden ilmoittajien teksteissä en edes juuri sellaisistakaan piittaa. Niin naiiviakin kuin onkin, tarkastelen enemmän jonkinlaisia hengen valon pilkahduksia - uskon näet, että ne heijastuvat positiivisella tavalla ulkonäköönkin.

Ja sit viel tää yks juttu: Olen sanonut Bluntlya selkänsä takana suloiseksi. Päin naamaa en ole kehdannut. Ettei se luulis, että haluaisin siltä jotain.
AarneAnkka

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Na kirjoitti:Mutta siis hyvä pointti osoittaa tuo "ilman taka-ajatuksia". Monet miehiltä saaduista kohteliaisuuksista tulee ajatelleeksi vain imarteluksi. Kohteliaisuuksia on kovin vaikea ottaa vastaan ajattelemata, että miksi kyseinen ihminen noin sanoo ja mitä se nyt haluaa. Siksi ainakin omalla kohdalla vain jo valmiiksi lähipiirissä olevien ihmisten kohteliaisuudet ottaa tosissaan.
Toisaalta, onko sillä oikeasti väliä? :)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Saa sitä välillä kuulla olevansa nätti ja välillä olevansa paljon muuta, ei niin imartelevaa.. kyllä se on edelleenkin on kauneus katsojan silmässä, niin kuin on sitten rikkakkin.. mutta, en tiedä, ehkä sitten olen tässä mielessä pinnallinen tjn, on minusta mukavaa kuulla edes siloin tällöin kehuja itsestäni, liittyivät ne sitten ulkoiseen olemukseeni tai tekemisiini.. Kaikkein mukavimpia kehut toki ovat silloin kun tietää ettei niide takana ole mitään taka- tai etuajatuksia, nehä vievät kehuilta maun vain.
hermine

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja hermine »

Millä perusteella sitten voi kuvailla ulkonäköään puolueettomasti ellei kertomalla mitä muut ovat sanoneet? Mistä voi oikeesti tietää onko oikeutettu myös muiden mielestä käyttämään itsestään termiä hyvännäköinen/kaunis, koska tottahan se on ettei ihmisten sanomiin asioihin voi luottaa? Musta ainakin tuntuu että näen itseni tosi eri tavalla kuin muut. Ei painosta, pituudesta ja hiusten väristä voi päätellä yksinään yhtään mitään.

Tosin onneksi ei tartte enää turvautua nettiin, koska mua on viimeaikoina siunattu aivan ihmeellisellä lahjalla. En ymmärrä mistä tää johtuu. Oikeastaan joka paikassa junasta baariin juuri se mun mielestä parhaan näköinen tulee juttelemaan mulle. Ei ketään känniurpoja tai häirikköjä tai samantekeviä, vaan juuri se yksi joka heti paikalle saapuessa muiden joukosta kiinnitti huomion, että tuohon olisi kiva tutustua. En uskalla muuttaa pukeutumistyylissä tai muussa mitään, ettei taika mene rikki...tai ehkä oon vaan sisäistänyt alitajuntaan sen viisauden, että täytyy katsella omantasoisiaan.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja annepa »

hermine kirjoitti:Millä perusteella sitten voi kuvailla ulkonäköään puolueettomasti ellei kertomalla mitä muut ovat sanoneet? Mistä voi oikeesti tietää onko oikeutettu myös muiden mielestä käyttämään itsestään termiä hyvännäköinen/kaunis, koska tottahan se on ettei ihmisten sanomiin asioihin voi luottaa?
Olemalla objektiivinen itsensä suhteen ja vertaamalla omaa ulkonäköä yleisiin vallitseviin kauneusihanteisiin.

Esim minä olen länsimaisen kauneusihanteen mukaan tavallisen näköinen. Joskus tulee vastaan joku joka sanoo nätiksi, joskus joku päräyttää päin naamaa että kauhugalleriastako karkasit. Jos ulkonäköäni verrattaisin Japanilaisiin kauneusihanteisiin minua kuvattaisiin todennäköisesti isonenäiseksi pallosilmäiseksi rumaksi jättiläiseksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Na

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Na »

AarneAnkka kirjoitti: Toisaalta, onko sillä oikeasti väliä? :)
No onhan sillä. Vilpittömyys ja jonkun asteinen pyyteettömyys on aina mukavaa. :)
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Tiedän olevani kaunis, kun herään kuola poskella ja rääpät silmillä aamulla ja mies kaappaa syliin ja pussaa.... :lol:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja Ann »

RolloTomasi kirjoitti:Tassa on varmaan erittain hyva paikka kertoa, etta minua on sanottu rumaksi, UFOn nakoiseksi (nyt ainakin tiedan milta UFOt nayttavat), oudon nakoiseksi, ja sen nakoiseksi, etta aion hypata kielekkeelta alas.
"On minua joskus huoraksikin haukuttu." Ja postitulvaa ei pidättelisi kansalliskaartikaan..
Rotan aivot valtasivat pääni.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Oman ulkonäön esiintuonti deitti-ilmoituksessa ylipäätään on aina hieman arveluttavaa. Teksti tuskin kertoo mitään sellaista, mitä tapaaminen ei toisi esiin. Herääviä ajatuksia ovat lähinnä nämä:
1) kauniiksi/komeaksi haukuttu = ruma
2) positiivinen kommentti omasta ulkonäestä = ainoa valtti
3) painon kommentointi = anorektikko, bulimikko tai taistelunorsu

Omalla kohdalla nykyinen kulta briljeerasi lähettämällä itsestään niin karmean kuvan, että ihan pelästyin millaisen kotkan kanssa olin treffit sopinut. Vaan eipä ollut livenä samanlainen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Minua on sanottu nätiksi

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Nainen_x kirjoitti:Tiedän olevani kaunis, kun herään kuola poskella ja rääpät silmillä aamulla ja mies kaappaa syliin ja pussaa.... :lol:
Aamustondis.
Vastaa Viestiin