Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

1. Kierroksen heikoin lenkki on

Äänestys päättyi 03.09.2005 23:45

Rautavittu
3
5%
Hallusinaatio
2
3%
slam
13
21%
Aito_Johanna
6
10%
Geetzu
5
8%
bedlam
6
10%
RolloTomasi
0
Ei ääniä
AarneAnkka
0
Ei ääniä
Tix
2
3%
Tsaari
0
Ei ääniä
UnelmaSäleikkö
2
3%
Mida
0
Ei ääniä
alja
0
Ei ääniä
Think
0
Ei ääniä
Enthu
10
16%
Exsat
3
5%
kesseli
2
3%
gullible
5
8%
Dumari
0
Ei ääniä
cardic
1
2%
SikaMika
1
2%
Angita
1
2%
Elppis
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 62

Geetzu

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ja miks ette kerro ketä äänestätte? 8)
Siitä huolimatta että tämä on "vain keskustelupalsta", niin ihmiset tuppaa ottamaan aika henkilökohtaisesti nämä itseensä kohdistuvat "arvostelut".
Joo, mä kans. Mut oletan, ettei kukaan keksi mitään uutta mussutettavaa ja eihän vanhan hokeminen nyt paljoa loukkaa. Toisaalta mua kiinnostais ihan vaikka privanakin saada äänestäneiltä syy miksi olen porukan heikoin lenkki, olenko ärsyttävä vai tosiaan sisällyksetön jne jne. Palaute on jees! :)
killkill

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:Ilmoittautua aiemmin aiheesta olleeseen ketjuun keskiviikkoon mennessä.
Ilmankos. Nimimerkillä "kirjaston kirjat aina myöhässä ja laskut perinnässä" :D
Dumari

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti: Toisaalta mua kiinnostais ihan vaikka privanakin saada äänestäneiltä syy miksi olen porukan heikoin lenkki, olenko ärsyttävä vai tosiaan sisällyksetön jne jne. Palaute on jees! :)
Kyllä, palaute on jees. Muttakun meitä on moneksi ja olen huomannut etteivät kaikki kestä itseensä kohdistunutta kommentointia.
PerusPeriaate: "Mitä äänekkäämpi olet, niin sitä enemmän myös porukka tykkää/dissaa susta/sua". Sen takia olet voinut saada myös ääniä, kuitenkin aika moni myös tykkää siusta sun kirjoitteluiden perusteella.

ps. nyt loppui pärseennuolenta :yo:

pps. Ja miks vitussa mulla ei ole yhtään ääntä? Hä! En ole kiltti enkä teidän kaveri :tymä:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
pps. Ja miks vitussa mulla ei ole yhtään ääntä? Hä! En ole kiltti enkä teidän kaveri :tymä:
Sä oot sellanen harmiton kaveri, josta kaikki tykkää, kovasti.
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti::yo:
:yo: :yo:

Oih. Paras hymppä.
Enthu

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Äänestysaikaa vielä jäljellä 4.9. 00:00 saakka käykää antamassa lisää ääniä mielestänne kityn heikoimmalle lenkille... tilastot just nyt tylsää katottavaa :p: :p: :p: nukkuvien puolueelle :!:
Geetzu

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tjahas, taas tullut ääni ilman perusteluja. Oikeestaan tää leikki onkin ihan perseestä. Imekää ite vaan saadana! Lisempää lisempää, vielä ehtii...
tuulenpuiska

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Geetzu kirjoitti:Tjahas, taas tullut ääni ilman perusteluja. Oikeestaan tää leikki onkin ihan perseestä. Imekää ite vaan saadana! Lisempää lisempää, vielä ehtii...
Sorry. Mä äänestin Slamiä ihan vaan saadakseni sen pois listalta. Olisit saanut mun ääneni jos olisin katsonut äänestystilanteen :lol:
Geetzu

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

tuulenpuiska kirjoitti:Olisit saanut mun ääneni jos olisin katsonut äänestystilanteen :lol:
Eli olen mielestäsi kityn toiseksi heikoin lenkki? Perustele! Näytä vässyköille mallia!
tuulenpuiska

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Geetzu kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Olisit saanut mun ääneni jos olisin katsonut äänestystilanteen :lol:
Eli olen mielestäsi kityn toiseksi heikoin lenkki? Perustele! Näytä vässyköille mallia!
En mä toiseksi heikkoudesta tiedä, mutta AJ uhkaa tippua ja mä haluaisin sen jatkavan. Sut olis valittu ihan puhtaasti vittuilumielessä.
Geetzu

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

tuulenpuiska kirjoitti:En mä toiseksi heikkoudesta tiedä, mutta AJ uhkaa tippua ja mä haluaisin sen jatkavan. Sut olis valittu ihan puhtaasti vittuilumielessä.
Aa, okei. Enköhän mä AJ:sta vielä ohi mene. Sit vedän marttyyrit ja pidän turpani kiinni hetken (tämä lisää ääniä).
pertzi

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Enthu kirjoitti:Äänestysaikaa vielä jäljellä 4.9. 00:00 saakka
Itse asiassa taitaa jäädä 15min tuosta. Laitoin äänestyksen sulkeutumaan kolmen päivän päästä avaushetkestä, ja avasin ketjun hiukan etuajassa.

p.
Enthu

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja Enthu »

siis 23.45 saakka..kiits täsmennyksestä
RolloTomasi

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

bedlam on ehdottomasti heikoin lenkki (mutta ansaitsee myos kaljan).

miksi?

http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=237
bedlam

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RolloTomasi kirjoitti:bedlam on ehdottomasti heikoin lenkki
Paremmat ja tarkemmat perustelut, kiitos! Tietää sitten kuinka nuolla arsokkejanne tästä eteenpäin.

Mutta mitä, enkö mä nyt sitten saanutkaan sitä olutta? Veikö slämi sen vai saako kaikki kolme parasta?
pertzi

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja pertzi »

bedlam kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:bedlam on ehdottomasti heikoin lenkki
Paremmat ja tarkemmat perustelut, kiitos! Tietää sitten kuinka nuolla arsokkejanne tästä eteenpäin.

Mutta mitä, enkö mä nyt sitten saanutkaan sitä olutta? Veikö slämi sen vai saako kaikki kolme parasta?
Tää on nyt vähän tulkinnanvarainen juttu. Lupasin tarjota tuopin ensiksi pudonneelle, mutta silloin tarkoituksena oli pudottaa vain yksi. Neljän tuopin tarjoaminen on pikkuisen liikaa, joten - valitan - tulkitsen lupauksen niin, että eniten ääniä saanut, eli slam, saa multa tuopin.

p.
pertzi

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Ekan kierroksen putoajat olivat siis

23. slam
22. Enthu
20. Aito_Johanna ja bedlam

Nämä henkilöt saivat yhteensä 35/62 = 56% kaikista äänistä. Toisen kierroksen gallup on jo näkyvillä. Myös siellä putoaa ainakin kolme kilpailijaa.

p.
Exsat

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:bedlam on ehdottomasti heikoin lenkki (mutta ansaitsee myos kaljan).

http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=237
Paremmat ja tarkemmat perustelut, kiitos![/quote]

Meillä tuli siis tulkintaristiriita:

Ansaitseeko Beddis kaljan kestääkseen mua, vai muuten vain niinkuin tuparilahjan omaisesti?
RolloTomasi

Re: Nyt se alkaa. Kityn Heikoin Lenkki (KHL), 1. kierros

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Exsat kirjoitti: Ansaitseeko Beddis kaljan kestääkseen mua, vai muuten vain niinkuin tuparilahjan omaisesti?
Hmmm... ehka teidan on parempi ratkaista kysymys kahdestaan iltapuhteena?
pertzi kirjoitti: Tää on nyt vähän tulkinnanvarainen juttu. Lupasin tarjota tuopin ensiksi pudonneelle, mutta silloin tarkoituksena oli pudottaa vain yksi. Neljän tuopin tarjoaminen on pikkuisen liikaa, joten - valitan - tulkitsen lupauksen niin, että eniten ääniä saanut, eli slam, saa multa tuopin.

p.
Tata kaannetta en osannut odottaa.

Yrita kestaa bedlam, olet sina sen kaljan kuitenkin ansainnut.
Lukittu