Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
bliss

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suunnittelijalla jotain hampaankolossa kirkkoa vastaan? KLIK
:mrgreen:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^
"Miksi ei, minusta se on ihan hieno tunnuksena. Aika monella se herättää ajatuksen orjantappurakruunusta. On vähän katsojasta kiinni, mitä se tuo mieleen."

...en tiedä mikä on vialla, mutta en tainnut nyt kuulua niihin moniin, joilla heräsi ensimmäisenä ajatus orjantappurakruunusta... :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

annepa kirjoitti:No Rovaniemellä oltiin lällympiä ja mentiin vain nyrkkihippaa.
Lapin Kansa kirjoitti:Kun pienempi mies tavoitti edellä juoksevan, löi hän miestä nyrkillä päähän.
"Pienempi mies"... miksei Lapin Kansassa uskallettu suoraan sanoa että päällekarkaaja oli LAPPALAINEN (tai "saamelainen" kuten jotkut kukkahattutädit haluavat välttämättä sanoa)? Pelättiinkö että totuus lappalaisista paljastuu?

Tiesittekö että lappalaisilla on tapana purra hampaillaan poroilta pallit pois? Kuuluu kuulemma heidän kulttuuriinsa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja annepa »

Frederik Krueger kirjoitti:
annepa kirjoitti:No Rovaniemellä oltiin lällympiä ja mentiin vain nyrkkihippaa.
Lapin Kansa kirjoitti:Kun pienempi mies tavoitti edellä juoksevan, löi hän miestä nyrkillä päähän.
"Pienempi mies"... miksei Lapin Kansassa uskallettu suoraan sanoa että päällekarkaaja oli LAPPALAINEN (tai "saamelainen" kuten jotkut kukkahattutädit haluavat välttämättä sanoa)? Pelättiinkö että totuus lappalaisista paljastuu?
Siksi että pienempi mies ei ollut lappalainen.
Frederik Krueger kirjoitti: Tiesittekö että lappalaisilla on tapana purra hampaillaan poroilta pallit pois? Kuuluu kuulemma heidän kulttuuriinsa.
Tiesin. Laittaisin toki olla verbin muotoon "oli". En kyllä ihan oikeasti tiedä että miten ne härkiä sielä tekee tätä nykyä. Yhäkö ne puree vai miten.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

annepa kirjoitti:Siksi että pienempi mies ei ollut lappalainen.
Kyllä oli, tunnen nimittäin hänet. Vanha perhetuttu, Aslak Lapinpuikula nimeltään, vaihtoi sen myöhemmin kun kaverit nauroivat.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Frederik Krueger kirjoitti:Tarinoita halla-aholaisesta Suomesta.
Joo, tää oli paras:

"Yleensä ne ovat vanhempia ihmisiä, jotka katsovat pahasti, tai sitten mustiin pukeutuneita hevityyppejä, Merita Laakkonen toteaa." :D
ninnithequeen

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bhven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

ninnithequeen kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1709329

Nyt mä oon nähny kaiken....
Itse kun kävin armeijan vuonna 1992 ei peruskoulutuskaudella ollut päivittäistä aamuliikuntaa ollenkaan.
ninnithequeen

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bhven kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1709329

Nyt mä oon nähny kaiken....
Itse kun kävin armeijan vuonna 1992 ei peruskoulutuskaudella ollut päivittäistä aamuliikuntaa ollenkaan.
Mut hei...sauvakävelyä armeijassa??????? :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja aasi »

ninnithequeen kirjoitti:Mut hei...sauvakävelyä armeijassa??????? :D
Sitä on perinteisesti kutsuttu hiihtämiseksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mut hei...sauvakävelyä armeijassa??????? :D
Sitä on perinteisesti kutsuttu hiihtämiseksi.
Joo, talvella. Mummot sauvakävelee.
Bhven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

ninnithequeen kirjoitti: Joo, talvella. Mummot sauvakävelee.
Aika nuoria mummoja täällä Kallion kaduilla välillä hiihtää ilman suksia. Sellaisia parikymppisiä.
ninnithequeen

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä EN voi olla ainoa josta toi sauvakävely intissä on kerrassaan absurdia?
Bhven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

No jos varusmiehet on nykyään 10-15 kiloa lihavampia niistä ajoista kun itse kävin, niin kyllä siinä sauvat auttaa läskivuoren eteenpäin raahaamisessa.
Chap

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Chap »

ninnithequeen kirjoitti:Mä EN voi olla ainoa josta toi sauvakävely intissä on kerrassaan absurdia?
Ootko huomannut tämän uutisen - armeijan alkaa kouluttaa uusia rekkiksia.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Mä EN voi olla ainoa josta toi sauvakävely intissä on kerrassaan absurdia?
No kuten tuossa jo kommentoitiin, niin se sauvakävely voi olla peruskaudella parempi tapa aloittaa jatkuva liikunta kuin juokseminen sellaisille, joilla ei ole peruskuntoa saati kävelyä tai juoksua riittävästi takana, että jalat kestäisivät heti rääkin. Sauvakävelystä saa myös tehokasta treeniä, kun sen tekee oikein - eikä vain ulkoiluta niitä sauvoja, kuten aika usein tapahtuu.

Ei se ole siis millään tavalla absurdia.
Stinky

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Stinky »

huima kirjoitti:Sauvakävelystä saa myös tehokasta treeniä, kun sen tekee oikein - eikä vain ulkoiluta niitä sauvoja, kuten aika usein tapahtuu.
Pakko vähän offtopikoida. Se että jotkut raahaa niitä sauvoja, saattaa vaan tarkottaa lepohetkee. Kuten itsekkin sanoit, se on tehokasta jos sen tekee oikein.
Mä ainakin välillä joudun lepuuttaan käsiäni eli raahaan sauvoja perässäni, kun teen pitkän sauvakävelylenkin. Ei vaan jaksa :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

ninnithequeen kirjoitti:Mä EN voi olla ainoa josta toi sauvakävely intissä on kerrassaan absurdia?
Käyppäs kävelemässä 10km lenkki vajaaseen puolentoista tuntiin sauvojen kanssa. Ja teet kanssa ihan oikeasti töitä käsillä. Et raahaa sauvoja perässä etkä lypsä mansikkia. Ehkäpä sitten ajatuksesi sauvakävelyä kohtaan muuttuu.
Ai niin, mut ethän sä voi käydä sauvakävelemässä - sehän on ihan kauhean näköistä käkäkäkä ?

edit: toi on sit sanottu ihan oikeasti hyvällä :h: Kannattaa kokeilla ja kuntoilla muutenkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En mä väittäny etten ite vois sauvakävellä! Mutta nuoret inttijätkät sauvojen kans marssilla....hehe. Tai vanha pariskunta samanlaisissa tuulipuvuissa sauvakävelemässä, mamma reippaana edellä ja ukko takana sauvoja raahaten ilmeenä "mut pakotettiin tähän" :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

ninnithequeen kirjoitti:En mä väittäny etten ite vois sauvakävellä! Mutta nuoret inttijätkät sauvojen kans marssilla....hehe.
Tohon mielikuvaan tuppaa vaikuttamaan se, ettei itse ole käynyt Kunnon sauvakävelylenkillä.

No, ei toi munkaan mielestä kaikkein hoteimman näköistä ole. Vähän niiqu naapurien naiminenkaan.
Mutta sauvakävelyn vaikutus kunnolle on oikein tehtynä hyvä. Riittänee oikean pituisina lenkkeinä varusmiehillekin, varsinkin jos selkään laitetaan täyspakkaus.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suvinen kirjoitti: sauvakävely ON ihan helvetin urpon näköistä toimintaa.
Siksi se pitääkin suorittaa metsäpoluilla ja erämaissa; ei ole ihan välitöntä vaara törmätä yleisöön :mrgreen:
Dumis

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Intissä nyt muutenkin suurin osa asioista näyttää urpolta mitä tehdään, joten yks sauvakävely ei tunnu missään. Oppivatpa kollit vähän lisää nöyryyttä samalla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Maailman kovakuntoisin mies-titteli Suomeen

Tässä vähän tavoitetta noille sauvakävelijöille...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »



Kaarti Massacre.

Linkki ei varmaankaan toimi pitkään.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kaar ... 5247627433

Saa nähdä, onko tyyppi ollut riittävän fiksu toimiakseen niin, että ei jää kiinni.

Anonyymiproxyllä onnistuu?

Aika ovela tapa kostaa. Aiheuttaa varmasti inhottavia väristyksiä videossa kuvatuille henkilöille. Toisaalta, onko kostossa ideaa jos sen tekee anonyymisti?

Yksi mahdollisuus tietysti tuokin hankkia vapautus asepalveluksesta.