Laihdutusprojekti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mulla on disleksia, visvasyylä etuhampaassa ja mun konehuone haisee rotalle! Muuta?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mun masusta voi muotoilla pienen perseen!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti: Mulla on disleksia, visvasyylä etuhampaassa ja mun konehuone haisee rotalle! Muuta?
Täh? Oletko sä sitä mieltä että a)olen lihava b)painossani on jotain vikaa c)mun jalkojen välissä on jotain vikaa, vaikka et ole siihen tutustunutkaan?
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti:
nypari kirjoitti: Mulla on disleksia, visvasyylä etuhampaassa ja mun konehuone haisee rotalle! Muuta?
Täh? Oletko sä sitä mieltä että a)olen lihava b)painossani on jotain vikaa c)mun jalkojen välissä on jotain vikaa, vaikka et ole siihen tutustunutkaan?
Ei, ei, toteutin vain lapsuudenhaaveeni. Antakaa anteeksi, oottete...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
nypari kirjoitti: Mulla on disleksia, visvasyylä etuhampaassa ja mun konehuone haisee rotalle! Muuta?
Täh? Oletko sä sitä mieltä että a)olen lihava b)painossani on jotain vikaa c)mun jalkojen välissä on jotain vikaa, vaikka et ole siihen tutustunutkaan?
Ei, ei, toteutin vain lapsuudenhaaveeni. Antakaa anteeksi, oottete...
Ja mikäs se haave oli?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Mun masusta voi muotoilla pienen perseen!
Miun perseestä voi muotoilla pienet kasvot!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti:
Ann kirjoitti:Mun masusta voi muotoilla pienen perseen!
Miun perseestä voi muotoilla pienet kasvot!
Mä kerran piirsin mun silloiselle rakkaalle sen kikkelin päähän silmät ja puristelin sitä kikkelinpäätä niin että mato puhui mulle.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mylwin kirjoitti:
Ann kirjoitti:Mun masusta voi muotoilla pienen perseen!
Miun perseestä voi muotoilla pienet kasvot!
Menkää jo naimisiin....
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Turbohaltija kirjoitti:Menkää jo naimisiin....
Heti kun keretään.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keikaus kirjoitti:Mä kerran piirsin mun silloiselle rakkaalle sen kikkelin päähän silmät ja puristelin sitä kikkelinpäätä niin että mato puhui mulle.
=D Oliko sillä nimi ja kaikkea?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä kerran piirsin mun silloiselle rakkaalle sen kikkelin päähän silmät ja puristelin sitä kikkelinpäätä niin että mato puhui mulle.
=D Oliko sillä nimi ja kaikkea?
En muista enää. Eksä oli vähän kahden vaiheilla, että nauraako rennosti vai vähän paheksua. Se oli sitä nuoruutta se. Tosin voisin kyllä ottaa uusiksi ihan muistin virkistämiseksi. Gattaca ainakin varmaan suostuisi tällaisiin matoleikkeihin.
Kikkelis kokkelis.
Angita

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Angita »

Ann kirjoitti:
Angita kirjoitti: Tavoitepainoni on siis 56 kg, jonka verran painoin viimeksi 20 vuotiaana.
Joo, niin mäkin. Ja mulla oli silloin anemia.
Ja mulla flunssa.
Ann kirjoitti: Miksi pitää aina vetää kaikki överiksi? Miksi läskit ihmiset aina ilmoittavat harrastuksekseen lenkkeilyn? Why God, why..
Niin just! Läskit pysyköön lestissään!
Turbohaltija

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tsemppiä Angitalle tavoitteen toteuttamisessa! Tämä kity nyt ei ehkä parhaiten sinua tue, mutta uskon että pystyt saavuttamaan tavoitteesi jos kovasti haluat. Mullakin kaikki mihin oikeasti olen tähdännyt on toteutunut ennemmin tai myöhemmin. :cheer:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti: Mullakin kaikki mihin oikeasti olen tähdännyt on toteutunut ennemmin tai myöhemmin. :cheer:
Että olet sitten cheerleader.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tsemppii vaan laihduttajille. Liityn joukkoonne loppukesästä, saa nähä paljon ehtii raskauskiloja tulemaan... Viimeksi mukavat 31. Jos nyt selviäisi puolella siitä, edelliset raskausarvet vihloo ja vaikertaa jo nyt pakkasilla ulkoillessa. 8)
Turbohaltija

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:
Että olet sitten cheerleader.
Juu. Lisäksi tuoksun hyvälle ja minulla on mukava pippeli.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Että olet sitten cheerleader.
Juu. Lisäksi tuoksun hyvälle ja minulla on mukava pippeli.
Jaa. Taitaa olla unelmamiehen ainekset kasassa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kyllä tämä kiire ja tekeminen on parasta laihdutusta. Söin puolenpäivän aikaan lounaaksi keittoa ja biffiä ja sen jälkeen en ole muistanut syönyt mitään.. Teetä vähän hörpännyt ja äsken muistin juoda lasillisen maitoa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vaaka on tänään pakoillut minua kuin ruttoa. Se on tullut vanhaksi eikä kestä enää tällaisia taakkoja. Ehkä yritän huomenna punnita varovasti yhden raajan kerrallaan. Silmämääräisesti luulen, ettei huomattavaa edistystä ole tapahtunut. Budapest-rasia kuiskailee korvaani sulosointuja, vielä seitsemän namusta jäljellä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Clay kirjoitti:Budapest-rasia kuiskailee korvaani sulosointuja, vielä seitsemän namusta jäljellä.
Yök. Jos joku on pahaa suklaata, niin Budapest ja Wiener Nougat. On kuin voita söisi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:Miksi läskit ihmiset aina ilmoittavat harrastuksekseen lenkkeilyn? Why God, why..
Joo, ja oletko huomannut että Hermesetasta ja muita vastaavia makeutusaineita käyttävät vain lihavat eli tuskin se sokeri kahvissa tai teessä lihottaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hebuli

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Mä olen 171 senttiä pitkä ja painan 71 kiloa. Musta mä olen ihanan kokoinen! Musta löytyy puristeltavaa! Mulla on lihaksia! Ja karvoja.
Paljonko painaisit ilman karvoja?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä olen 171 senttiä pitkä ja painan 71 kiloa. Musta mä olen ihanan kokoinen! Musta löytyy puristeltavaa! Mulla on lihaksia! Ja karvoja.
Paljonko painaisit ilman karvoja? 59 kg?
No mitä sellainen keskivertoturkki nyt sitten painaakaan. Voisithan sä tulla tietty sheivaamaan mut ja punnitsemaan saaliin jollain teollisuuskäyttöön tehdyllä vaa'alla.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mikä ihmeen hinku joillain on tulla ketjuun aukomaan päätä ja vittuilemaan? Jos ei ole mitään kannustavaa sanottavaa, eikö voi olla vain hiljaa? Nostaako se jotenkin heikkoa itsetuntoa, kun voi nostaa itsensä jalustalle? Herranen aika, katsokaa itseänne peiliin ja miettikää. Läski kun on kuitenkin laihdutettavissa, mutta suurimman osan rumiin naamoihin ei tehoa kun plastiikkakirurgin veitsi! Ja nyyh, turha tulla inisemään että kehuin nyt itseäni jostain rivien välistä kauniiksi, se on ihan vaan siellä sun omien pikkukorvien välissä...

Perkele!
hebuli

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ann kirjoitti:Miksi pitää aina vetää kaikki överiksi? Miksi läskit ihmiset aina ilmoittavat harrastuksekseen lenkkeilyn? Why God, why..
Alhainen ja voimakkaasti heittelehtivä verensokeri aiheuttavat mm. ärtymystä, vitutusta ja väsymystä. Silloin tulisi syödä useammin pienempiä aterioita ja vältellä sokereita ja muita nopeita hiilihydraatteja jotka nostavat verensokerin huippukorkealle, sillä mikä menee nopeasti ylös, tulee myös ryminällä alas. Tarkoitus olisi saada verensokeri pysymään suht tasaisena läpi päivän. Samalla vähentää riskiä sairastua aikuistyypin diabetekseen kun ei rasita haimaa jatkuvilla verensokeripiikeillä.