Aasi voisi vaikka askarrella-paskarrella semmoisen interaktiivisen naisvartalokuvan, johon saa hiirellä klikata, mihin kohtaan arvelee KuliN seuraavaksi laukeavan.
Lähimmäksi arvanneelle suffeli palkinnoksi Hetkinen... Eikös tää kuuluis KehitysKeskustelu -ketjuun?
Toissayönä. Jelly anto. Penetraatio.
Heppuki ois antanu, mut mä annoin sille vaan oluen (Karhu), jonka jälkeen siinä kolmen aikoihin totesin, jotta "Sun tarvii ny varmaan lähtee kotiis, öitä". Sen pituinen se. Vaikka panetti. Helvetti. Musson ny joku järjestelmähäiriö.....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Mä olen pahoillani näistä ketjua latistavista vastauksista, mutta lupaan kyllä heti kertoa teille, kun saan seksiä. Älkää pidätelkö henkeänne, tässä on litra piimää kyseessä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mä olen pahoillani näistä ketjua latistavista vastauksista, mutta lupaan kyllä heti kertoa teille, kun saan seksiä. Älkää pidätelkö henkeänne, tässä on litra piimää kyseessä.
Elän vakaassa uskossa, että mikään voima, maallinen tai ylimaallinen, ei voi latistaa tämän ketjun tasoa entisestään. Onnea kuitenkin polkupyörän johdosta!