Nam nam, söin ystävän kanssa eilen Kampin Ichibanissa ISON sushiannoksen. Teki hyvää, nam nam *suu napsaa* Pakko ostaa tuota wasabia kotiin, siihen jää niin koukkuun. Maistuu muuten hyvältä keitetyn kananmunan kanssa
Jos sitä kiskaisi kengät jalkaan ja klenkkaisi kauppaan ja kioskille, niin saisi jonkun leffan jota tuijottaa.. Kun tässä ei muutakaan tekemistä ole...
Runkkis kirjoitti:Jos sitä kiskaisi kengät jalkaan ja klenkkaisi kauppaan ja kioskille, niin saisi jonkun leffan jota tuijottaa.. Kun tässä ei muutakaan tekemistä ole...
Siis TÄH??
Sieltä alkaa just Suomi-Usa. Oletko sä joku omituinen otus, kun et lätkää seuraa?
Runkkis kirjoitti:Jos sitä kiskaisi kengät jalkaan ja klenkkaisi kauppaan ja kioskille, niin saisi jonkun leffan jota tuijottaa.. Kun tässä ei muutakaan tekemistä ole...
Siis TÄH??
Sieltä alkaa just Suomi-Usa. Oletko sä joku omituinen otus, kun et lätkää seuraa?
Olen vähän kahden vaiheilla. Lätkää on tylsää tuijottaa yksin ilman kunnon kisakatsomoa... Muutenkin olen boikotoinut koko vitun kisoja...
Että mä tykkään mun avatarista. Ja nexiestä. Nyt huomasin kanssa, että kohta multa pääsee tuhannes viesti. Ja sen oliskin sitten syytä olla jotain tähdellistä.
Mutta hei, hei taas yöksi. Kauniita unia & Uusiksen kuvia!