Keskari vittu.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Starflare

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:Kuun vaihteessa tulee ylimääräistä palkkaa, jee! Tämmöisen shoppailuintoilijan pitää miettiä tarkkaan miten rahansa käyttää, kun säästääkin pitäis. Palkaa tulee 6 senttiä, josta menee veroja 1 sentti. Käteen tulee 5 senttiä, ihan kokonainen kolikko siis!
Älä tuhlaa kaikkea kerralla, big spender :D .
RolloTomasi

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

LillyMunster kirjoitti:Huh, selailin juuri käyttäjälistaa, ja täällä on rekkautuneena 155 kirjoittajaa, jotka eivät ole suoltaneet, anteeksi, tuottaneet tänne viestin viestiä.

Tai no, kirjoittajaa... Hmm. Nostan heille kaikille hattua! Heidän kortensa tämän palstan kekoon on suurempi kuin minun; he lisäävät numerollisesti käyttäjien määrää, mutta kenenkään ei tarvitse kärsiä heidän aivopieruistaan :D
Tai ehkä he kärsivät writer's blockista. :roll:
Elukka

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

RolloTomasi kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Huh, selailin juuri käyttäjälistaa, ja täällä on rekkautuneena 155 kirjoittajaa, jotka eivät ole suoltaneet, anteeksi, tuottaneet tänne viestin viestiä.

Tai no, kirjoittajaa... Hmm. Nostan heille kaikille hattua! Heidän kortensa tämän palstan kekoon on suurempi kuin minun; he lisäävät numerollisesti käyttäjien määrää, mutta kenenkään ei tarvitse kärsiä heidän aivopieruistaan :D
Tai ehkä he kärsivät writer's blockista. :roll:
Eikun (aaaaiieeeee!) ne on kaikki Ilta-Sanomien toimittajia tai Niiden kätyreitä jotka täältä urkkii kaikki salaisuudet lööppeihin ja Isoveljen tietoon!
Nyt kyllä ryömin foliohattuni alle piiloon enkä tule ulos ehkä koskaan enää. :shock:
ninnithequeen

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt paleltaakin jo kauheasti, eikai mulle ole kuume nousemassa vielä? Tekisi mieli mennä jo saunan lämpöön mutta jos lämpö todella on nousussa se ei varmasti ole tervettä :?
Nighthawk

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Suvinen kirjoitti: Ääh, tytöt on paljon helpompia!!! Itse muistan saaneeni 10- vuotiaana isältäni joululahjaksi Rölli- kasetin.
Siis voiko enempää pihalla olla? Olin kuunnellut listapoppia isosiskon kaseteilta silloin jo pitkään. Mutta pakko oli änkyttää kiitokset,
kun ei se isiraukka tajunnut etten ole enää mikään vauva :P
Hahah, Mä ostin Best of Rölli Cd:n itselleni pari vuotta sitten. Mitä tämä kertookaan kehitystasostani, jos teille se oli liian lapsellista jo 10-vuotiaana (?) :? Juu, tuolloin tuli yhtäkkiä mieleen älytön idea coveroida ’Omituisten Otusten Kerto’ –kappale, joka muuten on tahtilajiltaan aika proge. Loppujen lopuksi soiteltiin vielä kaunis ’Usvametsän Neitonen’ joissain juhlissa..
Enthu

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

vituttaa.net... huomenna kännylasku 23,10 egee,ylihuomenna sähkölasku 17,50 egee...pärkkele ja vuokra erääntyy ens vkon ma,87,80 voin maksaa sit tili onkin jo ihan tyhjä ennen ens vkon ke tai to:ta... varmaan sit alkaa mussuttaa jostain puuttuvasta 2 egestä :? :cry: :!:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja cardic »

kotiin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
bedlam

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Väsymys jatkuu jo ties monettako päivää. Mua niinku väsyttää tää väsyneenä oleminen jo hiljalleen.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Laiskuus vaivaa pahasti.

Suunitelmissa oli ihan tavallisen pakastepyttärin paisto, mutten jaksanut joten hain alakerrasta kebabin :roll:

Nyt päivystelen täällä josko jotain joskus tapahtuisi.

Jatkakaa!


EDIT: Ja jos mä oisin 10v mä haluaisin ehdottomasti leegoja!
(haluan mä niitä nytkin mutten kehtaa lahjaksi pyytää enkä raaski ite ostaa)
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

[quote="Mojo"][/quote]
Ai saakutti mä putosin tuolle sun allekirjoitukselle :lol:
Elukka

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Laiskamato tuntuu pesineen allekirjoittaneeseenkin. :|
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miten tyhmiä nuo työpaikkani virkamiehet voivat olla. Jos laittaa seksiseuranhakuilmoituksen johonkin palstalle, niin kannattaako siihen alle laittaa oma etunimi. Aina on joku joka näkee ilmoituksen ja pystyy selvittämään kuka kirjoittaja on :mrgreen:

Ja tämä oli jo toinen kerta. Noloa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Miten tyhmiä nuo työpaikkani virkamiehet voivat olla. Jos laittaa seksiseuranhakuilmoituksen johonkin palstalle, niin kannattaako siihen alle laittaa oma etunimi. Aina on joku joka näkee ilmoituksen ja pystyy selvittämään kuka kirjoittaja on :mrgreen:

Ja tämä oli jo toinen kerta. Noloa.
Vastaa piruuttas jollekin niistä. :mrgreen: Sarjassamme "Olisitpa nähny ilmees! :twisted: "
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koko päivä sinkoilua parhaaseen superhessu-tyyliin, nyt on sitten tosi väsy. Eräänlainen ennätys: viimeisen viiden päivän aikana olen juonut yhden kupin kahvia (sekin pahaa).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Bluntly kirjoitti:Eräänlainen ennätys: viimeisen viiden päivän aikana olen juonut yhden kupin kahvia (sekin pahaa).
Ennätys määrän vähyydessä vai paljoudessa?

Itse koin käännekohdan pari vuotta sitten, sitä ennen join kaksitoista kuppia vuodessa, sen jälkeen sama määrä alkoi menemään päivässä :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
murikka
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 24.08.2005 8:50

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja murikka »

LillyMunster kirjoitti:Huh, selailin juuri käyttäjälistaa, ja täällä on rekkautuneena 155 kirjoittajaa, jotka eivät ole suoltaneet, anteeksi, tuottaneet tänne viestin viestiä.

Tai no, kirjoittajaa... Hmm. Nostan heille kaikille hattua! Heidän kortensa tämän palstan kekoon on suurempi kuin minun; he lisäävät numerollisesti käyttäjien määrää, mutta kenenkään ei tarvitse kärsiä heidän aivopieruistaan :D
Oli pakko kirjoittaa EKAA KERTAA koskaan. Olen nimittäin käynyt täällä iät ja ajat (aloitin teidän vakoilun jo Cityssä), mutta en ole koskaan ennen kirjoittanut mitään. Syynä tähän on lähinnä se että luen teitä töissä ja täällä on yleensä kuitenkin niin kiire ettei kirjoittelemaan ehdi. Ja ehkä olen vähän ujonpuoleinenkin.

Mutta pointtini siis oli että ei me kaikki kirjoittamattomat olla hirviötoimittajia tai jotain ihme nurkassa kyyhöttäjiä. Älkää poistako meiltä tunnuksia! Me vaan tykätään seurata keskusteluja sivusta ja nyökytellä mukana. Tai mä ainakin.

*Palailee hiljaisuuteen*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

LillyMunster kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Eräänlainen ennätys: viimeisen viiden päivän aikana olen juonut yhden kupin kahvia (sekin pahaa).
Ennätys määrän vähyydessä vai paljoudessa?
Normipäivä alkaa kannullisella sumppia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

murikka kirjoitti:
Mutta pointtini siis oli että ei me kaikki kirjoittamattomat olla hirviötoimittajia tai jotain ihme nurkassa kyyhöttäjiä. Älkää poistako meiltä tunnuksia! Me vaan tykätään seurata keskusteluja sivusta ja nyökytellä mukana. Tai mä ainakin.

*Palailee hiljaisuuteen*
:shock:

Vau. Oliskohan sille Kityoopperan käsikirjoitukselle sittenkin kysyntää jollakin tv-kanavalla... :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

murikka kirjoitti: Oli pakko kirjoittaa EKAA KERTAA koskaan. Olen nimittäin käynyt täällä iät ja ajat (aloitin teidän vakoilun jo Cityssä), mutta en ole koskaan ennen kirjoittanut mitään. Syynä tähän on lähinnä se että luen teitä töissä ja täällä on yleensä kuitenkin niin kiire ettei kirjoittelemaan ehdi. Ja ehkä olen vähän ujonpuoleinenkin.

Mutta pointtini siis oli että ei me kaikki kirjoittamattomat olla hirviötoimittajia tai jotain ihme nurkassa kyyhöttäjiä. Älkää poistako meiltä tunnuksia! Me vaan tykätään seurata keskusteluja sivusta ja nyökytellä mukana. Tai mä ainakin.

*Palailee hiljaisuuteen*
No minä en ainakaan epäile, että kirjoittamattomat olisivat toimittajia, ja vaikka olisivatkin niin entä sitten :D
Seuraile rauhassa toki (kuten muutkin) mutta kivahan se olisi jos kirjoittelisitkin :D Minusta olisi kiva lukea "uusien" kirjoittajien tuotoksia.

Tosin minun olisi kyllä parempi olla kirjoittamatta, kun en ikinä mitään älykästä saa sanottua...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Filovirus

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Ei ne olekaan, ne on ryssäläisiä vakoilijoita ja muutama CIA:n tyyppi mukana.
Viimeksi muokannut Filovirus, 29.03.2006 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nypari

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja nypari »

murikka kirjoitti:Oli pakko kirjoittaa EKAA KERTAA koskaan. Olen nimittäin käynyt täällä iät ja ajat (aloitin teidän vakoilun jo Cityssä), mutta en ole koskaan ennen kirjoittanut mitään.
Mä kutsun tuollaista vapaamatkustamiseksi - en pidä siitä!!! Jos haluat itseäsi viihdytettävän, viihdytä myös muita!
Kid

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jup. Kohta pois täältä!!! Väsyttää ihan sikana ja mieli tekis vaan kotiin peiton alle. Mut ei, oon luvannu tavata kaverin kahvin tai safkan merkeissä. Plaah. Mä olen ihana ystävä...
Starflare

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elukka kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Miten tyhmiä nuo työpaikkani virkamiehet voivat olla. Jos laittaa seksiseuranhakuilmoituksen johonkin palstalle, niin kannattaako siihen alle laittaa oma etunimi. Aina on joku joka näkee ilmoituksen ja pystyy selvittämään kuka kirjoittaja on :mrgreen:

Ja tämä oli jo toinen kerta. Noloa.
Vastaa piruuttas jollekin niistä. :mrgreen: Sarjassamme "Olisitpa nähny ilmees! :twisted: "
Kertakaikkiaan liian mehukas tilaisuus päästä piruilemaan oikein kunnolla :twisted: .
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enthu kirjoitti:vituttaa.net... huomenna kännylasku 23,10 egee,ylihuomenna sähkölasku 17,50 egee...pärkkele ja vuokra erääntyy ens vkon ma,87,80 voin maksaa sit tili onkin jo ihan tyhjä ennen ens vkon ke tai to:ta... varmaan sit alkaa mussuttaa jostain puuttuvasta 2 egestä :? :cry: :!:
joo pikkasen harmittaa kanssa. kännylaskua 238.90 egee, vuokraan 504 egee, sähkölaskua 56.30egee, systerin synttärilahjaan 60 egee, televisiolupaan muistaakseni 120 egee, telvision kuukausimaksuihin 105,50 egee tontulle joku satanen ja pitäis kotiteatteri käydä ostamassa siihen 400-800 egee. ja sitten vielä egeen egee ja jägermaisteriin egee ja pääsymaksuun egee ja kebabbiin egee ja bisseen egee ja taksiin egee ja kenkien korjaukseen egee ja oven avaukseen egee, naapurille egee kun meni egeissään sen luukkuun nukkuun ja egee että pääsee egellä ineen egvaattoriin eguna.
Enthu

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1108 kirjoitti:joo pikkasen harmittaa kanssa. kännylaskua 238.90 egee, vuokraan 504 egee, sähkölaskua 56.30egee, systerin synttärilahjaan 60 egee, televisiolupaan muistaakseni 120 egee, telvision kuukausimaksuihin 105,50 egee tontulle joku satanen ja pitäis kotiteatteri käydä ostamassa siihen 400-800 egee. ja sitten vielä egeen egee ja jägermaisteriin egee ja pääsymaksuun egee ja kebabbiin egee ja bisseen egee ja taksiin egee ja kenkien korjaukseen egee ja oven avaukseen egee, naapurille egee kun meni egeissään sen luukkuun nukkuun ja egee että pääsee egellä ineen egvaattoriin eguna.
Ohos... siulla vasta menoja onkin (miten kummassa sitä rahaa meneekin niin
paljon vaikka yritän pitää jonkinlaista taloudenhallintabudjettia tms)