Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Pystytkö olemaan 11kk ilman seksiä?

Been there, done that.
25
38%
En ole joutunut koskaan olemaan, mutta miksei?
18
27%
11 kuukautta on ihan naurettavan vähän. Kokeile <oma määrä> vuotta!
11
17%
Vöi küüle kyllä 11kk ilman äläpäjätsön ressun hiblaamista tyntyy äika hömöltä.
12
18%
 
Ääniä yhteensä: 66

prosessi

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gattaca kirjoitti:Vastaa HOMOBOY: miten elät SUOMESSA 30 euroa KUUSSA?? VASTAA!!
Kyllä sekin onnistuu, jos niikseen on. Artsin mökki Kehä I:sen ja Hämeenväylän liittymässä on tyhjillään, viimeiset Karhut taidettu jo juoda.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

saniteettikulu on laskettu menttaliteetilla dödö kun dödö. kuten sanoin, mene euroihmeeseen. kaikki tuotteet euron. ja kaikki luettelemasi tavarat löytyy siltä.
kännykän perusmaksu 0,66€
osta leikkuri, 30€, käyttöikä 15v. eli yhdelle kuukaudelle tulee kustannusta 0,17€
ok, lyhennys 150€
tässä laskelmassa ei makseta sun mukavuuden halusta, eli netti pysyy halpana.

eli sulle jää 2,33€ päivässä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Niin ja suhteellinenkin köyhyys on köyhyyttä. What's the point?

Absoluuttisen ja suhteellisen köyhyyden välinen ero on suuri. Helvetin suuri.
Vastaa HOMOBOY: miten elät SUOMESSA 30 euroa KUUSSA?? VASTAA!!
Ei tämä ei ole totta...

Miksi kirjoitat jatkuvasti asian vierestä? Miten sinä elät? Sinulla on katto pään päällä, ruokaa, keksiolutta ym. Tavaroitakin tulee ostettua ja kotimaan matkailua harrastettua. Niin ethän sinä sinne Manalan pieksemismiittiinkään aikonut kävellen/polkupyörällä tulla? Tietsikka on, nettiyhteydet pelaa. Mutta eihän tämä riitä. Enemmän pitäisi saada. Siis siitä hyvästä että on ylipäänsä olemassa, vaikka ei tekisikään mitään...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

prosessi kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Ei opintolainan maksun lyhennykselle mitään mahda.
Saniteettikululaskusi ihan sairas, jos ei ryhdy myymälävarkaaksi. Jo yksi saippuapala maksaa tuon verran Aina niistän vessapaperin. Puuttuu mm. parturi.
Netistä en luovu.
Puuttuu mm. puhelin, joita tarvitsen jotta työnantajaehdokkaani voivat soitella :D
Minä tarjosin ratkaisut ja kustannukset noihinkin, enkä tinkinyt saniteettikuluista, vaikka ne minunkin mielestäni ovat korkeat. Leikkauta hiuksesi vaikka äidillä, minä leikkaan Elukan hiukset. Puhelin halvimmillaan alle 50,- ja jos kerran luottotietosi ovat kunnossa, saat kyllä sillekin maksuaikaa.
Älä jauha paskaa. 49 senttiä on se mikä jää. Isi leikkaa jo tukkani. Parturikuluja ja puhelinta ei ollut laskelmissani, Ja tästä näkee miten rinnakkaistodelluudessa te elätte. Köyhät kumminkin saa lisärahaa jostain, rikkaat ei tajua mitä tämä elämä on.

Miksi vitussa te puhutte noin paljon paskaa?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

jaha. olen elänyt sua pienemmillä tuloilla omassa vuokrakämpässä helsingissä. eli ihan turhaan äpäroit siellä ettei ole todellista kuvaa persaukisuudesta.

jotkut vaan viitsii tehdä asialle jotain :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
prosessi

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gattaca kirjoitti:Älä jauha paskaa. 49 senttiä on se mikä jää. Isi leikkaa jo tukkani. Parturikuluja ja puhelinta ei ollut laskelmissani,
Minä en jauha paskaa. Et tainnut vaivautua lukemaan minun laskelmaani? Sinänsä ei kovin ihmeellistä, sillä sinä et kestä ajatusta siitä, että se on totta joka sanalta. Minä tiedän, minä olen elänyt sossun avustuksella, eri syystä kuin sinä eläisit, mutta olen todella elänyt sen.
Ja tästä näkee miten rinnakkaistodelluudessa te elätte. Köyhät kumminkin saa lisärahaa jostain, rikkaat ei tajua mitä tämä elämä on.

Miksi vitussa te puhutte noin paljon paskaa?
Minä en ole rikas, enkä viitsi puhua paskaa. Kasva aikuiseksi, muurahaiskuningatar.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

par-sky kirjoitti:jaha. olen elänyt sua pienemmillä tuloilla omassa vuokrakämpässä helsingissä. eli ihan turhaan äpäroit siellä ettei ole todellista kuvaa persaukisuudesta.

jotkut vaan viitsii tehdä asialle jotain :roll:
Siis olet elänyt ja syönyt ja vaatettanut ja huvittanut itsesi 49 senttiä päivässä?
Tai sanotaan, jos vosi vähentää huimasti, 2-4 euroa päivässä?

ALÄ VALEHTELE!!
Miksi tämä paskasakki valehtelee niin paljon?

KATSOKAA mun laskelmaa ja ihan tarkkaan näyttäkää mitä muka jää.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti: 7.36 ei silläkään paljon ruokaa/vaatteita/kaljaa ostella.
No voi jumalauta. Eurolla saat kilon broilerin koipireisiä. Eurolla saat 10 kiloa perunaa tarjouksesta. Todellisuudessa tolla rahalla syö VIIKON jos tarvitsee ja tiukkaa tekee. Sitäpaitsi sinähän olet tuolla "liksalla" vain väliaikaisesti liikenteessä, sinähän perustelit laskelman sillä että OLET TULOSSA HAKEMAAN TÖITÄ, eikö niin?
Entäs jos minulla ei oli vaatteita/astoita/huonekaluja??
Mutta onhan sinulla?
Eaniteettikululaskusi ihan sairas, jos ei ryhdy myymälävarkaaksi. Jo yksi saippuapala maksaa tuon verran. Aina niistän vessapaperin.
Paskat. Juuri ostin itse kolmella eurolla 12 rullaa hyvää 3-kerroksista vessapaperia. Riittää noin neljäsosavuodeksi. Eli euron kuussa menee vessapaperiin. Nestesaippuaa saa eurolla puoli litraa. Shampoota saa eurolla puoli litraa. Ellei ole joku homo joka vaatii vain kalliita merkkituotteita.
Puuttuu mm. parturi.
Kuinka homoksi tämä voi enää edes mennä?
Netistä en luovu.
Tietoliikennetekniikan ammattilaisena minä vähän ihmettelen mihin sinä tarvitset nopeampaa nettiyhteyttä kuin 1M/512k? Sellaisen saa parilla kympillä.
Puuttuu mm. puhelin, joita tarvitsen jotta työnantajaehdokkaani voivat soitella :D
Eikös sinulla sellainen ole jo? Katsos kun ei noita laskelmia voi oikein perustella sillä "mitä minulla ei ehkä välttämättä olisi".
mustanikki

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Gattaca kirjoitti: Kitinää ja lapsellista vikinää...
Sinä se olet, joka täällä paskaa puhuu. Nämä ihmiset yrittävät oikeasti ns. "auttaa" sinua ja sinä vaan jaksat kitistä omaa kurjuuttasi.
Ota neuvoista onkeen tai ole sitten hiljaa. Säälittävää, sinäkö muka mies.
prosessi

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gattaca kirjoitti:KATSOKAA mun laskelmaa ja ihan tarkkaan näyttäkää mitä muka jää.
Minä katsoin ja näytin. Katso itse vastaukseni. :tiistai:
Herra Manala

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Älä jauha paskaa. 49 senttiä on se mikä jää. Isi leikkaa jo tukkani. Parturikuluja ja puhelinta ei ollut laskelmissani,
Minä en jauha paskaa. Et tainnut vaivautua lukemaan minun laskelmaani? Sinänsä ei kovin ihmeellistä, sillä sinä et kestä ajatusta siitä, että se on totta joka sanalta. Minä tiedän, minä olen elänyt sossun avustuksella, eri syystä kuin sinä eläisit, mutta olen todella elänyt sen.
Moi. Muistatko vielä mitä sanoin sinulle tuossa vähän aikaa sitten? :D

Tilanne on menetetty, jos 43-vuotias mies vielä puhuu "isistä".


MINÄLAITANNYTSORMETKORVIINJAHUUDAN: ENKUUNTELE-ENKUUNTELE-ENKUUNTELE
MIKSITEPASKASAKKIPUHUTTENIINPALJONPASKAA!
ENKUUNTELE-EN!
Viimeksi muokannut Herra Manala, 24.04.2006 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hermine

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Gattaca kirjoitti: Vastaa HOMOBOY: miten elät SUOMESSA 30 euroa KUUSSA?? VASTAA!!
Koska opintotukitoimiston tädit eivät kykene asiakaspalvelemaan kunnolla ihmisiä, jotka eivät puhu suomea äidinkielenään, poikaystäväni on elänyt viimeiset kuukaudet parista työkeikasta saamallaan muutamalla kympillä + muutaman euroa, mitä on saanut maasta löytämiään pulloja palautellessa. Vuokrat sillä on tietenkin maksamatta mut muuten ihan hengissä. Ei se oo kyllä muuta syönytkään (paitsi meillä) kun tarjousjuureksia, juhlapäivinä alemakaronia ja leipomon roskiksesta löytyneitä voileipiä ja pullia. Kummasti tupakkaan on kuitenkin riittänyt varaa.

Mä tiedän joitakin ihmisiä, jotka ovat pystyneet vielä parempaan, mutta ne ovat asuneet vallatuissa taloissa ja niillä on ollut sopimuksia ravintoloiden kanssa roskiin menevästä ruoasta ilmaiseksi ja polttopuutakin saaneet maksamatta jostain. Mitään säännöllistä opiskelua tai työnhakua tuollainen elämäntapa ei kyllä mahdollista ja on aika paljon tuurista ja ihmisten/kaupungin hyväntahtoisuudesta kiinni (kuten katsotaanko sormien välistä sitä, että joku asuu joka tapauksessa lähiaikoina purettaviksi menevissä taloissa vai soitetaanko poliisit paikalle vähän väliä).

tulkaa nyt joku vielä vittuilemaan, mistä mä aina löydän nämä persaukiset kumppanit...
Gattaca kirjoitti: 7.36 ei silläkään paljon ruokaa/vaatteita/kaljaa ostella.
Mulla jää vuokran ja puhelinlaskun jälkeen muuhun elämään (ruoka, vaatteet, hygieniatuotteet, matkaliput tms.) n. 40e viikossa. Sillä pärjää ihan hyvin, vaikka ostan esim. kaikki shampoot, hammastahnat, pyykinpesuaineet ja tämmöset ympäristöystävällisiä ja eläinkokeettomia merkkejä jotka saattaa olla aika paljon tavallisia kalliimpia ja yritän ostaa ruokaa luomuna tai kotimaista. Oikeastaan tässä elämäntilanteessa en edes tarvitse yhtään enempää, vaikka musta tuntuu että ostan varmasti vaatteita paljon useammin kuin sinä ja värjään hiuksia, meikkaan, käyn elokuvissa, baarissa tai keikoilla tms.
Viimeksi muokannut hermine, 24.04.2006 19:41. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
prosessi

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Moi. Muistatko vielä mitä sanoin sinulle tuossa vähän aikaa sitten? :D
:P Jotenkuten... Mutta itse asiassa tämä tekee ihan hyvää minullekin, on sikakivaa olla oikeassa, vaikka toinen ei edes kuuntelisi.
Tilanne on menetetty, jos 43-vuotias mies vielä puhuu "isistä".
Juu, välillä suorastaan epäilyttää, että onko Gattacaa olemassakaan. Mutta jotkut ovat joskus jopa tavanneet sen, joten pakko kai uskoa.
MINÄLAITANNYTSORMETKORVIINJAHUUDAN: ENKUUNTELE-ENKUUNTELE-ENKUUNTELE
MIKSITEPASKASAKKIPUHUTTENIINPALJONPASKAA!
ENKUUNTELE-EN!
:hep: Kyllä se vielä kuuntelee, siihen voi mennä aikaa :think: 100 vuotta, mutta sitten...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ebola kirjoitti:Ja tuon 1500e palkan saa kun ei ole paljoa?
Mie tein kurjalan prikaatissa ylikersanttina hommia A09 palkalla, joka oli jotain 1400 ja risat. Tästä lähti 14% veroa, kahden asunnon vuokrat + asuntolainan lyhennykset ja matkustuskulut Kouvola - Joensuu neljästi kuussa edestakaisin, joka teki sellaiset 80 x 4 = 320e.
Muistaakseni käteen jäi laskujen ja muiden hörpöttimien jälkeen aika paskasti rahaa, mutta aivan muksasti tulin toimeen - tosin huushollissa asui silloin kaksi ihmistä.

Maisteriksi valmistuttua peruspalkka tulee olemaan JSA 7:lla 1700e ja rapiat päälle, + mahdolliset haittatyökorvaukset, jotka nekin ovat kohtuullisen pienet suhteessa haittaan noin siviilimaailman näkökulmasta.
Pääasia miulle on se, ettei tarvitse kauppaan mennessä miettiä että ostanko makkaraa vai juustoa tänään.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gattaca kirjoitti:
KATSOKAA mun laskelmaa ja ihan tarkkaan näyttäkää mitä muka jää.
minä ja prosessi ollaan sulle jo vastaavat laskelmat tehty, ihan TOSIASIOIDEN pohjalta.

niistä ei löydy yhtään epäkohtaa. jos joku tuntuu sinusta perusteettomalta esim. minun laskelmassani, niin osoita se toki, niin voin sen sinulle perustella.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Herra Manala

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:Juu, välillä suorastaan epäilyttää, että onko Gattacaa olemassakaan. Mutta jotkut ovat joskus jopa tavanneet sen, joten pakko kai uskoa.
Kyllä se valitettavan todelliselta tuntui huudellessaan samassa pöydässä kantakapakassani niin ettei kenellekään kyseisestä baarista varmasti jäänyt epäselväksi: KUKAAN NAINEN EI HALUA ANTAA MINULLE PILLUA. KERRAN OLEN SAANUT PILLUA MUTTA SEKIN OLI MAKSULLISELTA HUORALTA.... jne.yougetthepoint.
Ebola

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Mylwin kirjoitti:
Ebola kirjoitti:Ja tuon 1500e palkan saa kun ei ole paljoa? työkokemusta
Samalla palkalla myös täällä pitkään kaksi asustellut, pakko sanoa että tiukkaa teki vaikka paljoa ei vaadittukaan. Itse pidän pääasiana ja tavoitteena, että ruokakaupassa ei tarvitsisi taskulaskin kädessä kävellä.
Yhdelle ihmiselle tuo tosin mielestäni kyllä riittäisi, tai sitten olen vain tottunut elämään pienellä rahasummalla aikoinani.

Lähinnä ajoin takaa sitä, että onko palkkavaatimus realistinen koulutuksen sekä työkokemuksen puolesta, lähinnä kysymykseksi gattalle.
Pehmovanukas

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Peruspäiväraha 371 netto, jo YLITTÄÄ sen minimitoimeentulon, johon sossu lisää antaisi
- pienen yksiön vuokra 400, josta asumistuella maksaisi vähimmillään 13%, siis 52 (en ole opiskelija Hoasille tunkemaan)
-saippua, shampoo, hammastahna, antiperspirantti, vessapaperi, nenäliinat 15 todella alakanttiin
-kaksi niitä Ketorinaskeja kuussa 3.90 +3.90 = 7.80
-opintolainan takaisinmaksu 150 (kela maksaa koron) Joojoo, anteeksi että opiskelin työelämään valmistautuessani, ja silloin kun kaikilla oli opintolainaa. Eihän ammattia saa yrittääkään hankkia?
-tietokoneen osamaksu 26
-internet 44 siihen virusturva/palomuuri 7.89
-tvlupa 17
-HKL:n ratikkakyydit, halvinta vuosikortilla, en kuulu alannusryhmiin, 441:12= 36.75

Jäisi 14.56
30 päivän kuukaudella jäisi päivässä RUOKAAN, VAATTEISIIN ja henkisiin iloihin (leffat, kalja, kansalaisopisto, ne Aito_Johannan museot)... TATATATAA 49 senttiä!!!
s teillä.
Laskelmasi on päin vittua ja pessimistin laatima. Nyt 387,20 € Helsingissä yksin asuvan perusosa. Vuokran omavastuu on 7%, ei suinkaan 10%. Se poistuu 1.9. alkaen kokonaan. Lasken vuokraksi 500 €, mistä 7% olisi huikeat 35 euroa kuussa.

Tv-lupaa nyt ei kerrostalossa tyhmäkään maksa, jos ei ole rahaa. Lasketaan silti mukaan.

Hygieniamenosi on ihan yliarvioitu, ei noihin saa millään menemään yli kymppiä kuussa jos ei käy paskalla 10 kertaa päivässä ja pese hampaat ja tukan 3 kertaa. Hyvä jos mulla menee 30 euroa ½ vuodessa.

Ratikan kuukausilippua en jaksa katsoa, mutta jos aiot vain lonnia pääosin kotona, fiksumpi vaihtoehto on wanha fillari + ladattua arvoa matkakortilla. Lasketaan silti mukaan, kuukausitasolla hinta on 44 euroa muistaakseni.

Ostin juuri parasetamolia 10 kappaleen rasian 1,90, ketorin ei ole sen kalliimpaa.

Nettiyhteys maksaa edullisimmilaan 15 euroa, jos se on pakko olla. Virustorjunta ja palomuuri on ilmainen, vittuakos siitä maksamaan. Tietokoneen osamaksu 26 euroa mukaan.

Tällä laskemalla päästään sitten lukemaan, jonka mukaan kiinteät menosi ovat kuukaudessa 150,80 euroa. Kuukaudessa jää käyttöön siis 236,40 euroa. Jos vanhempasi tukisivat sinua opintolainan verran tai vaikka keräilisit pulloja, sillä kattaisi jo sen 90 euron korkomenon.

7,88 euroa päivässä elämiseen ei ole paljon, jos karhua joka päivä. Karsimalla turhat menot (tv-lupa, kuukausilippu) voit nostaa sitä hiukan. Jos merkitystä on vain elintasolla, ei luottotiedolla, tietysti menet ratikalla pummilla. Jos jäät kiinni, sinulta ei voida periä mitään, koska sinulla ei ole ulosotettavaa. Sama koskee myös opintolainaa, ei voi periä mitään kun ei ole omaisuutta. Edelleen 1.9. vuokran omavastuu poistuu kokonaan, mikä nostaa taas päiväkohtaista tuloa.

Kumma kun tulin opiskelijana paljon pienemmällä käteen jäävällä rahamäärällä toimeen.

Edit: Kuukausikortin hinta olisi 40,90, ei siis suinkaan 44 euroa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tähän väliin ote Scott M. Peckin kirjasta The Road Less Traveled. Peck on kokenut psykoanalyytikko, ja kirjassa kuvaillaan varsin osuvasti mm. kahta pääasiallista psykologista häiriötä, jotka ihmisellä voi olla (ja jotka lähes kaikilla on ainakin lievinä): neuroottisuutta ja luonnehäiriötä. Luonnehäiriöstä kärsivä ei ota vastuuta omasta elämästään, vaan syyttää henkilökohtaisista ongelmistaan aina jotakin muuta henkilöä, tahoa, olosuhteita, yhteiskuntaa tai maailmaa. Lainaus:

The extent to which people will go psychologically to avoid assuming responsibility for personal problems, while always sad, is sometimes almost ludicrous. A career sergeant in the army, stationed in Okinawa and in serious trouble because of his excessive drinking, was referred for psychiatric evaluation, and, if possible, assistance. He denied that he was an alcoholic, or even that his use of alcohol was a personal problem, saying:
  • - There's nothing else to do in the evenings in Okinawa except drink.
    - Do you like to read?
    I asked.
    - Oh yes, I like to read, sure.
    - Then why don't you read in the evening instead of drinking?
    - It's too noisy to read in the barracks.
    - Well, then, why don't you go to the library?
    - The library is too far away.
    - Is the library farther away than the bar you go to?
    - Well, I'm not much of a reader. That's not where my interests lie.
    - Do you like to fish?
    I then inquired.
    - Sure, I love to fish.
    - Why not go fishing instead of drinking?
    - Because I have to work all day long.
    - Can't you go fishing at night?
    (= iltaisin)
    - No, there isn't any night fishing in Okinawa.
    - But there is,
    I said. I know several organizations that fish at night there. Would you like me to put you in touch with them?
    - Well, I really don't like to fish.
    - What I hear you saying,
    I clarified, is that there are other things to do in Okinawa except drink, but the thing you like to do most in Okinawa is drink.
    - Yeah, I guess so.
    - But your drinking is getting you in trouble, so you're faced with a real problem, aren't you?
    - This damn island would drive anyone to drink.
I kept trying for a while, but the sergeant was not the least bit interested in seeing his drinking as a personal problem which he could solve either with or without help, and I regretfully told his commander that he was not amenable to assistance. His drinking continued, and he was separated from the service in mid-career.
Viimeksi muokannut EveryWoman, 24.04.2006 20:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ebola kirjoitti: Lähinnä ajoin takaa sitä, että onko palkkavaatimus realistinen koulutuksen sekä työkokemuksen puolesta, lähinnä kysymykseksi gattalle.
Ilman koulutusta ja työkokemusta?
Ei.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Nyt on huomioitava, että teistä useimmat kuitenkin saa suomalaisten keskipalkkaa (mitä se on 2000-2500) tai yli. Ehkä opiskellessanne olette tulleet toimeen vähemmällä, mutta annas kun arvaan, kuitenkin tuista tai sukulaisilta repineet rahaa jolla vaikkapa matkustella? Sitten jeesustelete nyt ja uusoikeistolaisemmat haluaisivat ottaa köyhiltä kaiken tuen pois, kun niiiin paremmat ihmiset kärsitter veronmaksutta New Yorkin koneenne businessluokassa.

Ja nyt sitten nostalgisesti muistelette sitä opiskeluaikaa. Vittu, opiskellessa minullakin oli enemmän fyrkkaa kuin nyt.

Laskelmani oli edellä.
Ja vaikka netin saisi halvemmallakin (mekein ainoa jonka te jeesustelijat kekstte).. niin ehkä sitten jäisi about -.4 euroa päivässä ruokaan, vaattteisiin, kaljaan ja elokuviin.

Tästä ketjusta on pääteltävissä vain, että olette valehtelevaa paskasakkia, jolla kuitenkin kaikissa elämänvaiheissa on jóstain lähteisteestä ollut päivässä käytettävussä paljob enemmän rahaa ruokaan, vaatttesiin ja huvitteluun kuin 49 senttiä tai 2 euroa tai 5 euroa tai kymmenenkään.

Miksi te puhutte paskaa?

Joku kysyi TYÖKOKEMUSTA?
En osaa mitään.
Neljä vuotta nettisaittien suunittelua ja ylläpitoa.
Mutta ei lähelläkään tämän palatan jokapojan hyperohjelmointi- graafikkoguru -tasoa.

Plakka silloin 760-860, millö luukemma ihminen elää, kun elää 371 kuussakin teidän mukaan, vaikka voivoi 1500 kuussa (no joo jollakin elätin kanssa jaettu) tekee tiukkaa ja vain väliaikaista teille?

Paljonko NYT ansaitsette??

Ja tuolla rahalla jonka nyt saisin, Hesassa? Jos saisin, ei ne työttömiä ota kansalaisiksi.. 49 senttiä? Teidän ehdottamilla säästöillä (joihin ei lasketa lainan lykkäystä) pari euroa päivässä? Painukaa vittuun.
Viimeksi muokannut Gattaca, 24.04.2006 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

miksi edes yritän selittää sulle mitään?

KYLLÄ, minä olen elänyt ihan täysin valtion maksamalla opintotuella (259€) ja maksanut kaiken mitä tarvitsin sillä rahalla.

Ei, en saanut rahaa muualta.

ja mun pitää hävetä sitä että halusin paremman elintason ja tein sen eteen ihan helvetin paljon työtä :roll:

eli jos joku on hankkinut itselleen korkeamman elintason painamalla duunia kuin apina, niin valtion pitää maksaa sulle se sama koska...?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

par-sky kirjoitti:miksi edes yritän selittää sulle mitään?

KYLLÄ, minä olen elänyt ihan täysin valtion maksamalla opintotuella (259€) ja maksanut kaiken mitä tarvitsin sillä rahalla.

Ei, en saanut rahaa muualta.

ja mun pitää hävetä sitä että halusin paremman elintason ja tein sen eteen ihan helvetin paljon työtä :roll:

eli jos joku on hankkinut itselleen korkeamman elintason painamalla duunia kuin apina, niin valtion pitää maksaa sulle se sama koska...?
Viitisitkö tuolla mun laskelmalla kuluineen, mukaanlulkien laina ja jopa tietokone ja teevee todistaa, miten sulla jäisi edes 49 senttiä sillä 259 ja HESASSA??? NÄYTÄ tai lopeta paskanpuhuminen.

259- 150 eli lainani on muuten 109. elähän sillä laskussasi

Vai oliko siitenkin enemmän rahaa? :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 24.04.2006 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

par-sky kirjoitti:KYLLÄ, minä olen elänyt ihan täysin valtion maksamalla opintotuella (259€) ja maksanut kaiken mitä tarvitsin sillä rahalla.

Ei, en saanut rahaa muualta.
Olet PASKANJAUHAJA! Puhut PASKAA! Miten te voitte puhua noin paljon PASKAA! Kusipäiset VALEHTELIJAT!

Ei kukaan VOI tulla toimeen ilman ISIÄ ja ÄITIÄ!!!
Herra Manala

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Viitisitkö tuolla mun laskelmalla...
Sun laskelmasi, kuten sun koko elämäsi, on yksi vitun iso räätälöity TEKOSYY sille ettet sinä USKALLA lähteä pois isin ja äitin helman alta. Jos joku pommittaa sun tekosyysi alas, keksit lisää. Vain jottei tarvitsisi itse ottaa vastuuta omasta elämästään. Luuseripaskaa luuseripaskaa! *koulukiusaa*