Baari suraa?

Info tulevista miiteistä
millivanilli

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Tänään taas viihteelle.

Tahtoo tanssimaan.
Mihis meinasit lähteä?
Tjaa-a... jonnekin. Olisiko ideoita ja olisitko myös mahdollisesti lähdössä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Tjaa-a... jonnekin. Olisiko ideoita ja olisitko myös mahdollisesti lähdössä?
Olisin kyllä mahdollisesti. Vielä olen töissä, mutta voisin kyllä vähän myöhemmin lähteäkin, vaikka ujostuttaakin. Mikäköhän olisi kiva paikka.. Botta / Manala?
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti: Olisin kyllä mahdollisesti. Vielä olen töissä, mutta voisin kyllä vähän myöhemmin lähteäkin, vaikka ujostuttaakin. Mikäköhän olisi kiva paikka.. Botta / Manala?
Ujostuttaa?

Sun kanssa olisi varmasti hurjan kiva lähteä humppaamaan. Bottalla olen pari kertaa käynyt.. Manalaan juu. Tosin mulle on ihan sama minne eksyy, koska mä en ole käynyt varmaan vuoteen kunnolla ytimessä bilettämässä (kaksi viikkoa sitten kävin kyllä baarissa...).
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mennään Turbon kans kattoon Maj Karmaa. Jatkot Bottalla ei ainakaan mun korvissa kuulostais pahalta...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Olisin kyllä mahdollisesti. Vielä olen töissä, mutta voisin kyllä vähän myöhemmin lähteäkin, vaikka ujostuttaakin. Mikäköhän olisi kiva paikka.. Botta / Manala?
Ujostuttaa?

Sun kanssa olisi varmasti hurjan kiva lähteä humppaamaan. Bottalla olen pari kertaa käynyt.. Manalaan juu. Tosin mulle on ihan sama minne eksyy, koska mä en ole käynyt varmaan vuoteen kunnolla ytimessä bilettämässä (kaksi viikkoa sitten kävin kyllä baarissa...).
Mulla on kuukautisujostus. Olen kaino ja eteerinen. Joo, mennään vaan Bottalle humppaamaan. :wink: Muistelen, että se diseosasto aukeaa joko kymmeneltä tai yhdeltätoista, joten nähdäänkö vaikka vähän vaille yksitoista siinä Manalan oven edessä? Siis sen, joka on sen Urhon pubin (?) vieressä.

Ja muut mukaan humppaamaan myös!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:Mennään Turbon kans kattoon Maj Karmaa. Jatkot Bottalla ei ainakaan mun korvissa kuulostais pahalta...
Joo, tulkaa!
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Mulla on kuukautisujostus. Olen kaino ja eteerinen. Joo, mennään vaan Bottalle humppaamaan. :wink: Muistelen, että se diseosasto aukeaa joko kymmeneltä tai yhdeltätoista, joten nähdäänkö vaikka vähän vaille yksitoista siinä Manalan oven edessä? Siis sen, joka on sen Urhon pubin (?) vieressä.

Ja muut mukaan humppaamaan myös!
Öh, Manalan ovi... enköhän mä löydä... ok sopii hyvin :D Ihanaa.
Edith

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Keikaus kirjoitti: Joo, tulkaa!
Mä tuun, mikäli me ei juututa jonkun kivan patsaan äärelle tekeen tiedät-kyllä-mitä...
:shakki:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Joo, tulkaa!
Mä tuun, mikäli me ei juututa jonkun kivan patsaan äärelle tekeen tiedät-kyllä-mitä...
:shakki:
Voitte te tehdä SITÄ sielläkin. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mulla on kuukautisujostus. Olen kaino ja eteerinen. Joo, mennään vaan Bottalle humppaamaan. :wink: Muistelen, että se diseosasto aukeaa joko kymmeneltä tai yhdeltätoista, joten nähdäänkö vaikka vähän vaille yksitoista siinä Manalan oven edessä? Siis sen, joka on sen Urhon pubin (?) vieressä.

Ja muut mukaan humppaamaan myös!
Öh, Manalan ovi... enköhän mä löydä... ok sopii hyvin :D Ihanaa.
Oukki doukki. Se ovi on sillä samalla kadunpätkällä, jolla on Storyville ja Joutsenen untuvakamakauppa, siis siinä Kansallismuseon takana. Soita, jos et löydä. Tiedät missä olen, kun Pelimies puhelimessani pärähtää soimaan.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Löytyisikö huomisiltana baarisuraa minulle ja isohaaaralle Helsingin yöhön? Ajattelimme käydä tutustumassa Hevimestaan ja sen karaokeen ja halpaan olueen, mutta myös muita ehdotuksia illasta otetaan vastaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keikaus kirjoitti: Mulla on kuukautisujostus.
Luin että kuukautissuoja. Vähän ihmetytti että kuinka se vaikuttaa. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sudenhenki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Lolita kirjoitti:Löytyisikö huomisiltana baarisuraa minulle ja isohaaaralle Helsingin yöhön? Ajattelimme käydä tutustumassa Hevimestaan ja sen karaokeen ja halpaan olueen, mutta myös muita ehdotuksia illasta otetaan vastaan.
Hevimesta=halpa olut? Kun minä kävin siellä, niin 0,3l muki maksoi 4€!!!!!! Minä pidin kovasti Kantiksen alakerrasta, oikeaa metallia eikä oluen hintakaan saanut verta kiehumaan.
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 05.09.2006 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sudenhenki kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Löytyisikö huomisiltana baarisuraa minulle ja isohaaaralle Helsingin yöhön? Ajattelimme käydä tutustumassa Hevimestaan ja sen karaokeen ja halpaan olueen, mutta myös muita ehdotuksia illasta otetaan vastaan.
Hevimesta=halpa olut? Kun minä kävin siellä, niin 0,3l muki maksoi 4€!!!!!!
Seksiviikkoisin euron koko ilta? Vai oliko se lauantai. Oulussa oli joku euron uuahelanatten-systeemi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sudenhenki kirjoitti:Hevimesta=halpa olut?
Näin väittävät:

EURON TUNNIT KE-TO 21-01, SU 21-02
III-tuoppi (0,3 l/4,5%) 1 €
Makea/kuiva siideri (0,3 l/4,7 %) 2 €

KAHDEN EURON TUNNIT PE JA LA 21-24
III-olut (0,4l / 4,5 %) 2 €
Siideri (0,3l / 4,7 %) 2 €


Mikäs tämä Kantiksen alakerta on ja missä? Se otetaan myös vaihtoehtona huomioon jos suraa löytyy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sudenhenki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mylwin kirjoitti: Seksiviikkoisin euron koko ilta? Vai oliko se lauantai. Oulussa oli joku euron uuahelanatten-systeemi.
Jahah, ehämmää tuollaisista tiennyt tuon täytistä, carry on!

EDIT: Natiivit osannevat neuvoa paremmin Kantikseen, mä en tiedä muuta kuin että se on suunnilleen vastakkaisessa suunnassa kuin hevimesta asemalta katsottuna. Soittavat myöskin yleisön tuomia levyjä, mutta eivät poltettuja.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Lolita kirjoitti:Löytyisikö huomisiltana baarisuraa minulle ja isohaaaralle Helsingin yöhön? Ajattelimme käydä tutustumassa Hevimestaan ja sen karaokeen ja halpaan olueen, mutta myös muita ehdotuksia illasta otetaan vastaan.
Voishan sita lahtea ulkoilemaan, tosin on salipaiva joten saa nahda kuinka vasy sita on raakin jalkeen. Tunnustan tietamatomyyteni baareista mutta Hevimesta on taysin tuntematon paikkana ja Kantis on samaa lajia eli taysin outo.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lolita kirjoitti:Löytyisikö huomisiltana baarisuraa minulle ja isohaaaralle Helsingin yöhön? Ajattelimme käydä tutustumassa Hevimestaan ja sen karaokeen ja halpaan olueen, mutta myös muita ehdotuksia illasta otetaan vastaan.
[warning] Hevimestan äänentoisto on aivan persiistä ja se halpa juoma on todella väljähtänyttä. Karaoken "juontaja" oli myös aivan onneton, paikka on luolamaisen onkaloinen, joten laulajaa ei näe eikä kuule, tuolit olivat osittain hajalla jne. jne. Tämä arvio on tehty kertakäynnin perusteella[/warning]
Don't Panic!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nexie kirjoitti:[warning] Hevimestan äänentoisto on aivan persiistä ja se halpa juoma on todella väljähtänyttä. Karaoken "juontaja" oli myös aivan onneton, paikka on luolamaisen onkaloinen, joten laulajaa ei näe eikä kuule, tuolit olivat osittain hajalla jne. jne. Tämä arvio on tehty kertakäynnin perusteella[/warning]
Laittaa miettimään paikkaa toisenkin kerran. Kerran alkuillasta olen paikassa vieraillut ja oli se erinomainen labyrintti ja musiikki huusi kuin viimeistä päivää.

Mitenkäs ne Heavy Cornerin karaokepäivät taas menivätkään...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:
nexie kirjoitti:[warning] Hevimestan äänentoisto on aivan persiistä ja se halpa juoma on todella väljähtänyttä. Karaoken "juontaja" oli myös aivan onneton, paikka on luolamaisen onkaloinen, joten laulajaa ei näe eikä kuule, tuolit olivat osittain hajalla jne. jne. Tämä arvio on tehty kertakäynnin perusteella[/warning]
Laittaa miettimään paikkaa toisenkin kerran. Kerran alkuillasta olen paikassa vieraillut ja oli se erinomainen labyrintti ja musiikki huusi kuin viimeistä päivää.

Mitenkäs ne Heavy Cornerin karaokepäivät taas menivätkään...
http://www.heavycorner.com/

Muuten tiedoksi, jatkoa luvassa pe+la 04!! mielenkiinTOISTA!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kattoo jos jaksaisi yhdelle raahautua jonnekkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Oliskohan joku menossa HeavyCornerin kara-åkeen tänään? Paskaviikko vaatii nollauksensa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumari

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Oon keikalla neitsyt öljyssä tänään, (pieni) mahtollisuus on että tulen HeavyCårneriin sen jälkeen. Eivoitietäävielä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja Ann »

[quote="Dumari"](pieni) mahtollisuus on että tulen HeavyCårneriin sen jälkeen.quote]

Jos tuut-tuut, niin tarjoan kaljan. Olen sen velkaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Baari suraa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne pyyti ilimottamaan, että ainakin hän ja Niba ovat kohtapuoleen Kalliossa kaljalla, tod. näk. Iltakoulussa. Mänkää sinne, surattomat.