Pulikoitu on. Olipa kiva että sain itseni raahattua. Harmitti vaan, kun joku suattanan tollo oli raahannut kersansa mukaan vesijuoksuradalle ja tämä kakara pyöri kuin puolukka pillussa siinä keskellä rataa ja törmäili ihmisiin. Niitä lapsia ei prkle tarvis joka paikkaan ottaa mukaan
Nyt olen vaan niin uupunut, etten jaksaisi mitään safkaa vääntää. Ja lupasin bänditreeneistä palailevalle sulhollekin jotain luxussalaattia... kai se pittää. Kun on se kuri ja nuhdekin.
Huhhahhei. Tänään sain itseni kasattua ja pyöräilin vanhempien luokse hetkeksi istuskelemaan (ja syömään), nyt on mukavan liikkunut olo. Siellä tulee vaan aina syötyä sen verran, että iltapalaksi söin vaan porkkanoita. Ihme, etten jo ole kovin oranssi, kun porkkanoita kuluu varmaan puolisen kiloa päivässä. Nyt on suihkun jälkeen kovin leppoisa olo, kohta voisi varmaan jo lähteä lekottelemaan ja lueskelemaan ja valua siitä pikkuhiljaa unten maille!
Katsos, nukahdin oppikirjan ääreen. Toimii aina, suosittelen.
Tajusin tänään, että ElanorRavenin nimi ei olekaan EleanorRaven, kuten olen tähän asti luullut. Aivan upea fiilis, kun kerrankin tajuaa tajunneensa jotain! Kaikki menee tietenkin munille saadessani kuulla, ettei kyseessä olekaan hänen oikea nimensä...
Vituttaa vieläkin. Ilmoittauduin jo sunnuntaiksi töihin, tulee varmaan painettua hommia joka päivä vähän aikaa. Sanokaas autoimmeiset, mitä tuollainen parin naarmun ja todella pienen klommon kuntoonlaittaminen merkkikorjaamolla mahtaa maksaa? Kaikki vammat siis auton eturenkaan päällä.
SikaMika kirjoitti:Tajusin tänään, että ElanorRavenin nimi ei olekaan EleanorRaven, kuten olen tähän asti luullut. Aivan upea fiilis, kun kerrankin tajuaa tajunneensa jotain! Kaikki menee tietenkin munille saadessani kuulla, ettei kyseessä olekaan hänen oikea nimensä...
Hurraa! Hienosti huomattu Kyseessä on kyllä ihan oikea nimi, mutta ei etu/puhuttelunimeni. Kolmas itse asiassa.
Pikainen kysymys. Olen tilaamassa tavaraa Matkahuollon kautta ja netissä luki, että ne toimitetaan jälkivaatimuksella. Siis lasku myöhemmin postissa vai mitä tuo jälkivaatimus oikein tarkoittaa..?
SikaMika kirjoitti:Tajusin tänään, että ElanorRavenin nimi ei olekaan EleanorRaven, kuten olen tähän asti luullut. Aivan upea fiilis, kun kerrankin tajuaa tajunneensa jotain! Kaikki menee tietenkin munille saadessani kuulla, ettei kyseessä olekaan hänen oikea nimensä...
Hurraa! Hienosti huomattu Kyseessä on kyllä ihan oikea nimi, mutta ei etu/puhuttelunimeni. Kolmas itse asiassa.
safi kirjoitti:Pikainen kysymys. Olen tilaamassa tavaraa Matkahuollon kautta ja netissä luki, että ne toimitetaan jälkivaatimuksella. Siis lasku myöhemmin postissa vai mitä tuo jälkivaatimus oikein tarkoittaa..?
Ella, noora, elanor... Oliko oikein arvattu?
Bzzzzzt, väärin.
Se on jotain malliin Suvi-Sirkka Säde ElanorRaven Kuosmanen.
...tu mä missään leffassa ole. Olen kotona odottelemassa, josko tämä jo monta päivää kestänyt oksetus-poksetusolo vihodoinkin saavuttaisi täyttymyksensä. Siltä nimittäin tuntuu. Jos osku ei tule ensi yönä, on mieleni ja ruumiini kyky lukea toistensa antamia viestejä aivan nollasssa.
Mitä tarkoittaa, kun yritän poistaa jotain kansiota, mutta ruutuun läjähtää: "Cannot delete xxxxxx: It is being used by another person or program." Kun kyseisestä kansiosta ei ole yhtään tiedostoa auki edes!
ElanorRaven kirjoitti:Mitä tarkoittaa, kun yritän poistaa jotain kansiota, mutta ruutuun läjähtää: "Cannot delete xxxxxx: It is being used by another person or program." Kun kyseisestä kansiosta ei ole yhtään tiedostoa auki edes!
Buuttaa kone ja kokeile uudestaan. Yleensä tuo auttaa.