Kondomi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Uusiopehmis kirjoitti:kumirikko
Tiedä sitten mistä johtuu, mutta minulle noita kumirikkoja sattuu lähes aina. Viimeksi viikko takaperin, kun huoneen vaihdon ajaksi irtauduimme toisistamme ja katuvalo valaisi repaleiden roikkuvan juuressa.. Noh, onneksi tällä kertaa näin. Ei olisi ollut kiva juosta hakemaan katumuspillereitä. Taas.
Uusiopehmis

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Sinkkumatti kirjoitti:Tiedä sitten mistä johtuu, mutta minulle noita kumirikkoja sattuu lähes aina. Viimeksi viikko takaperin, kun huoneen vaihdon ajaksi irtauduimme toisistamme ja katuvalo valaisi repaleiden roikkuvan juuressa.. Noh, onneksi tällä kertaa näin. Ei olisi ollut kiva juosta hakemaan katumuspillereitä. Taas.
Ei se vaadi muuta kuin sen, että sinne jää vähänki ilmaa väliin paikalleenlaiton aikana, niin repeämistodennäköisyys on jo aika iso jos vähänkin kauemmin puksuttelee. Pimeässä ja kännissä enemmän kuin todennäköistä.
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Uusiopehmis kirjoitti:Ei se vaadi muuta kuin sen, että sinne jää vähänki ilmaa väliin paikalleenlaiton aikana, niin repeämistodennäköisyys on jo aika iso jos vähänkin kauemmin puksuttelee. Pimeässä ja kännissä enemmän kuin todennäköistä.
Näinhän se. On kait niitä olemassa oikein kunnon Heavy Duty-gumejakin, mutta miltähän sitä tuntuu naida banaaninkuoret kyrvän ympärillä?
SnapaHead

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Tiedoksi arvon neideille: kovat kundit eivät tanssi eikä puhu panemisesta.
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

SnapaHead kirjoitti:Tiedoksi arvon neideille: kovat kundit eivät tanssi eikä puhu panemisesta.
Mites te sliipatut tinttitukkaiset söpöt hinuripojat?
SnapaHead

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Sinkkumatti kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:Tiedoksi arvon neideille: kovat kundit eivät tanssi eikä puhu panemisesta.
Mites te sliipatut tintttitukkaiset hinurit?
Me kylvetään maissia.
Uusiopehmis

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

SnapaHead kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:Tiedoksi arvon neideille: kovat kundit eivät tanssi eikä puhu panemisesta.
Mites te sliipatut tintttitukkaiset hinurit?
Me kylvetään maissia.
Käyttääks kovat kundit edes ehkäisyä? Eiks seki oo vähän neiteilyä?
SnapaHead

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Uusiopehmis kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
Mites te sliipatut tintttitukkaiset hinurit?
Me kylvetään maissia.
Käyttääks kovat kundit edes ehkäisyä? Eiks seki oo vähän neiteilyä?
On. Ja ei käytä. Katsos mä OLEN kova kundi niin mä tapan mun siittiöt ennen kuin ruiskautan niitä minnekään. Sellaista voi tehdä kun on kova kundi ja kova kulli... Paitsi että mä just puhuin panemisesta... Saatanan huonoa seuraa... degeneroi.
Uusiopehmis

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

SnapaHead kirjoitti:On. Ja ei käytä. Katsos mä OLEN kova kundi niin mä tapan mun siittiöt ennen kuin ruiskautan niitä minnekään. Sellaista voi tehdä kun on kova kundi ja kova kulli... Paitsi että mä just puhuin panemisesta... Saatanan huonoa seuraa... degeneroi.
Kyl sä oot silti aika kova kundi. Tapoit just maailman viimeisen kovan kundin yhdellä iskulla.
SnapaHead

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Uusiopehmis kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:On. Ja ei käytä. Katsos mä OLEN kova kundi niin mä tapan mun siittiöt ennen kuin ruiskautan niitä minnekään. Sellaista voi tehdä kun on kova kundi ja kova kulli... Paitsi että mä just puhuin panemisesta... Saatanan huonoa seuraa... degeneroi.
Kyl sä oot silti aika kova kundi. Tapoit just maailman viimeisen kovan kundin yhdellä iskulla.
Loppuu nyt se mindfuck. Ei pää pysty käsittää tota ympyrää. Sehän ei vittu loppu. Saatana että olenkin hurja. Nyt himaan vääntää sinappia suoraan pullosta. Sitten kiipeän jakkaralle.
Uusiopehmis

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

SnapaHead kirjoitti:Loppuu nyt se mindfuck.
Älä huoli. Mä käytän kortsua.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Uusiopehmis kirjoitti:minipillerit sopivat usein niille joille ei yhdistelmät sovi ja niille joille ei kumpikaan sovi sopii sitten usein jokin muu.
Ja mikähän se joku muu voisi olla???

Nimimerkki: epätoivoinen kondominvihaaja joka elää elämäänsä riskirajoilla
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Uusiopehmis

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Georgina kirjoitti:Ja mikähän se joku muu voisi olla???

Nimimerkki: epätoivoinen kondominvihaaja joka elää elämäänsä riskirajoilla
Hormonikierukka, nuvaring, kuparikierukka, ehkäisykapseli, äijän kastroiminen keittiöveitsellä tai sitten joku spermisidi. Älä multa kysy, en mä oo lääkäri ja ainoa seksi mitä mä saan on satunnainen mindfuck snapalta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Uusiopehmis kirjoitti:
Hormonikierukka, nuvaring, kuparikierukka, ehkäisykapseli, äijän kastroiminen keittiöveitsellä tai sitten joku spermisidi. Älä multa kysy, en mä oo lääkäri ja ainoa seksi mitä mä saan on satunnainen mindfuck snapalta.
Menen toki maanantaina kysymään asiaa ihan lääkäriltä. Noista kolmessa mainitsemassasi avainsana on hormoni ja se ainut missä ei on paljon hyvin epämiellyttäviä sivuvaikutuksia ja on todella vaikea saada synnyttämättömälle naiselle.

Ai niin, äijän kastroimisen ja spermisidin jätin huomioimatta. ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Paras ehkäisykeino on KUOHITSEMINEN ja Georgina nukkuu alasti. *tietää*
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Uusiopehmis

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Georgina kirjoitti:Ai niin, äijän kastroimisen ja spermisidin jätin huomioimatta. ;)
Onko sulla ne minipilleritkin testattuna? Varmaan tuon riskirajoilla elämisen seurauksena olet pian synnyttänyt nainen, joten eiköhän se siitä. Ajan kanssa.
mustakikkeli

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Zeb kirjoitti:Itse probleemiin: kyllä eroa on, gondoolilla taikka ilman, mutta ei läheskään niin paljoa, kuin pillereillä tai ilman.
Tästä varmaankin sai luonnollisen selityksensä eräskin yllättävä välirikko. Kun olin jonkin aikaa hengaillut yhdessä erään naisen kanssa (ja erittäin hyvin menikin), hän päätti aloittaa pillerien käytön, kysyi minunkin mielipidettäni asiasta. Olin että joo mikäs siinä jos hänestä siltä tuntuu, vaikka sinänsä olin edelleen valmis jatkamaan kumienkin käyttöä.

No, melko pian tuon jälkeen erosimme aivan yllättäen hänen aloitteestaan, ennenkuin ehdimme edes koittaa seksiä ilman kumia. Doh! Hänellä meni tietenkin pillerien vaikutuksesta psyyke ja hajuaisti niin sekaisin, ettei enää tunnistanut minua unelmauroksekseen, kuten hetkeä aiemmin. Kunpa olisin silloin tajunnut olla pillerikuuria vastaan, olisimme varmaan edelleen yhdessä...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Uusiopehmis kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Ai niin, äijän kastroimisen ja spermisidin jätin huomioimatta. ;)
Onko sulla ne minipilleritkin testattuna? Varmaan tuon riskirajoilla elämisen seurauksena olet pian synnyttänyt nainen, joten eiköhän se siitä. Ajan kanssa.
No itseasiassa ei... Ja joo, tulevaisuuden visiosi riskirajoilla elämisestä on tiedostettu, asian suhteen pyritään löytämään pikainen ratkaisu nyt kun terveyskeskukset ovat palanneet kesälomilta.

Tuo testailu vaan ahdistaa. Oon testannu vaikka ja mitä. Sitten menee taas kroppa sekaisin kun testataan vähintään 3-4 kk. Menee pollakin sekasin eikä varmaan kivaa miehestäkään kun vaimoke muuttuu hormonien vaikutuksesta sekopäiseksi. Tuntuu hullulta tällainen omalla kropalla leikkiminen, palautuminen noista "testeistä" kun tuntuu kestävän sen verran kuin testikin. Ja hups, siinä se puoli vuotta taas menikin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Herra Manala

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sinkkumatti kirjoitti:Ei saatana. Kyl mä ottasin mielummin vasektomian ja kivuliaat orkut, kuin kumien kanssa säheltämisen ja puolivelton kalun.
Ööh. Sä oot varsin avoimesti puhunut, että pyöriskelet yöelämässä ettimässä mirriä kellistettäväksi aika reippaastikin. Tarkottaako tää nyt sitten sitä, että nussit niitä löysällä kalulla, vai sitä, että yllätys kukkii viikon kuluttua?
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti:Ööh.
Luehan se kysymys mihin vastasin. Ja mieti mikä oli kohteena.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 08.08.2006 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

WanhaPervo kirjoitti:Onko tällaisia naisia oikeasti olemassa?
Tommoset jutut riippuu hei miehestä, ei naisesta.
Herra Manala

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sinkkumatti kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ööh.
Luehan se kysymys mihin vastasin. Ja mieti mikä oli kohteena.
Aijoo, myönsitkin myöhemmin tuolla olevas lutka jonka pipuun ei oo paljoa kumi ehtinyt. :D
Herra Manala

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Täytyy kyl myöntää, että olen aikalailla 130% allekirjottavalla mielellä kaikesta siitä, mitä pehmis on tässä ketjussa kumeista kirjoittanut.

Sen lisäksi mulla on jonkinnäköinen lateksiallergia, joka aiheuttaa kondominkäytönjälkeistä pippelin tulipunaisuutta, ja niin kamalaa syyhyävää fiilistä, että tekisi mieli repiä nahat ja limakalvot irti kyrvän pinnasta juustohöylällä. Tämä alkaa yleensä vasta seksin jälkeen, ja reaktio kestää noin 1-1.5 tuntia. Aika kova hinta 2 minuutin seksistä.

Enkä ole varma olenko allerginen myös sille töhnälle jota kondomien pinnassa on, sillä olen yrittänyt kokeilla joskus myös eri merkkejä ja lateksittomia kondomeja, eikä efektit ole välttämättä vähentyneet minnekään.

Toiset aiheuttaa vähemmän kuin toiset, mutta kun on viimiset X vuotta harrastellut lähinnä kumitonta parisuhdeseksiä, ei oikein edes tee mieli lähteä kokeilemaan uudelleen, mitkä kortsut nyt aiheuttavat juuriharjaamismielitekoa seksin jälkeen, ja mitkä hiekkapaperillahiomismielitekoa.

Ja se tuntopuoli. Joo-o, meneehän se. Saa jyystää ja jyystää niin saatanasti, eikä silti ole mitään takuita mällin lentämisestä. Ihan fifty-sixty. Ja siihen sitten päälle se "onx mus jotain vikaa, exä nauti?" -tyyppinen sanaton viestintä, niin päivä on pelastettu. Ja sitten kun syntyy vielä ne suorituspaineetkin päälle, ettei vaan toiselle jäisi paska fiilis, ja on taattua ettei laaki lähde. Tai pahimmassa tapauksessa ei saa veitikkaa edes käyttökuntoiseksi.

Seksi on perseestä ja saatana on kondomien lahja maailmalle.
Uusiopehmis

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Georgina kirjoitti:No itseasiassa ei... Ja joo, tulevaisuuden visiosi riskirajoilla elämisestä on tiedostettu, asian suhteen pyritään löytämään pikainen ratkaisu nyt kun terveyskeskukset ovat palanneet kesälomilta.
No niissä ei ole lainkaan sitä rankinta yhdistelmien hormonia, eli estrogeeniä. Vain progestiiniä tai sen johdannaisia, mielialavaikutuksia ei pitäisi olla enkä ole kellään kuullut sellaisia olevankaan. Niillä on kaks sivuvaikutusta mitä oon kuullu - toisillä tulee välivuotoja jokskin aikaa, toisilla taas katoaa menkat melkein kokonaan.

Lääkärit ei vaan kauheasti suosittele niitä nuorille naisille koska niiden teho on aikaisemmin ollut aika kyseenalaista, oikea käyttäminen vaatii suhteellisen säännöllistä aikataulua. Ainakin Cerazette -niminen valmiste tosin nykyään sallii pidemmät, jopa 12 tunnin mittaiset unohdukset ilman ehkäisytehon laskua. Vituttaa silti huomattavasti vähemmän joutua silloin tällöin käyttämään unohduksen vuoksi kumia 2 viikkoa kuin se, että toinen flippailee, itkeskelee, turpoaa tai tulee haluttomaksi yhdistelmäpillerien vuoksi. Kysäseppä tohtorilta kun käyt. En usko että alat ainakaan pään puolesta flippaamaan jos kokeilet.
hermine

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja hermine »

Georgina kirjoitti:Tuo testailu vaan ahdistaa. Oon testannu vaikka ja mitä. Sitten menee taas kroppa sekaisin kun testataan vähintään 3-4 kk. Menee pollakin sekasin eikä varmaan kivaa miehestäkään kun vaimoke muuttuu hormonien vaikutuksesta sekopäiseksi. Tuntuu hullulta tällainen omalla kropalla leikkiminen, palautuminen noista "testeistä" kun tuntuu kestävän sen verran kuin testikin. Ja hups, siinä se puoli vuotta taas menikin.
Ilmeisesti juuri tuon takia mun poikaystävä suhtautuu erittäin kielteisesti siihen että alkaisin käyttää mitään hormoniehkäisyä. Saanut tarpeekseen sekopäiksi muuttuvista tyttöystävistä. Mulla heittelee mielialat ihan luonnollisenkin hormonienvaihtelun takia kamalasti, jos pillerit pitäisi mua ikuisessa pms-tilassa niin ei mua kestäisi kukaan. Tosin ihan kiva että joku ymmärtää, ehkä kamalinta mitä parisuhteessa voi tehdä on pakottaa toinen leikkimään terveydellään oman nautintonsa vuoksi. Ei sillä, ettei minustakin olisi kivempi olla ilman kondomia, ärsyttää joidenkin miesten asenne että luulevat naisen pelkkää vittumaisuuttaan vaativan kumin käyttöä.

Mä oon kuullut monien saaneen juuri minipillereistä kaikista pahimpia sivuoireita. Ymmärtääkseni jostain syystä ne myös rasittavat maksaa eniten? (en ole ihan satavarma muistanko nyt oikein) Vaikka henkilökohtaisia nuo kai on, voi olla että jollekin ei tule mitään ongelmia mistään hormoniehkäisimestä.

Ja monet lääkärit nyt on lääketehtaiden propagandan seurauksena sitä mieltä, että mistään ei tule mitään sivuvaikutuksia vaan kaikki potilaat jotka valittaa olivat luulosairaita tai hulluja tai läskejä jo valmiiksi. Just tän takia mua erityisesti epäilyttää hormoniehkäisy, koska oon liikaa kuullut juttuja miten lääkäri ei ota yhtään tosissaan sellaisiakaan sivuoireita, jotka huonontaa elämänlaatua aivan huomattavasti. Osasyy siihen, että kuparikierukoita määrätään niin nihkeästi (nykyaikana kyllä tunnustetaan ettei ole varsinaista estettä laittaa sellaista synnyttämättömällekin ja tiedän monia nuoria naisia jotka käyttävät sellaista ihan tyytyväisesti) on lääketeollisuuden intressit: tuottaahan jatkuva pillereiden syöminen paljon enemmän kuin yksi parinkympin kierukka kerran viidessä vuodessa.