Tosin sitä ennen kuuluu ehkä pariin kertaan vittu ja perkele, kunhan laitteet on asennettu.

*paistaa popcorneja*
Muahaha!tonttu kirjoitti:Kotiteatterisarja tuli tänään kotiin. Leffailta tiedossa.
Tosin sitä ennen kuuluu ehkä pariin kertaan vittu ja perkele, kunhan laitteet on asennettu.![]()
*paistaa popcorneja*
No mä oon ainakin MEGA-MEGA HÅT duunissani Merrellin ties-missä-sandaaleissa. Nyt pitää kyllä tuulettaa!Melnais kirjoitti:Johtunee terveyssandaaleista, ne tappavat kaiken seksuaalisen ihmisestä.
Oliko Jamo paikalla? Eikös se puuhaa siellä noiden ilmatorjuntahässäköiden kanssa?Mylwin kirjoitti:Pakko hehkuttaa, päästiin hypistelemään tuliterää ItO 2005M ja 2005 - simulaattoreita kurjalan prikaatissa. Ovat muuten teknonörtin märkä uni.
Helvetin vaikea niillä oli kyllä alkuun ampua, säteenseuraajat vaativat vähän treeniä.
NO KUN SE VITUN SAATANAN KATTOHIMMELI HAKKAS MUA PÄÄHÄN PERKELE JATKUVASTI!!!!!!!!!!!!!111111ninnithequeen kirjoitti:Tästä tulee mieleen, että ukkos kasaa laitteita ja kiroaa niin maan perkeleesti, ja sie istut sohvalla ja katselet hymyillen hänen touhujaan poppareita syöden
Miksi vitussa lenkkeilet niin harvoin? :-pSinkkumatti kirjoitti:pöh. olin juuri lähdösssä lenkille, kun alko satamaan.. Miksi vitussa aina pitää sataa??!!11
Ei sittenkään irtisanota,aamulla vain tuntui siltä,olin mennyt kirjaamaan jonkun kalliin jutun päälle toisen tavaran jonka ko yritys missäCamilla kirjoitti:Miks Opera muka irtisanotaan? Ei ne voi olla niin ilkeitä!
Jamo? Ei nyt sytytä ..SikaMika kirjoitti: Oliko Jamo paikalla? Eikös se puuhaa siellä noiden ilmatorjuntahässäköiden kanssa?
Ei ole KyrPr:ssä miun tietääkseni. Saattaa toki olla jossain undercoverprojektihommissa, mistä ei kuolevaisille huudella.SikaMika kirjoitti: Puistovirta.
Sataa neljättä päivää tänä kesänä! Upeaa!!!Sinkkumatti kirjoitti: Miksi vitussa aina pitää sataa??!!11
KarPr:sta löytyy kyllä. Täytyypä jättää huutelematta, jos sattuisi vaikka olemaan jotain salaista (mitä tosin epäilen, kaveri valmistui kadiksesta tänä keväänä).Mylwin kirjoitti: Ei ole KyrPr:ssä miun tietääkseni. Saattaa toki olla jossain undercoverprojektihommissa, mistä ei kuolevaisille huudella.
Tjaa. Stadissa vasta toista kertaa kesäkuun puolenvälin jälkeenGeorgina kirjoitti:Sataa neljättä päivää tänä kesänä! Upeaa!!!Sinkkumatti kirjoitti: Miksi vitussa aina pitää sataa??!!11
On, eikä sisälläkään ei ole enää kuin 26 astetta lämmintä! Luksusta!Georgina kirjoitti:Sataa neljättä päivää tänä kesänä! Upeaa!!!
Joo, joskus alkukesästä ne oli ne päivät täälläkin. Tais olla ennen juhannusta.Sinkkumatti kirjoitti:Tjaa. Stadissa vasta toista kertaa kesäkuun puolenvälin jälkeenGeorgina kirjoitti:Sataa neljättä päivää tänä kesänä! Upeaa!!!Sinkkumatti kirjoitti: Miksi vitussa aina pitää sataa??!!11
Vituttaa...Sinkkumatti kirjoitti:Torrenttinörteillle tiedoksi, että Galactican 24 ekaa jaksoa löytyi kokonaisena pakettina jaosta. Koko noin 10 gb ja laatukin ihan hyvä.
Lyö siihen xboxiin 250gb levy. Se on ihan vitun näppärä peli kotiteatterin jatkeena.1108 kirjoitti:Uusi kotiteatteri härdelli ei tunne tekstitystä xvid/divx osastolla.