Fawkes terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Harold kirjoitti:.. vaiko ehkä G:n-HB:n harrastama täysin perverssin e-”suhteensa” loppumaton puiminen?

Tämä Captain Dogin ketjuhan vain ihmetteli ääneen, että ziisus matö fakö, jengillä viiraa! Asiasisältö Captainilla on kunnossa, vaikka herrasmiestyylistä joskus vähän lipsuisikin.
Korjaus tähän: ei ole mitään G:n JA HB:n harrastamaa e-suhdetta, painottaisin sanaa G:n.. tuossa.

Että jos suakin alkaisi joku Ebba-Ulli ahdistella palstalla, niin sitten puhuttaisiin Sinun ja Ebba-Ullin e-suhteesta? Hei haloo, Harold.

Ja loppukommenttin koko korjaus. Mutta sitä turha perustella, olet ulkona jutuista.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Harold kirjoitti: Pitäisi ensin varmaan määritellä, kenen typerästä käytöksestä nyt puhutaan? Onko kyseessä tohtori Dave, joka taannoin avasi G:n terapiaketjun (jonka pointti oli suunnilleen ”HAISTA VITTU, GATTACA, HAISTA VITTU!”), vaiko ehkä G:n-HB:n harrastama täysin perverssin e-”suhteensa” loppumaton puiminen?
Ketjun aloittaminen nyt oli aika urpo veto, mutta mun mielestä HB:n ja G:n välinen vääntö on ollut musta aivan liikaakin ihmisiltä pimennossa, koska sitten ihmetellään että kuinka se nyt noin sanoi.
Tämä Captain Dogin ketjuhan vain ihmetteli ääneen, että ziisus matö fakö, jengillä viiraa! Asiasisältö Captainilla on kunnossa, vaikka herrasmiestyylistä joskus vähän lipsuisikin.
Aivan tavallista intternetvääntöähän tuo oli. Jos kuvittelee että HB on oikeasti puukottamassa gattacaa naamaan ja etsii jo osoitetta keltaisilta sivuilta tai että mä olisin oikeasti kihisemässä raivosta snapalle niin paikallaan olisi varmaan kevyt realitycheck.
Viimeksi muokannut Mylwin, 13.05.2007 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
elco

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

HellBell kirjoitti: Korjaus tähän: ei ole mitään G:n JA HB:n harrastamaa e-suhdetta, painottaisin sanaa G:n.. tuossa.
eRape.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Wikipedia kirjoitti:Parodiaeli ivamukaelma on huumorin alalaji.

Parodia on ivallinen, piikittelevä, liioitteleva tai koominen toisen (yleensä tunnetun ja vakavan) teoksen jäljitelmä (myös pienet epäsuorat viittaukset riittävät). Alkuperäinen teos tehdään naurunalaiseksi. Parodia voi kohdistua myös johonkin lajityyppiin, jolloin irvaillaan lajityypin kliseille. Toisaalta moniakin asioita voi parodioida, kuten jonkun elämäntyyliä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

elco kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Korjaus tähän: ei ole mitään G:n JA HB:n harrastamaa e-suhdetta, painottaisin sanaa G:n.. tuossa.
eRape.
Jeesbox.
:sir:
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

aasi kirjoitti: ..
Parodia on ivallinen, piikittelevä, liioitteleva tai koominen toisen (yleensä tunnetun ja vakavan) teoksen jäljitelmä (myös pienet epäsuorat viittaukset riittävät)..
Parodiaahan tämä ketju ja varmaan ketjun aloituskin. Samaan sarjaan kuuluisi kun avaisin ketjun nimeltä "SuperTerapiaa Snapukalle".
Hehhe.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Harold kirjoitti: Tämä Captain Dogin ketjuhan vain ihmetteli ääneen, että ziisus matö fakö, jengillä viiraa! Asiasisältö Captainilla on kunnossa, vaikka herrasmiestyylistä joskus vähän lipsuisikin.
Salli mun nauraa.. HAH! Noin, nyt sain sen ulos systeemistäni ja voin keskittyä sun postauksen jallittamiseen

Tämän ketjun ainokainen tarkoitus oli tuottaa lisää hupia Snabarille. Ei mitään sen kummempaa moraalispsykofyysistä merkitystä, eli turha jeesustella. Paskasta ei saa konvehtia, eikä provosta asiakeskustelua.

Gattacan ohjaaminen terapiaan lääkärin ominaisuudessa oli NuoriDaavidilta niin heikkoa settiä, että mikäli ennen epäilin herran puhuvan pehmoisia koulutustasostaan, niin viimeistään tuolla ketjulla Dave osoitti olevansa korkeintaan itseoppinut poppamies.
elco kirjoitti: Eiköhän niistä aika moni löydy Gatsterin kovalevyiltä.
Tuskinpa. Olenhan sentään eläinrääkkääjä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Harold »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
elco kirjoitti:
Harold kirjoitti:herrasmiestyylistä joskus vähän lipsuisikin.
Harold = Snapa.
aika homoo, ja miks slam jätettiin rauhaan...IIIIIK!! ei kai vaan slam=snapa=harold :shock:
VITTU! Käräsin!

Mutta joo, ikävä spoilata, mutta mulla löytyy tuolta viestihistoriasta kielellisesti virheettömiä yli kolmen sanan lauseita, joten..
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

HellBell kirjoitti: Vanha kunnon käänteinen heprea-taktiikka sulla tuossa, hehe. Myltsin argumentaatio on ollut niin selvää ettei siihen oikein mitään voi sanoa.
Ai niinku se sukupuolisota-sekoilu?

Mylwin: Sinä se jos joku osaat. Samassa kupolissa asuu Fawkes, EW ja Keikaus pienellä tatsilla BrianW:tä, Homeboyta ja HellBelliä.

Kyllähän minä ymmärrän mistä tässä kenkä puristaa. Joukko on päättänyt että Hellbell ei kuulu heihin joille sanotaan "haista pelle vittu". Itse en ymmärrä miksi varsinkaan kun pössis on ajoittain Fawkes-tyyliä ja teksti todellakin pellen kynästä. Se, että sinäkin olet vikisemässä heti kun herkkä ja pieni saa skitsoilustaan haista vittua on niin perusvääntöä että. Osta nyt apina vielä heppa.

Sinua tuskin häiritsee jos monelle muulle sanoo haista vittu. Herääkin muuten kysymys tunnetteko toisenne? Kuinka paljon jengi täällä noin muutenkin kyräilee ja jättää sanomatta siksi että ovat tavanneet tai pelkäävät tapaavansa ja/tai ovat heti lääpäämässä välissä koska tuntee toisen? Tai tietää tästä ja tästä sitä ja sitä ja sitten kirkuu "ei saa!"?

Minänhän en tee mitään eroa teidän välillä (paitsi ne kehitysvammaiset). Sitä paitsi tämän ketjun alku kiteytti aika vitun hyvin jengin hulluutta.

Vitun typerää kysyä mikä on ketjun pointti? Sillä mitään vitun pointtia ole, paitsi että se on hauska. Ja mistään loukkaavuudesta on myös turha lässyttää. Eihän ketään vittu kiinnosta loukkaantuko joku. Ellei sitten ole saunailtakerholainen, mutta noin muuten typerä oletus että kukaan paskat nakkaa. Sehän se G-miehenkin ongelma on kun itkee, aivan kuin jotain vittu nappais.

Ja edelleen soitan samaa virttä: tämä on internet. Minua ei ainakaan kiinnosta vittuakaan ihminen tekstin takana ja mikä hänellä nyt on tai ei ole tai mitä hänelle tapahtuu tai ei tapahdu. Ihan puhdasta nollaa vetää. Joku voi sanoa, että nyt koskoo koskoo niin kamalasti koskoo, mutta ei kyllä minun silmissäni.

Paskaakaan ei myöskään vaikuta se olenko tavannut jonkun. Yhtälailla täysin yhdentekevä olento jonka arvo on silmissäni nolla. Olen aikaisemmin kyllä todennut, että livenä te pellet käyttäydytte ihmismäisesti ettekä päästä tätä kamaa pihalle jota täällä väännätte. Se on sinänsä mysteeri.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
CandyMan

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Harold kirjoitti:Pitäisi ensin varmaan määritellä, kenen typerästä käytöksestä nyt puhutaan? Onko kyseessä tohtori Dave, joka taannoin avasi G:n terapiaketjun (jonka pointti oli suunnilleen ”HAISTA VITTU, GATTACA, HAISTA VITTU!”)
Kannattaa kuitenkin huomata että Gattaca karsastaa John Waynen tavoin häntä edes epäsuorasti myötäileviä(*) kannanottoja, koska se vie tuulen pois hänen purjeistaan ja veden pois myllystään tässä iänikuisessa "Te kaikki vihaatte minua ettekä ymmärrä minua! Vihaan teitä kaikkia!"-mouhoamisessaan. Gattacan pitäisi ensin päättää mitä haluaa, enemmistön halveksuntaa vai edes ajoittaista ymmärrystä.

(*)Kun "Gattaca terapiaan!"-keskustelussa toin esille että Davelta oli aika urpoa aloittaa tuollainen keskustelu ja vielä väittää siinä olleen hyvät tarkoitusperät, Gattaca hermostui tästä koska kuvitteli minun puolustavan häntä. En nyt ihan niinkään, vaan toin hänestä riippumatta esille kantani Daven aloituksesta.

Vielä Dave+DrDiarrhea, jos edelleen väitätte että kyseisen keskustelun tarkoitusperät olivat hyvät, ilmeisesti ainakin myönnätte nyt että se kusi kintuille ja vain pahensi tilannetta, kuten minä ja Geetzu osasimme sanoa jo lähtöpamauksesta lähtien? Vastatkaa nyt perkele, minulle on niin tärkeää osoittaa kaikille olevani oikeassa. Tai toisaalta mistä minä tiedän, ehkä Gattaca onkin huomenaamulla tilaamassa aikaa terapiaan kyseisen keskustelun innoittamana?

Ups, matsia katsomaan, jatketaan sen jälkeen...
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No niin Crowbar, älä nyt sitten itse hiilly, kun tässä piti käsityksein ja käsitykseis mukaan olla hauskaa..

Älä ole mörrimöykky.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti:Mylwin: Sinä se jos joku osaat. Samassa kupolissa asuu Fawkes, EW ja Keikaus pienellä tatsilla BrianW:tä, Homeboyta ja HellBelliä.
Häh? Mitä SÄ nyt oikein sekoilet? Mene ihmeessä sun omaan terapiaketjuun avautumaan.
Kyllähän minä ymmärrän mistä tässä kenkä puristaa. Joukko on päättänyt että Hellbell ei kuulu heihin joille sanotaan "haista pelle vittu".
Totta kai saa, ja pitääkin. Aivan samalla tavalla mä voin sanoa sulle että haista pelle vittu. HellBell sanoi Gattacalle että haista pelle vittu. Siitähän tässä on kyse, mutta jos sulle sanoo että haista vittu niin on retardi ja kirjoitustaidoton vajukki.
Sinua tuskin häiritsee jos monelle muulle sanoo haista vittu. Herääkin muuten kysymys tunnetteko toisenne? Kuinka paljon jengi täällä noin muutenkin kyräilee ja jättää sanomatta siksi että ovat tavanneet tai pelkäävät tapaavansa ja/tai ovat heti lääpäämässä välissä koska tuntee toisen?
Tunnen hellbellin ehkä .. öö .. prosentin paremmin kuin sä. Samalla tavalla me ollaan sen kirjoituksia luettu, mutta ilmeisesti tulkitaan niitä täysin eri tavalla. Mähän en olisi koko ketjuun kirjoittanut mitään, jos sä et olisi ruvennut vittuilemaan että olen PsykoHuoraFawkesin reinkarnaatio.
Sitä paitsi tämän ketjun alku kiteytti aika vitun hyvin jengin hulluutta.
Molempien ketjujen aloittaminen kiteytti jengin hulluuden aika hyvin.
Vitun typerää kysyä mikä on ketjun pointti? Sillä mitään vitun pointtia ole, paitsi että se on hauska. Ja mistään loukkaavuudesta on myös turha lässyttää.
Kuka tässä on mitään lässyttänytkään? Mun puolesta sä saat vittuilla ihmisille aivan niin paljon kuin kiinnostaa. Lähinnä vituttamaan rupesi sun Iesus Nasaretilainen - asenne että jos joku käyttää capseja kirjoituksessaan niin se on sekaisin päästään ja huutaa turhaan ja sua ärsyttää se, jos joku avautuu elämästään intternetissä.
Olen aikaisemmin kyllä todennut, että livenä te pellet käyttäydytte ihmismäisesti ettekä päästä tätä kamaa pihalle jota täällä väännätte. Se on sinänsä mysteeri.
Mä en ainakaan pidätä mitään kamaa, en netissä enkä IRL. Voidaan me mennä baariinkin vääntämään asiasta, mulla on vaan vähän rapelo ja jalka paskana.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:No niin Crowbar, älä nyt sitten itse hiilly, kun tässä piti käsityksein ja käsitykseis mukaan olla hauskaa..

Älä ole mörrimöykky.
Mulla ainakin on hauskaa. Jos ei olisi niin eihän tässä olisi mitään järkeä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ja Crowbar, sun teksti on ajoittain aivan psyko-huora-menkkapillu-läskivarvas-enon tasoa, vajukki-osastoa siis. Voidaan sopia että sä olet vajukki ja mä olen pelle, niin sehän käy..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Crowbar kirjoitti: Ja edelleen soitan samaa virttä: tämä on internet.
Joo, niin on. Mut jos sä näet tuolla kadulla, et mä olenkin pyörätuoliin sidottu hermafrodiitti, niin et taida tulla sitä tänne huutamaan?

Kuten itsekin totesit, jätät ne vammaiset omaan arvoonsa. Enpä sitten tiedä onko se miten ritarillista sulkea silmänsä toisen ongelmilta, jotta pääsisi tekemään niistä pilkkaa muka reilussa hengessä; kun en katsos sua tunne, enkä susta mitään tiedä, niin voin tehdä pilkkaa ihan mistä tahansa ja vedota sitten vaikka sananvapauteen.

Jos jengi täällä on ihan vitun vajaata ja hullua, niin miksi vitussa tänne pitää tulla kerta toisensa jälkeen se toteamaan? Tuleeko siitä sittenkin itselle parempi mieli kun saa nauraa niille suljetunosaston vammaisille? No totta vitussa tulee! Ja mikäs sen kivempaa kun vittuilla jollekin sellaiselle joka ottaa pilkkasi ihan tosissaan..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Jos lähtee liikkelle siitä logiikasta, että on aivan sallittua tehdä mitä vain maailmassa nimeltä internetti, kun eihän siellä ole oikeita ihmisiä.. ja sitten e-pahoinpitelee siellä ihmisiä innoissaan saaden siitä hulvattomia kiksejä, jonka jälkeen menee irl miittiin ja on söpöä kunnon poikaa ja sanoo olevansa empatian jättiläinen.. niin..
päässä viiraa. Jakomielitautia.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Ann: minähän jätän vammaiset rauhaan. Ja pilkkani pitääkin ottaa tosissaan, todella harvoin EN ole tosissani.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

elco kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Korjaus tähän: ei ole mitään G:n JA HB:n harrastamaa e-suhdetta, painottaisin sanaa G:n.. tuossa.
eRape.
No ei ole, ei.
Minähän heitän samaa joka puolelle, enkö muka vaikka Geetzulle tai Martalle tai Superiorille tai Suviselle ilman että mitään oikeasti toivonkaan. Mun mielestä tästä on tullut joku stalkkerisyytös mulle lähinnä koska HellBell on suodattanut esille vain itselleen heitetyt. Joista se ihan viimeinen kiellon päälle oli siis paha moka. Mutta että ottaa kiusantekona ja sosiopatiana sekin leikinlaskuni muinaisesta pyörtymisjutustaan.. jossa en jumalauta edes ehdotellut, se syytös oli vähän liian paksua. Pikemminkin olen yrittänyt hillitä Helykälle heittelyä, koska hänestä pidän, mikä toki on rikos tietysti koska on kyse minusta. Silti näköharhaa mielestäni, että olen spesialisoitunut Helykkästalkkeri. Jos joku heittää läppää tai laittaa peppukuvan, saatan pelleillä takaisin, siinä se.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti:Ann: minähän jätän vammaiset rauhaan.
Eli sä luokittelet fawkesin, hellbellin, keikauksen ja johannaNN:n terveiden kirjoihin? Kai niillä jotain yhdistäviä sua vituttavia tekijöitä täytyy olla.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Ann: minähän jätän vammaiset rauhaan.
Eli sä luokittelet fawkesin, hellbellin, keikauksen ja johannaNN:n terveiden kirjoihin? Kai niillä jotain yhdistäviä sua vituttavia tekijöitä täytyy olla.
Voin vastata puolestaan:

"Veripilluhirvinussijajumppaääliö-kastia. Tunkisin ne mutsiensa pilluihin takaisin jos uskaltaisin koskea niiden homehtuneisiin pesäkkeisiin. Hyi emätin."
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Crowbar kirjoitti:Ann: minähän jätän vammaiset rauhaan.
Hyvä.
Ja pilkkani pitääkin ottaa tosissaan, todella harvoin EN ole tosissani.
Ottakaa vaan tosissanne, mutta älkää itseenne?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

HellBell kirjoitti: Jakomielitautia.
Tai. Kuinka neitimäistä on oksentaa kroonisesti ePoterostaan pahaa oloaan ja todeta, et kyyl te Rl olette ihan ok?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Ann kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Ann: minähän jätän vammaiset rauhaan.
Hyvä.
Ja pilkkani pitääkin ottaa tosissaan, todella harvoin EN ole tosissani.
Ottakaa vaan tosissanne, mutta älkää itseenne?
Nyt mentiin sille akselille että ei kiinnosta. Ottakoon miten ottaa.

HB: Ihmettelen noita toistuvia irl-kommenttejasi. Tiedä mistä ne keksit, mutta kuten yllä totesin ei tää jengi ole minun aikanani ulostanut paskaa.
Tasan kerran Ninni, ja silloinkin väänsin sitä ranteesta ja käytin sanaa "vittu". Sitten se sekosi totaalisesti ja vaihdettiin mestaa parempaan vauhtiin päässeen juoppohulluuskohtauksen alta pois.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti:ei tää jengi ole minun aikanani ulostanut paskaa.
Muistaakseni silloin kun nähtiin pikkujoulumiitissä niin ei mulla ollut mitään tarvetta ruveta avautumaan siitä .. öö .. mikähän se ketju oli jossa väännettiin. Vaikka olisin kyllä jos olisi siltä tuntunut - tähän mennessä ei ole.
En mä ota näitä niin tosissani, ja olisin pikemminkin huolestunut jos porukalla rupeaisi olemaan pakottavaa tarvetta huutaa toisilleen naama punaisena. Se se vasta psykoa on.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Jakomielitautia.
Tai. Kuinka neitimäistä on oksentaa kroonisesti ePoterostaan pahaa oloaan ja todeta, et kyyl te Rl olette ihan ok?
Ette te ok ole. Esim sinä et ollut. Käyttäydyit toki kuitenkin niin ettei ollut mitään tarvetta ilmoittaa sinulle mitään. Oli sulla naamakin jo niin punainen valmiiksi.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin