Big Brother 2007

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Venäjän BB:ssä on ihan eri meininki.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis ei vittu.

Niitten päivätehtävä onnistui, ja saivat palkinnoksi pileet. Vaan mimmoset pileet: limsaa ja karkkia ja jätskiä! Voe helevetti eikö ne tajuu että jos haluavat actionia, niille pitää antaa viinaa????

R-Kioski on mitä ilmeisimmin tämän linjan takana, eivät tykkää örvellyksestä, tahra sponsorin imagoon tai jotain. Ärrä boikottiin!!! Tylsin BB evöh!!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ehkä tavoitteena on sokerihumala?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Harold kirjoitti:Itse asiassa Tissit on BB:n ainoa, jolla on mitään kosketusta akateemisuuteen.
No mä oon yrittäny lukee niille iltasin jotain kirjoja, yleensä sellasii romaaneja niinku joku Himoshoppaajan päiväkirja ja sit joku Bridget Jones (kirjotetaaks se tollee??!!). Mut hei kiitti kuitenki arvostuksesta, yleensä kundit vaan kuolaa niille mut nyt voin sanoee et ne on niinku akateemiset tai jotain. Fakin greit! Nii ja oosam!
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Venäjän BB:ssä on ihan eri meininki.
Todellakin: http://www.youtube.com/watch?v=Mf9ck9QLw0Q

Pitää kirjautua sisään nähdäkseen pätkän.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jos pippeli ei mene piNppaan tai peppuun tai piNpat hankaa toisiaan ilman viinaa niin aika vitun tylsää sakkia.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sheetlord kirjoitti:Jos olisin vielä sinkku, en suostuisi treffeille ihmisen kanssa joka katsoo tuota ohjelmaa. Turhinta mahdollista paskaa, mitä telkkarista konsanaan tulee.
Ensin mä olin niinku jee jee ja sit tajusin, etten ite treffais pellepainia katsovaa ihmistä. Joku roti pitää olla. Ja siitä tulee mieleen, et se on kyyl turhinta teevee paskaa evö. ASENNEVAMMAINEN olen.

BB katseluaika on myös parasta BJ aikaa, siinä lienee syy miehenkin katsella täällä päin.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:Jos pippeli ei mene piNppaan tai peppuun tai piNpat hankaa toisiaan ilman viinaa niin aika vitun tylsää sakkia.
No joo, mut se pippeli menis pimppaan nopeemmin, jos niille annettas viinaa :D

Oikeesti, tuolla ei tapahdu mitään. Ei yhtään mitään. Siellähän nököttävät tylsinä.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Heh, sain broidilta eilen kuulla, että tuo Einari oli sen rinnakkaisluokalla. On kuulemma just niin friikki ku olla voi ja antaa olettaa.

Tänään putoo sitten ärsy Mariiiiiiiiiiiiiiiia.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haahaa, tyhmä blondi läks. "En mä oo dorka, mä oon niinku tosi syvä ihminen, niinku..." :tiistai:

Ja Tiina on pyytänyt BB:ltä raskaustestiä. Voi jeesus.
Tix

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Tix »

Einari ei olekaan neitsyt! Mistään reiästä:

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2007 ... 5_bb.shtml
Geetzu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kattelin siskolla vähän 12/7 -tarjontaa tänään. Timo ja Heikki näytti seksiasennoissa keskenään ihan söpöiltä.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tiina ja Kadi keskustelivat nimeämisistä, ja saavat rangaistuksen. Mikähän lie?
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eilen oli kaksneljäseiska paikallaan, koko illan temppuilivat tytöt pelkät bikinit päällä sellasen pujottelutehtävän parissa. Juuri sopivaa katseltavaa työpäivän jälkeen sohvalla lojutessa.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jestas, asukkaat vissiin pantiin käsiraudoilla kiinni toisiinsa...jos on BB-plazan teksteihin on luottamista.

Ttu, meil ei näy vieläkään 24/7. "Kun neuvottelut ovat selvät, kanava näkyy automaattisesti." Joo. Joskus viikko koko kisan jälkeen sitte vissiin.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Einari on taas äänestyksessä, paljastivat yhden nimetyistä jo tänään.

Ja porukalta otettiin KAIKKI hygieniatuotteet pois, aaahahahahaa :D
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eihä ne dödöjä ja saippuoita ottanu ainakaan pois?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eiks se ollu vaan hammas- ja hiusvehkeet?
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaa? Kummasti löytyi muovikassikaupalla hygieniatuotteita pois vietäväksi. Ja kaikki siis tietty kuulopuheilla, tai siis tuolta realiiaikasesta luettuna. No voi kettu jos vaan hammas- ja hiusvehkeet. Olisivat haisseet siellä loppuviikon :twisted:
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hampaat ja hiukset veivät pois. Se näytettiin tuolla subteeveen Extrassakin nääs.

Ois kyllä velmua, että kaikki saippuatkin sun muut vietäisiin loppuajaksi pois kokonaan. Haisisivat kolme kuukautta niin pahalle, että oksentelisivat pitkin päivää. Kehot olisivat paiseita täynnä ja tukka hilseilisi niin, että veri roiskuaisi raapimisesta. Joka paikka olisi täynnä verta, hilsettä ja smegmaa.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Ois kyllä velmua, että kaikki saippuatkin sun muut vietäisiin loppuajaksi pois kokonaan. Haisisivat kolme kuukautta niin pahalle, että oksentelisivat pitkin päivää. Kehot olisivat paiseita täynnä ja tukka hilseilisi niin, että veri roiskuaisi raapimisesta. Joka paikka olisi täynnä verta, hilsettä ja smegmaa.
Jätkä on FRIIKKI :D
PerttiMakimaa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:Jestas, asukkaat vissiin pantiin käsiraudoilla kiinni toisiinsa...jos on BB-plazan teksteihin on luottamista.

Ttu, meil ei näy vieläkään 24/7. "Kun neuvottelut ovat selvät, kanava näkyy automaattisesti." Joo. Joskus viikko koko kisan jälkeen sitte vissiin.
Laittoivat, näkyy.
:leuhka:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Niba »

Seksuanaalinen suuntautuminen, icme säätöä..
Voiko asia olla epäselvä vielä 24 vuotiaana?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja se Tiinan raskaustesti oli sit positiivinen.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mun mielestä aika tylsä valinta tuo hygieniatuotteiden takavarikointi. Aika miinus viihdettä kun ei jouduta itse haistelemaan sun muuta. Grillijuhlat ois ollut parempi. Ois voinut jotain äksöniä jopa tullakin.

Jaa, että raskaustesti positiivinen. Jee jee. Nyt taitaa tulla pelkkää vauvahömppää sieltäkin. Tylsistyin pelkästä ajatuksesta. Mikä lie hurmosmamma sekin.