Muanantai
Re: Muanantai
Justhan mä sanoin, etten mä laske sitä, joten voit ripustaa sen seinälle. Ampua sillä ei voi, kun se on täynnä SuperGlueta.Duckzilla kirjoitti:Ai. Lähetän sen sitten takaisin (mutta käyn ensin tuolla saunan takana vähän koeaNpumassa).prosessi kirjoitti:Sitä kivääriä postiluukussa ei lasketa.
Ach. Siispä lataan sen ja jätän sen houkuittelevasti esille jonkun toisen koeaNmuttavaksi.prosessi kirjoitti:Justhan mä sanoin, etten mä laske sitä, joten voit ripustaa sen seinälle. Ampua sillä ei voi, kun se on täynnä SuperGlueta.
Sounds like a plan. Paitsi että se lataaminenkin voi tuottaa pieniä ongelmia sen SuperGluen takia.Duckzilla kirjoitti:Ach. Siispä lataan sen ja jätän sen houkuittelevasti esille jonkun toisen koeaNmuttavaksi.prosessi kirjoitti:Justhan mä sanoin, etten mä laske sitä, joten voit ripustaa sen seinälle. Ampua sillä ei voi, kun se on täynnä SuperGlueta.
Ei se mitään. Mulla on porakone.prosessi kirjoitti:Sounds like a plan. Paitsi että se lataaminenkin voi tuottaa pieniä ongelmia sen SuperGluen takia.
Kivääriparka.Duckzilla kirjoitti:Ei se mitään. Mulla on porakone.prosessi kirjoitti:Sounds like a plan. Paitsi että se lataaminenkin voi tuottaa pieniä ongelmia sen SuperGluen takia.
No eihän siinä ollut kiikaritähtäintäkään, eikä äänenvaimenninta.prosessi kirjoitti:Kivääriparka.

Noku oli pakko huutokaupata ne.Duckzilla kirjoitti:No eihän siinä ollut kiikaritähtäintäkään, eikä äänenvaimenninta.prosessi kirjoitti:Kivääriparka.
Suosin ennemmin keikkabussisaattuetta.BettyB. kirjoitti:U 2, get a room! Or 2!
Ei me tarvita, meillähän on netti...BettyB. kirjoitti:U 2, get a room! Or 2!
Olet Niba jollain tapaa masentava ihminen. Nyt minuunkin iski masennus eli depressio.Niba kirjoitti:Ei me kuitenkaan uskota että sä oot yhtiösi AVAINhenkilö!
No ei vaiskaan, vitsi vitsi! Ei yksi Niba oikeasti pysty minua lannistamaan. Tarvitaan vähintään kaksi.
Mahtaiskohan ne liittoutua, vai vaan yrittää lannistaa toisensa.Googlebot kirjoitti:Olet Niba jollain tapaa masentava ihminen. Nyt minuunkin iski masennus eli depressio.Niba kirjoitti:Ei me kuitenkaan uskota että sä oot yhtiösi AVAINhenkilö!
No ei vaiskaan, vitsi vitsi! Ei yksi Niba oikeasti pysty minua lannistamaan. Tarvitaan vähintään kaksi.
Ei tol saa.Hermann Hoth kirjoitti:Ei kun momenttiavaimella. 120Nm ja avain sanoo *naks*. Sit kuuluu lopettaa vääntäminen.Googlebot kirjoitti:... Kiristys pitää puolestaan tehdä vain käsivoimin ...
Halvempi tuo käsivarainen, koska aika lähelle menee kuitenkin jos 120Nm ei ole kuin 40 kg 30cm:n varren päässä.
Muistetaan se alumiinipyörien jälkitiukkaaminen sitten.
Kiitos huolenpidosta!Yönmustaritari kirjoitti:Muistetaan se alumiinipyörien jälkitiukkaaminen sitten.
*odottaa iltalehden otsikkoa Kerrostalo tulvi laittoman tiskikoneen takia* tjsp.SikaMika kirjoitti: Olisi kovin noloa räjäyttää n. 10 litraa vettä keittiön lattialle, varsinkin kun taloyhtiön edustaja nimenomaan kielsi pesukoneen liittämisen hanaan tarvittavan vesilähdön puuttuessa putkistoista kokonaan.![]()
![]()

Käyttökelpoinen idea. Ne taitaa olla aika tarkkoja tuon tiskikoneen suhteen. Vesihanakin pitää kai olla suljettu kun konetta ei käytä?SikaMika kirjoitti:
Tuli mieleeni 10 sekuntia startin painamisen jälkeen, että olisin voinut virittää koko roskan neitsytmatkan ajaksi kylpyhuoneeseen, jossa pienet eivätkä isommatkaan vuodot aiheuttaisi mitään dramaattisia vaikutuksia.
En ole vielä osannut arvioida tuota kilomäärää itsellä olevan vääntövarren kanssa. Siksi varsinaisella avaimella.Yönmustaritari kirjoitti:Halvempi tuo käsivarainen, koska aika lähelle menee kuitenkin jos 120Nm ei ole kuin 40 kg 30cm:n varren päässä.
Muistetaan se alumiinipyörien jälkitiukkaaminen sitten.

Ja juu, pitäisi ne jälkikiristää. Joskus tulee tehtyä, joskus ei. Tähän mennessä pyörät pysyneet alla.
Sedullahan päjähti poreamme just tolleen, kun sitä ei oltu vesieristetty niiq olleskaa. Alakerran naapurilta meni sauna pilalle.Hermann Hoth kirjoitti:*odottaa iltalehden otsikkoa Kerrostalo tulvi laittoman tiskikoneen takia* tjsp.
Voisko joku tulla tiukkaamaan ku oon ite vaan tällänen avuton blondi? *räps räps*Yönmustaritari kirjoitti:Muistetaan se alumiinipyörien jälkitiukkaaminen sitten.
Onneksa paskiainen!1 Minulla on alumiinipyörät kertakäyttökamaa kun vedän ne pultit HerramunJeesus-varrella niin tiukkaan, että irroittamisen jälkeen vetää kiekot niin kieroon ettei edes mustalaisille enää kelpaa.Hermann Hoth kirjoitti:Joskus tulee tehtyä, joskus ei. Tähän mennessä pyörät pysyneet alla.
Onk tää pokauslaini?+BettyB. kirjoitti:Voisko joku tulla tiukkaamaan ku oon ite vaan tällänen avuton blondi? *räps räps*