Sunnuntai taas

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gat kirjoitti:Olkoon. Kohta Tulee.
Numero vai Iso-O?
ninnithequeen

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
Gat kirjoitti:Olkoon. Kohta Tulee.
Numero vai Iso-O?
No hetikö se on siellä katkerana :D
*repeilee*
Bliss

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti: Älähän nyt. Tuo saattoi olla vaikka tärkeäkin tieto sille tyypille.
Melko vaikea uskoa. Mutta mielenkiintoinen ajatus.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gat kirjoitti:Tjaaa... en muista kuka Kitinämisu tuon Rousseausta sanoi, mutta muistaakseni olin samaa mieltä sen vasta 43-vuotiaana Huoralta pillua saaneen "filosofin" kanssa.
Tuota noin, kyseessä ei ollut Rousseau, joka tapasi ensimmäisen (dokumentoidun) rakastajattarensa Mme de Warensin 16-vuotiaana ja sai viisi lasta palvelustyttö Thérèsen kanssa. Anekdoottina mainittakoon, että Rousseau noudatti Proustin maksiimia ("Jättäkäämme kauniit naiset miehille, joilla ei ole mielikuvitusta"), sillä Thérèsestä tiedämme lähinnä sen, ettei häntä ollut siunattu suurella kauneudella. Viisi lastaan hän luovutti lastenkotiin, mikä oli tavallinen käytäntö tuohon aikaan.
SikaMika

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:Päättelen siis, että en ole Ihminen.
Väärin päätelty. Kyllä sä olet ihminen, tosin kovin vastenmielinen ja erityisesti huonoitsetuntoinen sellainen.
Teidän neuvot on täysin hyödyttömiä ja neuvot arvottomia.
Tämä on oikein päätelty. Et tee neuvoillamme mitään, koska et osaa niitä käyttää hyväksesi.
1108

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:No hetikö se on siellä katkerana
Lähinnä ihmettelen juutalaisen kanssa äpärän pieraisseen pygmin halusta ottaa yhteyttä ~50-vuotiaaseen runkkariin puhelimitse. No, kaikilla on perversionsa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

SikaMika kirjoitti:Vadimin kikkeliä en välitä nähdä, mutta muuten saa käydä mun nähden suihkussa.
:think:

Panee miettimään, tämä. Ilmeisesti pelkäät pudottavasi saippuan?
Rouva Pupu

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vadim kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Vadimin kikkeliä en välitä nähdä, mutta muuten saa käydä mun nähden suihkussa.
:think:

Panee miettimään, tämä. Ilmeisesti pelkäät pudottavasi saippuan?
Jaa, että niin paljon susta säteilee homoenergiaa? No, poikarakkaus on kaunista.
SikaMika

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vadim kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Vadimin kikkeliä en välitä nähdä, mutta muuten saa käydä mun nähden suihkussa.
:think:

Panee miettimään, tämä. Ilmeisesti pelkäät pudottavasi saippuan?
Tästä tulikin sitten minun sanomaani? No, menköön...*pitää vitun tiukasti kiinni Anti hangover - suihkusaippuastaan*
ninnithequeen

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No hetikö se on siellä katkerana
Lähinnä ihmettelen juutalaisen kanssa äpärän pieraisseen pygmin halusta ottaa yhteyttä ~50-vuotiaaseen runkkariin puhelimitse. No, kaikilla on perversionsa.
Mä oikeesti taidan olla ainut joka tykkää siitä.
Mukava ihminenhän se oli.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

SikaMika kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Vadimin kikkeliä en välitä nähdä, mutta muuten saa käydä mun nähden suihkussa.
:think:

Panee miettimään, tämä. Ilmeisesti pelkäät pudottavasi saippuan?
Tästä tulikin sitten minun sanomaani? No, menköön...*pitää vitun tiukasti kiinni Anti hangover - suihkusaippuastaan*
Hahahah! HEheheheh! Sori, Freudian slip! Prkl, nyt toi saippua lipsahti... menenkin tästä muuten suihkuun.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mutten ehkä ihan vielä. En ole edelleenkään oikein ymmärtänyt, miksi Gattis keskittyy ruikuttamiseen, kun rahaahan hänellä on riittämiin, varsin mukavaankin elämään. Oletteko te?
1108

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vadim kirjoitti:Oletteko te?
En oikeastaan ymmärrä koko miestä, älyä tuntuisi olevan mutta ei halua sitä käyttää.
1108

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tix

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Tix »

1108 kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Oletteko te?
En oikeastaan ymmärrä koko miestä, älyä tuntuisi olevan mutta ei halua sitä käyttää.
G-miehen suurin ongelma on se, että napanuora ei ole koskaan katkennut.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti:
Tuota noin, kyseessä ei ollut Rousseau, joka tapasi ensimmäisen (dokumentoidun) rakastajattarensa Mme de Warensin 16-vuotiaana ja sai viisi lasta palvelustyttö Thérèsen kanssa. Anekdoottina mainittakoon, että Rousseau noudatti Proustin maksiimia ("Jättäkäämme kauniit naiset miehille, joilla ei ole mielikuvitusta"), sillä Thérèsestä tiedämme lähinnä sen, ettei häntä ollut siunattu suurella kauneudella. Viisi lastaan hän luovutti lastenkotiin, mikä oli tavallinen käytäntö tuohon aikaan.
Sviddu, ollaan luettu eri anekdootit tai olet siwistyneempi kuin minä. Tähän asti olen luullut, että Rouseau ei saanut pillua kuin vanhalla iällä, senkin huoralta eikä tykännyt. Äpäröistään olen juu kuulluut, ja että laittoi ne lastenkotiin vaikka kirjoitti "Emilen", lastenkasvatusoppaan. KANT kai ei koskaan nussinut? Ja idolini Wittgenstein oli varmasti homo?
SikaMika kirjoitti:
Gat kirjoitti:Päättelen siis, että en ole Ihminen.
Väärin päätelty. Kyllä sä olet ihminen, tosin kovin vastenmielinen ja erityisesti huonoitsetuntoinen sellainen.
Eihän kun sinä olet Ihminen. Tuollainen seksy känsikäs :D joka saa. Mainittakoon, että olet minulle kaikkein vastenmielisin täällä, bimbo, mutta silti pidän sinusta. Minkä kerran Espoon baarissa herkästi tunnustinkin.
SikaMika kirjoitti:[
Teidän neuvot on täysin hyödyttömiä ja neuvot arvottomia.
Tämä on oikein päätelty. Et tee neuvoillamme mitään, koska et osaa niitä käyttää hyväksesi.
Se teidän neuvojen hyväksikäytö edellyttäisi, että olisi edes samaa eläinlajia kuin te. Muuten on silkkaa murhaa neuvoa toinen eläinlaji omiin tottumuksiin. Ja röyhkeätä.
Viimeksi muokannut Gat, 09.03.2008 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vadim kirjoitti:
Hahahah! HEheheheh! Sori, Freudian slip! Prkl, nyt toi saippua lipsahti... menenkin tästä muuten suihkuun.
Ota kylmä sellainen.
1108 kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Oletteko te?
En oikeastaan ymmärrä koko miestä, älyä tuntuisi olevan mutta ei halua sitä käyttää.
Tässäpä tämä pähkinänkuoressa. Lisäksi tyyppi ei tunnista itsessään ilmeisiä mielenterveysongelmiaan, vaan kuvittelee "älyinensä" olevansa niiden yläpuolella. Toi polis-vertaus oli sikäli osuva, että Poitsu on tosiaan kuvittellut välillä olevansa yli- ja välillä ali-ihminen, nykyisin ei sitten ihminen ollenkaan. Sama kai tuo mikä kuvittelee olevansa, kunhan ongelmillaan vain on jokin nimi jolla ne voi sysätä käsittelemättä sivuun.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

SikaMika kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Hahahah! HEheheheh! Sori, Freudian slip! Prkl, nyt toi saippua lipsahti... menenkin tästä muuten suihkuun.
Ota kylmä sellainen.
Älä oo tommone!
SikaMika

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti: Eihän kun sinä olet Ihminen. Tuollainen seksy känsikäs :D joka saa. Mainittakoon, että olet minulle kaikkein vastenmielisin täällä, bimbo, mutta silti pidän sinusta. Minkä kerran Espoon baarissa herkästi tunnustinkin.
Älä ala pokailemaan, ei heru.
Se teidän neuvojen hyväksikäytö edellyttäisi, että olisi edes samaa eläinlajia kuin te. Muuten on silkkaa murhaa neuvoa toinen eläinlaji omiin tottumuksiin. Ja röyhkeätä.
Mitä sä sitten valitat? Sama kun mä menisin itkemään jollekin vuohelle kun vituttaa ja syyttäisin sitä ja sen kavereita siitä että syövät kaiken maailman ruohon ja että mulle ei jää mitään. Se se vasta röyhkeätä olisi, ja täysin itsestäänselvästi aivan turhaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Niin kauan kuin kykenee huijaamaan itseään selittämällä ratkaisunsa välttämättömiksi pakkotoimiksi, ei muutosta tule tapahtumaan. Siinä mielessä Gatin toistama mantra siitä, että kaikki neuvot hänelle ovat turhia on kyllä ihan osuva ja oikea. Neuvominen, edes hyväntahtoinen sellainen, ei auta mitään niin kauan kuin mies itse ei tajua ottaa päätään puskasta. Minun veikkaukseni on, että se pelkää, että toisenlainen elämä ei olisikaan Täydelllistä, tai ollenkaan sellaista kuin haluaisi. Gat ei ole sisäistänyt sitä yksinkertaista seikkaa, että niin kauan kuin ihminen ei pidä itsestään on muidenkaan vaikea pitää, ja siinä vaiheessa kun oppii oikeasti hyväksymään itsensä ja rakastamaan itseään sellaisena kuin on, ei muiden mielipiteellä enää olekaan merkitystä. Kovasti se yrittää väittää, ettei merkitystä ole nytkään. Käsi pystyyn ken uskoo.
Älä selvitä. Vaikka olisin sillai tai tälläi, jos olisin nuorempi tai kungfukunnosssa, sitä et Antaisi. (silti Jos sammutetaan valot, takaan, että sulla olsi kivaa refleksiä, joista tykkäisit).

No joo, kun ei, sä selvittäisit, että jois olsiin sellainen tai tällainen, Saisin rakkauta ja seksiäkin JOLTAKULTA MUULTA. Mutta hei, niin te kaikki naiset sanotte.

Kasvata toki 20?+saldoasi, vaikka ne olisi miten päin, ja miten vaan satunnaisbaarista, ne on sulle pantavia miesihmisiä, minä en :D Eikä siihen auta vaikka olisin nuorempi tai vaihtaisin paitaa. Jos päätä vaihdan, se en ole enää minä, eikä edes sun pepun arvoista se.
Viimeksi muokannut Gat, 09.03.2008 20:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:
Mitä sä sitten valitat? Sama kun mä menisin itkemään jollekin vuohelle kun vituttaa ja syyttäisin sitä ja sen kavereita siitä että syövät kaiken maailman ruohon ja että mulle ei jää mitään. Se se vasta röyhkeätä olisi, ja täysin itsestäänselvästi aivan turhaa.
OOLlrait. Ratkaisu mulle on eristäytyminen. Mutta minkä teen, että koko maailma näyttäytyy mulle SAAVIEN Ihmisten tieteen ja taiteen ja viihteen kautta? Vuohia väheksymättä koeta itse elää niin, että haluaisit panna uuhia (Naispuolinen vuohi??), mutta et olisi vuohi vaan eri lajia. Silti vuohien kasvattama, joten haluisit olla sen lajin kanssa. Sä et vaan tiedä mitä tää on.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gat kirjoitti:Ratkaisu mulle on eristäytyminen.
No sitähän sinä aina hoet, muttei tästäkään ratkaisusta näy oikein tulevan mitään.
Gat kirjoitti:Mutta minkä teen, että koko maailma näyttäytyy mulle SAAVIEN Ihmisten tieteen ja taiteen ja viihteen kautta?
Sitten sinulla on linsseissä vikaa. Melkoinen osa maailman ihmisistä elää yhtä seksitöntä elämää kuin sinäkin.
1108

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gat kirjoitti:Sä et vaan tiedä mitä tää on.
Ilmeisesti et sinäkään kun et mitään konkreettista aio asialle tehdä. Nillitys ei ole ratkaisu.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ohhoh. Näin meidän kesken, musta toi nutturapää on aika hottis.
SikaMika

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Mitä sä sitten valitat? Sama kun mä menisin itkemään jollekin vuohelle kun vituttaa ja syyttäisin sitä ja sen kavereita siitä että syövät kaiken maailman ruohon ja että mulle ei jää mitään. Se se vasta röyhkeätä olisi, ja täysin itsestäänselvästi aivan turhaa.
OOLlrait. Ratkaisu mulle on eristäytyminen. Mutta minkä teen, että koko maailma näyttäytyy mulle SAAVIEN Ihmisten tieteen ja taiteen ja viihteen kautta? Vuohia väheksymättä koeta itse elää niin, että haluaisit panna uuhia (Naispuolinen vuohi??), mutta et olisi vuohi vaan eri lajia. Silti vuohien kasvattama, joten haluisit olla sen lajin kanssa. Sä et vaan tiedä mitä tää on.

Bää, bää-ää. Eristäydy sitten, mutta älä ruikuta. Tiedät itsekin, ettei eristäytyminen tuo sulle yhtään enempää lohtua elämääsi. Ota bää puskasta poika ja ala elämään. Yritä kohdata edes yksi haaste ja selvitä siitä voittajana. Kokeile vaikka olla kuukausi ilman viinaa tai käydä suihkussa (ei eläimet edes juo viinaa, se on eläinrääkäystä). Opi häviämään ja tulemaan torjutuksi pää pystyssä, älä aina luovuta edes yrittämättä. Jos sä kerran olet jo luovuttanut - mitä toivottavasti et ole tehnyt - niin käy kaivamassa itsellesi pihalle monttu ja painele sinne ja nakkele multaa päällesi; häviejien puheita ei kukaan jaksa kuunnella loputtomiin.