prosessi kirjoitti:Mutku Zeb nukkuu nykyään öisin.
Näin on, valitan! Olen todennut etten jaksa muuten herätä aamuisin Vadim voisi kyllä lopettaa tyhmän puoliexittinsä ettei tarvitse sentään perustaa mitään läähätysketjua sille.
prosessi kirjoitti:Mutku Zeb nukkuu nykyään öisin.
Näin on, valitan! Olen todennut etten jaksa muuten herätä aamuisin Vadim voisi kyllä lopettaa tyhmän puoliexittinsä ettei tarvitse sentään perustaa mitään läähätysketjua sille.
Ei vittu, tämä on vähän niinkuin Ladojen kokoontumisajo mutta Ladat puuttuu.
BettyB. kirjoitti:^ Ei tainnu taaskaan lamppu syttyä?
Juu, hyymör pitää ottaa aena loukkauksena (parhautta on loukkaantua toisen puolesta). Mua lähinnä huvitti Maniksen läppä, olihan se akka telkkarissa vähän Ew:n oloinen.
Mä olen pettynyt, mä luulin että se oli totta. En tosin mennyt telkusta tarkastamaan Manalan kommentin jälkeen. Olishan se ollut jännää, jos se olis ollut EW, vaikken tosiaan muista EW:n täällä polyamoriaa mainostaneenkaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NomenNescio kirjoitti:Eipä ollu, olen tavannut EW:n livenä enemmän kuin kerran, tiedän kyseisen oikean nimenkin eikä EW todellakaan ollut kyseinen G-pisteen nainen.
Osaatkohan koskaan edes pyytää virhettäsi anteeksi, nyt olisi sen aika...
A-a-a-a-anteeksi että mulla on huumorintaju ja että loukkasin sun elämänarvojasi.