hauki kirjoitti:Olen jonkin aikaa seurannut tälläisiä keskustelupalstoja netissä ja huomannut, että suurimmassa osassa vaimo käy aktiivisesti kirjoittelemassa. Mistä tulenkin siihen, että hän "keskustelee" yhdessä päivässä enemmän täällä, kuin minulle yhdessä vuodessa. Onkohan jokin pahasti vikana
Miehensä on vissiinkin pahasti epäsosiaalienen ihminen, onneksi sentään saatanan komea ja "älykäs"
Johtunee siitä, että tietokone on aina kotona, mies enimmäkseen ei?
^^ Kaverilla on tuohon vaivaan auttanut luontaislääkkeistä joku karpalovalmiste ja ihan karpalomehun kuuriluonteinen nauttiminen.
Omia vaivoja piisaa. Koko kroppa on hellänä ilman kipsiä könkkäämisestä, mutta varsinkin tuo nilkka. Siis voi jeesus, että käveleminen voi sattua! Oli tosi kivaa palata tänään kotiin kuuden viikon jälkeen, mutta koiran lenkittäminen meinas olla liikaa. Jälkimmäiselle keikalle varustauduin kuristamalla nilkan ideaalisiteellä, mutta silti olin heittäytyä puskaan kuolemaan. Koko kuuden viikon aikana yhteensä ei ole sattunut näin paljon. Rupeen vittu sekakäyttäjäksi.
Vasenta ylähammasta vihloo niin pirusti!! Viime yönä heräsin klo 4 aikaan ottamaan buranan, että saisin nukuttua. Syöminen vain pahentaa vihlontaa ennestään. Mä pystyn melkein kutittamaan mun hermojuurta
The great club outshines the individual, always and forever.
Horjahdin siis (en edes NIIN kännissä!!!) 30 cm korokkeelta suoraan nilkan päälle, kävelin kotiin ja lisäsin turvotusta. Tulos : Nivelsiteiden revähtäminen ja mahdollisia hiusmurtumia. Lasta jalassa, kohta ehkä kipsikin.
Kuinka jumaleisönin kauan tällaisen paranemiseen menee? Olen pyörtyä kivusta jo nyt ja on vasta eka päivä menossa
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Allekirjoittaneella taitaa taas olla nielutulehdus. Ainakin kaulan vasemmalle puolelle noussut kipeä pahkura muistuttaa kovasti tulehtunutta imusolmuketta.
Elukka kirjoitti:Allekirjoittaneella taitaa taas olla nielutulehdus. Ainakin kaulan vasemmalle puolelle noussut kipeä pahkura muistuttaa kovasti tulehtunutta imusolmuketta.
Mulla on pari imusolmuketta ollut turvoksissa jo yli 20 vuotta. Lääkärikirjassa sanotaan, että parin viikon jälkeen pitäisi näyttää lääkärille mutta pikkasen on venähtänyt.
'rkele.
Allekirjoittaneen immuunipuolustus näyttää nyt taistelussa flunssaa vastaan vetäneen kädet ylös, housut alas ja Ruotsin sotalipun[1] salkoon. [1]Muuten samanlainen kuin Suomen lippu, mutta risti on valkoinen.
Vasen jalka ollut tunnoton jo monta päivää. Siis jalkapöytä, välillä koko koipikin. Välillä kihelmöi ja välillä ei tunne mitään. En ymmärrä. Veritulppa ja sydänkohtaus?
Ja oikean etusormen kynsi taitaa lähteä irti, ei voi kirjottaakaan oikeen kunnolla. Tökkäsin sen johonkin ja kynsi halkes aika kipeesti, vertakin tuli.
Ja flunssakin on, edelleen, mut sitä nyt ei enää huomaakaan
ninnithequeen kirjoitti:Vasen jalka ollut tunnoton jo monta päivää. Siis jalkapöytä, välillä koko koipikin. Välillä kihelmöi ja välillä ei tunne mitään. En ymmärrä. Veritulppa ja sydänkohtaus?
Näää... epäilisin jumittavaa selkää syyksi. Mutta mie en ole mikään lääkäri, kunhan vertaan omiin koettuihin.
ninnithequeen kirjoitti:Vasen jalka ollut tunnoton jo monta päivää. Siis jalkapöytä, välillä koko koipikin. Välillä kihelmöi ja välillä ei tunne mitään. En ymmärrä. Veritulppa ja sydänkohtaus?
Näää... epäilisin jumittavaa selkää syyksi. Mutta mie en ole mikään lääkäri, kunhan vertaan omiin koettuihin.
En minäkään ole lääkäri. Muropaketin kyljestä lukemani perusteella hermo-ongelma, usein selkäperäistä, toisinaan jotain muuta. Veritulppa ja sydänkohtaus..en usko.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan
«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Ihminen kirjoitti:En minäkään ole lääkäri. Muropaketin kyljestä lukemani perusteella hermo-ongelma, usein selkäperäistä, toisinaan jotain muuta. Veritulppa ja sydänkohtaus..en usko.
Heräsin kyllä tänään tolkuttomaan selkäsärkyyn, taas
Ja nimenomaan vasen puoli selästä jumittaa enemmän.
Ihminen kirjoitti:En minäkään ole lääkäri. Muropaketin kyljestä lukemani perusteella hermo-ongelma, usein selkäperäistä, toisinaan jotain muuta. Veritulppa ja sydänkohtaus..en usko.
Heräsin kyllä tänään tolkuttomaan selkäsärkyyn, taas
Ja nimenomaan vasen puoli selästä jumittaa enemmän.
Nonni. Eiku lääkäriin taas. Jollekin hyvällä, jos et halua saada pelkästään Buranaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan
«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Kynsi katkes eilen, ankkurihissi onnistu repäsemään inhottavasti.
Jatkuva pieni särky siinä kynnen kohalla ja laastari päällä, ku muuten ois hyvin kosketusarka. Ei kiva.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Virtsatieinfektio. Toivottavasti ei ihan krooniseksi tule, tää on jo toinen kerta kymmeneen vuoteen ja myös toinen kerta ikinä. Alle kuusi tuntia sen jälkeen, kun oli eka saattaa-olla-pissis-tulossa -fiilis, annoin jo verestä ruskeaa näytettä polin vessassa. Että voikin sattua paljon. Antibioottia menee ja onneks pakastimesta löytyy kilokaupalla puolukoita.
Lolita kirjoitti:Virtsatieinfektio. Toivottavasti ei ihan krooniseksi tule, tää on jo toinen kerta kymmeneen vuoteen ja myös toinen kerta ikinä. Alle kuusi tuntia sen jälkeen, kun oli eka saattaa-olla-pissis-tulossa -fiilis, annoin jo verestä ruskeaa näytettä polin vessassa. Että voikin sattua paljon. Antibioottia menee ja onneks pakastimesta löytyy kilokaupalla puolukoita.
Muista c-vitamiinin nauttiminen ja runsas juominen. Itse otan heti ensioireiden ilmaantuessa 1000 mg ja saatan ottaa tuon annoksen muutaman kerran päivän aikana. Sitten saatan jatkaa tuota ottamalla tuon annoksen kerran päivässä niin pitkään kun olen turvallisilla vesillä. Ja muista pitää takapuoli lämpimänä, kun lähdet ulos. Villahousut jalkaan ja pitkä takki päälle. Kipuun auttaa lämpimät istumakylvyt ja suihkuttelu lämpimällä vedellä tai ison limsapullon täyttäminen lämpimällä vedellä ja sen laittaminen jalkojen väliin.
Lumpio muljahti pois- ja takaisin paikoilleen viikonloppuna. Tällä kertaa vuorossa oli se "ehjä" polvi. Olisikin ollut hyvä tyyli aloittaa taas saikulla- ja kirurgisella operaatiolla tämäkin vuosi. Kävely on nyt vaikeaa ja tuskallista, toivottavasti mitään ei mennyt mäsäksi.
Vitutaa.
edit: nyt ei voi ainakaan sanoa että jos torsoilee niin "vois ampua itteään polveen", kun ne kummatkin ovat jo ihan paskoja.