Buchenwaldin vankeja.
Toi oikealla oleva kaveri on yhtä hoikka kuin minä tullessani armeijasta.NuoriD kirjoitti: Buchenwaldin vankeja.
Kaikki kuvat tuosta aiheesta tekevät surulliseksi.NuoriD kirjoitti:Tämä kuva tekee surulliseksi:
Musta tuo keskitysleirikuva ei tee surulliseksi, koska siinä on aika rauhallinen tunnelma.Gaia kirjoitti:Kaikki kuvat tuosta aiheesta tekevät surulliseksi.NuoriD kirjoitti:Tämä kuva tekee surulliseksi:
NuoriD kirjoitti:Musta tuo keskitysleirikuva ei tee surulliseksi, koska siinä on aika rauhallinen tunnelma.Gaia kirjoitti:Kaikki kuvat tuosta aiheesta tekevät surulliseksi.NuoriD kirjoitti:Tämä kuva tekee surulliseksi:
Kyllä muakin meinasi ruveta itkettämään kun katsoin tuota pikkupoikaa tuossa jälkimmäisessä kuvassa.Gaia kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Musta tuo keskitysleirikuva ei tee surulliseksi, koska siinä on aika rauhallinen tunnelma.Gaia kirjoitti:
Kaikki kuvat tuosta aiheesta tekevät surulliseksi.
Rauhallinen tunnelma, tavallaan joo. Siinä on ihmisiä, jotka ovat antaneet periksi jo ajat sitten. Ihmisiä ilman tulevaisuutta.
Holokausti oli jotain niin käsittämättömän julmaa ja kamalaa, että mä en ainakaan voi sivuuttaa asiaa tuntematta jonkunlaista surua.
Itkin kuin vesiputous koko kierroksen ajan Auschwitzin museossa.
Mut mä nyt oon vähän kumma.
Hölmöjä ootte. Koko holokausti on propangandaa, eikä sitä ikinä ole tapahtunut.NuoriD kirjoitti:Kyllä muakin meinasi ruveta itkettämään kun katsoin tuota pikkupoikaa tuossa jälkimmäisessä kuvassa.Gaia kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Tämä kuva tekee surulliseksi:
Itkin kuin vesiputous koko kierroksen ajan Auschwitzin museossa.
Mut mä nyt oon vähän kumma.
Wordplay..NuoriD kirjoitti:En oikein tajuu![]()
Siis mies sanoo vaimolleen, että on hankkinut tälle raskauden joululahjaksi. Onko tässä jotain jotain en tajua?
*hämmästyksen sormi menee kummastuksen suuhun*
Selitä ny!Elppis kirjoitti:Wordplay..NuoriD kirjoitti:En oikein tajuu![]()
Siis mies sanoo vaimolleen, että on hankkinut tälle raskauden joululahjaksi. Onko tässä jotain jotain en tajua?
No kun... jos et sä tajunnut jo omasta selityksestäsi sitä pointtia, en usko että mä voin selventää!NuoriD kirjoitti:Selitä ny!Elppis kirjoitti:Wordplay..NuoriD kirjoitti:En oikein tajuu![]()
No ei ole. Ihan paska "vitsi" se on.NuoriD kirjoitti:OK. Eli ei siinä mitään sen fiksumpaa vitsiä ole?
Eikun tämä on vitsi saamisesta.pierupylly kirjoitti:Siis jutellaanko vielä tästä. Mitä lehteä mies lukee? Miksi naisella on vain yksi tissi, liittyykö se jotenkin vitsiin?
Taidan olla vähän sosiopaatti, kun keskitysleiridokumenteissa kiinnostaa lähinnä saksalaisten insinööritaito ja kyky organisoida asioita. Kieltämättä tuossa pojassa kiteytyy liikuttavasti avuttomuus.NuoriD kirjoitti:Tämä kuva tekee surulliseksi:
Ei mikään muu, kuin että siinä Sahara näkyy kauniisti, samoin esim Niilin delta ja että se Sahara on helvetin iso.Cavallo kirjoitti:Taidan olla vähän sosiopaatti, kun keskitysleiridokumenteissa kiinnostaa lähinnä saksalaisten insinööritaito ja kyky organisoida asioita. Kieltämättä tuossa pojassa kiteytyy liikuttavasti avuttomuus.NuoriD kirjoitti:Tämä kuva tekee surulliseksi:
ND, mikä oli Sahara-kuvan ajatus?
Tuohan on kuin Elppa kysyisi mieheltään joululahjaostosten jälkeen:NuoriD kirjoitti:En oikein tajuu![]()
NuoriD kirjoitti:Musta tuo keskitysleirikuva ei tee surulliseksi, koska siinä on aika rauhallinen tunnelma.